Zamknij

Z powodu Agaty i Castoramy zmienią organizację ruchu na tej ulicy Południu. Znaki już stoją

06:00, 06.02.2020 Aktualizacja: 15:29, 06.02.2020
Skomentuj Na odcinku Długiej od skrzyżowania z Kapitulną i Wysoką do wjazdu na parking Agaty będzie można jeździć w dwie strony. Screen Google Maps. Fot. DDWloclawek.pl Na odcinku Długiej od skrzyżowania z Kapitulną i Wysoką do wjazdu na parking Agaty będzie można jeździć w dwie strony. Screen Google Maps. Fot. DDWloclawek.pl

Na odcinku jednokierunkowej ulicy Długiej wkrótce zostanie wprowadzony ruch w dwie strony. Chodzi o ułatwienie życia korzystającym z nowego centrum handlowego. 

O nadchodzących zmianach świadczą owinięte na razie czarną folią sygnalizator i znak ustawione już w pobliżu skrzyżowania Długiej z Kapitulną. Zaczną obowiązywać, kiedy ruszy salon meblowy Agata.

Na odcinku Długiej od skrzyżowania z Kapitulną i Wysoką do wjazdu na parking Agaty będzie można jeździć w dwie strony. Wyjeżdżający spod sklepu będą mogli skręcić w lewo i dojechać do skrzyżowania z Kapitulną. Stąd będzie można skręcić w prawo, w kierunku ul. Okrzei. 

O nadchodzących zmianach świadczą owinięte na razie czarną folią sygnalizator i znak ustawione już w pobliżu skrzyżowania Długiej z Kapitulną. Fot. DDWloclawek.pl

Udostępnienie odcinka Długiej dla ruchu dwukierunkowego wiąże się z utratą kilku miejsc postojowych po lewej stronie ulicy. W zamian Agata "odda" miastu miejsca na swoim parkingu. 

- W projekcie organizacji ruchu jest zapis mówiący, że wyrazimy zgodę na likwidację tych miejsc parkingowych pod warunkiem, że inwestor, czy najemca wybuduje parking dedykowany osobom korzystającym z miejsc zlokalizowanych wzdłuż ulicy. Taki parking faktycznie powstał. Czekamy na odbiory końcowe, wtedy będziemy mogli to uruchomić, bez jakiegoś żalu z powodu utraty miejsc parkingowych - mówi Paweł Żyżelewicz dyrektor Wydział dróg, transportu i energii w urzędzie miejskim. 

Miasto nie poniosło kosztów nowego oznakowania na Długiej. 

[ZT]36739[/ZT]

Paweł Żyżelewicz przyznaje, że nie jest wykluczone, że nie zakończy się na zmianie organizacji ruchu na fragmencie Długiej. Być może w przyszłości konieczne będą zmiany na skrzyżowaniu Długa - Kapitulna - Wysoka. 

- Będziemy bacznie przyglądać się natężeniu ruchu na dwukierunkowym odcinku Długiej i na tym skrzyżowaniu. Może konieczna będzie przebudowa, a może wyniki badań ruchu powiedzą nam, że kolejne zmiany są niepotrzebne - mówi dyrektor Wydziału dróg. 

Przypomnijmy, że Castorama i Agata dotychczas nie podały oficjalnych terminów otwarcia sklepów we Włocławku. Z nieoficjalnych doniesień wynika, że market budowlany ruszy 26 lutego, a Agata pod koniec lutego lub na początku marca. 

[ZT]37258[/ZT]

[ZT]37423[/ZT]

(G.S.)
Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(29)

YeaYea

33 65

Lepiej późno nic wcale.Tam na ul.Długiej już od dawna powinien być właśnie ruch dwustronny?

06:06, 06.02.2020
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Zenek88Zenek88

24 18

Tam juz w okolicy sa kilkuset metrowe korki, a jak otworza to cos , lepiej omijac ta strone wloclawka

06:29, 06.02.2020

B.B.

16 8

Zenekk, ja nie mogę! Kilkuset metrowe korki! No strach! Jak żyć?

08:54, 06.02.2020

Do B.Do B.

8 8

A mieszkasz tam pajacu, że się wypowiadasz? Ciekawe, czy jakbyś miał takie korki u siebie, czy byłoby Ci wszystko jedno...

15:48, 06.02.2020

XXXLXXXL

0 0

tyle wiesz co zjesz,miał być ruch dwukierunkowy ale dzięki interwencii mieszkańców nie będzie,i bardzo dobrze,już przy obecnym natężeniu ruchu ,spanie latem przy otwartym oknie latem to koszmar ,chciałbyś zmieniać infrastrukturę ale kiepski z ciebie inżynier

16:20, 14.02.2020

lollol

70 6

raczej jak zwykle UM dał ciała, jak chcieliście zmiany organizacji ruchu to trzeba było wymóc na inwestorze rozbudowę np. prawo skrętu i wybudowanie w zamian miejsc parkingowych.
Ale w naszym mieście byli i są równi i równiejsi. Ostatnio zrobiono lewo skręt dla króla ropy na DK91 tera to, a nie można się doczekać i doprosić umożliwienia prawo skrętu z Kapitulnej na DK91.

06:38, 06.02.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

www123www123

2 0

barani pomysl ,dlaczego nie mozna wjezdzac i wyjezdzac z kapitulnej

21:10, 06.02.2020

sadolsadol

2 0

przecież był to trzeba było korzystać nikt nie umiał to zlikwidowali

20:22, 07.02.2020

LoloLolo

82 30

Po południu jest problem dojechać na południe A teraz to już będzie całkowita klapa takie sklepy w tym miejscu tam powinno być osiedle

06:39, 06.02.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

B.B.

19 19

Jakie osiedle? A kto by tam mieszkał?

08:52, 06.02.2020

Do B.Do B.

11 6

Ja bym tam mieszkała bardzo chętnie.

15:51, 06.02.2020

lollol

45 9

a jeszcze jakimś dziwnym trafem przedszkole na Wroniej sprzedało teren pod prywatny parking, no i prywatna budowa przy Stodólnej MOPR ma się w najlepsze na miejskim terenie świeżo wyremontowanym za ciężkie pieniądze.
Ale kto naszemu władcy zabroni.

06:42, 06.02.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

były oborowybyły oborowy

3 3

zabronią wyborcy.

16:40, 06.02.2020

lollol

29 5

co do MOPRu, jeżeli ktoś ingeruje w świeżo zrobiony remont to czy napewno gwarancja na roboty dalej obowiązuje?

06:45, 06.02.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KapitulnaKapitulna

50 21

Dojazd do sklepów jest z ulicy Kapitulnej. Zmiana organizacji ruchu na skrzyżowaniu Długa/Kapitulna/Wysoka jest niepotrzebna i niebezpieczna dla kierowców. Do tego likwidacja miejsc postojowych z których korzystają mieszkańcy nowego bloku, dojeżdżający do sądu, przedszkola, PUP.

07:21, 06.02.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

adkadk

35 3

ulica nie jest miejscem parkingowym jak się budowało bloki czy przedszkole to trzeba było pomyśleć o parkingach. Każda tego typu infrastruktura powinna mieć obowiązek wybudowania miejsc parkingowych i problemu by nie było

10:14, 06.02.2020

rozdziobiąrozdziobią

50 26

TIR-y rozjeżdżą te osiedlowe drogi, po co nam to? Jak zwykle zapłacą mieszkańcy za czyiś źle umiejscowiony biznes. ????

07:41, 06.02.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Odpowiadam...Odpowiadam...

8 2

nie czyjś, tylko Grządziela i Rećki.

11:53, 06.02.2020

sossos

2 0

i marka w

12:23, 08.02.2020

qw_qw_

38 5

Skrzyżowanie bezwzględnie do przebudowy (nota bene niedawno przebudowane...)

07:44, 06.02.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JadziaJadzia

28 12

Na Kolskiej to jest horror , będzie jeszcze gorzej ?

08:15, 06.02.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

EchEch

8 3

A jaki masz tu horror tak samo jest jak bylo wczesniej . Nic sie nie zmienilo. Ale dokladacie.

15:11, 06.02.2020

mm

47 29

Ale pytaliście mieszkańców czy chcą centrum handlowe między blokami??

08:28, 06.02.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

LEGIAPANYLEGIAPANY

22 17

Jak między jak to obok....ale niektórym wszystko przeszkadza.

08:41, 06.02.2020

EcgEcg

8 7

Od poczatku bylo wiadomo, ze bedzie centrum. Plany byly do wgladu . Wiec o co chodzi?

15:17, 06.02.2020

B.B.

45 21

"Zaorają drogi, nie będzie gdzie zaparkować, korki, dojechać się nie da."
Ok.. a teraz wyciszmy się na chwilę, bo narzekania w tym mieście nie ma końca. Pochodzę z Włocławka, od kilku lat już tutaj nie mieszkam, ale nadal przyjeżdżam odwiedzać rodzinę. Śmieszy mnie, gdy ktoś mówi że we Włocławku są korki, bo tak naprawdę ich NIE MA! Zapraszm do większych, bardziej cywilizowanych miast w Polsce, gdzie przejechanie 2-3km w godzinach szczytu zajmuje 30 minut. Wtedy niektóre osoby zobaczą co to są korki, a nie, gdy we Włocławku od Chłodnej do Okrzei jedzie się 5 minut, a ludzie krzyczą że jest to korek... nie rozumiem narzekania że ucierpią osiedlowe drogi, albo parkingi. Ludzie chcą przyjechać na zakupy, bo o zgrozo, jako cywilizkwane osoby, żyjące w czasach zaostrzonego konsumpcjonizmu chcą zaspokoić potrzebę nabywania produktów potrzebnych do życia. Ludzie będą chcieli dojechać jak najszybciej, zostawić auto jak najbliżej, najlepiej na nowo powstałym, ogromnym parkingu, wejść do sklepu, zrobić zakupy, wyjść i jechać dalej. W jaki sposób ucierpią na tym drogi osiedlowe albo parkingi? W artykule jest jasno napisane, że inwestor udostępni parking, co oznacza, że nie będzie żadnych szlabanów, ani biletów. Dzięki temu zwiększą się możliwości pozostawienia auta w okolicy! Zgaduję także, że te straszne TIRY, też nie będą realizowały dostaw np. przez ulicę Gniazdowskiego! Ludzie, opamiętajcie się choć trochę i dajcie się temu miastu w jakimś stopniu rozwijać!

08:45, 06.02.2020
Odpowiedzi:7
Odpowiedz

qw_qw_

17 10

Najwięcej krzyczą stare dziady, co wychodzą z domu tylko do sklepu, do kościoła, albo na komendę

09:08, 06.02.2020

mkmk

14 10

Tylko ze w dużych miastach masz rozbudowana infrastrukture drogowa i cały czas coś robią by to poprawić, najbliżej mamy Toruń i Płock..
A po drugie tego typu markety stawiają tam gdzie są główne drogi przystosowane do tego typu marketów lub na obrzeżach a nie w środku osiedla gdzie drogi nie są przystosowane do takiego ruchu bo ulic 2x2 nie da się zrobić więc korki tu będą większe bo kapitulna od Okrzei do up stoi w korku w godzinach szczytu...

10:13, 06.02.2020

SiniSini

13 10

Masz rację "B.", 5 minut jadą z tunelu do "pośredniaka" i gadają, że "korek". Po otwarciu tych sklepów pewnie ten przejazd zajmie z 8 minut. Normalnie horror. W Warszawie czasem tyle zajmuje przejazd jednego skrzyżowania. W dużym mieście wychodzisz z pracy "na chwilę" żeby załatwić jedną sprawę i nie ma Cię półtorej godziny. We Włocławku wszystkie sprawy się załatwi w 15 minut, chyba że "piechotą" to maksymalnie 40 minut. Ludzie, co wy wiecie o korkach... Jakby na całym świecie były takie "korki" jak we Włocławku czy innym małym mieście to ten świat byłby piękny.

10:34, 06.02.2020

B.B.

8 5

"mk" oczywiście, że z logistycznego punktu widzenia bardziej oplacalne jest budowanie takich sklepów na obrzezach miasta, tylko czym są te obrzeża dla Włocławka? Tutaj na plus lokalizacji działa też fakt, że jeśli ktoś spoza miasta zdecyduje się przyjechac na zakupy do tych punktów, istnieje duże prawdopodobieństwo, że przy okazji odwiedzi też inne sklepy znajdujące się chociażby w CH Wzorcownia lub Kaufland, RTV EURO AGD, bądź Multikino. W taki sposób napędza się gospodarkę, choć wiem, że zaraz ktoś powie, że "przecież w tej Wzorcowni to same zagraniczne sklepy, co złodzieje okradają Polaków!".
Osobiście uważam też, że mimo trudnej logistyki i kubatury terenu na zbiegu ulic Kapitulnej i Długej, lepszym krajobrazem jest park handlowy, niż zarośnięte krzakami pole, które stanowiło miejsce uciech młodzieży.

15:04, 06.02.2020

kociannakocianna

5 10

A mnie śmieszy jak ktoś, kto już tu nie mieszka zabiera głos i wymądrza się na temat, o którym nie ma zielonego pojęcia. I jeszcze przechwala się swoim nowym, cywilizowanym miejscem zamieszkania. Może zajmij się teraz ulepszaniem swojego nowego adresu.

19:22, 06.02.2020

B.B.

2 1

Kocianna, nie mam pojęcia o czym? O tym że włocławianie zachowują się jak dzikusy? Boją się nowego? Gdyby całą ewolucję skupić na Włocławku to nadal byśmy mieszkali w jaskiniach. Oczywiście nie mówię tutaj o wszystkich mieszkańcach, którzy mimo wszystko potrafią dobrze gospodarować swoim życiem we Włocławku. A wtrąciłem się w ten temat, czego zazwyczaj nie robię, ponieważ jak wspomniałem mam rodzinę we Włocławku i chcę aby im też żyło się lepiej.

09:05, 07.02.2020

,,

0 1

sini... jak ci sie tak podoba to wracaj do Włocławka :)))

12:26, 08.02.2020

POLAK1POLAK1

45 18

Agata i Agata. Całymi tygodniami tym 'żyje' Włocławek.Coś co już dawno istnieje w innych miastach u nas jest absolutną nowością i niewyobrażalnym wydarzeniem. Pierwszego dnia będzie tam więcej ludzi niż na lotnisku w Kruszynie podczas wizyty Papierza. Po miesiącu będzie tam tyle ludzi ile teraz odwiedza Wiślanin. Oczywiście to świetna okazja do 'lansu' naszych włodarzy z UM. Jaka władza takie atrakcje.

08:48, 06.02.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

słowniksłownik

10 2

Papież Ciebie lubi i popiera .

09:46, 06.02.2020

taki drobiazgtaki drobiazg

28 22

Mieszkania na Długiej i przyległych sporo potanieją. W tej chwili to już nie jest sypialnia a głośna ulica.

09:17, 06.02.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JurekJurek

16 7

Mylisz się, cena pójdzie w drugą stronę. Każda inwestycja zwiazana w danym sektorze zwiększa wartość zobacz już jakie ceny sa.

11:40, 06.02.2020

mkmk

25 16

Brak słów odnośnie tych pustakow w um.. Coraz to lepsze decyzje podejmują, ale czemu się dziwić jak nic konkretnego nie potrafią tylko decyzje bez przemyślenia

10:08, 06.02.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bolekbolek

23 20

nie daj Boże tam mieszkać i przejeżdżać jak ruszą nowobogackie na zakupy tandety i taniochy

10:19, 06.02.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OkOk

17 24

Przypominam że to nie jest centrum osiedla tylko jego peryferia

10:19, 06.02.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mirmir

20 20

Nie no super pomysł , wyjeżdżając od Agaty najlepiej wjechać prosto do przedszkola.
Biedne dzieciaki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10:32, 06.02.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

EchEch

7 8

A kto buduje przedszkole przy ulicy?

13:45, 06.02.2020

agata mebleagata meble

35 20

To są Rzady pana PREZYDENTA !!!!! co ten Maly, Łysy czlowiek wyczynia ??????????

10:54, 06.02.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ReferendumReferendum

4 2

Czas go w końcu odwołać i wybrać kogoś kto zadba o miasto

07:10, 07.02.2020

Tomasz87Tomasz87

27 9

Nie chcę być złym prorokiem, ale po zmianie kierunku na ul. Długiej będzie horror, nie obędzie się bez kolizji. I po co to komu było?

11:00, 06.02.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lollol

18 7

Będę powtarzał do bólu, jeżeli już tak idziecie co niektórym na rękę (głównie tym z PO) to otwórzcie prawo skręt w Okrzei (DK91), na Kapitulnej, przy pośredniaku w godzinach szczytu samochody już stoją w korku.

12:44, 06.02.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

sadolsadol

2 0

prawo skręt był nie korzystaliście to zlikwidowali

20:32, 07.02.2020

EchEch

16 6

Sp.Poludnie zrobcie wejscie na teren Parku Kujawia. A nie z Kolskiej Gniazdowskiego mamy jezdzic autem lub dochodzic do Dlugiej. Smieszne to jest masz pod nosem ale lec okrezna droga. A ci co narzekaja to maja w okolicy pewnie sklepy. Bo ja tu jakis nieudogodnien to nie widze. Jest cicho spokojnie .

13:28, 06.02.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

iiii

9 8

To Cywilizacja? Brak na takim osiedlu sklepu spożywczego?

14:23, 06.02.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

EchEch

7 2

Wlasnie jeszcze powinini pobudowac sklep z Polskimi produktami.

14:44, 06.02.2020

kierakkierak

15 3

to wszystko to co wymysliliscie to jedna sciema wiecie co jest najwazniejsze zrobienie prawoskretu w prawo z kapitulnej w okrzei przekopac kawalek i zrobic z powrotem prwoskret tak jak byl kiedys przed remontem z kauflanda potrafili zrobic prawoskret a tu zlikwidowali widocznie tam z walizka ktos poszedl do urzedasow

15:19, 06.02.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KierowcaKierowca

6 0

Dobrze by było przywrócić "wlot" z Kościuszki (wydłużenie wjazdu na stację). Nie wiem po co ktoś te bezkolizyjne wjazdy zlikwidowal.

20:58, 06.02.2020

hehehehehehe

2 1

Nie będzie niczego :D

15:57, 06.02.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

1 Agata w województw1 Agata w województw

13 2

Nie ma żadnej Agaty w kujawsko-pomorskim! W Łodzi jest jedna i to na całe województwo łódzkie, a gdzie nam wielkością miasta do Łodzi. Także, jeśli o ta sieć to odważna decyzja. Włocławek dla tej sieci w naszym w województwie to pierwszy sklep, a nie Bydgoszcz czy Toruń, co jest wyróżnieniem nas. Zobaczymy, kibicuje, by się udało, bo postawi na nasze miasto jako pierwsze. Wszystkie inne sklepy były dopiero u nas jak już coś było w Bydgoszczy/Toruniu kilka/kilkanaście lat, także nie ryzykowali tyle. Agata sama budowała swój sklep, ma własną działkę, roboty weszły od maja 2019 roku, tempo imponujące. Na pewno będzie przyciągać dużo ludzi z regionu, nawet i Torunia, sklep meblowy wielkopowierzchniowy. Co do układu komunikacyjnego, to niestety jest wina UM Włocławek, ich władz, że nie potrafi nic planować i zobowiązać inwestorów tego kompleksu. Przypominam, że te sklepy miały powstać już dawno temu, nawet patrząc już tylko na obecne koncepcje, to gdzieś w roku 2015-2016. Także było mnóstwo czasu dla UM Włocławek, aby zaprojektować wstępnie okolice infrastrukturalnie, łącznie z tym prawoskrętem z Kapitulnej w Okrzei i wymusić na inwestorach partycypowanie w tym. A nie jak teraz, gdy inwestycja wreszcie będzie oddana, i to w 2020 roku, miasto tylko zmieni znaki i dorzuci światła, i będzie patrzyło co się dzieje, jakby nie widziało co się dzieje. O tym, że ma tam powstać centrum handlowe wiadomo od 20 lat. Także UM Włocławek to wstyd jak się zachowuje!

16:09, 06.02.2020
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Agata mebleAgata meble

6 0

Agata meble buduje się również w Toruniu aczkolwiek nasze będzie otwarte szybciej :)

17:21, 06.02.2020

AnulaAnula

3 1

Agata jest w Płocku i mnóstwo Włocławian robi tam zakupy.

21:18, 06.02.2020

11111111

0 0

jak się jest burakiem to takie myślenie,takie powierzchnie powinny być poza"miastem" a nie w centrum osiedla przy blokach mieszkalnych ,przedszkolach itp,jedż do Płocka zobaczysz jak to miasto się rozwija,wiedzieli gdzie postawić galerie,czy do Torunia -który staje się nowoczesnym miastem a tu patologia itp

10:28, 12.02.2020

JAAAAAJAAAAA

14 2

Ja tylko pytam, czy drogi dojazdowe do Castoramy i Agata meble ,są odpowiednio wytrzymałe na obciążenia powstałe przez tiry dowożących towar ?.

20:02, 06.02.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jola lJola l

6 8

Wszędzie na świcie takie duże sklepy powstają na obrzeżach miast; u nas w środku miast; szkoda bo ulice będą nieziszczone przez duże samochody ; korki itp.

10:40, 07.02.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ja tamJa tam

1 0

Cytat "Do tego likwidacja miejsc postojowych z których korzystają mieszkańcy" ty czytasz to co komentujesz ? Napisane jest że likwidują jednokierunkową ale w zamian wybudował inwestor parking

07:58, 10.02.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

egeg

2 1

Najlepiej to Włocławek zaorać i nic nie stawiać, bo ludziom nikt nie dogodzi. Marudzą , że w innych miastach stawiają, a u nas nie, jak coś robią , też niedobrze, bo zawsze komuś coś przeszkadza. Postawili by gdzieś za miastem, byłby lament jak tam dojechać... ludzie opamiętajcie się trochę. Też mieszkam przy ruchliwej ulicy i co? Mam mieć do wszystkich pretensję??

15:52, 11.02.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddwloclawek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%