W poniedziałek wielu włocławian miało problem z kartami pre-paid, za pomocą których doładowują liczniki energii elektrycznej. Energa tłumaczy, że niedogodności spowodowane były problemami z łączem.
Zdaniem Czytelników, którzy zgłosili się do naszej redakcji, doładowań nie można było kupić aż do późnych godzin popołudniowych. Było to szczególnie uciążliwe dla osób, którym kończyły się środki w liczniku przedpłatowym.
- Próbowałam przez cały dzień w kilku różnych punktach kupić prąd, niestety nigdzie nie było to możliwe. Udało się dopiero około godz. 18, choć jeszcze chwilę wcześniej sprzedawczyni przekonywała, że pewnie się nie uda, bo tego dnia wiele osób odprawiono z kwitkiem - mówi pani Katarzyna ze Śródmieścia.
[ZT]20484[/ZT]
Przedstawiciel biura prasowego Grupy Energa zapewnia, że problemy z łączem w sklepach i na stacjach benzynowych były niezależne od operatora. Bez problemu zakupu można było dokonać przez internet.
- Przepraszamy klientów za te chwilowe utrudnienia - mówi Jakub Dusza z biura prasowego Grupy Energa. - Przy okazji zachęcamy odbiorców korzystających z liczników pre–paid, aby zawsze mieli "zapasowe" doładowanie do wykorzystania w nieprzewidzianych sytuacjach.
Choć jeszcze kilka lat temu mówiło się, że liczniki przedpłatowe są przede wszystkim batem na klientów niepłacących rachunki, to od dłuższego czasu rozwiązanie to jest coraz bardziej popularne w naszym mieście. System pre-paid pozwala lepiej zaplanować i kontrolować wydatki związane ze zużyciem energii elektrycznej.
saper14:04, 08.07.2016
"Jarmar" - dawaj komentarz
bogdan7314:10, 08.07.2016
Energa to chyba najbardziej dziadowska firma z jaką miałem do czynienia.
nio 18:01, 08.07.2016
a na rachunki trzeba czekać nawet dwa lub trzy miesiące to żenada
cool23:12, 08.07.2016
Energa...firma, która ma Klienta w d... od roku nie mam rachunku korzystając z rozliczeń rzeczywistych. Nie rozumiem funkcji wysp POK, które są franczyzami, gdzie czeka się często półtorej godziny aby zostać odesłanym z kwitkiem, bo tam zarabia się jedynie na podpisaniu umowy i przesłaniu dokumentu do centrali. Nic więcej, zero zasad obsługi Klienta. Infolinia? Pozostawia wiele do życzenia... konkurencjo nie śpij, korzystaj!Mam wiele świetnych maili i rozmów telefonicznych z tą firmą. Nadają się do kabaretu. Od listopada podając im co miesiąc stan konta nie mogą mi wystawić faktury. Normalnie żenada.
ładujcie liczniki &q19:08, 08.07.2016
Albo raczej ładujecie kieszenie 30 prezesów i 30 zastępców z Energi !!! Kiedy wreszcie Urząd Ochrony Konsumentów a może i CBA zajmie się procederem łupienia nas opłatami za en. elektryczną ?
121719:23, 08.07.2016
Ja od trzech miesięcy dzwonię do nich i nic, pisałam 4 pisma i nic , to są kpiny posiadam licznik weekendowy tz. taryfa nocna i dzienna, od trzech miesięcy nie mogę podać stanu licznika jako rozliczenie rzeczywiste, nie otrzymałam żadnych faktur a jak dzwonię to mówią że jest ok i każą czekać, za 10 dni będę musiała podać następny stan licznika i to będzie już 3 miesiąc, na pewno im nie zapłacę 3 faktur jednorazowo, robią sobie z nas kpiny.
kierowca23:38, 08.07.2016
ja nie mogę doczekać się na fakturę od listopada 2016 roku
KIMDZONGTUSK23:45, 08.07.2016
Mamy lipiec 2015 :-))) ale nie tylko energa, enea również ma klientó d...ie. Miałem nadpłatę a jakiś facet przyszedł i mi wyłączył prąd jak byłem na wyjeźdżie służbowym Wyłączyli o 9 a włączyli o 17 . Po prostu spółki energetyczne mają mentalność komuny.
ZAWIŚLAK23:39, 08.07.2016
ja walczę z nimi już od pazdziernika zeszłego roku bo również nie mogę wpisywać rozliczeń rzeczywistych mają coś z 5 priorytetów bo mi co 3 mies. podnosili priorytet na coraz wyższy w kwietniu zmienili licznik dzwoniłem z parę razy kiedy poprawią w tych rozliczeniach i znowu priorytety na telefon to nie wiem już ile wydałem a za prąd od pazdziernika będą krocie nic nie można załatwić konsultantki na koniec mają najlepszy tekst CZY WE WSZYSTKIM PANU POMOGŁAM żenada
Zbyszek01:12, 09.07.2016
Czekam na rachunek już 5 miesięcy i dalej cisza, każą po prostu czekać ! Mega bałagan ! Ciekawe czy na zapłatę też będą tyle czekać ?
66609:02, 09.07.2016
- Ot do czego doprowadziła (P)atologia (O)bywatelska.
Czyr09:43, 09.07.2016
Powiem tak,kiedyś chodził inkasent od mieszkania do mieszkania,spisywał faktyczne stany liczników,nie było żadnych rachunków prognozowalnych,co by firma mogła moimi pieniędzmi obracać jeszcze zanim coś zużyję i był porządek.Teraz rzekomo wszystko dla ludzi,aby było wygodnie,z tym że system za wiele milionów za który to my abonenci zapłaciliśmy z tych całych śmiesznych opłat,więcej jest rozłożony niż działający.Taka to zmiana na lepsze.
Luki3111:51, 09.07.2016
Ja kupuję przez internet i nie mam z tym problemu pod warunkiem, że ktoś ma konto bankowe, które realizuje przelewy 24 h i wtedy nie ma z tym problemu
Matka polka16:53, 09.07.2016
Mam licznik przedplatowy ponad 8 lat , jestem bardzo zadowolona. Doladuje na poczatku m-ca i nie musze czekac na jakies faktury miesiacami. I mniej wydaje na doladowanie niz kiedys jak licznik byl"normalny". Jest to licznik tzw dwutaryfowy i co wazne w latach kiedy go dostalam byl za darmo.
do Luki3119:13, 09.07.2016
Ale nie wszyscy maja internet i nie wszyscy musza znać te cyrkowe sztuczki z logowaniem . Konstytucja daje równe prawa wszystkim obywatelom w zakresie rozliczenia za media również !!!
Lenek16:34, 10.07.2016
Państwo w Państwie. Rozstrzelać tych oszustów.Telefonujesz, odzywa się sekretarka automatyczna. Dalej już nie przejdziesz. Partyjniacy posadzili swoich kolesiów , a Ci tylko zgarniają pobory w dziesiątkach i setkach tysięcy.
Jarmar07:40, 11.07.2016
No to tradycyjnie - wiecie Co i wiecie GDZIE !
Czytelnik13:19, 11.07.2016
Również czekam na pierwszą fakturę od listopada. Ktoś powinien się zająć tą firmą!
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddwloclawek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
4 0
Zgadzam się w pełnej rozciągłości. Wcześniej mieszkałam na terenie obsługiwanym przez PGE, obsługa klienta i usługi są nieporównywalne na korzyść giganta.