Wiadomości Włocławek - informacje, newsy, fotorelacje

Zamknij
Ważne

Włocławska Lewica startuje z kampanią wyborczą. Wyjawią nazwiska kandydatów

G.S. 14:00, 23.02.2024
119 Lewica startuje z kampanią wyborczą. Wyjawią nazwiska kandydatów

Włocławska Lewica na dobre rozpoczyna kampanię przed kwietniowymi wyborami. W tę sobotę (24.02) odbędzie się konwencja wyborcza, na której partia zaprezentuje kandydata na prezydenta miasta i kandydatów do rady miasta. 

W przypadku kandydata na prezydenta zaskoczenia już nie będzie - od prawie tygodnia wiemy, że o najwyższe stanowisko we Włocławku będzie ubiegał się senator, urlopowany zastępca prezydenta Włocławka, wiceminister rozwoju i technologii Krzysztof Kukucki.  

Pisaliśmy już o tym na ddwloclawek.pl: Jest kolejny kandydat na prezydenta Włocławka. Lewica wyznaczyła Kukuckiego

Konwencja wyborcza Nowej Lewicy 

W tę sobotę (24.02) o godzinie 11.00 w sali koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych przy ul. Wiejskiej 29 odbędzie się Konwencja Wyborcza Nowej Lewicy we Włocławku. (Spotkanie nie jest otwarte dla mieszkańców) 

- Podczas wydarzenia oficjalnie zostanie zaprezentowany nasz kandydat na urząd prezydenta miasta oraz listy kandydatów na radnych

- przekazał Piotr Kowal, sekretarz Rady Miejskiej Nowej Lewicy we Włocławku i przewodniczący Rady Miasta Włocławek. 

Młodzi w samorządzie 

W niedzielę (25.02) we Włocławku zbiorze się około 40 członków Młodej Lewicy i Federacji Młodych Socjaldemokratów. Gościem tego wydarzenia będzie Krzysztof Kukucki.

W programie spotkania wizyta studyjna na złożonym z samorządowych bloków osiedlu przy ul. Celulozowej, gdzie młodzi mają poszerzać wiedzę z zakresu samorządowego budownictwa mieszkań na tani wynajem oraz konferencja prasowa, której tematem mają być "potrzeby młodych osób w samorządzie oraz ważne dla nich postulaty". 

(G.S.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (119)

WYRÓŻNIONE KOMENTARZE

Zosia a na końcu LubZosia a na końcu Lub

5 0

Tak jak teraz

19:41, 23.02.2024

Zenon Zenon

27 28

On na lepsze już sobie zmienił, jak zostawił żone z dziećmi.

14:42, 23.02.2024

Kto wygra? Kto wygra?

9 8

Szanse na ringu? 😂

15:36, 23.02.2024

Gość 1234Gość 1234

15 11

Ani jeden ani drugi. Precz z komuna we Włocławku

15:33, 23.02.2024

Pozostałe komentarze

EdwardEdward

24 18

Ja zem se może wystartuje na prezydenta 🔥🔥🔥🔥

14:33, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Plus Plus

34 15

Wyludnione

14:33, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

edwardoedwardo

23 11

Sóper pszyjde i odsipiewamy miendzynaroduwke.

14:35, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

Do powyżej Do powyżej

11 2

To plenum partyjne nie jest dostępne dla mieszkańców.

14:38, 23.02.2024

MilfhunterMilfhunter

10 1

Odśpiewam przed wejściem

14:43, 23.02.2024

JasnowicJasnowic

25 8

Koszykarzy nie zabraknie.

14:37, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaaaaJaaaa

28 27

Najlepsi!

14:39, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

StanisławStanisław

39 31

Skąd pewność, że Kukucki znowu za pół roku się nie znudzi. Tak jak to miało miejsce z senatem?

Strasznie niepoważny gość.

14:45, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

Całkiem poważny!Całkiem poważny!

21 11

Poważny, tylko zrobił Wojtkowskiego w balona i dlatego tak się wszystkie POsiaczki wzburzyły :). Wojtkoś myślał, że się pozbył człowieka, który wykonywał za niego całą robotę i kolejne kilka lat sobie posiedzi na wakacjach na swoich kilku posadkach, bo to już ostatnia kadencja, to co ma mu zależeć. Mógłby się wtedy dalej chwalić Celulozową i innymi projektami Kukuckiego, których powstanie próbuje sobie przypisać. Kukucki postawił na swoim i należy mu się za to szacunek, szczególnie dlatego, że nie robi tego dla pieniędzy, bo w ministerstwie mógłby wyciągnąć więcej.

15:55, 23.02.2024

Pawlik MorozowPawlik Morozow

30 17

Czterdziestu komunistów przyjedzie? kurna to z całej Polski chyba ich zbierają

14:48, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Marianna J.Marianna J.

38 31

Lewica przynajmniej dotrzymuje swoich obietnic. Zobaczcie, że te największe projekty z ich programu zostały zbudowane (Celulozowa, Al. Jana Pawła II, Słodowo...), podczas gdy nie potrafię nazwać ani jednego punktu z programu Wojtkowskiego, który zostałby zrealizowany.

14:48, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZAPRASZAMY gawiedźZAPRASZAMY gawiedź

15 11

W tę sobotę (24.02) o godzinie 11.00 w sali koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych przy ul. Wiejskiej 29 odbędzie się Konwencja Wyborcza Nowej Lewicy we Włocławku. (Spotkanie (...) otwarte dla mieszkańców)

14:51, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Stanislawdo Stanislaw

28 23

Stąd, że Kuku planował ten manewr od początku. Zawsze zależało mu tylko i wyłącznie na mieście, zgodził się na głosowanie do senatu, bo przewidział, że KO chce się w ten sposób pozbyć najsilniejszego kontrkandydata Wojtkowskiego. Zdobył tym samym jeszcze większy rozgłos wygrywając wybory do senatu, i mógłby tam zostać, bo to wygodna posadka, na pewno lepiej płatna i prestiżowa niż prezydent miasta. Ale Kukucki zna się najlepiej na Włocławku i polityce regionalnej i to jest jego powołanie. Ja bym na jego miejscu został, to że wraca pokazuje tylko, na czym mu naprawdę zależy i że robi to z całkowitym oddaniem miastu.

14:52, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:4
Odpowiedz

Stanisław Stanisław

12 12

To już rozumiem, czemu tak zrobił. Bardzo nieuczciwe.

15:01, 23.02.2024

odpodp

17 7

Nieuczciwym to jest zasiadanie przez Wojtkowskiego 10 lat na pozycji prezydenta i niespelnienie ani jednej ze swoich obietnic wyborczych. Kukucki jak powie to przynajmniej robi, dlatego nie obchodzą mnie manewry polityczne, chcę mieć dobrego rządzącego który zna się na rzeczy i zna miasto oraz jego ludzi

15:05, 23.02.2024

Do powyżej Do powyżej

9 7

Wszystko jest tam robione pod dyktando Dobrodzieja. Młodzi mają tyle do gadania ile Żyd za hitlerowskiej okupacji.

16:15, 23.02.2024

NikiNiki

1 0

Dziwi mnie ze QQ chce wracać. A tak wogóle to w pirwszej kolejności do senatu był wybrany P.Kowal i jakimś cudem z niego zrezygnowano i dano QQ. Mam wrażenie ze QQ sam nie deyduje o swoim losie a jeżeli tak tzn.ŻE o mieście jako prezydent też nie będzie dycydował. Osoba, ktora kieruje losami tego Pana sama boi się wystawić, bo wie że nie ma szans.

09:57, 24.02.2024

EmerytEmeryt

20 7

Na Smolnej jest piękny pałacyk idealnie nadający sie na taką uroczystość po co pchać wszystko w jedno miejsce jest teren a parking panie rezydencje wytęż swój umysł

14:54, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

EdwardEdward

2 3

Ma pan racje panie emeryt taka UROCZYSTOŚĆ tak zacnej partii powinna mieć wyjatkowa oprawe najlepiej w filharmonii my też całą rodzina zawsze bylim za lewica ❤️❤️❤️

16:13, 23.02.2024

PROGRAM MARKA W.PROGRAM MARKA W.

28 5

Kandydat Platformy Obywatelskiej na prezydenta Włocławka przedstawił dziś swój program wyborczy. Brak miejsc pracy, spadek liczby mieszkańców, zubożenie, niewystarczająca liczba inwestycji gospodarczych, marazm i zniechęcenie.

To kontynuacja 9 lat i pól roku, cdn.

14:55, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

Koalicja MoherowaKoalicja Moherowa

1 0

Oj tam oj tam! Przecież prezio Włocławka budował parklety,murale ,parki kieszonkowe,postarał się o znak graficzny umiłowanego naszego miasta,teraz coś ględzi o karcie fajansowej. Czy ulubionym filmem prezydenta Włocławka to "Sami swoi" ,a ulubiona potrawa to "kiełbasa wyborcza". 🤣No ale jest progres ,będzie tunel na ul Kaliskiej obiecuje nam prezio M W.🤣

09:01, 24.02.2024

WyborcaWyborca

21 16

Wydaje się że egzekutywa wybrała ze swojego grona tych towarzyszy - wyludnionego, zapyziałego i upadającego miasta bez perspektyw rozwojowych, żeby nie zakończyć tych ośmio-letnich osiągnięć komuchów PO/Lewica i dalej miasto utrzymywali na równi pochyłej i ciągnęli w dół.

14:57, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

kujawy.infokujawy.info

24 7

Widzieliście, jak bardzo Mareczek pokazywał strach i jak bardzo lał wodę w ostatnim wywiadzie na kujawy.info? To najlepszy czas na zmianę rządzącego!!

15:00, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

Tak uważam.Tak uważam.

8 5

Pan Worek Matkowski - nie ma szans zostania prezydentem.
Nikt - bowiem - nie może działać przeciw Społeczeństwu Gminy Włocławek.

15:03, 23.02.2024

Cielę myśliCielę myśli

19 10

Tylko się zastanawiam ... 🙂
Ciekawe ...
Szkoła Muzyczna dość często związana jest w info publicznym z Kukuckim i lewicą.
Ciekawe... 😀

15:00, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MUR.MUR.

24 19

Murem za Kukuckim, Wojtkowski za murem!

15:00, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

odp cielęodp cielę

24 19

Bo dzięki Kukuckiemu i Lewicy powstała sala muzyczna przy ZSM i dlatego robią tam zebranie, ma to sens.

15:02, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

mateczkomateczko

24 16

Tylko Kukucki !!!! Prawdziwy rodowity Włocławianin nie oszust i kłamca z Lubrańca

15:03, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Łysyy91Łysyy91

22 18

Kukucki jak powie to przynajmniej robi, chcę mieć dobrego rządzącego który zna się na rzeczy i zna miasto i jego ludzi.

15:06, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wyborca Wyborca

16 18

Dlaczego to spotkanie nie jest otwarte?? Zupełnie jak PIS !

15:06, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Romek MelaRomek Mela

19 21

Czy bendzie przeszkolenie z niebieskiej karty?

15:06, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

#niedlaPO#niedlaPO

29 7

Drodzy, należy skończyć z kłamstwami naszego zarządcy! W ubiegłym tygodniu Wojtkowski osiągnął dno ostateczne – zaczął pokazywać się w tych samych miejscach co wcześniej Kukucki i Lewica, usiłując przypisać sobie zasługi za ich sztandarowe projekty.

Czy prezydent nie zrobił w tej kadencji absolutnie nic, że upada do poziomu człowieka, który kłamie mieszkańcom w żywe oczy? Jak może mówić o konkretach Wojtkowskiego, skoro nie są to JEGO konkrety?! Co z jego obietnicami i z realizacją punktów z jego programu wyborczego? Mieszkańcy Włocławka, czas ostatecznie rozliczyć naszego prezydenta.

15:07, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

rere

5 11

Mamy prawo sobie przypisywać te inwestycje jako nasze wspólne, bo to były nasze pomysły

15:19, 23.02.2024

ZbychuZbychu

19 12

I to są konkretni ludzie, nie kłamcy udający, że im zależy na mieście, a chcą tylko brać nasze pieniądze

15:10, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

PesymistaPesymista

13 19

Przecież ten w środku Kukucki to jest z KO-alicji 13 grudnia zwanej przez G. Brauna KO-alicją chanaukową która jak obserwujemy gotuje Polakom chaos i bezprawie zgodnie z Doktryną Tuska, który oficjalnie oświadczył że prawo będzie przestrzegane tak jak on je rozumie a zatem nie normy prawa zawarte w kodeksach, ustawach i Konstytucji ale swobodna interpretacja wg potrzeb KO-alicji chanaukowej - początek bezprawia już obserwujemy w kluczowych instytucjach i agendach państwa. a to rysuje już w najbliższych miesiącach bardzo ponurą perspektywą dla Polski i egzystencji Polaków .

15:10, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

do wyborcado wyborca

14 6

Spotkanie nie jest otwarte, to konwencja partyjna, naucz się czytać ze zrozumieniem

15:11, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

Zmylić przeciwnika Zmylić przeciwnika

10 5

konwencja komuchów - to egzekutywa partyjna , teraz też nie mówi się pedał tylko gej

15:31, 23.02.2024

KK!KK!

20 12

Tylko Kukucki i Lewica! Tego scenariusza właśnie bał się Wojtkowski! Dosyć kłamstw i niedotrzymywania obietnic! Czas na Lepszy Włocławek!

15:15, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

do #niedlaPOdo #niedlaPO

8 21

Uważam że te wasze osiągnięcia z Lewicy to jest zwykły plagiat bo to były pomysły kolegów PO i je zawłaszczyliście jak dowiedzieliście się że mamy zamiar je realizować

15:15, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MiastowyMiastowy

20 12

Mimo, że Kukucki jest partyjny, to jednak mieszka tu i ma tu swoje dzieci, i kocha to miasto, mimo że dostał na początku swojej kariery stołek, to jednak wykazuje się pracą aby na niego zasłużyć. Natomiast Wojtkowski to całkowita pomyłka, Minęło już prawie 10 lat i jedyne co pokazał miastu to to, że można mieć kilka posad i będąc jednocześnie w kilku miejscach naraz.

15:16, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

odp do do nie dla poodp do do nie dla po

17 10

Kłamstwa zwykłe! Tak właśnie urzędaski Wojtkowskiego próbują przekłamać rzeczywistość. Chcesz dowodu? Poproś Twojego przełożonego o program PO z 2018 i pokaż mi, gdzie te Wasze pomysły się znajdują! A potem otwórz sobie program Lewicy Lepszy Włocławek i zobacz, że to tam masz mieszkania dla młodych, tam masz salę przy ZSM, przejście na Zazamczu, wydłużenie bulwarów, przebudowę Al. Jana Pawła II, pomysł jeszcze z czasów Pałuckiego i wiele innych. Otwórz oczy i zacznij myśleć samodzielnie!!!

15:20, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MajeczkaMajeczka

16 11

Kukucki to najlepszy wybór wśród obecnie figurujących kandydatów. Szkoda, że pani Gembicka nie zdecydowała się na start, ale jeżeli stworzy się koalicja Lewica-PiS to tych dwoje może wiele dobrego zdziałać

15:29, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Grzegorz KazikaGrzegorz Kazika

17 11

Bardzo dużo niezasadnego hejtu płynie ostatnio w kierunku pana senatora Kukuckiego. Chyba to jednak prawda, że Wojtkowski się boi i próbuje na wszelkie sposoby zdyskredytować swojego przeciwnika. A w wywiadzie mówił, że kazdy ma prawo głosować i że niczego się nie boi. Wychodzi w końcu na jaw chyba to, że Wojtkowski nie ma planu i wszystko brał od Kukuckiego jak leci, a teraz musi dalej kłamać i to kłamanie go tak stresuje. W końcu prawda zawsze wychodzi na jaw

15:34, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gość 1234Gość 1234

15 9

Ludzie, czy wyście oszaleli??? Miasto jest na dnie, pogonić ich wszystkich, którzy od lat nic nie robią a miasto w tempie błyskawicznym się zwija. To jest dramat. Czego się podniecacie QQ, że ronda zrobił??? 21 wiek a my we Włocławku ronda mamy. WOW. Ronda mamy. Spadek ludności, żadnych inwestycji biznesowych. Pogonić wszystkich leni ze wszystkich partii!!!

15:39, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

RE #niedlaPORE #niedlaPO

6 14

Uważam że nie potrzebnie się sprzeczamy - Uznajmy że to są osiągnięcia nasze wspólne
i nie tylko z powodu tego że nasze były pomysły , wasza robota ale przecież Kukucki był vice prezydentem i zastępcą prezydenta Wojtkowskiego, a więc razem realizowali przedsięwzięcia inwestycyjne .

15:42, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

odpowiadamodpowiadam

7 3

Niestety nic nie może być wspólne, jeżeli wkłada we współpracę pomysły tylko jedna strona, a druga na niej żeruje. To się nazywa pasożytnictwem, nie współpracą. To że Wojtkowski podpisywał wszystko, co mu podsunął Kukucki, nie jest współpracą. Kukucki i jego podwładni uzyskali wszystkie te dofinansowania (swoja drogą, także przecież ze współpracy z rządem PIS). Myślisz, że Wojtkowski umiałby współpracować z PISem? To tylko pokazuje, kto naprawdę wykonywał robotę, a kto biernie za biurkiem się wylegiwał.

15:58, 23.02.2024

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Z zazamczaZ zazamcza

16 10

Macie mój głos. Pozwólcie, że opowiem wam historię - zwracałem się z apelacją w 2014 już do pana Wojtkowskiego zaraz po wyborach w sprawie wybudowania przejścia na Zazamczu w związku ze śmiercią pewnej mi znanej osoby. Oczywiście oczki mu błyszczały jak jasne i miał takie obiecujące podejście, ze uwierzyłem mu, ze zajmie się tą sprawą. Lata minęły i o przejściu ani widy ani słychu, dopiero jak Pan Kukucki został zastępcą prezydenta i jak zwrociłem się do Cześka Zarzecznego to przejście w końcu powstało. Ten człowiek to kłamca którego nie obchodzą mieszkańcy i których okłamuje na każdym kroku. Proszę ludzie przemyślcie swój głos w tych wyborach.

15:44, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

Mhmmm...Mhmmm...

4 0

Pierwszą osobą, która ujrzała potrzebę utworzenia przejścia pod torami na Zazamczu był Teo Pałucki!
Byłem na spotkaniu z nim w kawiarni hotelu Młyn. To prawda, że zaniechał dalszych działań, ale to nie Kukucki, ani Zarzeczny byli autorami pomysłu!
Oni zrealizowali coś, o czym mówiono wiele lat wcześniej.
Wszelako prawdą jest to, że Workowski chętnie przypisywałby sobie czyjeś pomysły, ale i - co gorsza - czyjąś konkretną pracę. 😀😀

18:10, 23.02.2024

WYBORCAWYBORCA

15 14

Jest wreszcie OKAZJA PO-gonić w kwietniu komuchów z PO/PSL/SLD co przez 8 lat wyludnili i zdegradowali miasto od rangi zapyziałej gminy .
Na prezydenta miasta można wybrać wyłącznie z naszego miasta i musi być bez partyjny albo z Suwerennej Polski bądź z PIS-u - bo tylko tacy ludzie mogą przywrócić dawną utraconą przez komuchów rangę miasta równą Toruniowi czy Bydgoszczu.
Odpowiednią kandydaturą na prezydenta miasta jest bezpartyjny MACIEJ MACIAK lub ANNA GEMBICKA z formacji PIS-u.

15:46, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do powyzejDo powyzej

14 9

Gembicka przecież nie startuje, a Maciak wszyscy wiedza jaki jest. QQ imo to najlepszy kandydat, najważniejsze jest, żeby znowu nie wygrał Wojtkowski, a QQ ma największe z nim szanse.

15:51, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


selenkawcselenkawc

14 12

Czy dobrodziej zajrzy i poczęstuje selenką swoje okoliczne marionetki?

16:00, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jestem z wami !Jestem z wami !

15 8

Dalej Nowa Lewica !! Przegonić nieroba z Lubrańca, dosyć się już nachapał naszym kosztem, 4 posadki przez tyle lat i jeszcze mu mało

16:00, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

OdpowiadamOdpowiadam

16 7

Niestety nic nie może być wspólne, jeżeli wkłada we współpracę pomysły tylko jedna strona, a druga na niej żeruje. To się nazywa pasożytnictwem, nie współpracą. To że Wojtkowski podpisywał wszystko, co mu podsunął Kukucki, nie jest współpracą. Kukucki i jego podwładni uzyskali wszystkie te dofinansowania (swoja drogą, także przecież ze współpracy z rządem PIS). Myślisz, że Wojtkowski umiałby współpracować z PISem? To tylko pokazuje, kto naprawdę wykonywał robotę, a kto biernie za biurkiem się wylegiwał.

16:01, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZielonyZielony

15 8

Za równo przejście podziemne na Zazamczu, sala przy ZSM, przebudowa Al. Jana Pawła II, mieszkania dla młodych na Celuluzowej, otwarte baseny i droga z Kaliskiej do Królowej Jadwigi to projekty, które najpewniej nie powstałyby, gdyby nie ciężka praca na rzecz miasta i umiejętności pana Senatora Kukuckiego. Przypomnijcie sobie, co powstało w kadencji 2014-2018, jak Wojtkowski był sam. Ja pamiętam tylko Halę OSiR, o której chyba nie trzeba wiele pisać.

16:12, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

jestem na TAKjestem na TAK

17 11

Tylko Kuku wyciągnie to miasto z padołu, człowiek pozyskał w sumie chyba ponad 150 mln dofinansowań na inwestycje miejskie, ma niebanalne pomysły i konkretną koncepcję na miasto, ponadto jest Włocławianinem i nie próbuje udawać nie wiadomo kogo

16:20, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

JomJom

1 0

Tak, Kuku sam własnymi rękami zdobył dofinansowania, a potem na własnych plecach wszystko zbudował. Nad tymi programami pracowali inni ludzie a sam fakt, że latał z kaskiem i się pokazywał o niczym nie świadczy.

10:56, 24.02.2024

re Opowiadamre Opowiadam

4 12

A jak działa spółka komandytowa, jeden ma kasę drugi pomysły - w efekcie końcowym wszystko wspólne

16:44, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

partnerstwopartnerstwo

17 6

Gdyby jeszcze faktycznie ten drugi miał kasę - gdyby KK nie wywalczył tych dofinansowań przy współpracy z PISem i organami zewnętrznymi to nic by nie powstało, przecież we Włocławku złóż ropy nie ma
Poza tym miasto to nie jest spółka komandytowa, a jeżeli w taki sposób patrzy na to Wojtkowski, to nic dziwnego, że doprowadził miasto do takiego stanu lol

16:54, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarszalMarszal

15 10

Mówcie o lewicy co chcecie ale oni nie kłamali nawet procenta tyle co Wojtkowski

16:55, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

JadwigaJadwiga

16 9

Także uważam, że wiceminister Kukucki to najrozsądniejszy wybór. Świadczy o tym jego praca na rzecz miasta podczas ostatniej kadencji, kiedy był zastępcą prezydenta ds. inwestycji. W mieście w końcu coś się ruszyło z miejsca. Ponadto zdaje się, że Nowa Lewica była najaktywniejszą społecznie partią w ostatnich czasach - niejednokrotnie spotkałam ich na mieście przy rożnych okazjach.

16:59, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ooooo...  ! Ooooo... !

6 6

Nie uważasz, że jest istotna różnica w pracy dla miasta i w pracy dla Mieszkańców.
Nie każdy dostrzeże tę subtelną różnicę, która nazywa się aksjologią.
Kukucki tej różnicy nie dostrzegał.
Wiem, o czym piszę.

18:15, 23.02.2024

Powiatowy Powiatowy

7 10

A do powiatu tylko Trzecia Droga i ludzie Hołowni:
Roman Tomaszewski, Aneta Kwarcińska i Wojciech Rudziński!

17:07, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

Mr MattoralMr Mattoral

6 0

Z trzeciej nogi jest tylko kilka wartościowych osób, reszta nie warta głosu.

18:25, 23.02.2024

Komunista C40Komunista C40

9 8

Włoclawek z kukuczkim to komunistyczne ograniczenia dla kierowców, podatek katastralny od nieruchomości, poruszanie się tylko zbiorkomem, getta 15 minutowe.. i inne cuda

18:10, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Powiatowydo Powiatowy

7 8

LUDZIE HOŁWNI - to ludzie Tuska , nie dajcie się ogłupiać bo Hołownia 20590 założył TUSK tak jak kiedyś przed wyborami specjalnie utworzona został partia Palikota , potem Nowoczesna - tzw łajba ratunkowa PO

18:11, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

!!!!!!!!!!!!!!!!

13 10

Nie ma lepszego od Krzysztofa Kukuckiego!

18:20, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

chciwe mendychciwe mendy

12 10

Kuku zniszczy wszystkie układy i powstrzyma chciwych deweloperów i inwestorów przed tworzeniem kryzysu na rynku mieszkaniowym

18:23, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

ksysiu ksysiu

8 7

Bursztynowego dewelopera coś słabo powstrzymywał

18:26, 23.02.2024

Do powyżej Do powyżej

2 0

On sam w układach i je tworzy to co będzie niszczył? Ogarnij się chłopie.

08:44, 24.02.2024

Mamona to złoMamona to zło

12 7

QQ ma już wygraną w kieszeni. I bardzo dobrze bo miasto tego potrzebuje. Gdybym miał tyle lat współpracować z tym nierobem z Lubrańca to chyba bym sobie coś zrobił. Mógł zostać na uczelni i poświęcić się tej swojej historii a nie go skusiła mamona

18:26, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Przypominam!Przypominam!

10 2

Ja pragnę przypomnieć, że prezydent Miasta Włocławek Marek Wojtkowski oddał budowę ciepłowni, o którą tak długo zabiegała Lewica i Kukucki, prywatnemu inwestorowi pozbawiając miasta DARMOWEJ ENERGII - jakie przekręty i umowy musiały zostać zawarte pomiędzy tymi stronami żeby do tego doszło?

18:27, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

rere

4 0

Tak wszyscy działają w PO i zastraszają i ścigają tych co ich sprawdzają i ujawniają milionowe afery

19:49, 23.02.2024

lewe bajkilewe bajki

12 10

Marek was lewaki z ze spółek wyrzuca to z czego sfinansujecie kampanie swoich bajek?

18:30, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

mazurekiQQmazurekiQQ

6 11

Kukucki świetnie prowadził inwestycje.... tak żeby dobrodziejowi pasowało z jego budowami i mógł zarabiać a kasa miasta coraz bardziej zadłużona jego projektami, marny wykonawca któremu Warszawa juz pokazała gdzie jego miejsce.

18:43, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

GrzybcioGrzybcio

10 7

Kuku 4thewin, najlepszy włocławski polityk

18:44, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

#kłamstwaZLubrańca#kłamstwaZLubrańca

11 2

Czy widzieliście już #kłamstwaWojtkowskiego? Łysemu z desperacji kompletnie odbiło i myśli, że sam z łopatą fundamenty kopał pod Celulozową, a także że tynkował ściany w Skarbcu Fajansu i montował krzesła w nowej sali muzycznej w ZSM. Oczywiście żadnej z tych inwestycji nie było w jego programie wyborczym, ani z 2014, ani z 2018. A wiecie w czyim programie z 2018 znalazły się te projekty?
W programie Lepszy Włocławek Krzysztofa Kukuckiego i Lewicy.
Wiecie co natomiast było jednym z głównych punktów programu prezydenta M. W.?
Projekt Centrum Energia Włocławek.
Mija 10 lat jego (nie)rządów, a po Centrum tyle śladu, co po tym ojcu, co 20 lat temu wyszedł po mleko.
Ludzie, najwyższy czas na zmianę!

18:44, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kukucki!!Kukucki!!

11 8

Krzysztof Kukucki prezydentem Włocławka 2024! Tylko on uniesie inwestycje tego miasta na swoich barkach, tak jak to robił dotąd!

18:45, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Sebaaa Sebaaa

9 3

Wojtkowski jedyne co potrafi robić to zżynać pomysły z innych i przypisywać sobie za nie zasługi, Kukucki chociaż lewak to słowny i umie zarządzać pozyskiwać dofinansowania itp

18:50, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

SebaaSebaa

10 4

Park na Grzywnie też pomysł Lewicy a w ostatnim wywiadzie Wojtkowski mówił że jego
W ogóle zapytany o koncepcję na miasto mówił coś o różach że chce żeby było zielono jak w latach 60 na zdjęciach, on sobie naprawdę robi jaja z wyborców

18:56, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

ojojojojojoj

9 4

ale to będzie upokorzenie dla mw jak już przegra, ciekawe czy się chłop pozbiera

19:50, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

YesYes

0 0

Sam na to sobie zapracował!

11:27, 24.02.2024

re PLPLre PLPL

5 0

Wydaje mi się że Żelenski nie wiedzieć czemu występuje w imieniu i obronie obszarników ziemskich na Ukrainie z Holandii, Niemiec, USA i Rosji którzy podobno nawet podatków nie odprowadzają na Ukrainie i nie obchodzi ich nawet że ich dostawy rolno-spożywcze rozłożą rolnictwo w Europie w tym w Polsce - ci multimiliarderzy zainteresowani są wyłącznie robieniem szmalu, dlatego załatwili w KE UNII swobodny przepływ towarów do krajów unijnych na co dostali przyzwolenie Unii mimo że nie spełniają żadnych norm jakościowych towarów-rolno spożywczych jakie obowiązują w Unii i w Europie. A przecież dla tych obszarników ziemskich i multimiliarderów na dobrą sprawę wojna z Rosją nie stanowi problemu dla rozwiązania transportu do krajów afro-azjatyckich – istnieją bowiem samoloty transportowe do których można ładować setki ton towarów rolno-spożywczych w tzw. big-bakach .

19:54, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

AldonkaAldonka

5 3

Jestem tym faktem tak podjarana jak Kozidrakowa w Monopolowym.

20:49, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

KogucikKogucik

7 5

Za to złego co się dzieje w mieście łącznie ze spadkiem liczby mieszkańców od ponad pięciu lat solidarnie odpowiadają PO/KO i Lewica, jakby się zwała, a więc mamy do czynienia z odpowiedzialnością i Kukuckiego i Wojtkowskiego łącznie. Obaj lubią się lansować, a z praca już pewnie gorzej. Ciekawi mnie myk, że Kukucki ma mieć urlop z miasta. Czyli jak mu kadencja senacka się skończy to wróci na zastępcę Maciak lub Sobolewskiego?

20:51, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

do Kogucik do Kogucik

10 5

Zgadzam się z Tobą dlatego jedynym antydotum na zatrzymanie dalszego upadku miasta jest szansa PO-gonić w kwietniu w wyborach komuchów PO/KO i Lewice i dokonać wyboru z formacji Suwerennej Polski lub PIS-u lub kogoś bezpartyjnego i koniecznie musi to być Włocławianin z co najmniej z IV tego rodzinnego pochodzenia, unikniemy w ten sposób kandydata z pochodzenia bolszewickiego.

21:20, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyludnianieWyludnianie

10 5

Włocławek jest 118 miastem w rankingu Polski pod względem wyludniania się (mówił o tym Wojtkowski w wywiadzie z kujawy info). I chociaż nie lubię M. W., i uważam, że to kłamca, to wyludnianie się miasta nie jest winą ani PO ani SLD. To skutek tendencji globalizacyjnej, która niestety nie sprzyja miastom średniej i małej wielkości. Najlepszym kandydatem jest Kukucki, bo nikt inny nie ma szans pokonać Wojtkowskiego. Maciak nie dostanie więcej niż 15%, Sobolewski to farbowany lis i pewnie będzie miał podobny wynik, Moraczewska podobnie nie ma szans. A Kukucki naprawdę pokazał przez te ostatnie lata, że mu jednak coś potrafi i że zależy mu na mieście. Zobaczymy co będzie.

21:34, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

Detroit KO i lewicyDetroit KO i lewicy

4 6

Nie zakłamuj rzeczywistości, spadek ludności w miastach wielkości Włocławka faktycznie jest w całej Polsce. Problem jest jednak taki że we włocławku ten szybkość i wielkość tego spadku jest większa niż w reszcie podobnych miast. Dlaczego? bo lata rządów postkomunistów i pełowców zrobiły z miasta nepotyczny wychodek a młodzi wiedza że nie ma tu szans na dobra prace bo etaty są tylko dla znajomych władzy i rodzin byłych komunistycznych aparatczyków.

21:46, 23.02.2024

klamerklamer

7 3

te wybory to koniec Wojtkowskiego przecież pis poprze Kukuckiego i tyle, po co się ludzie łudzicie że będzie inaczej, jedynym kandydatem który mógłby im zagrozić jest Anna Gembicka ale ona postanowiła nie głosować
a jaki będzie Kukucki to zobaczymy na razie nie najgorzej się prezentuje, bardziej mnie denerwuje że Sobolewski będzie wtedy zastępcą

21:49, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

SerduszkoSerduszko

5 4

A dlaczego Kukcki nie ma czerwonego serduszka przecież Tusk specjalnie oznakował swoją KOalicje chanaukową, czyżby się wstydził tego symbolu obciachu i ...

21:50, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

5 8

Na prezydenta miasta musimy wybrać wyłącznie kandydata z naszego miasta i musi być bez partyjny albo z Suwerennej Polski bądź z PIS-u - bo tylko tacy ludzie dają gwarancje przywrócenia dawno utraconą przez komuchów rangę miasta która kiedyś była równa Toruniowi i Bydgoszczy.
Właściwą i odpowiednią kandydaturą na prezydenta miasta aktualnie jest bezpartyjny MACIEJ MACIAK lub ANNA GEMBICKA z formacji PIS-u.

21:57, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Iwo99Iwo99

5 4

Kuku masz mój głos tylko, podjąłeś dobrą decyzję startując bo żaden inny z kandydatów niestety nie miałby szans z Wojtkowskim, życzę Ci powodzenia

22:09, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

#kłamstwaZLubrańca#kłamstwaZLubrańca

10 2

Dlaczego prezydent Wojtkowski przypisuje sobie zasługi za projekty Lewicy? Dlaczego twierdzi, że miał cokolwiek wspólnego z powstaniem mieszkań na Celulozowej albo Skarbca Fajansu? Te inwestycje wdrożył w życie senator Kukucki i to dzięki jego doświadczeniu, zapale i umiejętnej współpracy z organami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi, a także dzięki zgraniu jego ekipy udało się je zrealizować! Złożenie podpisu pod zgodą na realizację projektu nie jest równoznaczne ze stwierdzeniem, że to ja zrealizowałem ten projekt, czego świadome jest nawet dziecko w podstawówce! Niestety nasz wykształcony historyk prezydent takiej świadomości najwidoczniej nie posiadł!

Nigdy więcej oszusta z Lubrańca!

22:13, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:1
Odpowiedz

WlodekkWlodekk

2 1

Bo Kukucki to tylko i wyłącznie człowiek DJ wykonywania poleceń szefa a szefem jest Wojtkowski. Pewnie ze dobre rzecY tobterqz Lewica. No , no senator . Widać jaki z niego senator . Wielki błąd ze jego wystawili No ale to Lewica

08:30, 24.02.2024

Przykre faktyPrzykre fakty

8 1

Faktem jest że wyludnienie miasta jest efektem rządów TUSKA który w latach 2007 -2015 spowodował w Kraju nędzę i ubóstwo i blisko 3,5 miliona Polaków zmuszonych zostało wyjechać za chlebem szczególnie ucierpiały miasta przemysłowe takie jak Włocławek gdzie zlikwidowali 75% zakładów tym samym dziesiątki tysięcy miejsc pracy, zaś PO jako formacja ludzi ograniczonych intelektualnie i organizacyjnie nie potrafiła przez 8 lat uruchomić żadnego zakładu produkcyjnego we Włocławku poza interaktywną fabryką fajansu i Inkubator miejsc pracy kolesi oczekujących aż się wylęgnie jakaś fabryka -
I tylko możemy ubolewać że wyjechali głównie ludzie asertywni i wykształceni zwykle młodzi w wieku prokreacyjnym .

22:14, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

do #kłamstwaZLubrańcdo #kłamstwaZLubrańc

5 7

Prawda jest taka że pomysły były jednak kolegów z PO a Lewica tylko wykonała

22:34, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pamięć zawodzi?Pamięć zawodzi?

6 4

Pomysły nie były nikogo z PO bo większość z nich powstała już za czasów Pałuckiego, który przecież robił pod szyldem SLD. Niestety Pałucki także miał odjazdowe pomysły jak pamiętna scena na wodzie i nie zrealizował tych poważnych inwestycji, dlatego Wojtkowski go zastapił. Ten także okazał wcale nie lepszy i dopiero jak Kukucki zajął się inwestycjami to zaczęły powstawać te projekty, które powinny powstać już w 2014. Przestańcie jednak pisać, że PO miała jakiekolwiek pomysły bo oni absolutnie nie mieli żadnego pomysłu na to miasto.

22:47, 23.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

PZPRPZPR

2 4

Włocławek Uwielbia PZPR !!!! Wraca czas z przed 1989 !!!! BRAWO bedzie Dobrobyt ,ale dla tych z
PZPR i ich Potomkow !!! Juz widze Wybitnego Fachowca od naganiania Świn na przyczepy na
Intratnym Stanowisku obecnie V-ce Burmistrz , to sie w Głowie nie Miesci co sie DZIEJE !!!!

08:25, 24.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyborcaWyborca

5 3

Jesteś śliski gosc , nie dotrzymujesz słowa w życiu na Ciebie Ja i moja rodzina głosu nie odda. Zdecyduj się kim Ty człowieku chcesz być. Za chwilę przedstawisz kandydatów na radnych , zlote dzieci Krzysztofa G. 😀

08:27, 24.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Teresa1979Teresa1979

3 5

Kukucki moim prezydentem!!! Najlepszy kandydat

08:40, 24.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Fra*****Fra*****

3 1

Kradną ludzie od PO jego pomysły i myślą że to im ujdzie na sucho a potem płaczą, jak ich zrobił w bambuko z wyborami hehe

08:42, 24.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jaś Jaś

1 1

Ten co pisał ten artykuł, to do szkoły go dać, bo byk na byku i bykiem pogania. Wstyd, najważniejsze by reklam nawalić jak najwięcej.

11:03, 24.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

dynastiadynastia

0 2

Czy to moze ten gosc z PZPR co ma niebieska karte,Damski Bokser !!!!
ludzie zdecyduja czy bedzie powrot do POLSKIEJ ZJEDNOCZONEJ PARTII ROBOTNICZEJ czy Nie !!!
Takich Osiłkow Własnie potrzebuje DOBRODZIEJ !!!!! Jak w Rosji powstaje CAR tyle ze we WLOCLAWKU
BRAWO !!! DYNASTIA Ludzi z PZPR NABIERA tępa !!!!

12:07, 24.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

moja opiniamoja opinia

1 0

Kukucki jest najlepszy, a Lewica ma super program i taki, który na pewno zrealizują bo oni dotrzymują obietnic

14:06, 24.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

polpol

1 0

A GDZIE PROGRAMY OBRONY CYWILNEJ ,....ROZWOJU INFRASTRUKTURYCH OCHRONY OBYWATELI????

20:06, 24.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

mieszkaniec zazamczamieszkaniec zazamcza

0 0

jak sie nie wstydzi ta p .rutkowska ,poraz drugi nie wybrali mieeszkancy ,a czekac na czyjas smierc to nie dla bylego pedagoga ,szkola 22 nie podniosla glosu .o parking na przylesiu nie ale na parking sie pcha ,gdzie ambicja .

16:48, 25.02.2024
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddwloclawek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%