Zamknij

O "Długoszu" głośno w całej Polsce. List dyrekcji do uczniów wywołał prawdziwą burzę

08:30, 30.10.2020 N.S. Aktualizacja: 18:33, 30.10.2020
Skomentuj Fot. archiwum DDWloclawek.pl/nadesłane Fot. archiwum DDWloclawek.pl/nadesłane

Uczniowie włocławskiego "Długosza" i ich rodzice otrzymali od dyrekcji maila w sprawie protestu kobiet. Młodzież zostanie ukarana za wykorzystywanie pioruna w zdjęciach profilowych szkolnych skrzynek mailowych i udział w "strajku uczniowskim". Sprawa trafiła już do ogólnopolskich mediów.

E-mail, który oburzył społeczność szkolną (do naszej redakcji przesłało go kilka różnych osób) został wysłany przez dyrektora Zespołu Szkół Katolickich im. ks. Jana Długosza wczoraj (29 października).

Jego treść publikujemy w całości:

Skontaktowaliśmy się z placówką, by uzyskać wyjaśnienie w sprawie kontrowersyjnej wiadomości, którą wysłano do uczniów i ich rodziców.

Dyrektor "Długosza" wyjaśnił, że apel to odpowiedź na "strajk uczniowski", a także na to, iż niektórzy z nich jako zdjęcia profilowe w szkolnych e-mailach umieścili piorun będący symbolem protestu kobiet.

- Zdecydowałem się przesłać taki apel do młodzieży bo niektórzy nauczyciele otrzymali od swoich uczniów informację, że nie wezmą oni udziału w zajęciach szkolnych (teraz odbywających się on-line), ponieważ organizują "strajk uczniowski, wyrażający wsparcie dla kobiet". Następnego dnia stwierdziłem, że absencja była spora. Byli też rodzice, którzy usprawiedliwiali tę nieobecność, pisząc wprost o udziale w "strajku uczniowskim". Uważam, że młodzież w tym czasie powinna być na lekcjach

- tłumaczy ks. Jacek Kędzierski, dyrektor ZSK Długosza.

Dyrektor podkreśla, że sprawę udziału młodzieży w strajkach organizowanych w godzinach popołudniowych na ulicach Włocławka, pozostawia w gestii rodziców.  Szkoła nie zamierza jednak usprawiedliwiać nieobecności strajkującej młodzieży na wirtualnych lekcjach.

- "Długosz" to szkoła katolicka, której organem prowadzącym jest Diecezja Włocławska. Nauka Kościoła jest od wieków taka sama. Życie każdego człowieka od poczęcia aż do naturalnej śmierci jest darem, dobrem najwyższym - podkreśla ks. Kędzierski.

Screeny z apelem dyrekcji ZSK Długosza do uczniów otrzymały również redakcje ogólnopolskie. Sprawą zainteresował się m.in. ASZdziennik.pl.

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(179)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

143 101

Ręce precz od naszych dzieci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 08:36, 30.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AbcdefgAbcdefg

39 21

A chodzi do tej szkoły Pani/Pana dziecko? 10:33, 30.10.2020


RodzicRodzic

43 17

No właśnie.. ma Pani/Pan dziecko w tej szkole? Jeśli tak to proszę je wypisać, skoro zasady tej szkoły nie odpowiadają Pani/Pana światopoglądowi... Pozdrawiam :) 11:19, 30.10.2020


reo

Wielkie mi... Wielkie mi...

229 53

A czego wy się spodziewacie. To jest szkoła katolicka i jeśli komuś to nie odpowiada niech się przepisze do innej. Proste. 08:37, 30.10.2020

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

68 45

To jest również szkoła publiczna tak więc więcej pokory i zrozumienia dla myślących inaczej niż Panowie w sukienkach. 08:42, 30.10.2020


Kościół.....Kościół.....

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Kato inteligencjaKato inteligencja

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


!!

6 12

do Kościół............. kościół katolicki, islam, judaizm jest dla takich jak TY abyś zaczął myśleć w innych kategoriach niż bzkanie, kasa itp... wystarczy abyś przeczytał przykazania boskie a już musisz się ustawić po którejś ze stron czyli masz wolny wybór ale nie płacz gdy otrzymasz nagrodę lub karę............... wg mnie nawet jesli nie wierzysz w nic to i tak wierzysz w śmierć czyli boską nagrodę lub karrę w zależności od podejścia................................. twój problem i twojego otoczenia kim jestes i w co wierzysz bo świat i tak cie odpowiednio ustawi 13:29, 30.10.2020


antykatolikantykatolik

1 1

Zachecam do apostazji, trzeba w koncu z tym skonczyc. Procedura wcale nie jest dluga i trudna.
Nie wiem jak mozna utozsamaic sie z ludzmi, ktorzyt nie zrobili w swojej organizacji porzadku z... tfu, sami wiecie.
Nie ma tu nawet pola do dyskusji. 17:58, 06.11.2020


antykatolikantykatolik

1 0

Zachecam do apostazji, trzeba w koncu z tym skonczyc. Procedura wcale nie jest dluga i trudna.
Nie wiem jak mozna utozsamaic sie z ludzmi, ktorzyt nie zrobili w swojej organizacji porzadku z... tfu, sami wiecie.
Nie ma tu nawet pola do dyskusji. 17:58, 06.11.2020


XxxxXxxx

100 74

Dyrektor to napewno z Pisu jest i dlatego tak reaguje na ta cala sytuacja. Zreszta czego sie bylo spodziewac po Katolickiej szkole... 08:39, 30.10.2020

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

wy pi. er da. lajwy pi. er da. laj

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


tosiektosiek

17 17

Dyrektor jest księdzem, to po pierwsze, a po drugie ma rację, uczniowie szczególnie niepełnoletni nie powinni angażować się w politykę 11:51, 30.10.2020


Do tosiekDo tosiek

20 9

A kościół powinien się angażować w politykę mądralo???? 12:48, 30.10.2020


Do tosiekDo tosiek

17 7

A kościół powinien się angażować w politykę mądralo???? 12:48, 30.10.2020


xcxxcx

2 8

Lewaku wyp.....j 21:29, 30.10.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


12351235

17 3

Nie chodzi o poziom intelektualny tylko o podjudzanie z premedytacją do niepokojów. 10:04, 30.10.2020


psudopsudo

8 6

nie oczekuj standardów od niej.
10:04, 30.10.2020


AmatorszczyznaAmatorszczyzna

12 7

Ma kobieta polot 😂😂😂😂 niby w całej Polsce głośno o tym, a na żadnym portalu ogólnopolskim nic nawet nie wspominają. To tak jak jej wczorajszy artykuł o koncie posłanki. Dziennikarskie garaże podziemne 😁 i jeszcze głębiej. 10:21, 30.10.2020


RodzicRodzic

173 31

Nie rozumiem całego zamieszania i wywołanej „burzy”. Rodzice posyłający dzieci do szkoły katolickiej powinni zdawać sobie sprawę z panujących tam zasad. 08:39, 30.10.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

pani pani

14 14

Zasady to sa wojsku pani Rodzic 14:12, 30.10.2020


drugi rodzic do &quodrugi rodzic do &quo

4 3

zapomniała Pani, że zasady są wszędzie? boimy się zasad? czyżbym nie potrafiła się oswoić z porządkiem? przykre. 22:22, 30.10.2020


RodzicRodzic

6 3

wg pani najlepsza i jedyna zasada jaka panuje to „róbta co chceta” 01:26, 31.10.2020


KujawyKujawy

50 41

W tej wzorowej szkole takie rzeczy się dzieje ks Dyrektorze :D 08:41, 30.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JanekSJanekS

20 4

Oj nie tylko i nie takie 10:03, 30.10.2020


Marek41Marek41

168 18

Ludzie są dziwni. Daje dzieciaka do szkoły katolickiej i się dziwią, że szkoła jest przeciw aborcji ? Zabawne A czego się spodziewaliscie ? 08:42, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

69 91

To jest również szkoła publiczna tak więc więcej pokory i zrozumienia dla myślących inaczej niż Panowie w sukienkach..... 08:43, 30.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

yyyyyyyyyyyy

19 18

I co z tego, że szkoła publiczna!? Może być i publiczna, i mieć swoje zasady oraz regulaminy, które honoruje! Trudne do zrozumienia?!
ps. masz chociaż dyplom ukończenia nauki w przedszkolu? 10:35, 30.10.2020


:):)

14 5

W sumie racja... posyłając dziecko do publicznej szkoły sportowej też nie należy się spodziewać, że będzie miało więcej zajęć sportowych ... 11:17, 30.10.2020


brt_brt_

57 87

Pioruna 🤣🤣🤣 To jest runa, taka sama jaką miało na swoich mundurach "ss".
Zaklinaniem rzeczywistości jest pisanie, że to piorun. Oczywiście symbol strajku w kolorach czerwonym, białym i czarnym, czyli dokładnie w takich samych jak flagą III Rzeszy to również tylko przypadek🤣

08:43, 30.10.2020

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

Przemo.Przemo.

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


magmag

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


brt_brt_

20 20

Ostatnimi, którzy atakowali i bezcześcili kościoły także byli Niemcy w latach 39-45. To oczywiście kolejny przypadek🤣
No ale przekaz ma trafiać do ludzi prostych, także rozumiem waszą ignorancję.
09:33, 30.10.2020


PokiełbasioPokiełbasio

9 2

Coś ci się pokiełbasiło. SS używało run. Tobie się piorun kojarzy z SS i trudno. To wszelkich znaków bezpieczeństwa związanych z elektrycznością też mamy zakazać? :) 12:08, 31.10.2020


Fall Fall

5 1

Idz pod slup trakcji elektrycznej- tam tych blyskawic pelno! Ach , przepraszam- “run”🤣 14:04, 02.11.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Piter56Piter56

76 42

Rodzice, czas na zmianę szkoły dla waszych dzieci.
To będzie tez protest przeciw tej organizacji - kościołowi.
Osobny temat to jak traktowani są tam nauczyciele przez dyrekcje szkoły. 08:43, 30.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jakjak

16 5

A jak są traktowani? 09:35, 30.10.2020


WłodekWłodek

94 96

Brawo dla dyrektora ! Pogonić tych lewaków. 08:46, 30.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

luceklucek

23 16

gdyby nie tzw lewacy,
to ty i twoja rodzina
nadal byście pasali
gęsi u pana plebana. 10:58, 30.10.2020


WlodkuWlodku

7 4

Z bratem ? 14:32, 30.10.2020


SBSB

17 15

Aszdziennik tabloid jak ddwloclawek 08:47, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NeronNeron

75 49

W d.....ch tej młodzieży się przewraca, uczyć się i do książek. A redaktorem to niech poćwiczy czytanie ze zrozumieniem, bo żal mi... 08:50, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


SpekulantSpekulant

13 3

Nie młodzież wybiera tylko jej rodzice. 09:55, 30.10.2020


gupigupi

58 20

p. Seklecka dziennikarz powinien informować a nie kometować - czy to takie trudne? 08:52, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KatolikKatolik

85 46

Co za tupet i bezczelność dawać dzieciaka do szkoły katolickiej i domagać się propagowania szatańskich zasad? 08:53, 30.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

panipani

11 10

Katolik zasady to sa wojsku a nie w szkole 14:17, 30.10.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


JankoJanko

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


azylazyl

43 71

Wstyd panie księdzu wstyd !!!! idź się wyspowiadaj do biskupa biegusiem 08:55, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PatriotaaPatriotaa

73 44

Gówniarstwo do nauki! Jak się nie podoba to przecież nikt Was tam nie zmusza. 08:55, 30.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GomułkaGomułka

19 1

... Literaci do piór... 10:50, 30.10.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


PankuroniumPankuronium

31 31

Jak czytam te wszystkie komentarze to wnioskuje ze większość ludzi jest z Bezpieki... 08:59, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PolPol

60 11

Przeglądam największe serwisy w Polsce (tvn24, Polsat news, Onet, interia etc) i nie zauważam nawet wzmianki o Długoszu.
Zmieńcie w końcu redaktorów albo zamknijcie ten portal, bo ludzie śmieją się z was. 09:02, 30.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MarrtusiaMarrtusia

20 11

Tzw. "dziennikarkę" chyba poniosło hahaha dobra jest :-) 09:09, 30.10.2020


CZYLI CO ???CZYLI CO ???

46 40

Jeżeli jest to szkoła katolicka to znaczy że jest prywatna ? Czy ona utrzymuje się z wyłącznie z datków i z tacy od katolików i nie korzysta z podatków wszystkich Polaków ? Czy uczniowie nie mają tam prawa do samodzielnego myślenia ? Jakiś klecha będzie ich straszył i szantażował ? Coś mi się zdaje, że nasza chluba - Lucjan w tym czarne paluchy maczał. Ciekawe co na to rodzice, czy chcą ze swych dzieci uczynić umysłowych niewolników i bezwolnych baranków ? 09:09, 30.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

klechistanklechistan

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


qw_qw_

41 22

"Screany" panno N.S. jak Pani nie idzie napisać nic poprawnie ani po polsku, ani po angielsku, bo może Pani się przestawi na rysunki? Ciemnemu ludowi będzie łatwiej zrozumieć.

Co do ks. Kędzierskiego, to niestety trzeba przyznać mu rację - osoby zapisujące się do szkoły muszą ją reprezentować, zła prezentacja = relegowanie. Teraz pytanie do rodziców, po co zapisują niewierzące dzieci do katolickiej szkoły? Bo to modne? Bo ładnie wygląda na FB? Ha tfu. Już wolał bym posłać dzieciaka do "Budowlanki", czy ZST jeśli rzeczywiście lubi majsterkować. 09:16, 30.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

qw_qw_

0 6

Jak zwykle wkradło się parę przejęzyczeń, ale w przeciwieństwie N.S. G.S. i D.W. uprzedzam i przepraszam =] 09:18, 30.10.2020


InternetInternet

32 11

Nie rozumiem jak można powoływać się na aszdziennik, a już kompletnie nierozumiem jak dziennikarz może go przytaczać. Obłęd. Włocławskie dziennikarstwo jest już głęboko poniżej mułu, a myślałem że muł to dno. 09:16, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PWPW

48 38

Katolikiem nie jestem, jednak to co dzieje się codziennie po 17stej wymaga stanowczej interwencji policji. To nie strajk, tylko pokaz patologii. 09:19, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

navi98navi98

39 34

Patrzę na te seanse nienawiści, wulgarności i chamstwa ze spokojem. Jeszcze kilka dni i ta patologia się skończy, a jeśli nie to ludzie zaczną mieć tego dość.
Przecież ani rządowi, ani Kaczyńskiemu tym nie szkodzą. Utrudniają życie tylko innym mieszkańcom, np. blokując ulice, zagrażając zdrowiu całej społeczności.
09:27, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zwykly robolZwykly robol

33 16

Wezta sie ludzie za robote bo niedlugo nie bedzieta mieli co do gara wlozyc a wtedy naprewde bedzieta chodzic po ulicach za puszkami albo starym suchym chlebem 09:29, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Zwykly robolZwykly robol

24 18

Wezta sie ludzie za robote bo niedlugo nie bedzieta mieli co do gara wlozyc a wtedy naprewde bedzieta chodzic po ulicach za puszkami albo starym suchym chlebem 09:29, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ale jazdaale jazda

31 14

Z jednej strony szkoła jest katolicka i propaguje wartości kontestowane przez protestujących. Dyrektor słusznie postępuje powołując się na światopogląd, który powinien być wspólny dla wszystkich uczniów. Jest także funkcjonariuszem organizacji pod egidą której szkoła oficjalnie działa.
Jednak z drugiej strony, pomimo powyższego, nikt nie może narzucać nikomu swojego światopoglądu i karać za odmienny od własnego system wartości. Jest to w tym konkretnym przypadku o tyle istotne, że szkoła jest utrzymywana również z publicznych pieniędzy. Do tego w sąsiednim Toruniu Wyższa Szkoła Kultury Społecznej i Medialnej ojca Rydzyka przegrała proces sądowy nie chcąc umieścić na liście swoich studentów niewierzącego Marka Joppa - radnego z Chełmży, co również było sprzeczne ze statutem uczelni. Jest precedens i pan dyrektor Kędzierski stawia w tym przypadku posłuszeństwo wobec hierarchii nad dobrem społecznym - to jest doktrynerstwo i to jest groźne. 09:30, 30.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

drogi panie ale jazddrogi panie ale jazd

2 4

jestem ojcem dwójki dzieci uczących się w Długoszu. przed przyjęciem była długa i konkretna rozmowa na temat zasad panujących w szkole i świadomie je przyjęliśmy. zaczynając już od tego, że ksiądz dyrektor na wstępie mówi, że niezależnie od wyznania, religia w tej konkretnej szkole jest obowiązkowa, jest też dostępny statut szkoły. Proszę się z nim zapoznać... 22:38, 30.10.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


KujawiakKujawiak

34 37

W tych ciężkich chwilach dla Polski jestem z episkopatem. 09:40, 30.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

??????

16 6

to dla kogo w końcu te cięzkie chwile ? Dla Polski czy dla "epidiaskopu" ??? Wiesz co - wrzucaj co tydzień na tacę 10 tys. to najlepiej ich wesprzesz. Po główce ciebie pogłaszczą. 09:46, 30.10.2020


qw_qw_

12 6

Buduj ołtarz na Anwilu 09:46, 30.10.2020


Aaach to średniowiecAaach to średniowiec

29 22

To były czasy ... Można było spalić na stosie, ziemia była płaska a analfabetyzm i ciemnota były zaletami społeczeństwa. A dzisiaj to ciężkie czasy - ludzie są wykształceni (przynajmniej większość) , kościoły pustoszeją, do uczciwej roboty każą się brać, złote szaty i pałace sie nie podobają i tylko wydaleniem z oszołomskiej szkoły można grozić albo ogniem piekielnym. 09:41, 30.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SpekulantSpekulant

19 2

Otwieram popcorn i czeka ilu rodziców poprzenosi dzieciaki....
Tyle że, aby dostać się do LZK czy LMK to trzeba mieć jakieś wyniki... 09:50, 30.10.2020


Melani Melani

34 22

Ja się nie dziwię to szkoła katolicka. A poza tym czy w tej kwestii naprawdę powinny zabierać głos tak młode osoby. 09:44, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Melani Melani

26 18

Ja się nie dziwię to szkoła katolicka. A poza tym czy w tej kwestii naprawdę powinny zabierać głos tak młode osoby. 09:44, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SpekulantSpekulant

39 10

Jedynym rozwiązaniem jest zabrać ze szkoły dzieci. Ale do tego trzeba mieć jaja 09:46, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kościół....Kościół....

25 28

O co chodzi?? Czy na poważnie tak wielu osobom odpowiada kościół w obecnej postaci??
To normalne że księża pchają się do polityki?
To normalne że główne osoby w kraju gibają się na urodzinach rydzyka?
To normalne że kościół podżega do nienawiści?
To normalne że więcej w kościele pedofilów i pedałów niż heteroseksualistów?
To normalne że kościół kradnie więcej niż mafia?
To normalne że kościół grabi biednych ludzi taryfikatorami za pogrzeby, chrzty itd.?
To normalne że kościół dzieli społeczeństwo?

To ma byc wolność? To ma być kościół? Co to ma być???? 09:58, 30.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

CzuczuCzuczu

6 8

Przecinka przed "że" nie wstawiłeś... 10:09, 30.10.2020


Spadaj ruski trolluSpadaj ruski trollu

1 4

Właśnie,spadaj trollu. 16:47, 30.10.2020


magda 79magda 79

41 12

Rodzice puszczają dzieci do katolickiej szkoły i są zaskoczeni ,że szkoła jest przeciwna takiemu zachowaniu i jest przeciwko aborcji. Dziwne to by było gdyby to pochwalała. Wtedy moglibyście o tym pisać ,ale ,że są przeciwni to nic dziwnego. 09:59, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Sympatyk PO-KOSympatyk PO-KO

35 17

Wyrzucić dziadostwo ze szkoły - nie musza się uczyć, tym bardziej że :-
" KAPITAŁ POLSKI TO TANIA SIŁA ROBOCZA DLA ZAGRANICZNYCH KONCERNÓW " - powiedział czołowy polityk PO 10:02, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

12351235

29 12

Szkoła ma swoje zasady i swój profil a że zgodnie z dzisiejszą sytuacją w Europie albo lewactwo albo burdy i zamieszki to jest kolejny problem o nic .Nikt nie musi tam się uczyć. 10:10, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kim jest LampartKim jest Lampart

25 13

Cyt. "Gdy świat ledwo otrząsnął się po brutalnych protestach środowisk lewicowych w Hamburgu, organizatorka „czarnych protestów” Marta Lempart z Wrocławia szkoliła uczestników Przystanku Woodstock do przeprowadzenia protestów antyrządowych w Polsce, by – jak mówiła – „ludziom dać w kości”. Już wtedy było wiadomo, że mamy do czynienia z osobą mającą prawo za nic,"… wPrawo.pl " Więcej na geogle.pl 10:10, 30.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do KIm sądo KIm są

6 9

Lampart , Owsiak i ten złodziej Kijowski to ten sam gatunek łączy ich jedno - robinie hucpy, zadymy, sianie niepokojów społecznych i nakręcanie spirali nienawiści - nigdy nie shańbili się rzetelną i normalną pracą tylko żerują na Polakach w Tenkraj 10:27, 30.10.2020


Ciekawostka .Ciekawostka .

24 18

Mój wnuczek po powrocie od spowiedzi (bo na religii kazali) spytał syna dlaczego ksiądz pytał "czy się organizujesz" ? Dzieciak ma 11 lat i u spowiedzi był po raz ostatni ! 10:14, 30.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

pytanie do osoby , kpytanie do osoby , k

9 10

A piszący sakramenty przyjął ? Dzieci swoje ochrzcił ? Na wnuka komunii popijał ? To niech teraz nie będzie hipokrytą ..... 11:02, 30.10.2020


piszącypiszący

9 7

Piszący ostatni raz był u spowiedzi przed 1komunią, czyli RAZ w życiu, a w kościele ze 20 lat temu. Za zwyczajowo stosowane sakramenty zapłacił gotówką lecz paragonu nie otrzymał, więc złamanego grosza na panów w sukienkach już nie przeznaczy. 11:19, 30.10.2020


ApelApel

27 20

Gówniarstwo do nauki , jeszcze nic nie zbudowali a już chcą zmieniać i nic nie zrobili poza tym w ustępie 10:16, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BekaBeka

31 12

O tym głośno w całej Polsce? 😂😂😂😂 Masz kobieto redaktorko polot 😁😁😁 skoro nawet na TVN24 nic o tym nie napisali to raczej zmień dawki. 😉 10:16, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GłośnikGłośnik

25 19

Głośno, bo gimbaza i lewactwo oraz madki nie potrafią przeczytać ze zrozumieniem tak krótkiego oświadczenia! 🙈
Jak dla wieprza napisane jest "byli nieobecni na zajęciach z powodu protestu...".
Reszta to wasza gównoburza. Dziękuję za uwagę 10:20, 30.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GłośnoGłośno

7 7

Gdzie głośno? 😎😎😎 Ani na interii, Onecie, wp czy tvn24 nic nie wspominają. Natalka ma przerost ambicji nad treścią. 👍👍👍 10:23, 30.10.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


KtośKtoś

2 2

Żenujący poziom tego komentarza..
A jeśli młodzieży XXI wieku nie podoba się ta szkoła to... droga wolna.. nie rozumiem wyboru pójścia do kościółkowej szkoły skoro mam poglądy sprzeczne.. po co to? 10:52, 30.10.2020


poziom nie wart odpopoziom nie wart odpo

1 0

........ 10:55, 30.10.2020


LuciaLucia

30 17

Partii rządzącej i klerowi pasują ciemni ludzie, często analfabeci, którzy po cichu i slepo idą za przewodnikem zgadzając się z jego poglądami. Niestety mamy XXI wiek i lata świetności ciemnogrodu minęły bezpowrotnie.
Rzadzący nie mogą się z tym pogodzić i za wszelką cenę chcą utrzymać się na powierzchni. Społeczeństwo dziś mamy wykształcone i mądre nie dadzą sobie wciskać kitu. I bardzo dobrze ! 10:38, 30.10.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

XdXd

5 8

Czyli jakie? Po WSH we Włocławku, które tak jak ty, nie potrafi że zrozumieniem przeczytać oświadczenia księdza dyrektora!
W formie mema na FB nie było, żebyś zrozumiała? 10:52, 30.10.2020


luciaaluciaa

6 11

Jeśli przestrzeganie zasad, trzymanie się regulaminu w tym szkolnego , dbałość o porządek i spokój, hasła o obronie życia są według pani wćiskaniem kitu to jeszcze dużo musi pani doczytać .....i przemyśleć .Do katolickiej szkoły nie wszyscy muszą chodzić , jeśli chodzą -muszą przestrzegać regulaminu. Brawo dla Dyrektora ZSK... 10:52, 30.10.2020


Do luciaaDo luciaa

5 6

Zasad wyznaczonych przez kler i rząď. Najpierw trzeba samemu być w porządku żeby od innych tego wymagać. 11:41, 30.10.2020


!!!!!!!!!!!!

25 23

I prawidłowo - uczeń ma się uczyć a nie wykrzykiwać wyzwiska na ulicy albo niszczyć minie . A jak się nie chcą uczyć niech idą sprzątać ulice . 10:42, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ToplaTopla

19 9

ASZdziennik to dopiero ogólnopolskie media. Poziom jak ddwloclawek. 10:42, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Polak myślącyPolak myślący

20 11

Głośno w całej Polsce? Główne media? Co to jest ASZdziennik.pl? Pierwsze słyszę? Nawet ddwloclawek nie zalicza się do głównych mediów... to lokalny portalik.. Pani Seklecka szuka taniej sensacji..
A co do tej szkoły... no cóż.. nie rozumiem o co afera.. skoro to szkoła katolicka.. czy uczniowie nie wiedzieli do jakiej szkoły idą? szkoła ma swoje zasady, a jeśli komuś one nie pasują to po kiego grzyba do tej szkoły idzie?
A w ogóle to proszę wszystkich.. szanujmy się wzajemnie.. i pohamujmy emocje.. wszyscy.. każda ze stron.. 10:49, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wojna kultur. Wojna kultur.

19 12

Wojenka trwa,gówno burza o nic dyrektorowi nie spodobało się zachowanie po szkole w tej szkole tak byłoi będzie jest to prywatna szkoła katolicka,więc uczniowie powinni wiedzieć jaki stosunek ma szkoła i każda religia aborcji. LPG chciało by tamnawet wejść ale nie wejdzie tam. 10:51, 30.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

SpekulantSpekulant

6 2

Ja tam od LPG wolę benzynę. 11:50, 30.10.2020


Ubawiony 68Ubawiony 68

6 1

... A ja preferuję olej napędowy🙂 11:52, 30.10.2020


netnet

26 15

Teraz rodzice zobaczyli gdzie poslali swoje pociechy . 11:12, 30.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RodzicRodzic

13 7

A to nie wiedzieli? Biedaki... ukryto przed nimi że to szkoła katolicka... 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 11:20, 30.10.2020


Co mi zrobisz jak mnCo mi zrobisz jak mn

18 14

W naszej szkole manipulować dziećmi możemy tylko my. Takie przesłanie listu. 11:24, 30.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Obywatel świataObywatel świata

3 5

Gdzie ty widzisz manipulacje? Wartości chrześcijańskie są fundamentem naszej cywilizacji..to środowiska lewicowe i im podobne manipulują prawdą, białe nazywają czarnym i odwrotnie..
Rozróżnij manipulację od wychowywania w duchu wartości nie tylko chrześcijańskich ale uniwersalnych, jak prawda, dobro, prawo do życia dla każdego, także a w szczególności tego małego bezbronnego nienarodzonego jeszcze człowieka..który też ma swoje prawa...
Otwórz oczy i serce..nie daj sobą manipulować.. 20:47, 30.10.2020


OkazjaOkazja

17 21

Jedyna okazja oddzielić plewy od ziarna , to dziadostwo co protestowało wywalić i szkoła będzie miała inteligencję 11:33, 30.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do okazjaDo okazja

9 3

Taką jak ty inteligencję buhahahaha🤣 11:50, 30.10.2020


Go 87Go 87

13 9

Jakie miasto taka szkoła a właściwie szkółka. Nic dodać nic ująć 🤣🤣🤣🤣 11:49, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UczenUczen

13 2

Tutaj spór o list a w sp 22 o wolny tydzień id nauki 😀 11:54, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KatolikKatolik

17 19

Wywalić ze szkoły na zbity pysk. Te dzieci deprawują innych. 11:58, 30.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

pani pani

9 6

Ciebie wywalic na zbity pysk 14:13, 30.10.2020


ChrzescijaninChrzescijanin

3 3

Nie..nie wywalać.. każdemu trzeba dać szansę.. ale jeśli im tak nie pasują wartości i zasady tej szkoły to nie rozumiem dlaczego w ogóle tam poszli.. nie ma przymusu.. a teraz również dobrowolnie można się wypisać 21:13, 30.10.2020


DanielcomDanielcom

14 12

Jak ja chodziłem do szkoły to pamiętam, że było coś takiego jak prawa ucznia. Wyraźnie pamiętam "masz prawo do swoich poglądów i ich wyrażania" Jeżeli dyrektor szkoły nie pozwala aby jego uczniowie mogli otwarcie wyrażać swoje zdanie żądam zmiany dyrektora. Nie może tak być, że dyrektor miesza się w takie tematy. Do tego piorun który stał się symbolem protestów to nie "ss", proszę popatrzeć sobie na grafiki i porównać.
https://s-trojmiasto.pl/zdj/c/n/9/2789/555x0/2789192-Grafika-krazaca-od-kilku-dni-w-mediach-spolecznosciowych__c_5_18_1048_1467.jpg?r=2020102914 12:02, 30.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Błysk Błysk

2 5

Sam chcesz mieć prawa a odbierasz je dzieciom nienarodzonych pusty łbie. 14:52, 30.10.2020


DO MŁODZIEŻY !DO MŁODZIEŻY !

20 9

NIE LĘKAJCIE SIĘ ! Postępujcie w zgodzie z własnym sumieniem. Nie Wy jesteście dla kościoła tylko kościół dla Was. A gdyby coś to zawsze możecie się wyspowiadać, przecież Pan Bóg Wam wybaczy ! 12:03, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TO SZCZĘŚCIETO SZCZĘŚCIE

10 16

To szczęście bo w sposób naturalny poznano jakość pochodzenia kulturowego uczniów i test to niebywała okazja pozbyć się PO-miotów czerwonego PO-UBeckiego młodego dziadostwa - szkoła się oczyści i pozostanie normalna polska młodzież. W ten sposób oddzieli się ziarno od plewów . 12:18, 30.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PolusPolus

5 2

Pisiorku z długosza Szkoła kleryka cie nie nauczyła ze czerwony Włocławek słynoł z czerwonej cegły i przemysłu wytwarzanego we Włocławku i cegła najlepsza w Europie Czerwona słabo uczą 14:15, 30.10.2020


do  Polusdo Polus

3 4

Komuchy z PZPR/SLD i PO rozprzedali za bezcen albo zniszczyli nie tylko 80% przemysłu a le i także cegielnię - zostały tylko wspomnienia , a teraz komuchy nam zafundowali szalejącą epidemie w miescie i regionie i wzrost śmiertelności na koronawirusa 15:46, 30.10.2020


Wzór karieryWzór kariery

18 19

"Długosz" , szkoła Rydzyka , TVP Info !!!! 12:20, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Popłoch w POPopłoch w PO

9 11

Kierownik stale chodzi zlany potem nocy nie może przespać boi się że zaczną sypać już nie tylko Sławka i Qnia ale i …. 12:30, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SlusznieSlusznie

18 13

Chodzi do Długosza, idzie na strajk wszyscy słyszymy z jakimi hasłami. Rodzice, to świadczy tylko o was. Wstyd, że można później iść na wywiadówkę i stanąć twarzą w twarz z nauczycielem . Proponuje zmienić szkole, bo nie przystoi z takimi wartościami przebywać w murach Długosza. W tej szkole promuje się inne wartości. Zawsze szkole można zmienić. Brawo KS.Dyrektor. 12:57, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SlusznieSlusznie

16 14

Chodzi do Długosza, idzie na strajk wszyscy słyszymy z jakimi hasłami. Rodzice, to świadczy tylko o was. Wstyd, że można później iść na wywiadówkę i stanąć twarzą w twarz z nauczycielem . Proponuje zmienić szkole, bo nie przystoi z takimi wartościami przebywać w murach Długosza. W tej szkole promuje się inne wartości. Zawsze szkole można zmienić. Brawo KS.Dyrektor. 12:57, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

345345

17 8

Słuchajcie to to jeszcze nic ! Ja wam powiem lepszy hit! Mam syna w szkole sportowej i tam ma codziennie zajęcia z wychowania fizycznego !! Codziennie przecież to skandal co oni sobie wyobrażają!!!! A córka chodzi do naszej muzycznej i każą jej grać na przynajmniej jednym instrumencie ! To jest prześladowanie i stygmatyzacja ! KONSTYTUCJA KONSTYTUCJA upsss ja chyba też się wyglupiłem. Dziękuję;-)

13:07, 30.10.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

a ja a ja

2 2

Dziękuję za ten komentarz , w samo sedno , super .
17:50, 30.10.2020


KtośKtoś

3 2

A ja na polskim wolałabym się uczyć chińskiego..a zmuszają mnie do nauki polskiego.. a gdzie moja wolność? 21:09, 30.10.2020


SUPER KOMENTARZ:)SUPER KOMENTARZ:)

1 2

Gratuluję pomysłu. jeśli ktoś tego nie pojmie to już nie wiem czy można być bardziej tępym od obucha?🙂🙂🙂🙂 23:10, 30.10.2020


......

19 16

Najwyraźniej dyrektor tej szkoły nie umie przekonać młodzieży do hołdowania wartościom chrześcijańskim przykładem swojego życia, merytorycznymi argumentami, otwartą dyskusją z młodzieżą - jedyny sposób jaki znalazł to posłużyć się karami i sankcjami? 13:15, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

!!

7 9

kościół katolicki, islam, judaizm jest dla takich jak WY abyście zaczeli myśleć w innych kategoriach niż bzkanie, kasa itp... wystarczy abyś przeczytał przykazania boskie a już musisz się ustawić po którejś ze stron czyli masz wolny wybór ale nie płacz gdy otrzymasz nagrodę lub karę............... wg mnie nawet jesli nie wierzysz w nic to i tak wierzysz w śmierć czyli boską nagrodę lub karrę w zależności od podejścia................................. twój problem i twojego otoczenia kim jestes i w co wierzysz bo świat i tak cie odpowiednio ustawi 13:30, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PreacherPreacher

11 4

Stare porzekadło mówi: „głupich nie sieją, sami się z czasem stają”. Ale aby aż tylu??? 13:32, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jołMenjołMen

21 8

Jak nie pasują zasady to trzeba wypisać ucznia i przenieść do lepszej szkoły...co za problem? 13:50, 30.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

danielcomdanielcom

5 6

to jest szkoła publiczna, więc muszą trzymać się pewnych zasad. Mogą tłumaczyć swoje stanowisko, ale nie mogę go nikomu narzucać. 14:45, 30.10.2020


KtośKtoś

2 2

Danielcom:
Nikt nikomu nic nie narzucał. To był ich wolny wybór że poszli do tej szkoły.. jak się nie podoba to droga wolna.. 21:05, 30.10.2020


DanielcomDanielcom

11 8

Jak ja chodziłem do szkoły to pamiętam, że było coś takiego jak prawa ucznia. https://prawaucznia.pl/prawa-ucznia/ - nawet pomimo szkoły katolickiej i sprzecznych poglądów dyrektor ani nauczyciele nie mogą zakazać uczniom wyrażania swojej opinii! GDZIE JEST KURATIORIUM OŚWIATY? Wyraźnie pamiętam "masz prawo do swoich poglądów i ich wyrażania" Jeżeli dyrektor szkoły nie pozwala aby jego uczniowie mogli otwarcie wyrażać swoje zdanie żądam zmiany dyrektora. Nie może tak być, że dyrektor miesza się w takie tematy. Do tego piorun który stał się symbolem protestów to nie "ss", proszę popatrzeć sobie na grafiki i porównać. https://s-trojmiasto.pl/zdj/c/n/9/2789/555x0/2789192-Grafika-krazaca-od-kilku-dni-w-mediach-spolecznosciowych__c_5_18_1048_1467.jpg?r=2020102914
https://s-trojmiasto.pl/zdj/c/n/9/2789/555x0/2789192-Grafika-krazaca-od-kilku-dni-w-mediach-spolecznosciowych__c_5_18_1048_1467.jpg?r=2020102914 14:23, 30.10.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

FujFuj

2 1

Sam chcesz mieć prawa a odbierasz je dzieciom nienarodzonym. 15:05, 30.10.2020


KtośKtoś

2 1

Uczeń ma swoje prawa ale i obowiązki. W tym czasie powinni uczestniczyć w lekcjach a nie włóczyć się po mieście wrzeszcząc wulgaryzmy. To po pierwsze.
Po drugie tak na logikę..skoro uczeń wybiera szkole katolicką to z jakiego powodu to robi? Jeśli nie odpowiadają mu wartości chrześcijańskie, m.in. prawo do życia dla KAŻDEGO CZLOWIEKA, to co tam robi? 21:03, 30.10.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


ona kędzierski 👹ona kędzierski 👹

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


AstatAstat

11 10

Donoszą z Długosza, że ksiądz dyrektor – pisał do swoich uczniów o zakazie uczestniczenia w strajku, akceptującym zabijanie dzieci. Ów wielebny powoływał się symbole Hitlerjugend i głosił, że wobec nie stosujących się do jego (księdza) mowy - zostaną wyciągnięte surowe sankcje; regulaminowo-szkolne. My zalecamy dodatkowo tortury, próbę gorącej wody, a nawet palenie na stosie! Proponujemy zacząć wymierzanie kar od dyrekcji szkoły, co nie ma i nie zabija dzieci. 14:48, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Obiektywny włocławiaObiektywny włocławia

17 9

Zagłębiłem się w ten list. Posłuchałem co mówi ulica. Ksiądz dyrektor działał zapewne na szybko i pod wpływem emocji, a te jak wiemy nie są dobrym doradcą. Popełnił kardynalny błąd i im szybciej przeprosiłby uczniów tym lepiej dla niego, jego uczniów, kadry. Na początek powinien wycofać swój opis znaku błyskawicy, domniemam, że ksiądz ogląda "niezależną" TVP Info i stąd takie porównanie.
Myślę, że uczniowe odbiorą to pozytywnie jesli w sensowny sposób ich Ksiądz Dyrektor przeprosi. Jeśli już Ksiądz Dyrektor chciał w jakiś sposób wpłynąc na ta całą sytuację to mógł wystosować pismo na stronie szkoły, w którym prosi o nieuczestniczenie w strajkach i nie zaognianie już i tak strasznej sytuacji w jakiej się wszyscy znaleźliśmy.
Natomiast jakaś część uczniow/ i ich rodzice wybaczcie, ale usprawiedliwianie nieobecności uczniów z powodu wyjścia na strajk to już totalny odlot i brak szacunku dla szkoły, jaka by ona nie była. Ja wiem, że społeczeństwo odleciało z kulturą i zachowaniem już dawno, ale są pewne granice...
Długosz to bardzo dobra szkoła, bardzo dobra kadra nauczycielska i przede wszystkim wspaniali uczniowe. Mam porownanie z innymi szkołami i Długosz wypada bardzo dobrze na tle innych szkół w Naszym mieście. Pisanie takich listów daje paliwo do ataków na szkołę, a to jest nikomu niepotrzebne.
Apeluję nie wprowadzajcie polityki do żadnych szkół. Dosyć już nasz naród jest podzielony:(

Teraz trochę o postawie kościoła. Źli ludzie kościoła zaorali kościół i skutecznie zniechęcili i nadal zniechęcają ludzi do uczestnictwa we mszach. Ktoś w końcu musi przekazać księżom, że układ z PISem do niczego dobrego nie prowadzi. Obecna władza dzieli społeczeństwo, ludzi i ich rodziny...Nie widzicie tego?? Ta władza jest mierna, bezczelna, chamska i tylko knuje przeciw narodowi. "Zakon" PISu został opętany przez jednego człowieka i ufa mu bezgranicznie, nie widząc tego zła ,które robi. To zahacza juz o fanatyzm:(. Reszta natomiast przestała juz myśleć samodzielnie:(
Drogi kościele nie układaj się z żadną władzą a tym bardziej z obecną.
Kibicuje aby szkoła na tym nie ucierpiała/nie utraciła!

Ps Sam jestem za strajkiem kobiet i popieram ich marsz!!!

Pozdrawiam wszystkich i zdrowia życzę! 14:57, 30.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ika77ika77

2 0

Co do autorytetu Kościoła - obawiam się, że mleko już się rozlało... I mam wątpliwości, kiedy tak chwalisz tę szkołę - nie pomyślałeś, że tam piorą mózgi dzieciom i młodzieży? Jak można pogodzić naukę i wiarę? Lekcje biologii i religii + rozmaite nabożeństwa? Jak w końcu było z tym stworzeniem świata? Pan Bóg czy Wielki Wybuch? Potem można się dziwić, że Polacy w nauce jakby z tyłu... Po takich szkołach?! 15:15, 01.11.2020


mieszkankawloclawkamieszkankawloclawka

14 8

katolicka szkola...nie dziwię się tej decyzji. Zabierajcie dzieci z tej szkoły. 15:45, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntyklerykałAntyklerykał

10 5

Liceum jest ok, maja typowych średniaków, którzy nie dostali sie do LMK czy LZK a jednak wyniki bardzo dobre. Co do aspektu świadopogladowego biora wszystkie dzieciaki, stad problem. Na stronce napisali, jak wół "Szkoła krzewi wartości katolickie" Uważam, że w tym przypadku główny klecha ma rację. I tak sie z tymi małolatami pieszcza w Długoszu. Teraz w ramach protestu powinni przenieść sie do innych szkół a nie udawać katolików. 16:20, 30.10.2020

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

taaaaktaaaak

3 3

nawet szkoła katolicka nie może wymuszać zdania na uczniach. Mogą mieć swoje zdanie które nie musi się w 100% zgadzać z naukami kościoła. Wolność słowa i wypowiedzi. 17:36, 30.10.2020


XxlXxl

2 0

Puknij się w łeb 17:56, 30.10.2020


Polak myślącyPolak myślący

1 1

Do "taaak"
Szkoła katolicka żyje i krzewi wartości katolickie.. nic nie wymusza.. wymuszać zmianę myślenia to próbują ci, którzy tam poszli mimo że im te wartości nie pasują..po co tam poszli? To czysta hipokryzja... 20:55, 30.10.2020


do antyklerykałado antyklerykała

0 1

jestem wierzący i gratuluję Ci. mimo, że to ksiądz, nie patrzysz na to, lecz skupiłeś się na zasadach jakimi kieruje się szkoła. jesteś otwarty na zasady. podoba mi się to. super:) 23:21, 30.10.2020


KonserwaKonserwa

15 10

Szkola uczy i wychowuje. Bardzo dobrze, że dyrekcja szkpły reaguje na udział uczniów w demonstracjach, na których słychać i widać wulgaryzmy.
Na meczach za takie okrzyki kibiców karane są kluby.
Reakcja szkoły jak najbardziej słuszna. 16:34, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lollol

13 9

Jeżeli tu tylu przeciwników kościoła, to dlaczego nie przestaniecie być katolikami, przecież to można załatwić formalnie.
A inna sprawa że 80% zebranych na tych protestach nie wie po co tam poszła. 16:45, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mars77mars77

5 4

To już nie jest człowiek który z powołania powinien być tym kim jest dla niego liczy się tylko pełna kabza. 17:24, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BobBob

12 3

Obłuda wychodzi nawierzch. Kościół zawsze był i jest przeciwko aborcji- zabojstwa. Nie rozumiem tych co chodzą do kościoła i myślą inaczej. To są najgorsze mendy, wolę tych co sprawę stawiają jasno. 18:06, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PSL PSL

8 9

Oczyścić Polskę z zarazy pisiorów... 18:22, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DziadziaDziadzia

9 6

Czarna szkoła to i czarne maniery.. 18:26, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

eseyfloresyeseyfloresy

10 4

znam wielu byłych komunistów którzy mówią ohydne rzeczy na Kościoł, ale z jakichś powodów posłali do Długosza swoje dzieci; najprawdopodobniej chodzi o wysoki poziom nauczania, a teraz nie rozumieją, że mają różne szkoły a nie katolickie i dziwią się, że ktoś im mówi prawdę, znak propagowany przez strajk kobiet jest znakiem hitlerjugend i tylko niedouczeni tego nie wiedzą, zresztą po hasłach na transparentach widac było, że to jak powiedział Rzeplinski chołota 18:36, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

eseyfloresyeseyfloresy

11 5

znam wielu byłych komunistów którzy mówią ohydne rzeczy na Kościoł, ale z jakichś powodów posłali do Długosza swoje dzieci; najprawdopodobniej chodzi o wysoki poziom nauczania, a teraz nie rozumieją, że mają różne szkoły a nie katolickie i dziwią się, że ktoś im mówi prawdę, znak propagowany przez strajk kobiet jest znakiem hitlerjugend i tylko niedouczeni tego nie wiedzą, zresztą po hasłach na transparentach widac było, że to jak powiedział Rzeplinski chołota 18:37, 30.10.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

gośćgość

1 0

Najpierw doczytaj, skąd hitlerjugend wzięło swój znak, potem się mądrz. Nazistowskie Niemcy sporo symboli ukradły Słowianom (począwszy od swastyki), ale przecież tego nie nauczą w żadnej polskiej, czy katolickiej szkole, a w dobie Internetu, nie wiedzieć takich rzeczy, to już naprawdę wstyd i ignorancja. 00:10, 01.11.2020


traftraf

7 3

czy aby na pewno ci młodzi protestujący ludzie mają ukształtowany w 100% system wartości, człowiek prze całe życie podlega sugestią, przez całe życie przechodzi przemiany, na pewne sprawy z upływem czasu patrzy z innego punktu widzenia , również bagaż osobistych doświadczeń nie jest bez znaczenia, kwestia usunięcia ciąży jest z tych kwestii najtrudniejszych etycznie, psychicznie, czy każda z kobiet, która staje przed taką decyzją ma świadomość, iż nie zawsze sprawdza się zasada, iż czas goi rany 18:38, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

traftraf

6 3

czy aby na pewno ci młodzi protestujący ludzie mają ukształtowany w 100% system wartości, człowiek prze całe życie podlega sugestią, przez całe życie przechodzi przemiany, na pewne sprawy z upływem czasu patrzy z innego punktu widzenia , również bagaż osobistych doświadczeń nie jest bez znaczenia, kwestia usunięcia ciąży jest z tych kwestii najtrudniejszych etycznie, psychicznie, czy każda z kobiet, która staje przed taką decyzją ma świadomość, iż nie zawsze sprawdza się zasada, iż czas goi rany 18:38, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WloclawiankaWloclawianka

12 5

Nie mozna dwom panom sluzyc.Ogarnac dupe uczniaki.Brawo dyrekcja. 19:21, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DYRODYRO

10 5

A MOŻE PORTAL ZAJMIE SIĘ TRAKTOWANIEM NAUCZYCIE
LI PRZEZ TZW. KŚ. DYREKTORA KTÓRY ZROBIŁ SOBIE Z TEJ PLACÓWKI PRYWATNY FOLWARK. PRZYPOMINAM ŻE JEST TO PLACÓWKA O STATUSIE SZKOŁY PUBLICZNEJ GDZIE OBOWIĄZUJE KARTA NAUCZYCIELA. KS. KĘDZIERSKI UWAŻA ŻE PODLEGA TYLKO MERINGOWI A TO JEST BZDURĂ. OD LAT NIE BYŁO TAM ŻADNEJ WIZYTACJI BO KURATORIUM SIĘ BOI. 19:47, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gosc1Gosc1

7 4

Szkoła nie jest prywatna wiec nie piszcie głupot!!!!
Ale jest katolicka !!! I to normalne jakie oczekiwane są wartości.
Protestem kierują osoby opłacane nie tylko tym , a młodzież jest zmanipulowana bo to normalne a inna sprawa ze brak szkoły to dla nich wolność. 19:52, 30.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


ABSOLWENTABSOLWENT

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


funkcjaZnie/wiadomymfunkcjaZnie/wiadomym

2 1

To jest przecież dyrektor z zawodu ! Już nie chcę o nim opowiadać, ponieważ każda istota myśląca potrafi z analizy dojść do syntezy. 11:00, 01.11.2020


RodzicRodzic

5 2

Kłamstwem jest, że rodzice dostali taką wiadomość, ja takowej nie dostałam. Czuję się taka oszukana :) . Posyłając dziecko do tej szkoły nie spodziewałam się innej reakcji. Zasady ksiądz dyrektor przedstawił uczciwie już Ba drzwiach otwartych. Szkoda niszczyć coś, co jest fajne. A ta szkoła taka jest. Popieram strajk, ale w życiu by mi nie przyszło do głowy, żeby głosić kazania satanistyczne w kościele ani to żeby mieć pretensje o taki światopogląd księdza katolickiego. 06:15, 31.10.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ja123Ja123

3 1

Robicie zamieszanie tylko właściwie o co bo nie bardzo rozumiem może jestem za tępa ale w liście jest wyraźnie napisane że chodzi o godziny w których uczniowie powinni być na lekcjach, po godz lekcyjnych moga robić co im się podoba. Czy naprawdę waszym zdaniem dzieciaki powinni angażować się w protesty bo mi osobiście wydaje się że to jednak rola dorosłych a dzieci może lepiej na razie niech zajmą się nauka jeszcze będą mieli czas na wprowadzanie zmian i budowanie lepszej Polski 02:05, 01.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


AteAte

6 0

Ludzie, Polacy może częściej,działają pod wpływem emocji. Szybko oceniamy,rzucamy pochopne oceny,zdania.
Nieważne, czy są to oceny słuszne czy też nie.
Ważne jest, aby przed jakimkolwiek publicznym wyrażeniem swoich poglądów potrafić na chwilę pozbierać myśli, zastanowić się. Pamiętajmy, że każdy człowiek ma prawo do swoich poglądów.
Więcej rozwagi, wyważenia ocen!
Nie czyń drugiemu co Tobie niemiłe. Nie lubisz, gdy się Ciebie obraża? Nie rób tego innym. Nawet, gdy nie zgadzasz się z ich poglądami.
Ja prywatnie nie jestem zwolenniczką szkół wyznaniowych. Sama bym do takiej nie poszła, choć jestem osobą wierzącą. Mam świadomość, że musiałabym zaakceptować zasady w niej panujące.
Dyrektor szkoły ma prawo o nich przypominać, choć formy,jakiej użył, nie popieram.
Zdania o wielowiekowych zasadach w kościele nie użyłabym w ogóle. Przypomnę, że dopiero formalnie Jan Paweł II zrehabilitował Galileusza, który twierdził, że Ziemia krąży wokół Słońca...
Uważam też, że starania radykalnej części katolików są bezcelowe i pozbawione sensu. Wiemy przecież, że Polacy to w większości katolicy. W czym więc problem? Katolik będzie przestrzegał zasad. Prawda? Brak zaufania? Postępowe, właściwe, rozumne nauczanie religii powinno odnieść pozytywny skutek.
Kościół powinien zreformować się na wielu polach. Jest skostniały, brak mu argumentów, przesiąknięty jest teatralnością, pozorami,symbolami. Kipi bogactwem, brakiem skromności, umiaru. Króluje tu pycha, rozbudowany instytucjonalizm, hierarchia.

Nie rozumiem usilnego starania o zapisy w prawie świeckim. To wyraz słabości moralnej, bezradność w nauczaniu.


11:23, 01.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

setaseta

6 0

Być może Długosz prowadzony jest przez Diecezję Włocławska ale na jej funkcjonowanie wykładamy pieniądze my wszyscy czyli Skarb Państwa.
Tak mi się wydaje, że ksiądz Dyrektor to mądry człowiek ale kazano mu z góry więc "odjechał" od swoich wychowanków.
No cóż ...czasami trzeba mieć jaja żeby się postawić. 20:20, 01.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AbsolwentAbsolwent

3 0

Widzę że prawda - boli. Niewygodne komentarze skutecznie kasowane. Po co kłamać i udawać kogoś kim się nie jest Panie Dyrektorze? 20:35, 03.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

antyklerykalny antyklerykalny

1 0

"[...]stara się kierować uznanymi wartościami i pozyskiwać je[...]" trochę śmieszne, kierując się nauczaniem i podejściem Pana Kędzierskiego pomyślmy i zastanówmy się... "[...]Uczynił ich groźnymi dla wszystkiego stworzenia, aby panowali nad zwierzętami i ptactwem. Dał im wolną wolę, język i oczy,
uszy i serce zdolne do myślenia[...]" Stary Testament Syr 17,6 - chyba tyle w temacie, co więcej lekcje odbywają się na terenie prywatnych domów, przez internet który opłacają rodzice nieletnich, nieudostępniony przez diecezję oraz szkołę...Nieletni są pod opieką rodziców i jeśli rodzice to popierają to Panu Dyrektorowi nic do tego.
Idźmy dalej, rodzice powinni których pociechy otrzymały by taką nagannę powinny uciąć wszelkie składki, fundusze które opłacają w szkole... 12:48, 09.11.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%