Zamknij

Zamiast "Włoweru" dotacja na zakup własnego roweru. Podano kwoty

13:45, 20.03.2023 N.S. Aktualizacja: 20:59, 20.03.2023
Skomentuj Prezydent Włocławka, Marek Wojtkowski przedstawił pomysł, który ma zastąpić Włowery. Fot. Natalia Seklecka Prezydent Włocławka, Marek Wojtkowski przedstawił pomysł, który ma zastąpić Włowery. Fot. Natalia Seklecka

Utrzymanie Włocławskiego Roweru Miejskiego byłoby zbyt kosztowne - twierdzi prezydent Włocławka Marek Wojtkowski. Pieniądze przeznaczone na Włowery chce przesunąć na tzw. wydatki bieżące. Dla miłośników dwóch kółek ma nową propozycję - dotacje do zakupu własnego jednośladu. 

Jak informowaliśmy na DDWloclawek.pl, władze miasta postanowiły zrezygnować z rowerów miejskich, tłumacząc tę decyzję wysokimi kosztami. W tym roku na utrzymanie Włowerów musiałyby wydać 1,2 mln zł, a w dwóch kolejnych sezonach (umowa z operatorem miała być podpisana na trzy lata) - po 2,5 mln zł

Pieniądze zostaną przesunięte na zupełnie inne cele. Niestety są to wydatki bieżące. To jest największy problem dla samorządów. Z nimi jest najtrudniej. Mamy bardzo wiele zadań, z których musieliśmy zrezygnować lub które stały pod znakiem zapytania, więc te pieniądze zostaną przesunięte na jedno z nich. Oczywiście w odpowiednim czasie o tym poinformujemy

- mówi Marek Wojtkowski, prezydent Włocławka. 

Co zamiast miejskich rowerów?

Włocławski ratusz przygotował inną ofertę dla mieszkańców, którzy chcą poruszać się po mieście rowerami. Wkrótce będzie można ubiegać się o dotacje na zakup własnych jednośladów.  

- Każdy mieszkaniec Włocławka, który będzie chciał kupić sobie rower, będzie mógł liczyć na dofinansowanie do 50 procent wartości takiego roweru – maksymalnie do kwoty 1500 zł

- zapowiada prezydent Włocławka. 

W tym roku na dotacje zarezerwowano 150 tys. zł. Władze miasta nie wykluczają zwiększenia tej kwoty, jeśli program dotacji będzie cieszył się dużym zainteresowaniem. 

Na razie nie wiadomo, kiedy rozpocznie się nabór wniosków o dotacje na zakup rowerów. 

Więcej w materiale wideo: 

[WIDEO]2952[/WIDEO]

[ZT]56543[/ZT]

 

Czy dotacja na zakup własnego roweru zamiast rowerów miejskich to dobry pomysł?

Ankieta zakończona, dziękujemy za oddane głosy. Wyniki głosowania są widoczne poniżej:
świetny! nie korzystałem z Włoweru a teraz kupię własny 45%
żal mi Włoweru, ale z dotacji skorzystam 19%
nie! co to za poroniony pomysł! nie stać mnie na wkład własny, a Włowerem jeździłem za darmo 24%
nie obchodzi mnie to, jeżdżę autem 6%
nie mam zdania 6%
(N.S.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(121)

NareszcieNareszcie

46 14

Nareszcie ktoś zrobił porządek z demolką rowerów. Jeśli ktoś jest miłośnikiem jazdy na rowerze to już ma rower albo z dotacji go sobie teraz kupi. 13:48, 20.03.2023

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

michumichu

20 6

Już właściciele sklepów rowerowych zacierają ręce .obserwujcie o ile wzrosną ceny tych samych rowerów oferowanych teraz a w chwili wprowadzenia dotacji .
Chory pomysł 14:30, 20.03.2023


ŚciemaŚciema

15 6

Czyżby następne mydlenie oczu i odwracanie uwagi na poważne sprawy miasta. Dofinansują i tak swoich jeśli ruszy nabór wniosków. Nie może być inaczej. 17:11, 20.03.2023


reo

rowerzysta rowerzysta

44 17

Zdecydowanie to lepsze rozwiązanie niż wydawanie milionów na rowery w dotychczasowej wersji! 13:49, 20.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarekMarek

37 12

To z automatu rowery w sklepach nagle podrożeją o ok. 300-500 zł., tak żeby się wyszło na swoje... 13:50, 20.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Maras Maras

13 1

Ze sklepu? Przecież jest internet! 20:56, 20.03.2023


elektryki elektryki

13 7

A do elektryków można liczyć na większą kwotę dotacji? 13:50, 20.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Mieszkaniec 4Mieszkaniec 4

0 0

Do elektryków będzie gratis 1 tona wegla który nie schodzi ze składów
09:57, 21.03.2023


sam jasam ja

16 37

Rower za 1500 zł?
To taki nowy złom.
Marketowe *%#)!& 13:50, 20.03.2023

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Procenty były w 6 klProcenty były w 6 kl

28 1

Kwota do 1500 złotych jako 50%, czyli rower do 3000 złotych. 14:09, 20.03.2023


olololol

30 1

Dofinansowanie 1500zł. Myślę że Ciebie ten problem nie dotyczy, skoro nie potrafisz czytać ze zrozumieniem, to tym bardziej roweru nie potrafisz kupić 14:59, 20.03.2023


brawobrawo

35 12

Większe miasta rezygnują z rowerów miejskich więc całe szczęście, że ktoś poszedł po rozum do głowy także u nas w mieście. 13:51, 20.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

danka ddanka d

23 6

Oby tylko przed wakacjami można było dostać dotację bo później to nie ma sensu. Ale pomysł popieram! 13:52, 20.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

StahuStahu

28 14

Dajta koszykarzom wincy piniędzy. 13:52, 20.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec TrójmiasMieszkaniec Trójmias

21 9

Wcześniej w Gdyni to wprowadzono i wszyscy chwalą te rozwiązania 13:54, 20.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

houseofcardhouseofcard

9 8

lubię, gdy za konkretnymi decyzjami stoją twarde argumenty. Może nie jestem szczęślliwa, ale przynajmniej wiem o co chodzi i z czym wiąże się ta decyzja 13:54, 20.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

rere

5 6

Chyba byłeś nurkiem w ZOM w UK bo tak opanowałeś język angoli 15:20, 20.03.2023


MACIUS69MACIUS69

4 6

JESLI DOSTANE POLTORA KAFLA NA ZAKUP ROWEROW TO GITARKA 13:56, 20.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Koło Koło

20 1

A ja proszę aby przyjrzeć się ścieżkom rowerowym w mieście 13:56, 20.03.2023

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Rowerzysta 24na7Rowerzysta 24na7

10 1

Prawda jest pleno piachu i szkla,przykład ścieżka ul.Okrzei. Ścieżka na Królowej Jadwigi dziurawa i zarośnięta. Podobno miala jeździć zamiatarka po ścieżkach rowerowych, ale tylko na zdjęciu się skończyło zamiatanie. 14:32, 20.03.2023


Sławek Borewicz Sławek Borewicz

1 7

Ścieżki to są w lesie
W mieście są drogi dla rowerów 16:14, 20.03.2023


EmerytEmeryt

0 7

~rowerzysta, w imię dobrego przykładu i dla rozrywki umysłowej tudzież mięśniowej, weź szczote, i jadąc ścieżką zamiataj !! Przyjemne z pożytecznym !!! Ty będziesz mięśniakiem, i ścieżka będzie pozamiatana!. 20:34, 20.03.2023


KikaKika

4 0

Do Emeryt. Mieszkam w tym mieście i płacę podatki. Może ty pozamataj bo widzę, że się nudzisz na emeryturze. Nie wychodząc z domu to nie widzisz jaki bród, smród i śmieci 10:13, 21.03.2023


krople do oczu krople do oczu

19 3

to nie bedzie wlowerow w zglowiaczce???? w suie dobrze z ktos zrobil z tym porzadek 13:57, 20.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SIEMNOWEKSIEMNOWEK

12 3

PODOBNE ROZWIAZANIE MA GDYNIA I PODOBNO SUPER SIE SPRAWDZA 13:57, 20.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

InflacjaInflacja

32 19

Podziękujcie na jesieni za drożyznę PiS! 13:57, 20.03.2023

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

do  lewakado lewaka

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


PikoloPikolo

5 10

Te inflacja! Temat jest o Włowerach ,a nie o inflacji 15:43, 20.03.2023


rozsadek w finansachrozsadek w finansach

27 2

Ile dotychczas milionów poszło na te rowery miejskie? Żaden z tych rowerów nie stał się własnością miasta. Zarobiła tylko firma. Za te pieniądze kupiono by kilkanaście tysięcy rowerów, które byłyby własnością miasta.
A teraz 1,2mln plus 2,5 mln plus 2,5 mln złotych czyli 6,2 miliona złotych i za rowery wypożyczone na 3 lata... niezły biznes...
dobrze, że się w porę obudzili, poprzednie rowery to już było zdzierstwo, za 200 rowerów poszło kilka milionów złotych 2018-2022 i nie ma nic po tym nic! 14:02, 20.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rowerrower

6 4

do tej pory sie opłacało a teraz nie ,nie chcą się dzielić...... 14:04, 20.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kilka mln już poszłokilka mln już poszło

8 1

wtedy się opłacało bo szła kasa z budżetu a teraz już nie przejdzie bo zamiast 1,2-1,5 za sezon chcieli już 2,5 miliona i nie chcieli się dzielić z władzą 14:06, 20.03.2023


gośćgość

44 3

A dlaczego ja mam płacić na czyjś rower? Dopłaty są przecież z naszych podatków. Kiedy zostanie zrobiony porządek z hulajnogami? Dzisiaj widziałam kilka porzuconych na środku chodnika. 14:05, 20.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

rere

3 15

Jesteś aspołeczną jednostką i wroga reakcją 16:07, 20.03.2023


Wreszcie zmądrzeli!Wreszcie zmądrzeli!

24 3

Ile w poprzednich latach zapłaciliśmy firmie za wypożyczenie rowerów za które jeszcze mieszkańcy musieli czasem uiszczać opłaty? Dlaczego w latach poprzednich miasto nie mogło za kilka milionów kupić nie 200 rowerów a kilka tysięcy tylko dało zarobić firmie zewnętrznej potężne pieniądze, kilka milionów? 14:05, 20.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

karolakarola

16 0

Skoro prywatny przedsiębiorca chce zarabiać to niech wzorem hulajnogi wstawi swoje rowery! 14:07, 20.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

itditd

18 5

I to jest racjonalna decyzja. Teraz czekamy na pobudkę odnośnie ilości zastępców, finansowania przez miasto koszykówki a zajęciem się finansowania za te pieniądze młodych talentów Włocławian, aby ktoś z Włocławka urodzony tutaj był naszym reprezentantem w koszykówce a nie wszyscy jak teraz z importu! To nie jest Nobiles koszykówka jak kiedyś a import zawodników! Porządek w wreszcie w miejskiej służbie zdrowia, budowa miejskiego hospicjum! 14:08, 20.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

skuterskuter

8 6

w ostrowcu będą rowery tam trzeba jechać 14:09, 20.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PewniePewnie

19 3

Pewnie najpierw trzeba rower kupić, okazać paragon czy fakturę a potem udowodnić że ma się niskie dochody to się może człowiek załapie ,na bank wszyscy nie dostaną 14:10, 20.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Sergiej ŁawrowSergiej Ławrow

5 8

Putin to by kazał zmykać w ciągu 10 minut.
Podobnie tym szczujniom z PIS-u.
Zagnałby ich do roboty w kołchozach. 14:10, 20.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kasa do zewn. firmykasa do zewn. firmy

13 1

1 milion 200 tysięcy w tym roku miało iść od czerwca do września,
plus 2,5 miliona za 2024
plus 2,5 miliona za 2025

za wypożyczenie kilku set rowerów... kpina z rozumu, kto tak chciał nas kolejny już raz urobić na kasę... jak w poprzednich edycja też szły miliony, tylko kwota oczywiście między 1-2 mln rocznie, a teraz poszli już powyżej dwóch na sezon, bo w tym roku byłoby tylko pół sezonu stąd niższa cena 14:11, 20.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dotacja TAKDotacja TAK

18 6

Nie jeżdzę rowerem miejskim bo kupiłem sobie własny. Nie życzę sobie aby z moich podatków wydawać miliony na rower miejski. Dotacja? TAK 14:12, 20.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PracującyPracujący

2 0

Racja! Ciężko pracuję i nie korzystam z miejskich rowerów więc nie życzę sobie żeby z moich podatków szło na ich wynajem; kupiłem rower w zeszłym roku więc nie życzę sobie żeby w tym roku inni dostali dotacje skoro ja nie dostałem; nie mam dzieci więc nie życzę sobie żeby obiady na edukacje szły pieniądze z moich podatków - niech płacą jak chcą mieć mądre dzieci; nie korzystam z żadnych dodatków dla biednych rodzin i nie życzę sobie żeby z moich podatków ktoś kto nie potrafi zarobić dostawał jakieś zapomogi. 19:47, 21.03.2023


Cyklista Cyklista

3 1

Pewnie rower będzie można nabyć u Gdańca.
On jest najtańszy, albo u tego drugiego specjalisty na Chmielnej, co tylny napęd sprzedaje po 140,00 złotych. 14:13, 20.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BicycleBicycle

31 6

W pierwszej kolejności rozpatrywane będą wnioski urzędników, ich rodzin i przyjaciół. A jak starczy, to i mieszkańcy się załapią. 14:17, 20.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

rere

4 1

szanse bardzo marne jak 1: 1000 15:55, 20.03.2023


XDXD

6 4

A ja właśnie kupiłem rower? Czy dodatek będzie działał wstecz? 14:20, 20.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

rere

6 0

Nie 15:20, 20.03.2023


Śmieszne Śmieszne

3 14

1500 zł to chyba rower z marketu. Ceny porządnych rowerów zaczynają się od 5000 zl 14:27, 20.03.2023

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

WypierdalajWypierdalaj

17 3

Ja pierodyle.... 50% dotacji i maksymalnie 1,5 tys...czyli możesz sobie kupić rower za 3 tys.
Dziwić się potem, że pis rządzi jak tacy matematycy mają prawa wyborcze 15:32, 20.03.2023


Maras Maras

1 1

Kup sobie taki to ci zaraz ukradną! 21:11, 20.03.2023


włower za 5000włower za 5000

3 0

A czy Włowery w poprzednich latach to były modele za 5000 zł?
Pewnie nie.
Ale jak ma być dofinansowanie, to nagle trzeba kupować te droższe wersje.
Daj palec, to wezmą całą rękę.
07:54, 21.03.2023


GerstiGersti

2 0

To jest dotacja,a nie refundacja.,jeśli rozumiesz o co chodzi. 17:42, 21.03.2023


XdXd

8 3

Uwazaj bo . ....Zaraz zostanie opracowany regulamin doplat i wskazany zaufany sklep z zaproponowana marką ro 14:27, 20.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RobRob

19 5

a może ten rezydent z Lubrańca wyjaśni co robi w radzie nadzorczej w Ostrowcu Świętokrzyskim i w Płocku................. 14:45, 20.03.2023

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

$$$$$$

10 2

Podwyżka 8 000 to zdecydowanie za mało, żeby ustawić całą rodzinę do końca życia, stąd program dorabiam u kolegi. 15:20, 20.03.2023


rere

11 1

Kasiore łoi 15:21, 20.03.2023


wydaje się wydaje się

8 1

że pewnie nawet nie wie jaki jest zakres obowiązków , tu może chodzi o wzajemne dojenie kasy z miast przez kolesi z PO 15:36, 20.03.2023


ciekawyciekawy

3 0

A to są prywatne czy miejskie spółki 16:03, 20.03.2023


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


SpekulantSpekulant

13 3

1500 dotacji i przeznaczyli na to 150.000....czyli przy maksymalnej dotacji 100 włocławian dostanie wsparcie. Mam nadzieję że będzie jakieś kryterium. Np pracujesz -dostajesz 15:34, 20.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

rafcio_78rafcio_78

2 0

Kryterium będzie takie: pracujesz w UM = dostajesz dotację. Tylko czy wystarczy te 150 tysi dla pracowników UM? 12:15, 21.03.2023


RozliczenieRozliczenie

12 2

Pula UM 150000 zł : 1500 zł dotacji na osobę = 100 osób we Włocławku dostanie dotację do roweru za 3000 zł - reszta gawiedzi na kamasz 15:45, 20.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MbMb

2 14

Męska decyzja dotacja będzie to i kupię rower. Nareszcie coś konkretnego. 15:52, 20.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

rere

2 1

Warto mieć marzenia 15:57, 20.03.2023


ZazdrośćZazdrość

8 1

A w Ostrowcu Świętokrzyskim to nie zlikwidowali im ostrowerów 15:58, 20.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Skuterdo Skuter

7 1

A w Płocku na czym jeżdżą ? 16:02, 20.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EgonEgon

10 2

150000 tys ,,dotacja 1500,, prosty rachunek 100 swoich dostanie ukrytą dotację. 16:15, 20.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

antyspamantyspam

7 3

wybory za pasem to i fejkowych komentarzy przybyło. Prawda jest taka, że brak rowerów miejskich to porażka prezydenta, a dopłata do roweru za MAX 1500 zł to kpina. Mógł dopłacić max 750 zł bez względu na cenę roweru. 16:17, 20.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CwCw

10 2

Miasto i mieszkancy rezygnuja z z niego a on na sile siedzi typowy chlopek bez ho oru 16:30, 20.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Brak hipermarketuBrak hipermarketu

5 3

Czy we Włocławku powstanie nowy hipermarket? Miał być obok Castoramy. Tyle było mówione, nawet sam świętej pamięci Pan Hupało obiecał. Mówił dla mediów, obiecywał hipermarket i pasaż handlowy. A co tam teraz budują? Otóż nie żaden hipermarket z pasażem handlowym, na wzór Tesco i pasażu handlowego pod dachem. Powstaje tam dyskont! Lidl i kilka sklepów obok niego, każdy z osobnym wejściem. To ma być ten obiecany hipermarket z pasażem handlowym zadaszonym? Nie takim jak teraz się buduje dyskont Lidl i sklepy z osobnymi wejściami. To jest bardzo słabe. Nawet w tym obiekcie pewnie nie będzie żadnej toalety a już można zapomnieć o jakiś strefie gastronomicznej! 17:04, 20.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

re Brak hipermarketure Brak hipermarketu

1 4

W KASTORAMIE sprzedają sedesy i tam w ramach wypróbowania możesz sie swobodnie załatwić 19:02, 20.03.2023


re brak hipermre brak hiperm

3 1

jaki to pan nigdy nie był a teraz to zgnilak , a powołujesz się na h a. m a , więc się puknij w łep 17:15, 20.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

He he brak marketuHe he brak marketu

3 1

Idź do niego i zapytaj się tego faceta, to ci odpowie. Na pewno z piekła. 17:18, 20.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AmonAmon

6 2

Cieszy odwrót od ekoszajby. Miasta przestają finansować rowery miejskie, w Niemczech wycofują się z autobusów elektrycznych.
Pedalarze pędzacy jak smród po gciach stanowili zagrożenie dla pieszych i kierowców samochodów. 17:30, 20.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

M.M.

13 0

Proponuję przeznaczyć te środki na wysprzątanie miasta bo jest dramat. 17:32, 20.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

EE

3 0

Uważam, że przed 1Maja wladza i podwladni w czynie spolecznym wysprzataja miasto.Prezesi spółek też pomogą. Będzie pięknie. 20:57, 20.03.2023


lollol

12 1

Ja myślałem że pan rezydent jest chory , a po tym pomyśle uważam że on ma nierówno pod sufitem. 17:54, 20.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkanka mieszkanka

4 2

jestesmy bogatym miastem ,wyborcza kiellbasa pana kukuckiego ,za pieniazki lepiej odmalowac szkole 22 na zazamczu ,wstyd isc po dotacje na rower ,ale beda tacy stac w kolejce wnocy ,zeby sie zalapac -wstyd . 17:54, 20.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WloclawiankaWloclawianka

0 0

A czemu wstyd?lepiej zrobić dofinansowanie normalnym ludziom niż finansować wlowery dla dziczy.Ja bardzo chętnie skorzystam ,a nie jest wstyd wyciągać pieniądze po 500+ czy tym podobnym dotacja?może w końcu z czegoś skorzystam płacąc podatki w tym mieście.i zaznaczam nie jestem fanką obecnej wladzy 15:46, 25.03.2023


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


jola jola

3 3

chyba malo kto sie znizy do dotacji roweru ,czyzby taka biedota byla ,ktora nie stac na rower . 17:58, 20.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


1234512345

0 2

Tak 18:16, 20.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RockiRockiRockiRocki

4 2

Rozdawnictwo nic dobrego nie wróży... rowery pójdą z cena w górę .... przecież jest dotacja . I dlaczego tylko 150tys a gdzie reszta z 1 200 000 zł. Co za miasto .... nie ma Sylwestra nie ma rowerów.... 18:19, 20.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

rere

0 2

Co cie to obchodzi - żyj i daj żyć komuś 19:03, 20.03.2023


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


uuuu!!!uuuu!!!

3 2

Ktoś kto jeździ tylko samochodem dostanie dotacje, kupi rower i sprzeda. Czysty zysk i strata miasta. Poroniony pomysł. Teraz będzie wjeżdżał na rowerach. Na fabryce której nie ma już wjechał, Rowery też będą tylko na rok. 19:17, 20.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŚliskiPansssssŚliskiPansssss

5 0

Ilu studentów ma u niego warunkowe ?Jakie nauczanie, takie wyniki? Rezultat jak u Sasina. Korzystny. 19:39, 20.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dotacja WłocławekDotacja Włocławek

12 1

Proszę wyłączyć z dotacji wszystkich pracowników UM oraz innych urzędów na terenie miasta. A także ich rodziny zaczynając od żon mężów dzieci wnuków braci siostry dziadków i babć ciotek i wujów to samo tyczy się wszystkich spółek miejskich na terenie miasta. I oczywiście wyłączyć osoby które nie są zameldowane na stałe we Włocławku. Muszą być zameldowane przynajmniej 10 lat i więcej. Nikt nie powinien pracować z rodziny w UM i spółce miejskiej, oprócz tego najlepiej jeszcze jak taka osoba tu się urodziła. Doceniamy prawdziwych Włocławian. 21:09, 20.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

;-);-)

0 0

a w szczególności doceniacie tych ze śródmieścia 07:56, 21.03.2023


Grażynka Grażynka

4 0

Czy to jest wiadomość na 1 kwietnia? 21:32, 20.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

re Dotacja Włocławekre Dotacja Włocławek

5 0

Uważam że należy także wyłączyć tych z innych miast i ich rodziny co wynagradzani są w spółkach miejskich naszego miasta. 22:32, 20.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OMGOMG

5 0

Po co tani Włower dla mieszkanców?
Kupili najdroższe w eksploatacji autobusy elektryczne i teraz trzeba je spłacić podwyżką biletów i likwidacją rowerów.
00:04, 21.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

łysy włowerłysy włower

4 0

Po uśmiechu widać, gdzieten gościu ma nasze społeczeństwo. Ten durnowaty pomysł podesłali mu koledzy z POdonie zarządzanych miast taką koalicją jak Włocławek. Proponuję hasło " Rowery dla swoich". Znów da się zarobić kolegą i stworzy się handel kupię taniej, a sprzedam z dopłatą. STOP rozdawnictwu. Bez stworzenia regulaminu dopłat i zakazu sprzedaży nabytych rowerów w ciągu przynajmniej 3 lat od ich nabycia, ten pomysł nie ma racji bytu. Od razu pojawią się "kolejkowicze", którzy będą oferowali tańsze rowery za ich dopłatą, bo tylko frajerzy rzucą się na rowery po 3000 zł, którzy będą z nimi spali żeby ktoś im ich nie ukradł. Ale trzeba pamiętać że są to pieniądze całego społeczeństwa do, których dostęp i korzystania z nich powinien mieć każdy mieszkaniec płacący podatki w tym mieście 07:36, 21.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

2  piętro  UM2 piętro UM

7 1

Panie Marku te 100 szt. rowerów to dostanie 1 piętro urzędników wybrańców, a na pożegnanie my co dostaniemy może po parę płytek z Hali sportowej. 08:01, 21.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wlo braniecwlo braniec

4 1

My mieszkańcy Lubrańca/Dąbia czekamy na te 100 szt rowerów od pana prezia za wkupno powrotu do naszej wsi, bo przyszłym roku nikt nam nie da. 08:08, 21.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TakiTaki

3 0

Z niego platformerski liberał, kapitalista, zwolennik praw rynkowych, a znowu chce wydawać nie swoje pieniądze, żeby zadowolić garstkę ludzi..Psioczą na pis, a robią dokładnie to samo..Żenada, fałsz i obłuda.. Polska polityka, czy to krajowa, czy lokalna, to jeden wielki ściek ludzi będących na bakier z rozumem, nie mówiąc o poważnym rozumieniu polityki..A co do roweru..Panie nibyprezydencie wydaliście kilka milionów na dorobienie prywaciarza z publicznych pieniędzy w zeszłych latach , a teraz robicie to samo, tylko, że skorzystają inni prywacierze tj. sklepy rowerowe..I znów za nie swoje pieniądze..Ktoś tam u was myśli, że taka kiełbasa wyborcza zadziała?..Trzeba było kupić na początku z 500 różnych rowerów , wyposażyć je w GPS, oznakować na policji, stworzyć jakąś apkę i po prostu wypożyczać je mieszkańcom za opłatą..Rowery byłyby własnością miasta, w końcu by się zwrocily, a mieszkańcy może też bardziej by o nie dbali, gdyby od razu po odstawieniu takiego roweru do jakiegoś miejskiego punktu, musieliby ponosić koszty ewentualnych zniszczeń..I tyle w temacie..Lepiej faktycznie wydajcie te pieniądze na sprzątanie w mieście, bo takiego syfu nigdy nie było .. 08:18, 21.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

re Amonre Amon

1 0

To prawda .Elektryki okazaly się w niemczech NIEEKONOMICZNE ...... koszty energii napraw i akumulatorów przerosły mozliwości wielu miast , więc wypychaja je do krajów Europy wschodniej w ramach programów z Brukseli tak jak złom samochodowy i wiatraczny ...

Niemcy uruchamiają stare elektrociepłownie węglowe , kopalnie węgla i elektrownie atomowe .... trzeba czytać z uwagą artykuły w niemieckojęzycznej prasie , a nie słuchać brukselskiej partyjnej propagandy w TVN-ie !
08:43, 21.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Az.Az.

3 0

Pomysł niezły. Ale jak znam życie, jak w ogóle to przejdzie, to będzie to obwarowane wymaganiami: upośledzenie w stopniu znacznym, dla matek z sześciorgiem dzieci, tylko z włocławskiego salonu stacjonarnego i tylko rowery miejskie. 10:12, 21.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dane DD dane!!!Dane DD dane!!!

2 0

Wydano dotychczas X milionów złotych na rowery. Ten Pan chciał kolejne miliony wypłacać za wypożyczone rowery, ale się kapnął, że to będą lata kiedy już może nie być na fuchach 2024 oraz 2025 i przyjdzie ktoś inny i go rozliczy z marnotrawstwa! A dotychczas nawet dziennikarz nie potrafił podać danych kawa na ławę jak poniżej:

Proszę podać ile milionów poszło na rowery od 2018 roku?
2018 X1 mln zł
2019 X2 mln zł
2020 X3 mln zł
2021 X4 mln zł
Suma X= mln zł 10:25, 21.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Proszę, bo DD to...Proszę, bo DD to...

1 0

Przez ostatnie trzy lata Włowerem zajmowało się konsorcjum firm Orange i Roovee. Wartość kontraktu opiewała na 3,5 mln zł. Ten sam operator obsługiwał pilotażową wersję roweru miejskiego we Włocławku w 2019 roku. 10:31, 21.03.2023


Kpina z podatnika Kpina z podatnika

4 0

Takie rowery powinny być prywatne skoro taki to biznes za 200 rowerów na kilka miesięcy 2,5 milion złotych wynajem 10:26, 21.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wyciekła notatka!Wyciekła notatka!

3 0

Ludzie, Marek W. Wyciekła notatka.


Dopuścić wszystkich do dotacji pracowników UM i spółek miejskich, w szczególności ich rodziny bliższe i dalsze, a także konkubiny i konkubentów. Wykorzystać dotacje jaki formę gratyfikacji dla ciężkiej pracy w urzędach i spółkach niejakich. 10:33, 21.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

5 1

Darmowa lekcja ekonomii:
Kupujemy rower za 3000,- PLN, miasto oddaje 1500,-.
Sprzedajemy na allegro (poza Włocłąwkiem, choć niekoniecznie..) za 2500,- czy nawet 2000,- PLN
i zysk wynosi 1000,- czy choćby 500,- PLN.
Jeśli jestesmy skrajnie uczciwi to jeszcze podatek od dochodu PPC - czyli 2%.
... My takie obliczenia robimy na religii.
Mazel Tov. 11:19, 21.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RodzicRodzic

3 1

A DOPŁATY Z KARTY DUŻEJ RODZINKI DO PRZEDSZKOLI ZABRALI BO PIENIĘDZY NIE MAJĄ, A NA ROWERY MAJĄ ? !! 11:38, 21.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WloclawiankaWloclawianka

2 0

Jak ktoś decyduje się na gromadkę bąbelków, niech liczy sam na utrzymanie ich a nie jakieś dopłaty itp do roboty 15:39, 25.03.2023


Anrzej DupaAnrzej Dupa

4 0

Czy lista wybranych urzędników do dotacji bedzie publicznie udostępniona czy trzeba obserwować parking pod urzędem?
11:55, 21.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rafcio_78rafcio_78

3 0

Moim zdaniem *%#)!& pomysł. Rower miejski był alternatywą dla MPK czy drogich taksówek. Jego celem było przemieszczanie się z miejsca na miejsce i odstawienie go. Jadąc własnym rowerem, nie zostawisz go po sklepem, kawiarnią, basenem czy innym miejscem, z obawy, że go ukradną. Niedbałość o sprzęt i kultura użytkowników to już inna sprawa. Może zamiast dofinansowania do rowerów, dofinansowaliby GPS , które każdy użytkownik jednośladów mógłby zamontować w celu identyfikacji, gdyby ktoś sobie jego rowerek "pożyczył" :) 12:27, 21.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pomyslowy .pomyslowy .

1 0

a ,niech sobie kupi kto chce ,poroniony pomysl .dlaczegoz naszych podatkow ma ktos dostac rower ,mnie nikt do samochodu nie dofinansowal ,to jest *%#)!& ,.mam rower az wlasne pieniadze kupione ,te cwaniaki niroby beda zaraz sprzedawac ,pomysl im sie spodobal . 16:40, 21.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pomyslowy .pomyslowy .

1 0

a ,niech sobie kupi kto chce ,poroniony pomysl .dlaczegoz naszych podatkow ma ktos dostac rower ,mnie nikt do samochodu nie dofinansowal ,to jest *%#)!& ,.mam rower az wlasne pieniadze kupione ,te cwaniaki niroby beda zaraz sprzedawac ,pomysl im sie spodobal . 16:40, 21.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pomyslowy .pomyslowy .

2 0

a ,niech sobie kupi kto chce ,poroniony pomysl .dlaczegoz naszych podatkow ma ktos dostac rower ,mnie nikt do samochodu nie dofinansowal ,to jest *%#)!& ,.mam rower az wlasne pieniadze kupione ,te cwaniaki niroby beda zaraz sprzedawac ,pomysl im sie spodobal . 16:40, 21.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pomyslowy .pomyslowy .

2 0

a ,niech sobie kupi kto chce ,poroniony pomysl .dlaczegoz naszych podatkow ma ktos dostac rower ,mnie nikt do samochodu nie dofinansowal ,to jest *%#)!& ,.mam rower az wlasne pieniadze kupione ,te cwaniaki niroby beda zaraz sprzedawac ,pomysl im sie spodobal . 16:40, 21.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WladiWladi

1 0

Prawda jest taka że korzystałem z wlowerka codziennie jednak często zdarzało się ze nie było czym jechać bo niszczone były, w żadnym mieście nie spotkałem się z taka demolką, kilka razy na własne oczy widziałem jak nastoletni chłopcy rzucali włowerami, gdy jednemu zwróciłem uwagę opluł włower i krzyknął *%#)!& PiS… żenada… dotacje to świetny pomysł, każdy będzie dbał o swój rower tym bardziej ze jest to ekologiczne szybkie i bardzo potrzebne żeby rozwijać kulturę rowerową w mieście. Pozdro dla prezydenta Marka za super pomysł na pewno ma mój głos. 21:28, 22.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SzokSzok

4 0

Mnie zastanawia skąd się biorą takie kosmiczne stawki?!!!!!! Ponad milion za utrzymanie kilkunastu rowerów? Rozumiem przekręty i to,że połowa trafia do kieszeni włodarzy ale to już są przegięcia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 10:57, 23.03.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Edward Edward

0 1

Przekręt to ty masz na drugie to są koszta wszystkiego auta pracownika co musi mieć godne wynagrodzenie busa sprzych ubezpieczen miejsc skąd się rowery bierze masz płytki rozum rozwiń się rokuj trochę sybu 08:34, 26.03.2023


jestem przeciwjestem przeciw

1 0

Zły pomysł. Nic za darmo. Zlikwidować Włowery i po kłopocie, bez finansowych prezentów. 20:27, 26.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WS WS

2 0

te włowery były bardzo niszczone przez *%#)!& bez wychowania. Nie zgadzam się na dotacje, dlaczego ciągle trzeba komuś dopłacac, mnie nikt do niczego nie dopłacał, złotówki nie dostałam od Państwa i nie chcę. Niech każdy sobie zarobi! To teraz już na wszystko ludzie dostają a skąd!!! Nasze pokolenie na wszystko zapracowało, sami ocieplaliśmy domy, zakładaliśmy ogrzewanie gazowe za własne pieniądze. To chyba normalne, prawda!!!? To juz teraz nie potrzeba pracować i zarabiać tylko ja mam się martwić, że ktoś nie ma pieniędzy? Co to za porządek, to pracujący zarabia na nieroba i posożyta!!!! 21:38, 26.03.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%