Zamknij

Dyrektor Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego miał dość. Doniósł na pacjentów i personel

Grażyna SobczakGrażyna Sobczak 17:30, 21.04.2017 .
Skomentuj Do dyrektora WSS napływały skargi i prośby odnośnie palenia papierosów na terenie szpitala, zwrócił się więc o pomoc do straży miejskiej. Fot. DDWloclawek.pl Do dyrektora WSS napływały skargi i prośby odnośnie palenia papierosów na terenie szpitala, zwrócił się więc o pomoc do straży miejskiej. Fot. DDWloclawek.pl

Strażnicy miejscy patrolują teren Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego. Chodzi o uwolnienie placówki od od amatorów papierosowego dymu. 

Sami strażnicy miejscy poinformowali, że przybyło im obowiązków. 

-  Do dyrektora WSS napływały licznie skargi i prośby odnośnie palenia papierosów na terenie szpitala przez pacjentów, odwiedzających i personel, zwrócił się więc do naszego komendanta z prośbą o podjęcie stosownych działań w celu wyeliminowania występujących nieprawidłowości - wyjaśnia Dariusz Rębiałkowski, rzecznik straży miejskiej

Municypalni zwracają uwagę, że działają zgodnie z Ustawą o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która zabrania palenia papierosów, także elektronicznych, na terenie zakładów leczniczych i w pomieszczeniach, w których są udzielane świadczenia zdrowotne. Nieprzestrzegającym zakazu grozi grzywna do 500 zł

- Wychodząc naprzeciw prośbie dyrektora strażnicy miejscy już rozpoczęli kontrolowanie terenu szpitala, zwracając uwagę na miejsca, które zwyczajowo były wykorzystywane przez palaczy - informuje Rebiałkowski. - Jednocześnie dyrektor szpitala zobowiązał się do usunięcia wszelkich artefaktów służących do palenia papierosów, takich jak śmietniczki z popielnicami i samych popielniczek.

[ZT]21178[/ZT]

- Zwracamy się z prośba do wszystkich osób palących i korzystających z usług placówki leczniczej, aby stosowali się do przepisów prawa i powstrzymali się od nałogu podczas pobytu w szpitalu - czytamy w komunikacie na stronie internetowej włocławskiej straży miejskiej. 

Z powodu palaczy WSS miał w przeszłości poważne problemy. Dwa razy doszło do pożarów najprawdopodobniej z powodu niedopałka, raz w szpitalnej piwnicy, raz w łazience oddziału wewnętrznego

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(43)

dsadsa

28 7

'Pacjęci' palą w łazienkach, a pety wrzucają do przewodów wętylacyjnych... 17:37, 21.04.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

m$mm$m

5 4

Polecam powrót do podstawówki. Tam uczą pisać poprawnie. 21:14, 21.04.2017


artefaktartefakt

3 0

Ostatnio kiepsko tam uczą, co widać. 09:53, 22.04.2017


reo

pani_woznapani_wozna

24 30

Doniósł możliwe,że nie po raz pierwszy i nie po raz ostani..Ciekawe czy pan dyrektor był TW Bolesławem czy też nie.Może IPN kiedyś dojdzie do prawdy w tej sprawie. 17:54, 21.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ślisko w szpitalu!Ślisko w szpitalu!

32 3

Pragnę zwrócić uwagę Państwa i Dyrekcji Szpitala na inny problem, a mianowicie na niezwyle śliską wykładzinę na podłodze w łączniku od budynku głownego do między innymi pawilonu XIII. Ktoś słabszej kondycji może się tam przewrócić i połamać. Proszę coś z tym zrobić i wymienić wykładzinę na bezpieczną antypoślizgową. Ponadto w samym pawilonie XIII na dachu którego znajduje się (nieczynne z uwagi na usterki techniczne) lądowiskio dla śmigłowców są widoczne pękniecia na ścianach, a przecież pawilon jest nowiuteńki. 18:01, 21.04.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ciekawośćciekawość

1 2

Z tego co pamiętam lądowisko poświęcił zapewne nie za friko( zwyczajowo udział biskupa w takim pokropku to koszt od 2-3 tysięcy złotych w górę) Nowy patron szpitala (poprzednim był włocławianin przedwojenny lekarz Władysław Antoni Gluziński- praktykował w wielu placówkach uniwesyteckich w Polsce i Europie) też jakoś coś... 20:20, 21.04.2017


kloakakloaka

57 20

Dym im przeszkadza a syf i brud nie. 19:33, 21.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

i jeszcze toi jeszcze to

34 13

Dieta pojmowana tam jest jako pół talerza kleiku 3X dziennie dla dorosłej osoby. Dieta to rozumiem potrawa lekkostrawna ale pożywna dodajaca sił choremu człowiekowi. Lekarz peroruje choremu co ma jeść a czego nie a żywią go kleikiem.Dobrze, że z domu przywieźliśmy pysznego żurku z delikatesową białą kiełbaską, bo co to za Święta bez żurku. 19:53, 21.04.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

m$mm$m

4 3

Weźcie go! ma wirusa PISwłebjebolus pospolitus.

Jarek ratuj ! ps. weź Antka do pomocy bo może być to spisek. 21:28, 21.04.2017


odwiedzającaodwiedzająca

42 3

Zgadzam się z przedmówcą ostatnio odwiedzałam męża w szpitalu na okulistyce syf totalny jak można w takich warunkach leczyć ludzi ! 19:58, 21.04.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

odpowiedzodpowiedz

1 1

odwiedzająca,kto robi ten syf? 20:43, 22.04.2017


kacperekkacperek

24 30

I bardzo słusznie. Szpital , wszystkie pomieszczenia / w tym korytarze , toalety i różne zakamarki / i otaczający go teren są strefą bezdymną. Komu jak komu ale chorym przede wszystkim powinno zależeć na szybkim powrocie do zdrowia. A jednak cpają te gluty niczym kocie zasuszone łajno, wychodzą w swych przepoconych piżamach nawet na ulicę i palą,dmuchają dymem na prawo i lewo. Wszyscy pacjenci ,nieprzestrzegajacy zakazu palenia , powinni być odsyłani do domów i niech tam się dalej "leczą" na własny rachunek .No a krnąbrny personel, zatwardziały w swoim nikotynowym uzależnieniu i szkodzący chorym, powinien jak najszybciej pożegnać się z pracą w tak ważnej placówce zdrowia. Prawda szanowni państwo doktorostwo ? 21:07, 21.04.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

dziadekdziadek

10 8

kacperek parafrazując pewnego lekarza gdyby głupota mała skrzydła to byś na pewno latał wysoko oraz długo. 23:11, 21.04.2017


kacperekkacperek

2 1

Ależ dziadku, na oddziale geriatrycznym też nie należy palić , co najwyżej możesz puścić bąka.
Nie parafrazując nikogo, życzę zdrówka . 14:51, 23.04.2017


plmplm

35 3

Panie Dyrektorze Szpitala we Włocławku - teraz trzeba zaprosić Sanepid, PIP, straż pożarną itp. instytucje kontrolujące stan bezpieczeństwa pacjentów i personelu. 21:19, 21.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

m$mm$m

40 14

Powinny być miejsca wydzielone dla palących bo tego się nie da inaczej zrobić ludzie palili palą i palić będą, zgadzam sie że na korytarzach oraz wewnątrz budynku nie wolno ale na zewnątrz nie powinno być zabraniania, a dyrektor może rządzić u siebie na wsi w domu.
Najłatwiej strzelić z ucha , niech nie zapomina że on żyje dzięki i pacjentom i personelowi.
Kapuś. 21:22, 21.04.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

No pewnie.......No pewnie.......

1 1

Bo Ty tak zarządziłeś i tak ma być. Radzę sprawdzać swoje zachowanie,a stosowanie przepisów zostawić mądrzejszym. Przy wejściu do szpitala były całe tabuny palących,smród dostawał się do szpitala. W łazienkach to samo. Chcecie palić to u siebie zasmradzać i truć się. Chorzy zamiast się myć to palili papierosy w łazienkach.Lekarze powinni wypisać takich palaczy ze szpitala ,a na karcie wypisu napisać, że palił w szpitalu. 15:02, 24.04.2017


42 4

No to ja zawiadamiam pana dyrektora,że zgodnie z prawem pacjenta przysluguje mi 5 posiłków dziennie poniewaz jrstem cykrzykiem. Dwukrotnie leżałem na chirurgii i zawsze otrzymywałem 3 i bardzo słabe. Gdzie tutaj moje prawa? 22:09, 21.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

siwysiwy

32 6

Teraz trzeba donieść na dyrektora że łamie przepisy fundując pacjentom gronkowca i inne syfy przez brud panujący w szpitalu. Jedna sprzątaczka na cały szpital która biega z oddziału na oddział aby sprzątnąć i roznosi wszelkie bakterie bo przecież odzieży nie zmienia a Sanepid temu przyklaskuje. Nie wspomnę już o głodzeniu chorych, a także o dopuszczeniu żeby rodziny mogły odwiedzać chorych 24 godz. na dobę i roznosić te szpitalne syfy po całym mieście ale muszą żeby pacjenci z głodu nie poumierali
22:26, 21.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

siwysiwy

27 9

dyskryminacja palących to też nie zgodne z prawem 22:29, 21.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

cvbcvb

24 7

A jak ktośumiera na raka i ma ostatnie dni życia to tez mu nie dacie zapalić w szpitalu? 22:52, 21.04.2017

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ffff

7 11

a jak by chciał zaspokoić swe żądze z salową.. 00:45, 22.04.2017


do ffdo ff

2 1

zapłaci salowej albo pigule i go rozluźni i w czym widzisz problem bezduszny człowieku !, 22:29, 22.04.2017


MonikośMonikoś

29 7

Zorganizować palarnię z prawdziwego zdarzenia i nowoczesną. Nie wygrała z tym komuna i nikt nie wygra. Palacze na gigancie zawsze byli, są i będą. Więc pozostaje to ucywilizować, aby wszyscy mieli wyjście. A gałganów karać jak się dali złapać i nikt nie będzie miał pretensji o te KARY. 00:11, 22.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

no bo pacjentów trzeno bo pacjentów trze

8 5

...je***, karać, nie wyróżniać! 08:51, 22.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do sanepidudo sanepidu

23 1

Odnoszę. Żądam natychmiastowej kontroli oddziału pulmologicznego który zgodnie z przepisami nadaje się do zamknięcia. Brak reakcji z Państwa strony będzie uznany za niedopełnienie obowiązków służbowych. Pacjent który na tym oddziale zaraził się gronkowcem. 09:22, 22.04.2017

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

xx

0 0

Odnoszę, czy donoszę? Donosicielstwo, jak kiedyś popularne. 23:02, 22.04.2017


jajkojajko

8 12

i dobrze im śmiedziele niech pala na dworzu a nie trują ludzi 10:01, 22.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

$$$$$$

14 15

Palenie to dewiacja-sorry- ale postrzegam palaczy jako ludzi chorych umysłowo.Nic wam się nie należy w związku z tą chorobą jaką jest nikotynizm dlatego nie szukajcie argumentów za- bo ich nie ma.A przepisy że ma być wydzielona palarnia też już nieaktualne.Dlatego stań przed lustrem z petem w ryju i zacznij myśleć ,może coś zrozumiesz. 10:19, 22.04.2017

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

jajkojajko

4 3

dobre

11:02, 22.04.2017


jajkojajko

4 3

dobre 11:25, 22.04.2017


_dede__dede_

0 0

nie sądzę , aby palenie było , postępowaniem niezgodnym z normami, a także z wartościami przyjętymi w społeczeństwie lub w grupie społecznej, ponieważ jeśli by tak było to papierosy nie były by sprzedawane a skoro państwo pozwala na sprzedaż to znaczy że jest to zgodne z normami a co za tym idzie - sorry- to nie " dewiacja " 15:46, 26.04.2017


PacjentkaPacjentka

10 2

Pacjenci tylko palą? Prosze przyjrzec sie jak wynoszą panie sprzataczki worki ze śmieciami z pokoi lekarzy, pielęgniarek, a worki są przejrzystej faktury i tam sa same opakowania po marllboro...jest ich zatrzęsienie. Stad widać jak zachowują sie pracownicy szpitala, czyli palą i palą , a pacjentów maja gdzies. Bylam i widzialam, bez komentarza. 12:37, 22.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lusia1234lusia1234

3 8

WCALE NIE PALIĆ PALIŁEM KIEDYŚ SWOJE WYPALIŁEM I PUKI CO RZUCIŁEM W 2004 ROKU LISTOPAD I CZUJE SIĘ DOBRZE ZONA NIE PALI OJCIEC NIE PALI MAMA TEZ BOGU DZIĘKI ODPUKAĆ .JESTEM SZCZĘŚLIWY Z TEGO MIEDZY INNYMI PARE SETEK W KIESZENI I ZDROWIE.TO JEST MIEJSCE SZCZEGÓLNE GDZIE LUDNOŚĆ SIEW LECZY A DYM NIESTETY TO JEST PRZECIWNA STRONA W STOSUNKU DO LEKARSTW ZABIEGÓW NIC WSPÓLNEGO NIE MA A PACJENCI SZCZEGÓLNIE NIECH SIE OPAMIĘTAJĄ POCO TAM PRZYJECHALI CZY SA .KIEDYŚ BYL TAKI CHIRURG ZNANY ORDYNATOR RAJS MU CHYBA BYŁO TO ŚCIGAŁ ZA TO JAK NIE WIEM CO 13:13, 22.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

prawdaprawda

3 1

Dyrektor TW "Bolesław" wziął się za palaczy. ale to sukces . 16:24, 22.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

...//...//

4 7

I dobrze zrobił - szpital nie jest miejsce od palenia tytoniu a palacze mają czas na odwyk :) 22:30, 22.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nie jest tak?Nie jest tak?

4 1

Niektórzy lekarze czy pielęgniarki palą tytoń , piją nadmiernie a i przyćpać im się zdarzy, różnica tylko polega na tym ,że to co lekarz zje , czy jaką pomoc medyczną czy obsługę w domu podczas choroby jest w stanie sobie i swoim bliskim zorganizować opłacić, to ty robolu o tym możesz tylko pomarzyć. Hipokryzja u częsci takich obarczonych nałogami medyków bywa straszna i ich okrutne poczucie wyższości i moralizatorstwa wobec maluczkich zdanych na ich łaskę.
Świetnym przykładem chorego lekarza jest doktor ceniony kardiolog dr N. i jego małożonka (oboje są teraz ciężko chorymi osobami) Mają prywatne opiekunki , które nad nimi skaczą. 22:36, 22.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dawid k. dawid k.

11 1

Intencja słuszna, ale czy na terenie szpitala nie powinno być palarni z prawdziwego zdarzenia? problem częściowo by sam się rozwiązał? 08:46, 23.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pacjentpacjent

7 0

Niech się zajmie jakością leczenia, wyżywieniem, brudem itp bo to jest najistotniejsze. 11:14, 23.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


cccccc

4 0

Jestem ciekawa, czy mandaty będą dostawać również lekarze i pielęgniarki. Oni będą mieli gdzie się schować i zapalić, a pacjenci jak zwykle są na przegranej pozycji.Jak mają być karani to równo wszyscy. 13:52, 23.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sprawiedliwysprawiedliwy

2 0

to ze nie można palic w szpitalu to normalne... ale palarni z prawdziwego zdarzenia jak w szpitalu wojskowym w Bydgoszczy we wloclawku nie ma a problem bylby mniejszy...
PO DRUGIE CZY STRAZ MIEJSKA TO NIE MA INNEGO WAZNIEJSZEGO ZAJECIA NA MIESCIE PANIE PREZYDENCIE !!!! MYSLE ZE PATROLOWANIE PARKOW I REJONOW SZKOL TO LEPSZE ZAJECIE I... POPRAWILOBY BEZPIECZENSTWO MIASTA....ale po co lepiej niech mandaty palacza daja bo Bydgoszcz mało ma jeszcze kasy dolozyc im z tych mandatow... STRAZ NA POCZATKU KADENCJI PREZYDENTA PATROLOWALA SZKOLY ...TERAZ JUZ SIE ZNUDZILO 23:32, 24.04.2017

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%