Zamknij

Obrońca sprawcy pyta poszkodowaną w wypadku, czy przed zdarzeniem miała nogi równej długości

15:30, 21.10.2019 G.S. Aktualizacja: 10:35, 22.10.2019
Skomentuj W wypadku zostały poszkodowane trzy osoby. Fot. DDWloclawek.pl W wypadku zostały poszkodowane trzy osoby. Fot. DDWloclawek.pl

Podczas rozprawy w sądzie obrońca sprawcy wypadku pytał kobietę, która została w nim poważnie ranna, czy można udowodnić, że przed tragedią miała obie nogi równej długości. 

Chodzi o proces 66-letniego biznesmena oskarżonego o spowodowanie po pijanemu wypadku, w którym poważnie ranne zostały trzy osoby.  Do zdarzenia doszło 11 listopada 2017 roku w Szpetalu Górnym. 

17-letniej wówczas Patrycji, uczennicy drugiej klasy LO pękł kręgosłup, lekarze musieli go zespalać specjalnymi śrubami. Jej 20-letni brat Łukasz, student politechniki miał uszkodzone 5 kręgów, pękniętą śledzionę i obite płuca. Dziewczyna Łukasza, Ania została najgorzej ranna: połamane w udach i podudziach obie nogi, popękana miednica z rozejściem spojenia łonowego. 

[ZT]28458[/ZT]

Proces ciągnie się od blisko półtora roku i ostatnio właściwie utknął w miejscu - obrona oskarżonego kolejną rozprawę z rzędu stara się przekonać sąd, że obrażenia żadnego z poszkodowanych nie powinny kwalifikować się do kategorii ciężkiego uszczerbku na zdrowiu (art. 156 KK). Ma to znaczenie, bo sprawcy takich obrażeń grozi kara więzienia nie krótsza niż 3 lata, natomiast spowodowanie średniego i lekkiego uszczerbku na zdrowiu (art. 157 KK) jest zagrożone karą pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.

To dlatego podczas ostatniej rozprawy w sądzie obrona pytała jedną z poszkodowanych, czy można udowodnić, że przed wypadkiem miała nogi równej długości, a także m.in. poddawała w wątpliwość, że klamra na spojeniu łonowym uniemożliwia w przyszłości poród siłami natury. 

W reakcji na to pełnomocnik poszkodowanych przedkłada kolejne dokumenty z ostatnich wizyt lekarskich swoich mandantów, a poszkodowane muszą na sali sądowej odpowiadać o wizytach u ginekologa. 

[ZT]34460[/ZT]

Wątpliwości nie jest mniej po zeznaniach biegłego patomorfologa, który mówiąc o obrażeniach u poszkodowanych używa określenia "dysfunkcja uszkodzonych narządów" a nie "kodeksowy ciężki uszczerbek na zdrowiu", ale jednocześnie zgadza się, że dolegliwości po wypadku będą utrzymywały się "przez cały czas, a może do końca życia". 

Następna rozprawa w listopadzie. Do tego czasu policja sprawdzi w swoich statystykach, czy oskarżony ma na koncie inne przewinienia na drodze, a kurator sądowy przeprowadzi wywiad w środowisku 66-latka. Zarówno na wniosek obrony jak i pokrzywdzonych mają też powstać kolejne opinie lekarskie na temat stanu zdrowia ofiar wypadku. 

Przypomnijmy,  że pierwsza rozprawa w sprawie odbyła się w czerwcu ubiegłego roku. Oskarżony stwierdził wtedy przez sądem, że po wypadku jego życie straciło sens, a on sam jest innym człowiekiem, leczy się na depresję. Chciał dobrowolnie poddać się karze. Zaproponował rok więzienia w zawieszeniu na 3 lata, 6-letni zakaz prowadzenia pojazdów, 10 tys. zł na Fundusz Pomocy Pokrzywdzonym, 5 tys. zł grzywny i 40 tys. zł nawiązki na rzecz trojga poszkodowanych. Nie zgodzili się na to prokurator i pełnomocnik poszkodowanych. 

Mężczyźnie grozi kara od miesiąca do 4,5 roku więzienia. 

(G.S.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(92)

JodełJodeł

77 178

Ciekawe czy by tyle żądali i latali po sądach jakby to zrobił Seba w starym BMW bez kasy,niczegi.... taka tylko reflekaja? Teraz to miesiącami,latami będzie się ciągło.Trzeba było brać jak dawał.PS. poszkodowani nie byli nigdzie ubezpieczeni? 15:37, 21.10.2019

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

Rodzić Rodzić

100 4

Ale Ty człowieku masz sprany mózg , a raczej jego brak , ciesz się że Ciebie nic takiego nie spotkało . BEZMÓZGOWIEC 16:23, 21.10.2019


mm

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


xxxxxxxx

89 2

A co to ma za znaczenie czy byli ubezpieczeni? Może byli, ale to swoją drogą, a za zmarnowane zdrowie on powinien płacić! To nie był wypadek, ale gościu był nawalony, czyli liczył się z tym, że może kogoś zabić na drodze. Jakby sprawcą był Seba bez niczego, to dawno by siedział na maksymalny wymiar kary i zabraliby mu prawko dożywotnio, ale wielce biznesmena przecież nie zamkną... 17:06, 21.10.2019


yyyyyyyyyy

4 31

Przecież UFG płaci za wszystko jak ktoś był pijany,nie miał prawka,polisy OC itp. O co tutaj tak naprawdę chodzi z ta kasą? 17:55, 21.10.2019


edek z fabryki kredeedek z fabryki krede

1 22

Jakby im się nie "ciągło" to by nie latali 18:17, 21.10.2019


PatoPato

23 1

Do jodeł Ty to dopiero jesteś Pier....ty jak nie masz nic mądrego do powiedzenia to nie pisz więcej komentarzy ? 21:57, 21.10.2019


reo

obserwatorrobserwatorr

265 1

To jakieś kpiny w głowie się nie mieści. Pijany gościu prawie zabił 3 osoby i chce uniknąć kary. 15:40, 21.10.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

trewortrewor

0 24

A gdzie jest napisane, że chce uniknąć kary? 11:54, 22.10.2019


nemo11nemo11

240 3

Jak bym był ojcem tych dzieciaków to ten pseudo obrońca za takie pytanie dostałby porządnie w papę!! 15:44, 21.10.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

popierampopieram

105 2

oj popieram. ! 15:49, 21.10.2019


leszku leszku

44 1

tyle lat się uczą drugie tyle aplikują, a *%#)!& że szkoda gadać. 19:17, 21.10.2019


GoscqbaGoscqba

29 0

Sam bym temu obroncy nogi z d powyrywal i bym go sie spytal czy jest w stanie udowodnic ze przed zdarzeniem mial te nóżki!! 10:02, 22.10.2019


BoloBolo

7 1

A za działanie na niekorzyść klienta, obrońca straciłby prawo do wykonywania zawodu. 11:53, 22.10.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


LipekLipek

146 1

Wczoraj zginął w Warszawie nasz Włocławianin przez kierowcę BMW .RIP.Stop wariatom na drodze!!!!! Większe kary 15:58, 21.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ELAELA

137 0

Większe kary dla idiotów ile ludzi musi zostać kalekami a ile zginąć przez wariatow na drodze 15:59, 21.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Patryczke Patryczke

168 0

Ku..rwa nie mógłbym zyc wiedzą że zmarnowałem życie tylu młodym dzieciakom .Ku..rwa wsiadając po alkoholu to takie z premedytacją ..Jak on może życ ,sumienie by mnie zagryzło.. Odpaliłbym tym dzieciakom wielkie miliony i rehabilitacje bym opalcił wiedząc że mam dużo szmalu .Nie wiem ze to ludzi sumienie nie rusza.Bo ogłonie wierzenie powinno być ale żadna kara nie będzie dość adekwatna .Odwyk od alkoholu i to przymusowy powinien być w tym wypadku .Bo jeżeli ktoś chory na picie to powinien się leczyć tymbardziej po takim fakcie 16:06, 21.10.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

makarymakary

25 0

zgadzam się z Tobą
ten gość od SOMIRU to podwójny idiota
raz że po pijaku wsiadł za kierownice
dwa bo zamiast zapłacić dobrowolnie odszkodowanie młodym ludziom ,to tyle samo albo więcej zapłaci adwokatowi i przekupnym biegłym 21:32, 21.10.2019


xxlxxl

115 1

to kpiny z sądu moją mamę obrońca pytał czy czasem nie złamała kości przy porodzie z "sąd" dopuszczał takie pytania 16:13, 21.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

6565

166 1

Okaże się, że pijany "biznesmen" jest ofiarą. 16:23, 21.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PO CO PO CO

179 2

Przepraszam bardzo nie chcę nikogo urazić ale tak czysto po ludzku spytam
Był pijany ? był.
To że, jeszcze ktoś chce bronić takiego...
no ale cóż pieniądz robi swoje ? 16:27, 21.10.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BoloBolo

3 2

A czy hydraulik naprawia krany tylko ludziom o nieposzlakowanej opinii? Jeżeli obrońca nie weźmie sprawy sam, to ktoś i tak dostanie ją "z urzędu", a jeśli będzie działał na niekorzyść klienta, to traci pracę. 11:57, 22.10.2019


Adwokat diabła Adwokat diabła

79 5

Jak to był by mój ojciec i bym go broniła bo bym go kochała to powiedziałabym jasno .Tato masz tyle lat zniszczyłeś dzieciakom życie idz na przymusowe leczenie, na 2 lata do więzienia i odpal dzieciakom wielkie miliony i daj na rehabilitację .A co godne by było podziwu oddaj prawko na co najmiej 15 lat. A ogolnie do końca zycia bez prawka .Bo kara więzenia owszem ale to go niczego nie nauczy ..Gdyby to był mój ojciec a byłby morderca to nie chciałabym znac i rzadałabym dożywocia . Tu że chłop stary a że majętny to powinen się poczuć i oddać tym dzieciom dużo kasy na rehabilitację .Tak powinen zrobić jak nie chce isć do więzienia na 4,5 roku ..Nie może by tak że siedzieć nie chce ,płacic nie chce .Toc to prawie zabójstwo 3 osob z premedytacją bo jak po pijaku ..Widomo pewnie jak ma dzieci to go będą bronić ale przykre to musi być wiedząc ze ma się takiego tatę ze zrobił taka głupotę wisiadajać po pijaku.. 16:41, 21.10.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

The observerThe observer

1 0

Pan Mirosław ma "stosunkowo" młodą żonkę i tam musi kasa lecieć.
Po drugie, tyle co wydaje na tego pożal się boże nieprofesjonalnego adwokata co upokarza poszkodowanych i ich rodziny to spokojnie by poszedł na ugodę. Osobiście (na miejscu ojca) jak bym takiego frajera jak pan mecenas spotkał na ulicy to prawdopodobnie wyglądał by jak Szpilka po randce z Chisorr'ą, tyle w temacie.
PS.
Karma wraca i może kiedyś to właśnie dzieci lub wnuki pana mecenasa będą ofiarami pijanej szmaty... 12:57, 28.10.2019


KK

139 0

Nie ma zmiłuj jechał pijany i koniec 16:49, 21.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bObbOb

94 0

Napiszcie w komentarzach jak nazywa się ten, tfu "biznesmen". I jak nazywa się jego firma. Ludzie czytają komentarze, niech wiedzą co to za ..nój. 16:58, 21.10.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

JjjJjj

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


somirsomirsomirsomir

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


anagramanagram

23 1

Sobie
Odpowiedzieć
Można
I
Rozwarzać

jak nazywa się firma tego bandyty. W KRS można znaleźć, to są ogólnodostępne dane. 21:28, 21.10.2019


RIMOSRIMOS

1 0

Przepraszam, ja w innym temacie.
Poszukuję nawozu.
Pytanko.
Czy w firmie SOMIR można jeszcze kupić "gnój" 18:31, 28.10.2019


onaaaaaaaaonaaaaaaaa

94 1

"rok więzienia w zawieszeniu na 3 lata, 6-letni zakaz prowadzenia pojazdów, 10 tys. zł na Fundusz Pomocy Pokrzywdzonym, 5 tys. zł grzywny i 40 tys. zł nawiązki na rzecz trojga poszkodowanych." kpiny jakieś? 10 tys to on na weekend wydaje, a 40 tys na wakacje... powinien siedzieć i dodatkowo płacić im dożywotnio nawiązkę 10 tys na osobę miesięcznie za takie obrażenia! Zgłoście sprawę do Uwagi czy innej Interwencji, bo skoro ma plecy to może się wywinąć, tylko stałe monitorowanie sprawy przez media może doprowadzić do jego ukarania! A obrońca jaja sobie robi, może należy sprawdzić czy jego mózg ma odpowiednie wymiary aby wykonywał tę pracę. 17:02, 21.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntykomuszekAntykomuszek

63 5

To się jeszcze zdziwicie jaki wyrok może zapaść!
Czas: 12 lutego 2014 r. Miejsce akcji: Ursynów po zmroku, przejście dla pieszych. Henryk Wujec, wówczas doradca do spraw społecznych prezydenta Bronisława Komorowskiego, potrącił pieszego, który przechodził przez pasy na skrzyżowaniu Pileckiego i Indiry Gandhi. Mężczyzna został poważnie ranny w głowę. Ten, który przechodził, nie Wujec. Samochód obok Wujca się zatrzymał, ale Wujec – nie. Sąd uniewinnił Wujca całkowicie, opierając się nie na zeznaniach świadka, lecz na ekspertyzie biegłego (swobodna ocena dowodów). Dla pieszego sędzia nie miał dostatecznych słów potępienia – wtargnął na przejście dla pieszych bez wcześniejszego upewnienia się, czy warunki na to pozwalają, czym spowodował dyskomfort Wujca. „Jedynym sposobem uniknięcia tego zdarzenia było nie przechodzić przez jezdnię.” – uznał sędzia w imieniu RP.

Kilka lat później, w październiku 2017 r., znany dziennikarz – Piotr Najsztub – potrącił na pasach 77-letnią kobietę. Najsztub od dawna nie miał prawa jazdy (zostało mu odebrane za przekroczenie limitu punktów), samochód nie miał ubezpieczenia i badań technicznych. Sąd całkowicie uniewinnił Najsztuba. Dziennikarz, jak sam uczciwie przyznaje, jechał z prędkością 20 kilometrów na godzinę, zaś sąd nie ustalił dostatecznie, z jaką prędkością wredne babsko wbiegło na pasy (a wszyscy wiemy, jak te osiemdziesięciolatki potrafią przycisnąć na krótkim dystansie!). Najsztub, jak rozumiem, nadal jeździ bez prawa jazdy – mam tylko nadzieję, że przód samochodu, wgnieciony przez rączą staruchę, ładnie mu wyklepano - szkoda byłoby, gdyby przez brawurę staruszki ucierpiał celebrycki samochód!

Na początku maja tego roku Włodzimierz Cimoszewicz (były premier, prawnik, obecnie – europarlamentarzysta) potrącił w Hajnówce, na przejściu dla pieszych, 70-letnią kobietę. On twierdzi, że staruszka wtargnęła na przejściu na rowerze; kobieta utrzymuje, że pasami przechodziła. Niestety, Cimoszewicz zrobił wiele, aby uniemożliwić ustalenie stanu faktycznego: mimo, że przepisy wymagają wezwania pomocy medycznej (kobieta ma złamaną nogę), były premier wezwał … kolegę. Kolega odwiózł kobietę do domu, skąd dopiero odwieziono ją do szpitala. Dzięki pomocy serdecznego kumpla badanie na zawartość alkoholu przeprowadzono dopiero po kilku godzinach. Aha – samochód nie miał ważnego badania technicznego, co – według Cimoszewicza – nie ma żadnego związku ze sprawą, bo pojazd był – według niego - całkowicie sprawny.

W 2005 r. Otylia Jędrzejczak, mistrzyni olimpijska, prowadziła Chrysler 300C touring na drodze nr 62, niedaleko Płońska. Takim sprzętem grzech byłoby nie wyprzedzić kolumny ciężarówek, więc Otylia docisnęła. Niestety, nie przewidziała, że na tej drodze obowiązuje ruch w obu kierunkach, więc uciekając przed intruzem w ogromną prędkością wpadła na drzewo. Ona trafiła do szpitala; brat, którego wiozła – na cmentarz. Konsekwencje dla utytułowanej pływaczki były mało dokuczliwe: ograniczenie wolności (nie mogła opuszczać Polski czy Europy? …), 30 godzin prac społecznych i pozbawienie prawa jazdy na rok (leczenie Otylki, z tego, co pamiętam, chyba trwało dłużej). Policja twierdzi, że mistrzyni jechała z ogromną prędkością: co najmniej 150 km/godz., ale raczej 180.

Co Polaków najbardziej bolało w PRL? Wielu z nas na pewno haniebne sądownictwo, które przymykało oczy na wszelkie draństwa popełniane przez VIP-ów. No to teraz proszę znaleźć 3 różnice …

WOLNE SĄDY, WOLNE SĄDY... 17:04, 21.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

oddaj koszulęoddaj koszulę

29 2

Od wydawania wyroków jest sąd i koniec, kropka. Strony mogą, a nawet powinny, tak kierować sąd, aby w konsekwencji uzyskać wynik jak najbardziej zbliżony do swojego stanowiska - rzecz oczywista i w tym przypadku aż nadto widoczna. Niemniej gest oskarżonego w zestawieniu z jego sytuacją majątkową już zakrawa na kpinę. Rejestr sądowy dla firmy Somir sp. z o.o. jest publiczny, każdy może sprawdzić jakim kapitałem obraca i co jest w jej posiadaniu. 17:04, 21.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SąsiadkaSąsiadka

78 0

ŻENADA !!!!!! TEN ,,GOŚĆ,, SPRAWCA TEŻ MA CÓRKĘ! I WSIADL ZA KIEROWNICĘ PO ALKOHOLU !!!!!NIECH SIĘ ZASTANOWI NAD SOBĄ!!! A MIE UDAJE NIWNIATKO !!!!! TUMAN KURZU DO POTEGI !!!!!! 17:10, 21.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HgfHgf

73 2

A najlepsze jest to, że on jeździ samochodem i na wszystkich w .... 17:11, 21.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntykomuszekAntykomuszek

31 3

To się jeszcze zdziwicie jaki wyrok może zapaść!
Czas: 12 lutego 2014 r. Miejsce akcji: Ursynów po zmroku, przejście dla pieszych. Henryk Wujec, wówczas doradca do spraw społecznych prezydenta Bronisława Komorowskiego, potrącił pieszego, który przechodził przez pasy na skrzyżowaniu Pileckiego i Indiry Gandhi. Mężczyzna został poważnie ranny w głowę. Ten, który przechodził, nie Wujec. Samochód obok Wujca się zatrzymał, ale Wujec – nie. Sąd uniewinnił Wujca całkowicie, opierając się nie na zeznaniach świadka, lecz na ekspertyzie biegłego (swobodna ocena dowodów). Dla pieszego sędzia nie miał dostatecznych słów potępienia – wtargnął na przejście dla pieszych bez wcześniejszego upewnienia się, czy warunki na to pozwalają, czym spowodował dyskomfort Wujca. „Jedynym sposobem uniknięcia tego zdarzenia było nie przechodzić przez jezdnię.” – uznał sędzia w imieniu RP.

Kilka lat później, w październiku 2017 r., znany dziennikarz – Piotr Najsztub – potrącił na pasach 77-letnią kobietę. Najsztub od dawna nie miał prawa jazdy (zostało mu odebrane za przekroczenie limitu punktów), samochód nie miał ubezpieczenia i badań technicznych. Sąd całkowicie uniewinnił Najsztuba. Dziennikarz, jak sam uczciwie przyznaje, jechał z prędkością 20 kilometrów na godzinę, zaś sąd nie ustalił dostatecznie, z jaką prędkością wredne babsko wbiegło na pasy (a wszyscy wiemy, jak te osiemdziesięciolatki potrafią przycisnąć na krótkim dystansie!). Najsztub, jak rozumiem, nadal jeździ bez prawa jazdy – mam tylko nadzieję, że przód samochodu, wgnieciony przez rączą staruchę, ładnie mu wyklepano - szkoda byłoby, gdyby przez brawurę staruszki ucierpiał celebrycki samochód!

Na początku maja tego roku Włodzimierz Cimoszewicz (były premier, prawnik, obecnie – europarlamentarzysta) potrącił w Hajnówce, na przejściu dla pieszych, 70-letnią kobietę. On twierdzi, że staruszka wtargnęła na przejściu na rowerze; kobieta utrzymuje, że pasami przechodziła. Niestety, Cimoszewicz zrobił wiele, aby uniemożliwić ustalenie stanu faktycznego: mimo, że przepisy wymagają wezwania pomocy medycznej (kobieta ma złamaną nogę), były premier wezwał … kolegę. Kolega odwiózł kobietę do domu, skąd dopiero odwieziono ją do szpitala. Dzięki pomocy serdecznego kumpla badanie na zawartość alkoholu przeprowadzono dopiero po kilku godzinach. Aha – samochód nie miał ważnego badania technicznego, co – według Cimoszewicza – nie ma żadnego związku ze sprawą, bo pojazd był – według niego - całkowicie sprawny.

W 2005 r. Otylia Jędrzejczak, mistrzyni olimpijska, prowadziła Chrysler 300C touring na drodze nr 62, niedaleko Płońska. Takim sprzętem grzech byłoby nie wyprzedzić kolumny ciężarówek, więc Otylia docisnęła. Niestety, nie przewidziała, że na tej drodze obowiązuje ruch w obu kierunkach, więc uciekając przed intruzem w ogromną prędkością wpadła na drzewo. Ona trafiła do szpitala; brat, którego wiozła – na cmentarz. Konsekwencje dla utytułowanej pływaczki były mało dokuczliwe: ograniczenie wolności (nie mogła opuszczać Polski czy Europy? …), 30 godzin prac społecznych i pozbawienie prawa jazdy na rok (leczenie Otylki, z tego, co pamiętam, chyba trwało dłużej). Policja twierdzi, że mistrzyni jechała z ogromną prędkością: co najmniej 150 km/godz., ale raczej 180.

Co Polaków najbardziej bolało w PRL? Wielu z nas na pewno haniebne sądownictwo, które przymykało oczy na wszelkie draństwa popełniane przez VIP-ów. No to teraz proszę znaleźć 3 różnice …

WOLNE SĄDY, WOLNE SĄDY... 17:11, 21.10.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

antyanty

5 6

A dodaj jeszcze kilka przykładów wypadków (i zabójstw) aparatczyków PISu !. Też są. 18:10, 21.10.2019


AntykomuszekAntykomuszek

5 4

Dawaj przykład ubecki przygłupie!
Jak nie masz nic do powiedzenia to siedź cicho, a jak masz to pisz o tym i alarmuj cały świat, bo tak trzeba! 18:19, 21.10.2019


Do : AntykomuszekDo : Antykomuszek

3 1

Chłopie , sam piszesz mega bzdurne komentarze na granicy ignoranctwa i chamstwa z dużą dawką zwykłej głupoty, a kogoś innego nazywasz przygłupem. Zastanów się nad sobą i znajdź sobie jakieś zajęcie, bo tak to siedzisz przed kompem i dajesz swoje ułomne komentarze. Apeluje o zastanowienie i opamiętanie. 11:00, 22.10.2019


Obiektywizm Obiektywizm

44 1

Żądać kasy żeby się nie okazało że depresja będzie początkiem niepoczytalności .I że nagle sprawca był niepoczytalny w trakcie czynu albo papiery z leczenia na depresję stwierdzą że nie może isc do więzienia bo ma depresję .A człowiek z depresją chory nie może isc do więzienia . Albo żeby nie wyszło że miał padaczkę poalkoholową a był trzeźwy bo takie numery też bywają .Rządac nie tyle *%#)!& co dużej kasy .Pojdzie do *%#)!& a wy nie będziecie mieć kasy na dalsze leczenie ,.Tylko odebranie prawka i duzą kasa ,.Nawet isc na ugodę on unika więzienia ale daje wam dużo kasy i zrzeka się prawka dożywotnio albo na 20 lat > Za 20 lat będzie miał 80 albo ponad wiec już i tak nie będzie mógł jeździć 17:24, 21.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

laiklaik

26 1

Wiesz ojcem może być dobrym i idealnym .Pewnie mimo że ma taki łeb i wsiadł po pijaku na swój sposób córka go kocha bo to jej ojciec .Ale fakt że jak bym była jego córką to bym mu kazała dac dużo kasy tym dzieciakom wiedząc że go stać i kazałabym oddac prawko. Pewnie corka nie chce by jej ojciec poszedł do *%#)!& bo pewnie go kocha .To jest tragedia dwóch rodzin jego córki i żony i tych dziecicków i ich rodziny. 17:33, 21.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KpinyKpiny

49 8

Wujec, Cimoszewicz, Najsztub... to tylko trzy przykłady, że można być sprawcą, ale tylko do sprawy. Polskie sądy same się nie uzdrowią.
PiSie oraj to bagienko! 17:40, 21.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OlkOlk

44 1

Dajcie mu 12 lat jak w kodeksie jak kasy nie chce placić i tyle .12 lat i sprawa załatwiona .. Niby jest 8 ale ze bez skutku śmiertelnego a z zamiarem ewentulanym bo po pijaku .Mieć w dupie kasę a rządać 12 lat i tyle . 17:46, 21.10.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

edek z fabryki kredeedek z fabryki krede

19 0

Zamiast iść na ugodę i dogadać się z poszkodowanymi faszeruje kieszenie kasiwem adwokatom, którzy za pieniądze udowodnią że Ziemia jest płaska a Kopernik była kobietą.Od samego początku sprawa jest bardzo dziwnie prowadzona, Ciekawe dlaczego. 18:44, 21.10.2019


MaxMax

54 0

Po co rozprawa byl pijany był wiedział że wsiada za kierownicę ma tyle lat ze jest świadomy zagrożenia nie stać to było na taxi. Dojechać karę do końca życia ma płacić za wszystko 17:58, 21.10.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

były oborowybyły oborowy

0 0

nie miał na taxi. 11:52, 10.12.2019


Super obrońcaSuper obrońca

38 1

Podajcie imię i nazwisko tego "człowieka". Jak jest taki cwany to może on sam będzie umiał udowodnić, że do dnia nieszczęśliwego wypadku nogi miał równej długości. Chętnie bym się o tym przekonał... 17:59, 21.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŻenadaŻenada

55 0

To w głowie się nie mieści co w tych sądach się dzieje...
Nie ważne, że zawinił..ważne kim się jest i już patrzą przychylnie...
Wielki mi biznesmen.., dla to mnie pijak i dać go na odwyk przymusowy !
Tyle cierpienia zadał i jeszcze sąd ma wątpliwości...SZOK!!!
Nie było i nie będzie sprawiedliwości...
18:27, 21.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aldikaldik

57 2

Ciekawe czy obrońca biznesmena alkoholika ma półkule mózgu tej samej objętości. Nie rób z siebie pajaca obrońco od siedmiu boleści. 18:29, 21.10.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

edek z fabryki kredeedek z fabryki krede

23 0

Zamiast mózgu ma dwie sztabki złota, jak większość adwokatów w tym kraju. 18:56, 21.10.2019


Anna!Anna!

45 0

Temat dla UWAGI ! 18:38, 21.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XxxxxxxxxxxxxxXxxxxxxxxxxxxx

15 0

Jakby to był mój ojciec i nie przyjął skruchy nie ponosząc konsekwencji, to już bym z nim nie gadał. 18:38, 21.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LeonLeon

20 0

Więzienie to nic są jeszcze zwolnienia warunkowe i przepustki .Bez możliwości zwolnienia warunkowego i bez przepustki .. 18:42, 21.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

traftraf

40 1

a ten obrońca może udowodnić, że ma jednakowe obie półkule mózgu 18:55, 21.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lollol

42 5

Czy macie jeszcze jakąś wątpliwość że Sądy to bagno. Nie głosowałem na PIS (na POpaprańców) też nie.
Ale trzymam kciuki za PIS i reformę tego bagna. 19:05, 21.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

komentarze blokująkomentarze blokują

33 6

A GDZIE TE DZIWKI Z KOD U,,,,,,,,wolne sądy ,darły mordy , a elita robi co chce 19:22, 21.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ja1Ja1

51 0

On jest duzo bogatszy od Grzadziela. I skapi na odszkodowanie za to,ze zrobil 3 kaleki przez alkohol. Gdyby to w niego ktos walnal albo dzieciaka to raz dwa zapadlby wyrok.
K..a,teraz trzeba sobie pomierzyc nogi,komisyjnie u notariusza,bo i my kiedys mozemy uslyszec pytanie:czy przed wypadkiem mial/a pan/pani rowne nogi? 19:29, 21.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Klika Klika

23 1

A kiedy się wezmą za lekarzy .Kiedy podpisuje klauzule uszczerbek na zdrowi może wystąpić po operacji w razie powikłan to ok ,ale kiedy gość zaszywa lasce nożyczki chirurgiczne czy zle robi operację i nie ponosi winy i nie bóli odszkodowania to co to za lekarz 19:38, 21.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KimboKimbo

29 0

Brak słów...
Równi wobec prawa? Chyba żart... 19:49, 21.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

no ejno ej

25 3

No przecież z tym całym kodomictwem i platfusami broniliście sądów. Ich zdaniem takie sądy są dobre. Mam nadzieje że pis dobierze się tej klice do tyłka! 20:12, 21.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

molomolo

23 1

PALTA SWIECZKI PRZED SĄDAMI 20:35, 21.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DdgDdg

31 1

Do Pani śmiecia zabrać na dożywocie prawko i każdemu poszkodowanemu po 200 000tysi.wielki mi biznesmen takiej świni to bym naplul w oczy 21:02, 21.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PrawdaPrawda

31 0

Sądy zreformować tak jak w USA. Każdy kto łamie prawo jest karany. W USA od razu gość wylądowałby w areszcie a następnie miałby prawo do obrony. I tak chciałbym aby było u nas. Jest wina musi być kara a nie korupcja. 21:57, 21.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

że Co ? że Co ?

14 0

A czy jego *%#)!& były równej długości jak wsiadał. 22:23, 21.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

iletomatrwać.piłnieciletomatrwać.piłniec

11 0

Jak one do ginekologa to niech on od tego od *%#)!& może jest za duży i to wpływa te chamstewka które wspólnie wymyśla z obroną. Zboki. A sąd na to przystał?. Może oni wspólnie wymagają psychiatry. Jak tak je stratował, to pewnie teraz lepiej będzie im się rodzić - ehe ta. 22:27, 21.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

yy

10 1

Pamiętaj gościu, Karma is a *%#)!& 23:21, 21.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


noginogi

20 1

Czy obrońca jest w stanie udowodnić, że ma obydwie nogi tej samej długości? NIE. Ponieważ nikt na co dzień nie robi sobie takich badań/diagnozy. 07:54, 22.10.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

aniuta72aniuta72

2 0

to jest chore,debilizm
23:12, 22.10.2019


obroncaobronca

19 1

Jak się nazywa obrońca???
Dlaczego w artykule tego nie podano? 07:55, 22.10.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

BaborBabor

1 2

A ty przedstawiłeś się z imienia i nazwiska? 12:07, 22.10.2019


Imię i nazwiskoImię i nazwisko

0 1

Gall Anonim 07:45, 23.10.2019


Sprawiedliwych Sprawiedliwych

7 2

Stu potrzeba, tak ludzi wybranych ze społeczeństwa i mamy czysty wymiar sprawiedliwości. 08:08, 22.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SzpetalakSzpetalak

11 0

Wynika z tego ,że teraz każdy musi sobie mierzyć nogi. Tak na wszelki "wypadek". To że papuga zadaje takie pytanie wcale mnie w tym przypadku nie dziwi , bierze kasę to musi coś wymyślać nawet najbardziej chamskie bzdury. Może wiadomo jak zareagował sąd na to pytanie? czy je oddalił? bo w tym przypadku to " oczywista, oczywistość" Czy też kazał odpowiadać pokrzywdzonej na takie pytanie? 09:39, 22.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dddddd

12 0

co z K. U. R. E. W. S. T. W. O. w tym mieście.
09:44, 22.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WzburzonaWzburzona

14 0

Żarty ku*wa Żarty!!!!!! 10:11, 22.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BoloBolo

2 3

Tonący brzytwy się chwyta i nie jest niczym złym, że oskarżony (jeszcze nie sprawca) składa kolejne wnioski, mogące zmniejszyć wymiar kary. Złe byłoby, gdyby sądzia bzdurne wnioski traktował jako poważne i zasadne. Od tego sędzia jest, żeby roapztrzeć sprawę ze wszystkich strony, a na koniec wydać sprawiedliwy wyrok.
Z drugiej strony, osadzenie oskarżonego w więzieniu uniemożliwi mu pracę zawodową, a może nawet wypłatę odszkodowania ofiarom. Osobiście uważam, że oskarżony powinien dostać "zawiasy", ale odszkodowanie powinno iść w SETKI TYSIĘCY, a może nawet i w miliony - trójka młodych ludzi miała duży potencjał i wiele możliwości, które, być może stracili.
Nie wiem też, jak fakt przebywania sprawcy w więzieniu mógłby pomóc ofiarom w rechabilitacji, czy podniesienia ich statusu materialnego, którego obniżenie było skutkiem wypadku.
Chodzi tu o zemstę, poczucie sprawiedliwości, czy o prawdziwe zadośćuczynienie ofiarom? 11:52, 22.10.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

były oborowybyły oborowy

0 0

ogłosi upadłość i możesz mu skoczyć. 12:00, 10.12.2019


stare przysłowie..stare przysłowie..

8 1

Póki będzie choć jedno wolne miejsce w Piekle - żaden prawnik nie trafi do Nieba. Amen. 11:55, 22.10.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

były oborowybyły oborowy

0 0

i żaden kiecak też. 11:57, 10.12.2019


BoloBolo

4 8

Śmieszni jesteście. Obrońca od tego jest, żeby bronić. Taka robota - nic osobistego. A czy oskarżony jest winny, okaże się dopiero po wyroku. Klauzulę sumienia mają tylko lekarze i farmaceuci. 12:06, 22.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

papugapapuga

1 3

Jak w filmie Adwikat diabła .Każdy ma prawo do obrony nawet morderca 14:19, 22.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Anna.BAnna.B

5 0

Macie swoje ,, wolne sądy,, jak się boją PiSu do zreformowania... 15:57, 22.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Monika 01Monika 01

6 1

To jest cios poniżej godności ludzkiej!!!! Proszę pójść z tym dalej!!!!!! 20:00, 22.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Bogdan Myćko Bogdan Myćko

9 0

A Pani sędzia patrzy i nie reaguje. Ziobro się w grobie przewraca.
Swoją drogą, to nawet ładna, mężatka?
Obrońca - jak każdy obrońca - palnie jakieś pytanie i kasa leci.
Sąd powinien pytanie uchylić i przywołać zielonego młokosa do porządku prawnego.
Oskarżony zdemoralizowany pijak twierdzi cyt. " Oskarżony stwierdził wtedy przez sądem, że po wypadku jego życie straciło sens, a on sam jest innym człowiekiem, leczy się na depresję.
Jeśli życie straciło dla ciebie sens, jaki masz cepie problem? Już dawno powinieneś siedzieć za lasem, tj. w Mielęcinie, a ten twój obrońca dzień dnia powinien ci przynosić cebulę żebyś sobie pupę mógł nią nasmarować. Ale się dobrało towarzystwo! Za Polski Ludowej takie rzeczy nie miały miejsca. Momentalnie cep z depresji zostałby wyleczony. Tobie nie jest potrzebny żaden psycholog ani psychiatra. Tobie jest potrzebna zomowska lola. 22:14, 22.10.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

BlablaBlabla

1 0

Wolna 22:54, 24.10.2019


były oborowybyły oborowy

0 0

ja życie straciło sens,to sznur od snopowiązałki i ostatni spacer do lasu. 12:03, 10.12.2019


aniuta73aniuta73

6 0

Czy w końcu ktoś się za to zabierze?czy zainteresuje się tym interwencja lub uwaga?Czy za sąd który powinien być sprawiedliwy ktoś się wezmie?Co to ma być?Młodzi ludzie cierpią a ten pijak chodzi po swiecie i się śmieje.Masakra.Co to ma być?Nasz sąd sprawiedliwy?Dla kogo? 23:18, 22.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obserwatorzyobserwatorzy

5 0

1,5 roku i jeszcze nie sprawdzono wcześniejszych jego przewinień HAŃBA I WSTYD no niestety ale główną role mają pieniądze 13:11, 23.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NicaNica

3 0

Ja uważam, że nie powinno to podlegać żadnym dyskusjom- był pijany jest winny i tyle. 20:50, 24.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŁawnikŁawnik

1 0

A nie powinno się przypadkiem winy udowadniać a nie udowadniać niewinności? Jeżeli przed wypadkiem nogi nie były równe to udowodnij to! 22:55, 24.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%