Zamknij

Pijany biznesmen, trzy osoby ranne. Proces we włocławskim sądzie ruszył od początku. Już trzeci raz

11:00, 18.02.2021 G.S. Aktualizacja: 20:50, 19.02.2021
Skomentuj 70-letni dziś biznesmen odpowiada za spowodowanie wypadku popijanemu. Fot. PSP Włocławek/DD. 70-letni dziś biznesmen odpowiada za spowodowanie wypadku popijanemu. Fot. PSP Włocławek/DD.

Proces biznesmena, który jadąc po pijanemu uderzył swoim bmw w auto z trójką młodych ludzi, znów ruszył od początku. Trzeci raz.

70-letni biznesmen spod Włocławka w listopadzie 2017 roku spowodował po pijanemu wypadek w Szpetalu Górnym. Poważne obrażenia odniosło troje młodych ludzi jadących autem, w które uderzył swoim BMW. 

17-letniej Patrycji, uczennicy drugiej klasy LO w Długoszu podczas wypadku pękł kręgosłup, lekarze musieli go zespalać specjalnymi śrubami. Jej 20-letni brat Łukasz, student Politechniki Łódzkiej miał uszkodzonych 5 kręgów, pękniętą śledzionę i obite płuca. Dziewczyna Łukasza, Ania została najgorzej ranna: połamane w udach i podudziach obie nogi, popękana miednica z rozejściem spojenia łonowego.

Biznesmen, który spowodował wypadek, chciał dobrowolnie poddać się karze

70-latek jest oskarżony o spowodowanie po pijanemu wypadku i jazdę po alkoholu. Proces ruszył po raz pierwszy w czerwcu 2018 roku. Biznesmen stwierdził wtedy przez sądem, że po wypadku jego życie straciło sens, a on sam jest innym człowiekiem, leczy się na depresję. Chciał dobrowolnie poddać się karze. Zaproponował rok więzienia w zawieszeniu na 3 lata, 6-letni zakaz prowadzenia pojazdów, 10 tys. zł na Fundusz Pomocy Pokrzywdzonym, 5 tys. zł grzywny i 40 tys. zł nawiązki na rzecz trojga poszkodowanych. Nie zgodzili się na to prokurator i pełnomocnik poszkodowanych. 

W grudniu 2019 roku, kiedy już wydawało się, że blisko jest wyrok, sąd zdecydował o wznowieniu przewodu sądowego. Uznał, że nie może wydać wyroku, bez zapoznania się pogłębionymi opiniami ginekologa i ortopedy na temat stanu zdrowia kobiety najgorzej poszkodowanej w wypadku. 

Prezes Sądu Rejonowego we Włocławku: "Między rozprawami była długa przerwa" 

Teraz proces został wznowiony po raz trzeci.

- Między rozprawami była długa przerwa. Zgodnie w przepisami, w takiej sytuacji sąd może poprowadzić przewód od początku - tłumaczy sędzia Dariusz Bracisiewicz, prezes Sądu Rejonowego we Włocławku. 

Prezes SR zwraca jednak uwagę, że podczas pierwszej rozprawy wznowionego przewodu sąd ujawnił większość zgromadzonego dotychczas materiału dowodowego. Nie ma potrzeby ponownego przesłuchiwania świadków, którzy w ciągu trzech lat składali już zeznania. 

Na kolejnej rozprawie, w kwietniu, na wniosek stron, będą przesłuchiwani biegli.

(G.S.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(110)

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


reo

KopKop

183 6

Tylko bezwzględna odsiadka i wysokie odszkodowania dla wszystkich poszkodowanych 11:05, 18.02.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

trzy gwiazdki i pięćtrzy gwiazdki i pięć

67 2

Skrajna deprawacja sprawcy i kompletny brak skrupułów jego obrońców z bożej łaski.

Ten człowiek nie powinien oglądać świata inaczej niż przez kraty w oknach. 12:33, 18.02.2021


Mistrz13Mistrz13

36 0

No art jest widać bravo ale chodzilo o tego ala bizmesmen co z nim się dzieje🤔🤔
Zwyczajny Kowalski już dawno by siedział i by był opisywany tu u was idt ale widać że ma plecy 🤔😂😂😂pozdrawiam lepiej się wysilcie czekam 14:55, 18.02.2021


kokpkokp

18 1

odszkodowanie ale po 400 tys. nie po 40 tys na osobe i konfiskate mienia 23:35, 18.02.2021


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


gupigupi

106 47

sędziowie mają co innego do roboty niż orzekać.... ich porywa walka o tuleję i innych s...ów 11:19, 18.02.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PoinformowanyPoinformowany

18 19

Nie gupi a idiota 14:09, 18.02.2021


JakiJaki

5 3

Jaki nick taki właściciel. 21:51, 18.02.2021


Tata GrzybekTata Grzybek

21 102

No zgrzeszył, to zgrzeszył a któż z was nie ma pokus ? Któż nie grzeszy ? 11:19, 18.02.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AdamskiAdamski

31 8

Widać, żeś już "pokuszony" deb.ilu. 11:30, 18.02.2021


BiedakBiedak

167 1

Gdyby to zrobił zwykłe Kowalski juz dawno by siedzał we więzieni.
Jest to bardzo prosta sprawa a oni robią z niej sprawę nadzwyczajną. 5 lat więzienia nawiązka na rzecz poszkodowanych minimum 100 tyś i dożywotnia renta dla poszkodowany. PROSTE 11:34, 18.02.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mitmit

66 0

i dożywotni zakaz prowadzenia pojazdów silnikowych 12:07, 18.02.2021


masakramasakra

146 3

To jest masakra. Zwykły obywatel już by siedział od dnia spowodowania wypadku 11:35, 18.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


HgfHgf

6 2

Niedawno jego tir leżał w rowie, ów biznesmen stwierdził że był stary i ubezpieczony, a poza tym i tak już kupił nowego 17:52, 18.02.2021


EmerytEmeryt

3 3

Jednak PiS dobrze rządzi. Taką pomoc otrzymać, no no .... 20:33, 18.02.2021


Na tematNa temat

4 0

Brawo dla Ciebie za info.Poszkodowanym trzem osobom chciał wypłacić 40 tyś.To jest bezczelność i chamstwo .Ktoś napisał wyżej ze powinien wypłacić 400 tyś ,a moim zdaniem nie zadośćuczynienie lecz co miesięczną dożywotnią dla poszkodowanych zapomogę np.w wysokości 2500 zł dla każdego ,powiększaną corocznie o współczynnik waloryzacji.Nikt już zdrowia tym dzieciom nie zwróci ,ale taka zapomoga mogłaby choć w części pokryć poniesioną szkodę
18:40, 19.02.2021


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


ukaraćukarać

123 2

Dlaczego to trwa tak długo , ten pijaczyna powinien już dawno siedzieć . Faktów się nie zmieni , a one mówią jasno że to wina ochlapusa .Do pudła z nim . 11:50, 18.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Obywatel QObywatel Q

105 4

idę pod Sąd i będę skandował szybkie sądy, szybkie sądy... bo wolne sądy są za małoszybkie... jak widać 12:04, 18.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Takie życieTakie życie

102 16

Sędziowie, pajacują w TVN24, palą świeczki, wieszają banery, a przestępcy przez lata unikają kary. 12:11, 18.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MazurMazur

64 2

To tak wygląda ta wolność słowa?! Człowiek o ofiarach wypadku napisze i o banerze, i już zdejmują wpisy? Bez obrażania, bez insynuacji!
To jakaś paranoja co robi DD!
Cenzura prewencyjna?
Śpieszcie się ludzie zamieszczać komentarze, bo tak szybko odchodzą...
12:16, 18.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Paragraf Paragraf

70 4

Do Prezesa Sądu Rejonowego we Włocławku.
Czy wznowiony proces prowadzi ten sam sędzia sprawozdawca?
Słusznie Pan zauważył - Między rozprawami była długa przerwa. Zgodnie w przepisami, w takiej sytuacji sąd może poprowadzić przewód od początku.
Słowo może nie oznacza, ze musi. Zgadzamy się czy nie?
Rozumiem, gdyby sędzia zachorował lub z innej przyczyny nie mógł dalej kontynuować procesu, ale jeśli orzeka ten sam, to już nie rozumiem tej nadgorliwości procesowej.
Odnośnie opinii biegłych uprzejmie zauważam na możliwość karania ich za ewidentne bzdety lub oczywistą opieszałość. Największym biegłym powinien być zawsze sędzia.
Poza tym Panie Prezesie ma Pan pewne instrumenty administracyjne aby przypomnieć sędziemu, że nikt go do krzesła nie przyspawał i zawsze ma prawo zmienić zawód. Aktualnie modny jest zawód ciastkarz wypiekający wyśmienite pączki z nadzieniem i bez nadzienia.
Serdecznie Pana pozdrawiam życząc zdrowia. 12:22, 18.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


AugsburgAugsburg

88 5

Oto treść wyroku niezależnego sądu :"Cały majątek pijanego biznesmena przeznaczyć dla poszkodowanych.Ponadto pijany biznesmen odbęcie karę 15 lat w kolonii karnej na Syberii.Od wyroku nie ma odwołania". 12:38, 18.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wolne media wolne media

73 1

Biegli , biegli i biegli - i kiedy w końcu dobiegną?
Od prowadzenia sprawy nią są biegli! Obniżyć wynagrodzenia, zagrozić sankcjami.
Dość tego maglowania. Był pod wpływem alkoholu czy nie? Jeśli tak to nie ma tematu.
On mógł ich nawet zabić a nie tylko spowodować ciężkie obrażenia ciała.
U Ruskich by go raz dwa wychowali. Dzwoniłby do domu z kolonii karnej i szeptał kobicie w telefonie "ratujta mnie, dzwońta do dziennikarzy z ddwloclawek, ministrów, proszę was, bo mnie już pupa boli od siedzenia na podłodze". U Ruskich prycze w dzień są przykręcane do ściany. Pomieszczenia ta nazywane są lochami. 12:40, 18.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Xxxx65Xxxx65

73 1

Z tego wniosek ze bogatemu wszystko wolno a zamknąć takiego na chociaż 15 lat bezwzględnego więzienia za psa dostaje się większy wyrok 12:41, 18.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

takjesttakjest

68 1

napiszę tak, kto ma pieniądze ten rządzi tylko śmierci nie da się przekupić 13:01, 18.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wloclawianin92wloclawianin92

79 0

Dlaczego nie są postawione zarzuty o spowodowanie katastrofy w ruchu lądowym ? Był pijany, spowodował wypadek, 3 osoby powyżej 7 dni obrażenia - nie wspominając jakie to obrażenia. Nie wiem na co sąd czeka... 13:10, 18.02.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

re re

41 0

.....i 40 tysięcy odszkodowania dla wszystkich poszkodowanych ! To chyba jakiś żart z tragedii tych młodych ludzi ? 13:14, 18.02.2021


matchetematchete

60 3

Gdzie te wolne sądy, gdzie ci sędziowie darmozjady co nic nie robią. Protestować tylko potrafią 13:25, 18.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

boorboor

51 2

czy to jest artykuł sponsorowany przez oskarżonego?
... bo jak inaczej wytłumaczyć tłustą czcionkę wpadającej w oczy frazy: "Biznesmen, który spowodował wypadek, chciał dobrowolnie poddać się karze."
Serdecznie gratuluję Panu Marcinowi N. (nazwisko znane redakcji) znajomości życia i tego, że "wie, gdzie konfitury stoją". 13:46, 18.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrawdaPrawda

66 3

Sprawę przenieść do Warszawy, tutaj to pachnie korupcją. 13:48, 18.02.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

daruxdarux

9 5

Oj myśle ze w stolicy jest jej napewno więcej.., a może prezes ma kolesie w ***** *** i Ziobro pomaga, a jak nie anrzej ułaskawi.. 14:31, 18.02.2021


q1q1

21 1

pi pi pi pi pi !!!! tyle ci powiem !!! 13:50, 18.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

60+60+

48 1

Niestety , nie ma sprawiedliwości. Ma kasę i wszystkim gra na nosie . Ale jest też już stary , i myślę że niedługo zejdzie z tego świata . 14:21, 18.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

daruxdarux

41 1

Sam sędzie mało to może, jak prezes ma dobrego papugę i to nie jednego, za gruby hajs, to tak będą wymyślać i mamić, żeby coś z tego wyszło, a i zarobią sobie..
Na pewno nie obsługuje go jakaś tam kancelaria z Włocławka.., 14:29, 18.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Patrycja2021Patrycja2021

44 1

40tys ? Chyba Go pogielo . przynajmniej po 300 i renty do konca zycia . 15:22, 18.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Bicz Boży! Bicz Boży!

44 0

Jakim prawem ten oskarżony chodzi w garniturze pod krawatem?
On powinien mieć specjalne drelichy albo ten kombinezon dla bezdomnych tylko, że czerwony bądź pomarańczowy . Dzień dnia powinien chodzić w tych drelichach na około Placu Wolności z temperamentem i tabliczką jestem złym człowiekiem, nachlałem się i spowodowałem wypadek. Wyrządziłem niewinnym ludziom ogromną krzywdę. Proszę społeczeństwo o wybaczenie, przyjmijcie mnie ponownie do swego grona". I tak każdego dnia od 8.00 do 15.00, a biegli wydaliby jedynie opinię czy nie doznał hipotermii. No i z daleka od koksowników... 16:20, 18.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xyxy

42 1

Temida jest ślepa.......gdy oskarżony bogaty.....! 16:56, 18.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

;'jkll;'jkll

20 1

Wazniejsze jego zboże co tam zdrowie innych .Program interwe,,,ncja.Ech. Ludzie 19:51, 18.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


I laI la

32 1

3 lata później sąd nie ma orzeczenia 2lekarzy? Całą administracja zajmująca się tematem powinna teraz stanąć przed sądem za opieszałość. Kto płaci za leczenie tych młodych ludzi? Jak oni nich rodziny funkcjonują? 20:16, 18.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EmerytEmeryt

4 12

Ma się kogoś w PiSie , albo qsiędza w rodzie, tego bida nie ubodzie. 20:25, 18.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SzokSzok

29 1

Kpiny z ludzi! Nie wystarczy, że był nawalony i prowadził samochód? Że okaleczył 3 młodych ludzi? Po co dodatkowe opinie ginekologa i ortopedy? Jak będą pozytywne, to uniewinnią gnoojka? Dziadostwo i bandyterka sądową i tyle. 21:41, 18.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

J. J.

19 1

Państwo bezprawia.
21:52, 18.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KimboKimbo

22 1

Są jednak równi i równiejsi... 22:01, 18.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

znawcaznawca

26 1

To są młodzi ludzie. Mieli całe życie przed sobą a są inwalidami. Żadne pieniądze tego nie wynagrodzą. Bezwzględnie konieczna jest dożywotnia renta dla każdego z nich od sprawcy wypadku. 22:06, 18.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

InwalidaInwalida

8 1

Inwalidą umysłowym jesteś Ty. Niech wypowiedzią się ludzie ,którzy stracili bliskich, nie mają wsparcia od sprawcy wypadku. Dożywotnia renta dla ludzi potrzebujących leczenia A nie wzbogacenia! Pomarzyć zawsze można 23:18, 18.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

InwalidaInwalida

3 1

Inwalidą umysłowym jesteś Ty. Niech wypowiedzią się ludzie ,którzy stracili bliskich, nie mają wsparcia od sprawcy wypadku. Dożywotnia renta dla ludzi potrzebujących leczenia A nie wzbogacenia! Pomarzyć zawsze można 23:18, 18.02.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

..

0 3

Ale kto stracił bliskich kretynie? Nawet artykułu przeczytać nie potrafisz. 00:43, 19.02.2021


Klaudia SosińskaKlaudia Sosińska

4 41

Uwielbiam te wszystkie osoby nie znające sytuacji, a mające najwiecej do powiedzenia. Zarówno media, które podają nierzetelne informacje.Chciałabym tylko przypomnieć, że takie zachowanie jest także karane;) Szkoda, że jakże ,,rzetelny” włocławski portal nie uwzględni w swoich artykułach, na czym zależy rodzinie poszkodowanych. Milion złotych na głowę dla każdego aby rodzice chyba mogli pojechać na wakacje i opłacić córce siłownie, na która tak bardzo poszkodowana chodziła od razu po wypadku. A drugiej szkole aktorska bo wchodząc na sale rozpraw kulała, ale już z niej wychodząc o tym zapomniała. Porozmawiajmy także o fałszywych informacjach rozprzestrzenianych w celu pogorszenia wizerunku MOJEGO TATY, a także o licznych przeprosinach z jego strony i oferowanej pomocy, z której rodzina bez żadnego kręgosłupa moralnego nie skorzystała, a w sądzie się wypierała chociaż wszystko było na pismach. Sprawiedliwość będzie bo nikt nie ucieka od odpowiedzialności. Poza tym bardzo bawi mnie wasza zawiść. Gdy przeciętny Kowalski z opla spowoduje wypadek media się nad tym nie spuszczają, natomiast we wszystkich swoich artykułach musicie zaznaczyć, że był to ,,BIZNESMEN”. Jeśli jest wam tak szkoda tej rodziny to pomyślcie, czy prawdziwi rodzice gdy ich dziecko leży w szpitalu biegną do telewizji i mediów. Ja gdy miałam wypadek moi rodzice byli przy mnie w szpitalu, bo ważniejsze było moje zdrowie, a nie zrobienie cyrku w telewizji. Z całego serca wam współczuje waszej zawiści i pazerności na pieniądze, a także bycia człowiekiem, któremu nie zależy na sprawiedliwości tylko na klepaniu na prawo i lewo fałszywych informacji. Ten biznesmen, który spowodował wypadek jest najlepszym ojcem na świecie, który w życiu dorobił się wszystkiego uczciwie i nigdy nie uciekał od odpowiedzialności za to co zrobił. Radzę zrobić sobie rachunek sumienia, a później rozliczać z niego ludzi o których nie macie pojęcia. A wasze wypociny chyba piszą analfabeci. Pokazują to liczne błędy ortograficzne i nieumiejętność policzenia czasu od wypadku. Definicji artykułu chyba nawet dobrze nie znacie. 00:18, 19.02.2021

Odpowiedzi:7
Odpowiedz

Paragraf Paragraf

17 1

Zamurowało mnie, ale pozytywnie. Zaczynam rozumieć. To może niech ojciec przyzna się w końcu, a z tymi odszkodowaniami będziecie się "prać" w procesie cywilnym. Jaki wymiar kary Pani proponuje (bez odszkodowań i zadośćuczynienia pieniężnego). Skupmy się na winie. Umarzamy, uniewinniamy, skazujemy? Czy istnieją jeszcze jakieś inne okoliczności łagodzące, poza tym, że oskarżony wszystkiego dorobił się uczciwie, i że jest najlepszym ojcem na świecie? Dziadkiem też?
01:55, 19.02.2021


re re

24 0

Ale wypadek spowodował z zagrożeniem zdrowia i życia ? Tak .Był pijany ? Tak ? Naprawił szkodę na zdrowiu ? Nie ! 07:12, 19.02.2021


PijakPijak

17 0

Mógł ni pić :) 15:36, 19.02.2021


Pani Klaudio...Pani Klaudio...

18 0

1) pęknięty kręgosłup 2) uszkodzonych 5 kręgów, pęknięta śledziona 3) połamane w udach i podudziach obie nogi, popękana miednica z rozejściem spojenia łonowego

I Ty dziewczynko jeszcze bronisz ojca, wybielasz dorosłego chłopa jeżdżącego po pijaku? Zarzucasz poszkodowanym, że symulują uszkodzenia? Za szybko wstali, lepiej gdyby skończyli na wózku? Wstyd byłoby mi się przyznawać, nie mówiąc o bronieniu kogoś takiego. A najważniejsza we wszystkim ortografia, gratuluję zdolności wyparcia! Życzę Twojemu ojcu zasłużonego posadzenia pod celą, a Tobie więcej rozumu, empatii i rozsądku, którego niestety tatusiowi zabrakło. 17:31, 19.02.2021


SprawiedliwySprawiedliwy

15 0

A gdyby tak ktoś z Pani zrobił kalekę, to też by Pani była taka wyrozumiała ? Szczęście, że tata ma 70 lat, jest szansa że zdąży zejść z ziemskiego padołu zanim zapadnie wyrok . 20:03, 19.02.2021


WielbicielWielbiciel

6 0

Po co próbujesz wybielać swojego tatusia i po co piszesz ten stek kłamstw. Jadąc po pijanemu wyrządził krzywdę 3 ludziom, poleciał do telewizji że Rolnik Roku go oszukał tylko zapomniał dodać że na pseudo rolnika roku wypisywał puste faktury VAT. Radzę zastawów się co piszesz - bo uczciwie się to się on nie dorobił, tylko na krzywdzie ludzkiej, rolników oraz pracowników. 11:47, 20.02.2021


Alfons Alfons

0 0

*%#)!& cie kiedyś będziesz przez życie kopana haha jak staryyy zdechnie będziesz z matka na zakręcie stała 🤣 13:37, 07.05.2021


Klaudia Sosińska Klaudia Sosińska

2 33

Ale czy wasze myślenie jest serio tak ograniczone ludzie? Nikt od winy i kary nie ucieka. To, że sąd wyznacza takie terminy rozpraw nie jest uzależnione od żadnej ze stron. Chociaż jestem zdania, że sprawa mogłaby się już skończyć gdyby nie ciągle przeciągnie tych jakże ,,bardzo” poszkodowanych dzieci i robienie cyrku na sali rozpraw. Bo dziewczynce bo 2 latach od wypadku nagle zaczęło się ciężej oddychać... po czym powiedziała, że to po tym jak dostała piłką na zajęciach wfu. Ale jej mamusi bardzo się ta odpowiedz nie spodobała. Chyba nie obgadały zeznań do końca😅😅 07:22, 19.02.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

rolnk-amatorrolnk-amator

17 2

Odnoszę wrażenie, że ów jegomość - Mirosław S. i uczciwość to nawet chyba koło siebie blisko nie stali. Umówmy się, że Twój "kochany" Tata nie ma, delikatnie mówiąc, najlepszej opinii od partnerów w interesach, klientów, w gminach, nawet w Anwilu mają go za hochstaplera. Poza tym kłamie w Sądzie - bo nie pierwszy raz jeździł po pijaku - to po pierwsze, a po drugie - nie utrzymuje się z emerytury czy renty - a tak właśnie zeznał...
Rodziców się nie wybiera, zatem rozumiem zacietrzewienie. Ale uruchom swoją blond-główkę i pomyśl sama czasami. 08:27, 19.02.2021


informator informator

1 22

Świetna opinie ma Pani Agnieszka M. która jest znana z uzależnienia od gier w kafejkach internetowych i roztrwaniania w ten sposób pieniedzy.Może w ten sposób roztrwoni odszkodowanie. Może ktoś się przyjrzy czy owa Pani w tamtym okresie nie wsiadła do auta pod wpływem środków odurzających? 09:06, 19.02.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

qwertqwert

17 0

Pisała córka czy żona oskarżonego? 🤣 10:35, 19.02.2021


robciolekrobciolek

19 0

kafejek internetowych nie ma od dłuższego czasu, więc chyba żona pisała, starsza osoba. 10:37, 19.02.2021


Były pracownikByły pracownik

8 0

Pisała żona + córka tak potrafią kłamać i się panoszyć po mieścinie zastraszając wszystkich 11:54, 20.02.2021


jarek 1904jarek 1904

21 0

Każdy chce jak najszybciej zakończyć sprawę i usłyszeć wyrok.
Jest na to jedno wyjście : POSADZIĆ DZIADA DO *%#)!& i tam niech czeka na zakończenie sprawy. Nie wypuszczać pod żadnym pozorem, jak chory to do szpitala więziennego.
Wtedy jego obrońcy postarają się że by proces szybko ruszył, a tak to jeszcze staruszek z tej depresji nam zejdzie z tego świata i co wtedy. 10:33, 19.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Paragraf Paragraf

9 0

W kontekście tego co napisała powyżej Pani Klaudia S. ustawodawca powinien w przyszłości rozważyć, że sprawy odszkodowań i zadośćuczynień powinny być rozpatrywane przez sądy cywilne, które związane są wyrokami sądów karnych. Sąd karny powinien skupić się tylko i wyłącznie na orzeczeniu w zakresie winy i ewentualnej kary. Takie procedowanie spowodowałoby, że już dawno w tej sprawie mielibyśmy orzeczenie karne, tak przypuszczam. Społeczeństwu włocławskiemu zapewne chodzi oto, że sąd meriti guzdrze się z wydaniem wyroku, a tak zapewne nie jest. Otóż zapewne pokrzywdzeni (oskarżyciele posiłkowi) zgłosili stosowne wnioski o odszkodowania i stąd sąd karny zobowiązany jest zaczerpnąć specjalistycznych opinii biegłych różnych specjalności, chociażby po to, żeby nikt na tym bezpodstawnie się nie wzbogacił. Należało sprawę podzielić na dwa etapy - karną i cywilną. Nad tym powinien popracować Ziobro, aby niejako sądy karne odciążyć od kwestii typowo cywilnych, bo to wprowadza niepotrzebny galimatias i oskarżeni oczekują na wyrok latami, a tak być nie powinno. 10:47, 19.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SędziaSędzia

12 2

Patologią to nazwać można twoja rodzinę jak mamusia jest 30 lat młodsza od taty i ma 70 lat a ty 20 12:26, 19.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PośmiewiskoPośmiewisko

12 0

To słaby samochodzik dał ci dziad w prezencie jak na biznesmena 12:42, 19.02.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JaWyJaWy

3 0

Bo to zawsze był dziad 16:38, 20.02.2021


hnnnhnnn

14 1

Ted Bundy tez był dobrym ojcem .Wystarczy poszperac w youtubie i necie .
Jego córka do dziś mówi ze jej ojciec był wspaniałym czlowiekiem.To ze ktos jest wspaniały nie ma nic do rzeczy ..Jak by tak patrzec na życie to wszyscy w zakładach karnych siedza za niewinnosc ;) 🤣🤣 13:58, 19.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ghhyhghhyh

8 1

Jezli kto ma pieniądze czy biznesy to nie idzie siedziec a przynajmiej długo to trwa bo akzdy chce cos ugrac jesli chodzi o kasde i to ejst logiczne .Tak na swiecie było ,jestg i będzie .. 14:14, 19.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UuuuUuuu

16 1

To jest masakra proces cztery lata się ciągnie, sprawca wypadku ponad
2 promile ,zastraszanie świadków żeby nie telewizja to sprawy by nie było, Biznesmen ma się świetnie hasa po ulicach wolny jak ptak, a zmarnował marzenia i zdrową młodość trójce ludzi. Rok w zawieszeniu sobie wymyślił.ŻENADA!!!!!
ILE osób siedzi za jazdę pod wpływem alkoholu na rowerze? A tu zero konsekwencji przez please can u help me out ?paybsvk ll appreciate sry for asking lata, bo Biznesmen. Kto ma kasę ten ma władzę. 14:53, 19.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

...  ...

2 24

Witam nie mogę patrzeć i czytać tych durnych komentarzy jakie niektórzy tu wypisują.... Ludzie którzy nie mają pojęcia o sprawie mają najwięcej do powiedzenia. Znam Pana M.S osobiście miałem z nim wielokrotnie kontakt i jest to człowiek do rany przyłóż zawsze chętny do mocy, dobry, uczynny cały majątek jaki ma zdobył ciężka praca przez wiele, wiele lat i mnie krew zalewa jsk widzę jsk ludzie tutaj psy na nim wieszają nie znając tego człowieka... Każdy w życiu może popełnić błąd i Pan M.S ten błąd popełnił ale wielokrotnie za to przepraszał i sam chciał się pisać karze. A to wielce poszkodowani cały czas tej pomocy odmawiali kręcąc na lewo i prawo jacy to oni biedni nie są.... A najgorszym nakręcaczem jest matka jednej z osób pokrzywdzonych której chyba zapalił się świeczki w oczach i marzenia o wyjściu z biedy zadając taka kwotę jaką zarządziła Pani chyba ma nierówno pod sufitem... I chyba jedyna rzecz na jakiej jej zależy to pienadze i kombinacje jak je wyłudzić a nie zdrowie swoich dzieci. Ja nie mówię, że Pan S jest niewinny bo tsk nie jest o czym o sam wielokrotnie mówił mnie przeraża zawiść, ludzi którzy może nawewt tego człowieka raz w życiu na oczy nie widzieli nie mówiąc o zamienienieniu zdania z nim.. A do osadzania są pierwsi bo co o jest bogaty uczciwie się dorobił tego co ma ciężka praca przez całe życie. Gdyby to był szary człowiek to by nawet nikt na to uwagi nie zwrócił ale, że to znany człowiek we Włocławku to afera na pół województwa a najbardziej śmieszy mnie to niby zastraszanie świadków ciekawe przez kogo chyba przez krasnoludki..... I kończąc gratuluję temu portalowi bo już dawno nie czytałem tak stronniczych artykułów które aż nie pasują profesjonalnemu portalowi za jaki chyba dd się uważa... Pozdrawiam i rzycze miłego dnia 15:23, 19.02.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

HgfHgf

12 1

Ja też niestety znam tego pana i uważam że to kawał chama i prostaka. Ja też RZycze miłego dnia. 15:31, 19.02.2021


Mirek FMirek F

5 0

Tak jasne znany i szanowany biznesmen dla 2 żony i córki, które utrzymuje bo pierwsza mu nie pasowała. Dorobił się z biednych rolników i pracowników którzy pracują za miskę ryżu. Naprawiłem temu biznesmenów samochód siodłowy to kawał gno.. i cwania..Ze wszystkimi tylko się kłóci, a na kobiety to pierwszy pijaczyna 22:10, 20.02.2021


ghtyyjhghtyyjh

16 1

Ile macie lat .Pisanie ja znam Pana .x..On jest dobrym człowiekiem .
Ludzie to nie jest kontekście kto jest dobry a kto zły .To nie ma znaczenia .
Tu się liczą przewinienia ,czyny .To co dany człowiek zrobił ,uczynił .A nie jak dzieci z podstawówki. Ja go znam on jest dobry .Masakra 😮
Prawdą jest tylko to ,że każdemu z nas może coś się
przydarzyć np popchniesz kolegę ze złości ,upadnie ,umrze i możesz trafić do *%#)!& itp .Druga sprawa jeśli człowiek jest trzeźwy za kierownicą i popełni wykroczenie ,czyn to można jeszcze gdybać .Zdarzyło się itd.
Natomiast jeżeli człowiek wsiada za kółko pod wypływem to raczej powinien myśleć wcześniej . Co do dobroci dla rodziny może to byc złoty człowiek ,dla znajomych jeszcze lepszy ,dla sąsiadów uczynny , ale to nie ma znaczenia
Dobry chłopak np popychajac w kłotni ,szarapninie kolegę ,zabijajać go nieumyslnie tez może być dobrym .Nie ocenisz takiego człowieka on jest dobry a zdarzyło się jest super . Będziesz go sądził obojętnie na to kim jest i jakim jest człowiekiem i czy upadek był popchnięciem celowym czy zdarzeniem losu itd ... 16:30, 19.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

frtghthyhfrtghthyh

15 0

Powiem tak najgorsze w naszym kraju jest to ,że czesto sprawcy nie dostaja kar.Pardoksem jest odsiadka za batonika w czekoladzie ,ktorego ktos ukradł w sklepie . A w innych przypadkach brak kary ,lub śmieszna kara ... 16:44, 19.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

vbghjkvbfghgvbghjkvbfghg

17 0

Kluczyki trzeba było odebrac i by nie bylo sprawy ,kłopotów ,.Gdyby mój ojciec po pijaku chciał wsiaśc do auta to bym wezwała na niego policje' 18:50, 19.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Poszkodowany w innymPoszkodowany w innym

6 0

Kilkaset tysiecy odszkodowania od ubezpieczyciela .hHeh dobre dobre ,Miałem kiedy wypadek takiE grosze co trzeba zebrac to nikt by nie chciał Rehabilitacja kosztuje dużą kasę. Ludzie nie maja pojęćia o życiu .Ta rodzina nie chciałaby tej kasy ani tej rehabilitacji. Ci ludzie nie są biedaki zeby im zalezało na kasie tego sprawcy .Ale fakt taki ze rehabilitacja w Polsce kosztuje bardzo duzo pieniedzy .Dlaczego więc poszkodowani mieli by sami z wałsnej kieszeni płacic za rehabilitacje ...Poszkodowane sa dwie rodziny i trauma dla dwóch .Ale sprawca jest jeden .Powinni miec dobrego mediatora bo przeciągajac te sprawy w alta obie rodzinyn źle robią . 08:04, 20.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mirek FMirek F

11 0

Karma wróciła niedawno sam komentował rolnika roku a tu proszę zapewne znowu będzie pokrzywdzony- żenada dobrze że sprawie przyjrzał się Ziobro w końcu miarka mu się przebrała na przekręty 12:15, 20.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hhhh

2 10

A to dlatego Cię mąż zostawił Agnieszka? a kto zajmował się tymi biednymi dzieciakami gdy przegrywałas pieniądze w grach???? pewnie odszkodowanie tez na to pójdzie taka sumka kusi aby wrócić do nałogu 14:35, 20.02.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WrednyWredny

8 0

Nie stać na więcej żony i córki niż pisać komentarze za pijaczynę - żal takich ludzi ich poziom inteligencji wynosi mniej niż zero. Kuwa Pani Agnieszka nie prosiła się żeby pijak w nich wjechał wstyd i hanba 15:13, 20.02.2021


sąsiad1sąsiad1

1 10

ale żal tyłki ściska o ta kase, nic dziwnego w końcu matka dzieci A. M. jest krawcowa. wykształcenia się w życiu nie zdobyło to jakoś trzeba dorobić na odszkodowaniu. Państwo M nie maja dobrej opinii wśród ludzi którzy ich znają i sąsiadów. pośmiewisko jedno wielkie 14:44, 20.02.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

WrednyWredny

8 2

No tak bizmesmen wykształcony po technikum, żona pielęgniarka praktykującą ale nie pracująca - hejterka tylko to potrafi i rozwalać małżeństwa, no i trochę medycyny estetycznej sobie dorzucić żeby nie mieć kompleksów 15:19, 20.02.2021


KrzysztofxKrzysztofx

0 0

No muszę rozczarować niestety. Wspomniana Agnieszka ma wykształcenie wyższe. I każdemu dziecku życzę tak kochającej, ciepłej i dbającej mamy. A ta tocząca się sprawa sądowa jest wytoczona pijanemu sprawcy przez Prokuraturę! Nie przez poszkodowanych więc nie ma tu mowy o jakichś roszczeniach . Wszystkie te oskarżenia pod adresem poszkodowanych i ich rodzin są tylko dla odwrócenia uwagi od pijaka za kierownicą. Sprawa cywilna o odszkodowanie może być po wyroku obecnie toczącej się sprawy. A, jak wiemy, od 3,5 roku po wypadku wyroku nie ma... 08:44, 26.02.2021


hjgjhjgj

1 2

H..uj kogo obchdzi kto kogo zostawił ,.Zostawil to dobrze znajdzie sobie innego . 15:16, 20.02.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WyczalkoWyczalko

0 0

Nie znajdzie,bo nie jest takim *%#)!& jak ry 16:43, 20.02.2021


hagshshhagshsh

1 8

Agnieszka M jest najlepszym przykładem rozbijania małżeństwa i zabierania dzieciom taty 16:41, 20.02.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Katarzyna uKatarzyna u

1 0

I kto to pisał czyżby żona Katarzyna S, która sądzi sama po sobie wiążąc się o 19 lat że starszym sprawca wypadku po pijaku 22:39, 23.02.2021


ZnajomaZnajoma

13 0

Ten "cudowny ojciec" dla córki Klaudii, z pewnością nie był taki cudowny dla córki Anety. Nie powinien wsiadać do auta po spożyciu alkoholu, a tak uczynił (nie pierwszy raz). Wina jest oczywista i powinien ponieść stosowną karę. Córka z drugiego małżeństwa p.Sosinskiego twierdzi, że uczciwie dorobił się. Dziecko niewiele wie o ojcu. Pisze ona karmię, która wraca. Oglądając program, w którym użalał się jak został oszukany przez rolnika roku, ile pieniędzy stracił- widzimy : KARMA WRACA!!!. Mamy tu chciwego ojca i chciwą córkę. Chciwa też matka. Po co młodej Katarzynie był podstarzały Mirosław? Nie patrzyła, że zostawia żonę i córkę. " Cudowny ojciec", bo finansuje puste " laski". Klaudia zarzuca innym błędy ortograficzne, itp. Sama wydrukowaniem niestety nie grzeszy. A wypowiedzi ojca w telewizji to.... Sami oceńcie. Znam tego człowieka od dawna i wstyd mi było za jego język. 16:57, 20.02.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ZnajomaZnajoma

5 0

Zamiast :"Pisze ona karmię"- "pisze ona o karmie". Zamiast " wydrukowana" powinno być "wyedukowana". 17:03, 20.02.2021


PolsatPolsat

9 0

Masz całkowitą rację popieram, szkoda że jak była telewizja pod jego domem po nie udzielił wywiadu tylko zapijał wódeczkę. Wstydzić powinien się za wykręty od winy i za swoje przekręty finansowe w firmie, a ludzi traktować jako przedmiot. *%#)!& społeczeństwa i oszust. 17:47, 20.02.2021


Do Pani Znajoma Do Pani Znajoma

8 0

Dobrze Pani to opisała <<> 20:01, 20.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hjkkkhjkkk

13 0

Pani Znajoma- Powiadają, że ludzie chcą od tego Pana hajsu bo taki ważny. Rehabilitacja ważna i kosztowna .Skoro tak jak Pani pisze ,że ten Pan chciał pieniądze za zboże odzyskać to inni też mogą walczyć o pieniądze na rehabilitację. Sam wie jak pieniądze są ważne .Tak samo ważne kasa za wypadek dla poszkodowanych .Tak jak on walczy o pieniądze za zboże i ma do tego prawo ,tak i prawo do pieniędzy ma poszkodowana rodzina !!! Równie dobrze rolnik u którego była telewizja bo rzekomo ukradł kase za towar(rzekomo bo nie mogę posądzić człowieka ) nie znam sprawy tez może powiedzieć że rodzinie Pana S zalezy tylko na pieniądzach i że chcą od niego pieniądze ... 20:10, 20.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

samisami

4 0

Dzieciaki ucierpiały a cwaniak miga się od odpowiedzialności jak może. Takie to polskie... 17:54, 21.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Przemo343Przemo343

3 0

Zdechnij śmieciu stary 03:04, 22.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mkmk

1 0

I gdzie jest ten sędzia, jak on się zapatruje na te sprawę.. może dd porozmawia z nim o tym sprawie.. tylko niech nie marudzi że sprawa od nowa się będzie ciągła czy jak.. tylko jaki powinien być wyrok..
"- Z założenia ludzie nie lubią sądu, bo sąd to spór. (...) My nie jesteśmy tutaj, żebyście nas zaczęli lubić. Jesteśmy tu, żeby zwrócić uwagę na to, czym jest praworządność - mówił Jarosław Konopka, sędzia Sądu Rejonowego we Włocławku."
https://ddwloclawek.pl/pl/15_fotorelacje/379_inne/14254_wloclawscy-sedziowie-protestuja.html 11:08, 22.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bggbgg

0 0

Do powyżej a idz ty z tymi wolnymi sadami ..Komedia 14:18, 22.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

btgbtgbbtgbtgb

0 0

To miałbyć Francuz z zamków nad Loarą 14:21, 22.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

serwerteserwerte

5 0

Powinien byc sądzony za usiłowanie zabójstwa, bo tak należy traktować jazdę po pijaku. czyli bezwzględna odsiadka, po 5 tysięcy miesięczne dla poszkodowanych i ewentualna skarga pauliańska prokuratura jak przepisał majątek na innych.
Tylko, czy włocławska prokuratura i włocławski sąd są do takiego wyroku mentalnie zdolne? 07:56, 23.02.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KassiaKassia

1 0

Szczera prawda, miejmy nadzieję że nie uidzie Mirosławowi S.sinskiemu płazem 10:37, 23.02.2021


SNIKERS SNIKERS

0 1

JEST KRAWAT JEEST IMPREZA ^^ 21:35, 23.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kieliszek Kieliszek

4 0

Bo to jeden jego wypadek po pijaku - miał ich wiele tylko zawsze wymigal się cwaniak. Jaki to podły człowiek jak można go tak nazwać. Żeby to jego córkę spotkało życzę z całego serca 22:32, 23.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do Pani Klaudii SosiDo Pani Klaudii Sosi

6 0

Szanowna Pani, nie znam Pani Ojca i nic nazwisko Sosińscy mi nie mówi. Zasada jest jednak podstawowa, albo alkohol czy dragi albo kierownica samochodu. Połączyć tego nie można. Jeżeli będzie wyrok w "zawiasach" na Pani ojca, to w opinii społecznej będzie hasło, że "jest bogaty, to się wybronił". Nie uciekniecie Państwo od tego. Właśnie dlatego, że może poprzez bogactwo Pani Ojciec "aspirował do elity", to kara musi być odstraszająca dla innych. Powinno być tak, że jeżeli aspirujesz wyżej, to dajesz lepszy przykład, a właśnie jazda po pijaku jest eliminacją z "aspirowania do elity", bo widać, że taka osoba tylko myśli o własnym nosie, a nie o innych. Również odszkodowanie powinna być adekwatne do majątku sprawcy, a jak w tym czasie przepisał majątek na innych, to wtedy przepisany majątek skonfiskować na poczet kar i odszkodowań.
Tak więc Szanowna Pani rozumiem Panią jako córkę, chcącą "wybielić Ojca", ale poza sporem jest, że Ojciec Pani popełnił czyn zabroniony i powinien za to odpokutować i to odpokutować poprzez karę w więzieniu oraz dożywotnie zabranie prawa jazdy. Jak Pani Ojciec był, czy starał się być na świeczniku ze względu na kasę, to też powinno byc pokazane, należy karać za takie czyny, żeby odstraszyć innych.
Tak więc 3 do 5 lat za murami i wysokie odszkodowania. Inaczej opinia o wymiarze sprawiedliwości nie będzie pozytywna. 09:58, 24.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KrzysztofxKrzysztofx

3 0


No muszę rozczarować niestety. Wspomniana Agnieszka ma wykształcenie wyższe. I każdemu dziecku życzę tak kochającej, ciepłej i dbającej mamy. A ta tocząca się sprawa sądowa jest wytoczona pijanemu sprawcy przez Prokuraturę! Nie przez poszkodowanych więc nie ma tu mowy o jakichś roszczeniach . Wszystkie te oskarżenia pod adresem poszkodowanych i ich rodzin są tylko dla odwrócenia uwagi od pijaka za kierownicą. Sprawa cywilna o odszkodowanie może być po wyroku obecnie toczącej się sprawy. A, jak wiemy, od 3,5 roku po wypadku wyroku nie ma... 10:43, 26.02.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Lechu KwiatkosiuLechu Kwiatkosiu

3 0

Oj tak popieram pijak i łamacz kobiecych serc. Dawno powinien iść na odwyk a nie krzywdzić ludzi, ale stary już jest i wiele mu nie zostało na tym świecie. Mireczku twoje zdrowie oby ci się lepiej żyło z tą świadomością że jesteś pijakiem. Żyj że świadomością że kasa nie wszystko jest jeszcze sumienie o ile je masz, a karma zawsze wraca że zdwojoną siłą. 19:39, 26.02.2021


MickyMicky

0 0

Takie mamy sady ,policję i lekarzy w Polsce co za pieniądze nie maja za grosz sumienia ze chcą rannych wypuścić ze szpitala po 3 dniach , bogata gn.ida powoduje wypadek po pijaku i nie siedzi godziny na komendzie śmiech na sali ze jeszcze sprawa się ciągnie zwykły Kowalski już by dawno był skazany ale czas kiedyś pokaże ze zycie ich rozliczy 13:20, 07.05.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%