Znamy nazwy nowych sklepów, które znajdą się w Parku Kujawia. W centrum handlowym przy ul. Kapitulnej trwa rozbudowa.
Trwa kolejny etap rozbudowy Parku Kujawia przy ul. Kapitulnej. Jak już pisaliśmy na DD, w powstającym od strony ul. Długiej obiekcie B znajdzie się czwarty we Włocławku Lidl oraz siedem mniejszych placówek handlowych i usługowych.
Lidl budowany na terenie Parku Kujawia będzie jednym z największych obiektów sieci w naszym regionie. Sklep ma mieć powierzchnię aż 1700 m2. Z reguły sieć inwestuje w obiekty o powierzchni od tysiąca do 1400 m2.
Koniec budowy jest planowany na czerwiec bieżącego roku. Sieć na razie nie zabiera głosu na temat swojej nowej placówki we Włocławku.
Oprócz czwartego w mieście Lidla, w obiekcie B Parku Kujawia powstaje też przestrzeń dla siedmiu nowych najemców. Jak ustaliliśmy, na pewno będą wśród nich: Action, Salon Optyczny SILVER OPTIC i Sklep Zoologiczny Animals.
- Cała lista najemców zostanie najprawdopodobniej zamknięta w tym miesiącu
- mówi nam osoba zaangażowana w pozyskiwanie nowych najemców do Parku Kujawia.
Inwestycja przy Kapitulnej, na terenie po byłej jednostce wojskowej, to wspólne przedsięwzięcie inwestycyjno-deweloperskiej spółki Rank Progress i właściciela terenu na Południu, czyli włocławskiej spółki Omega Investments.
Park Kujawia został otwarty na początku 2020 roku. Obecny etap rozbudowy rozpoczął się we wrześniu 2022 roku.
WYRÓŻNIONE KOMENTARZE
49 72
czerwone miasto marketami stoi, co będzie jak platfusy anwil sprzedadzą zęby w ścianę szczaw i mirabelki na obiad
32 19
~WYBORACA, jeśli sprzeda to tylko PiS dzielczy dobry ład. I ty też pójdziesz pod kościół albo na szczaw bo mirabelki opiedrolą twoja mamusia i tatuś z braciszkami i siostrzyczkami.
11 14
z lewackim chu.....nie ma co dyskutować
7 2
Wyborca czy raczej histeryk.
5 7
Nie macie co się spierać bo PIS PO jedno zło , o Post-Komuchach nie warto wspominać.
5 15
Właśnie jest się o co spierać bo różnica między PO a PiS jest ogromną. Po wyprzedawali co tylko się da, włącznie z bankami, gdzie doszło do kary godnej sytuacji, że w Polsce nie było ani jednego polskiego banku. PiS działa całkowicie odwrotnie, dzięki czemu np mamy w końcu Polski bank. Trzeba być naprawdę totalnym ślepcem, albo fanem TVNu, żeby tego nie dostrzeć
5 3
Obywstel PC warto się dokształcić - banki z kapitałem polskim (czy jak piszesz polskie banki) są od lat na rynku i nie zostały sprzedane. Widać historia zaniedbana.
113 6
Niech w końcu otworzą jakiś sklep ,którego jeszcze w mieście nie ma ,a nie powielają w kółko to samo.
4 2
Kto ma otworzyć?
45 28
Gdzie POLSKIE sklepy ❤️❤️❤️
nie chcemy Niemieckich i Francuskich !!!!!🔥🔥🔥
19 1
Polscy handlowcy wolą sprzedawać na bazarach. Praca w markecie ich nie interesuje.
9 2
To proszę założyć sklep, wynająć od Omegi lokal i handlować, przecież szukają najemców.
1 0
@RP: Przecież to kolejny "dej". Jemu się należy, specjalnie dla niego ma być polski sklep i już.
43 23
Czemu w polsce jest wiecej sklepów Niemieckich i innych krajów
czemu nie ma Polskich sklepów
Polskie sklepiki zamykane , bo duze Niemieckie molochy maja lepsze warunki (niskie podatki )🔥🔥
19 8
ale to nie wina niemiec, że mają lepszy system podatkowy dla firm niż pl lub lepiej zarządzane firmy pod kątem optymalizacji podatkowych..
15 3
Bzdura. W sklepikach nikt nie chce kupować, dlatego upadają. W sklepie musi być przestrzeń, wybór, WC etc.
5 3
Tu w blaszakach będzie WC jak zdążysz dolecieć do McDonald's albo Castoramy 👏😂🤣
45 2
Okropne, że nie ma tutaj żadnych firm, innych marek których nie ma w mieście. Powielanie tego samego. Do tego wybudowanie na takiej wielkiej działce blaszaka z boksami z osobnymi wejściami gorzej niż w 20-30 lat temu, z zabrukowanym placem, betonowa pustynia, z brakiem toalet zarówno w I etapie, jak i w II etapie (nie licząc że Castorama i Agata i McDonald's mają ale to swoje własne toalety, a nie są to wspólne dla całego centrum handlowego), brak zadaszenia z ławeczkami, miejscami dla.odpoczybku od słońca, wiatru i deszczu. Pasaż Tesco i Tesco miało wspólna przestrzeń, ławeczki, wspólne toalety a to co tu zrobiono to po najniższym koszcie.
Na tym terenie gdyby inwestor ale szczególnie miasto traktowało mieszkańców serio nie powinno powstać nic co jest blaszakiem parterowym bez wspólnej przestrzeni i toalet.
Powinni tu być centrum handlowe z parkingiem podziemnym, i przynajmniej na zewnątrz 25 procent zieleni z restauracjami i kawiarniami, nowa jakość w 2023 w XXI wieku. A nie obiekt który wygląda i będzie funkcjonalnie gorszy niż Tesco i Pasaż Tesco czy Auchan i pasaż.
Już teraz jest prostacko, wchodzisz do sklepu a potem nara na zewnątrz. Jak w takich najbiedniejszych sklepach. Omijam tego inwestora szemranego i tych urzędników co za parę tysięcy sprzedają nas za takie blaszaki z boksami. Wygląda tanio, i okropnie. Do Wzorcowni a nawet do Tesco Wam daleko. Patrząc na to to oprócz Agaty i Castoramy to jest standard gorszy niż cokolwiek wybudowano u nas od 1990.
A marki kolejne te same to świadczy słabo o inwestorze. Zero zaangażowania od obiektu który jest magazynem logistycznym przerobionym na boksy bez korytarza z ławeczkami jak w Focusie jest nawet!
Hupalo zatrudnił a to już świadczy o układzie. A ten paplał jęzorem że hipermarket powstanie i gdzie on będzie? Carrefour? Leclerc?
Pozostałe komentarze
41 8
Pani Sobczak, a od kiedy to naterenie piszemy razem, a matura 2023 trwa 🤣🤣🤣
3 17
Na prawdę? Ten błąd jest istotą tematu?
13 3
Błąd nie jest istotą tematu, ale świadczy o rzetelności piszącego.
17 11
A co to jest m2 ??? Ilość lokali w mieszkaniu 🤣🤣🤣
19 2
Omega Investments się nazywa
🤣🤣
20 6
ul. Długoej,,,???? 🤣🤣🤣
42 10
Parki , skarbce prklety parkuny ,INKUBATORY woooofe......... partyjna nomenklatura lansuje nowomowę ? ??? Jaki park ? Jak można szwabskie sklepy z chińską tandetą nazywać parkiem ? Może czas skończyć z ogłu...pianiem Polaków !!!!
Kiedy pan Krzysztof ogłosi otwarcie miejskiej stacji paliw ???????
Kiedy pan Marek POinformuje podatników o faktycznych kosztach 6-letniego remontu spartolonej starej hali sPOrtowej ??????????
4 2
Nie poinformuje,bo na kolegów się nie donosi.
24 17
Poseł Radosław Fogiel z Prawa i Sprawiedliwości uczestniczył w niedzielę w uroczystości przekazania wozów dla strażaków z OSP Potworów i OSP Grabowa (woj. mazowieckie). Internauci szybko zauważyli, że w marcu te same auta przekazywali między innymi senator Stanisław Karczewski i poseł Marek Suski z PiS. Wójt gminy Potworów przekazał TVN24, że strażacy używają samochodów od grudnia ubiegłego roku.
18 5
Czyli borowiaczka przez najbliższe 10 lat będzie mówiła przed każdymi wyborami że remont dworca PKP 🙄Włocławek to zasługa tylko pisu? Haha
39 16
Silver Optic to NAJGORSZY optyk we Włocławku. Po co to się tutaj otwiera..... Szkoda słów.
9 6
Konkurencja ma bol d...☺️
15 4
Czyli nic się nie zmieniło ?... za PZPR przed tzw roboczymi wizytami skrytorzy w PGR-ach wożono świnie i kiełbasy do sklepów GS-owskich(patrz Youtube ) ....a teraz wozy strażackie ?
19 16
Każdy z takich sklepów to końcówka rury od odkurzacza wysysająca pieniądze z miejsca w którym stoi. Jej drugi koniec jest w RFN, Francji, a największy w Portugalii.
Pieniądz jest krwią, która krąży w organizmie każdego państwa, zatem nawoływanie do stawiania kolejnych marketów to ...?
7 2
nie jest winą marketów że klienci są -eb-nięci , oni robią swoje a idioci kupują kawę po 30 zeta .
11 3
A Banku nie będzie? Mówiono coś o placówce banku
40 1
Po pierwsze hipermarket Leclerc plus do tego zadaszony pasaż handlowy z ławeczkami i toaletami. W pasażu kilka restauracji w tym taka na styl bierzesz co chcesz na wagę. W pasażu sklepy odzieżowe których brak w mieście w tym Decathlon.
Parking oczywiście podziemny a na placu przed CH zieleń. Mamy 2023 rok, XXI wiek. Teren jest w mieście, na osiedlu. Zagospodarowanie przestrzenne powinni tu być i zakazywać budować magazynow logistycznych z podziałem na boksy z osobnymi wejściami. Przecież Wójtowski i Reckko chyba nie tworzą jakiegoś układu a ludzie nie są BMW bierni mierni i wierni i im się to podoba?
1 6
Pomyśl, że Leclerc musiałby chcieć się tu otworzyć.
Decathlon musiałby chcieć się otworzyć.
Restauracje? Otwórz, czy ktoś broni Ci otworzyć knajpę?
Serio myślisz, że to miasto wybiera kto ma się otworzyć?
4 0
inwestor wybiera, popatrz Wzorcownia jak wybrała a jak ten pseudobiznesman wybrał powtórki, byle kasa
0 2
Inwestor wybiera? Inwestor pójdzie do Leclerc i powie - otworzę wasz sklep we Włocławku.
serio myślisz. że tak to działa?
1 1
ale zielono
28 2
Decathlon... kiedy?
6 1
A to Decathlon zapowiedział wejście na rynek włocławski?
0 8
Co wy tak z tym Decathlonem? co tak często tam chcecie kupować?
16 6
lepiej żeby była POCZTA POLSKA ,a nie jakieś lipne sklepy
16 5
Decathlon? Przecież do Polski wpychają chińszczyznę która by nie poszła w niemczech ... wystarczy popatrzeć na materace dmuchane , tandeta z chin która teoretycznie ma być szczelna , a gwarancja też teoretyczna ... do bramy . W niemczech jest wymiana bez zwłoki od ręki , a w Polsce..... 2 tygodnie dywagacji na rozklejonym szwem ... i ,,uszkodzenie mechaniczne z winy klienta ........,,
17 2
Oni tu wprowadza takie marki sklepu żebyś nie miał szoku. Najlepiej to samo co jest w mieście. Masz tam wejść do sklepu i kupić i wynocha. Żadnego siedzenia pod dachem, żadnych toalet. Coś jak na bazarach tylko pod dachem jest sklep.
8 2
Będzie tam nocny?
2 0
Nie chcą robić tobie konkurencji, to nie będzie.
15 2
Czekamy na kolejne takie same sklepy, najlepiej takie wejdź kup i wynocha na ulicę 😂🤣 jak pada czy deszcz czy słońce to siedź w sklepie bo jak wyjdziesz to wprost na parking betonoza i blaszak.
21 1
Najtańszy projekt jaki można zrobić jeśli chodzi o budynek. Zagospodarowanie ile terenie zielonych procentowo zakładało? Budynki parterowe w środku osiedla to szczyt architektury? Ale widać inwestor miał lekko skoro nie było żadnych przeciwwskazań na brukowanie tyle hektarów i budowanie hangarów logistyczny szumnie nazywanych parkiem handlowym.
3 9
a można było zrobić to poza centrum po dawnym Ursusuie, a nie w centrum ,gdzie ciągłe korki
1 3
kup działkę za miastem. Zrób tam centrum z prawdziwego zdarzenia. ktoś broni?
15 0
Znowu animals? Po co kolejny
14 0
Tęsknię za Tesco, za bistro Tesco, można było usiąść zjeść pogadać ze znajomymi, tęsknie za tym, że można było skorzystać z pasażu pod dachem i to był obiekt zrobiony 20 lat temu. To był hipermarket, mnóstwo różnych produktów i było czysto. A teraz na takim osiedlu stawiają kolejny ten sam sklep. I inne wychodzi, że będą te same co są już w mieście. Albo kupujesz wchodzisz do sklepu i wychodzisz na parking. Zero miejsca wspólnego. Nie daj Boże się za potrzebą, trzeba ganiać do niewiadomo gdzie do McDonald's albo Agaty albo Castoramy. Niech by była zima i ślisko to musisz ganiać po całym parkingu do toalety w zimnie. Będzie deszcz to w deszczu albo silny wiatr.
To są standardy dla krajów III świata. Jak miasto architekcie miasta, prezydencie mogli pozwolić na takie coś co jest w gorszym standardzie niż hipermarkety sprzed 20 lat?
Czy układy są ważniejsze niż dobro mieszkańców klientów i architektura?
17 0
W takim miejscu jak Park Kujawia warto pomyśleć o otwarciu jakiegoś punktu gastronomicznego, w którym możnaby zjeść porządny, domowy obiad bez fastfoodów bo to już jest w McDonald's.
11 1
Właśnie nie pomyśleli kompletnie.
Postawią jakie jeszcze budy z kebsem. Naprawdę tak marnować potencjał miejsce w środku miasta. Byle taniej byle jak najwięcej kosić z najmu.
1 6
Dlaczego nie pomyślałeś? Dlaczego nie zgłosiłeś się żeby coś tam otworzyć? kurczę... nie pomyślałeś. Szkoda
2 0
Popieram potrzebna jest restauracja i to od zaraz 👍👍
11 1
silver optic z warszawskimi cenami okularów
0 3
A Żabka!!!!!!
8 0
Okulary, zwierzęta i chiński złom. Reszta -tedi , dealz- chińskie rakotwórcze gówna. Jak blachą to obstawili to powinna być biedronka, Lidl, jakaś tania piekarnia i rynek ( bazar spożywczy i przemysłowy).
3 1
Mam nadzieję, że animals bez zwierząt. Co te biedne stworzenia winne, siedzieć 24h w zamknięciu, a w wolne dni bez jedzenia
8 1
Komuniści lepiej planowali miasta. Z perspektywy czasu widac ze mieli wielka wiedze i planowali miasta na lata.
PS Szkoda takiego terenu pod samochodozę i CH.
9 7
A Ci wszyscy krytykujący i narzekający będą pierwsi biegać tam na wycieczki dla zabicia czasu i polować na darmowe wiaderka
12 1
Gdzie kobieta z dzieckiem ma iść w tym hangarze do toalety? Do Castoramy do Agaty czy McDonald's? Jak można robić taki hangar gdzie po zakupach klient ma iść dosłownie na bruk i ganiać do toalety do budowlanego albo meblowego?
10 2
Wojtkowski
2014-2018
2018-2022
Wydłużono mi do 2024
Praca UM
Uczelnia
Spółka w Płocku
Spółka w Ostrowcu świętokrzyskim
Do tego
Partia
Wybraliśmy osobę kochającą układy i pieniądze 💸💰 która po swoich marnych studiach historia średniowiecza bez układów i partii byłaby nikim z jednym etatem może gdzieś w szkole podstawowej albo dawnych gimnazjach.
To on nie stworzył zagospodarowania przestrzennego na wielu działkach w mieście i dopuścił do zabrukowania całego tego terenu w tym do budowy blaszaków.
6 1
Coś wreszcie dla zoofilii i ślepych ludzi kochających chińszczyznę.
6 1
Decathlon...
1 5
W Kujawii planowano stację paliw której w tym sektorze miasta brakuje.I co może powstanie.
4 0
Właśnie z animalsie trzymają zwierzęta w skandalicznych warunkach... Pseudohodowle napędzają tylko. Przywożą z pod Łodzi te biedne zwierzęta
6 0
Blaszak z boksami, każdy z osobnym wejściem. Brak wspólnej przestrzeni pod dachem, brak tym samym miejsca gdzie można usiąść, odpocząć, kupić coś w alejce pasażu, i najważniejsze brak toalet, w tym dla matek z dziećmi, niepełnosprawnych i osób schorowanych. Wszystkie sklepy osobne wejścia. Wchodzisz do sklepu zakupy na wynocha na bruk. Dla porównania dawne Tesco miało pasaż handlowy, ławeczki, restauracja, mniejsze punkty handlowe i usługowe i toalety! To samo Auchan, pasaż handlowy ławeczki i toalety. I choćby focus ma ławeczki pod dachem i zadaszony korytarz między sklepami, niestety brak tu toalet i restauracji pod dachem i mniejszych podmiotów, co już jest ewenementem, ze taki obiekt nie ma toalety!!! I Kuafland, pasaż, drobne punkty usługowe i handlowe i toalety! A Wzorcownia to nie ma porównania, wszystko pod dachem, toalety na każdym piętrze, restauracje, ławki, itd. policzcie ile we Wzorcowni jest toalet, ile wspólnej przestrzeni pod dachem między sklepami, i wspólnej przestrzeni przed sklepem, z placem grodzkim, fontanną i porównajcie to tego hangaru który powstaje. Wszystkie sklepy mają osobne wejścia, nie ma przestrzeni wspólnej pod dachem. Będzie dreszcz to musisz pędzić do samochodu albo czeka się przebywanie non stop w jednym sklepie. Będzie wiatr, słońce ostre osoba starsza tam nie pójdzie. We Wzorcowni czy Auchan czy Kaufland czy Tesco można było wszystko załatwić pod dachem i skorzystać z toalety.
Jednym na plus tu jest Agata Meble, Castorama i McDonald's. Ty te podmioty mają własne toalety i miejsca gdzie można chwilę odpocząć. Cała reszta to najtańszym sposobem wykonany hangar, magazyn logistyczny, przerobiony na boksy z osobnymi wejściami. Taka architektura nie zachwyca absolutnie. Nie ma porównania żadnego do cokolwiek powstawało we Włocławku od Auchan, Tesco, Kaufland, Wzorcowni, nawet Focus (wspólny zadaszony korytarz z ławeczkami kiedyś sklepami!)
Na ten teren dziwnym trafem miasto nie miało zagospodarowania przestrzennego. Pozwolono w środku osiedla wybudować budynki parterowe. Pomijając Agatę Meble, budynek piętrowy. To poza Castoramą wszystkie sklepy powinny być umieszczone na parterze i pierwszym piętrze. Skupione w jednym budynku pod dachem ze wspólną przestrzenią miejscem odpoczynku i relaksu. Do tego toalety ale nie tylko takie jak wszędzie ale dla dzieci z matkami oddzielne, niepełnosprawnych, itd. To wszystko powinno mieć parking podziemny. Natomiast cały teren nie powinien być betonowa pustynią. Nie powinno miasto na to pozwolić w zagospodarowaniu przestrzennym. Minimum 20 procent terenów zielonych. Wcześniej teren był oazą dzikiej zieleni. Wiadomo, że budowa czegokolwiek to zmieni, ale należy budować z głową. Ta działka jest w środku miasta, tu trzeba budować piętrowo, parkingi chować pod ziemią, a na wierzchu powinien powstać skwer z zielenią.
Tak by było gdyby nie powiązania inwestora lokalnego z władzą. Jeden nieżyjący już nawet został zatrudniony na dodatkowe posady zarządcy tego hangaru. Mnóstwo lobbowali do tego stopnia że żadna droga wokół i nawet przyszłe rodno przy UP nie ma złotówki od inwestora.
Mamy betonowa pustynię, hangar z osobnymi wejściami, gorzej niż w Tesco w latach 2003 i dalej.
Wiadomo, że teraz powstaje mnóstwo parków handlowych, natomiast inaczej jest gdy takie płaskie parterowe budynki powstają na obrzeżach, bo tam i tak wszystko jest niskiej zabudowy. Ale w środku miasta to porażka UM i tej władzy. Jakby inwestor R... Chciał to by i spalarnię słomy i śmieci zrobił takie układy....
1 0
popieram decathlon a nie kolejny lidl albo inne dziadostwo
1 0
Rondo by się przydało, by stamtąd szybko i bezpiecznie wyjechać. Większa ilość sklepów, więcej aut.
I ten nieszczęsny przystanek autobusowy na prawoskręcie z oś. Południe.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddwloclawek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz