GDDKiA w Bydgoszczy opublikowała wyniki ankiety przeprowadzonej podczas pierwszej tury konsultacji dotyczących przebiegu drogi S10 przez Włocławek. Zdecydowana większość mieszkańców opowiedziała się za jednym z wariantów.
Przed kolejną turą konsultacji Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Bydgoszczy opublikowała wyniki ankiety dotyczącej przebiegu drogi ekspresowej S10 przez Włocławek.
Publikacja wyników ankiety to odpowiedź na prośby mieszkańców Włocławka, którzy chcieli poznać efekty pierwszej tury konsultacji. Okazuje się, że mieszkańcy są niemal jednogłośni w wyborze wariantu trasy.
Pierwsza tura konsultacji przeprowadzona wiosną br., pozwoliła mieszkańcom Włocławka wyrazić swoją opinię na temat trzech proponowanych wariantów przebiegu drogi S10. W ankiecie wzięło udział 701 osób, a rezultaty nie pozostawiają wątpliwości:
Zdecydowana większość mieszkańców opowiedziała się za wariantem W1, który zakłada przebieg trasy w pobliżu zakładów Anwilu.
Wybór ten jest zgodny z celem inwestycji jakim jest wyprowadzenie ruchu tranzytowego ( przepustowość S10 to 40tys samochodów na dobę) z obszarów zurbanizowanych
- przekazuje jeden z mieszkańców Włocławka, zainteresowany konsultacjami w sprawie budowy trasy S10.
Dzięki temu ciężarówki i inne pojazdy nie będą obciążały miejskich ulic, co znacząco poprawi jakość życia w centrum Włocławka.
Druga tura konsultacji zaplanowana jest na 27 listopada (12:00-16:00) w sali nr 4 Urzędu Miasta Włocławek. Podczas spotkania mieszkańcy Włocławka i regionu będą mogli zapoznać się ze szczegółami inwestycji i ponownie wyrazić swoje zdanie.
Więcej w artykule poniżej.
[ZT]73738[/ZT]
Xdd07:07, 25.11.2024
Liczy się tylko zdanie mieszczuchów,a co z ludźmi mieszkającymi poza włoclawkiem gdzie droga ma przebiegać przez ich domy.
Lotus07:11, 25.11.2024
Głupawy tytuł. Z ilości ankiet wynika jednoznacznie, że mieszkańcy Włocławka temat raczej olali i nie przywiązują do niego nijakiego znaczenia.
prof07:54, 25.11.2024
701 rodzin razy średnio 4 osoby to zdanie 2800 osób.
We włocławku radnym się zostaje jak ma się 50 głosów.
RE: prof08:53, 25.11.2024
To teraz odnieś te liczby do ilości mieszkańców Włocławka :)
do prof.09:01, 25.11.2024
nie wiem jak to liczysz, bo w rodzinie są dwie osoby dorosłe z prawem głosu i ewentualnie dwoje dzieci a pewnie częściej jedno ( więc wychodzi x 2 lub x1,5)
prof09:15, 25.11.2024
Ilu włocławian było w tym roku raz za Wisłą.
Większość nie jeździ w tamtą stronę i ten temat ich nie interesuję.
Zainteresowani poświęcili czas i wyrazili opinię. Przeciwników W1 było bardzo, bardzo mało co widać po ankiecie albo byli leniwi jeżeli uważacie że jest ich dużo. Obojętni się nie wypowiadali.
WLX9621:25, 25.11.2024
A co za różnica ile osób głosowało? Ktoś zabraniał? Wolna wola. To tak jak przy wyborach - połowa nie idzie, a potem wielkie żale...
🤣🤣🤣🤣07:40, 25.11.2024
Ankieta ankieta, a zrobią tam gdzie będzie pasować
Bolo08:42, 25.11.2024
Może tak, może nie, ale warto się wypowiedzieć, jeśli jest możliwość.
W nadzieii07:56, 25.11.2024
a TUSK obiecał że 2045 r. w Polsce odbędzie się olimpiada - ja mu wierzę.
Kaziuk16:18, 25.11.2024
Ja też,ale matematyczna.
prof08:04, 25.11.2024
Widać olbrzymie zainteresowanie.
Tym co oddali głos, chciało się poświęcić swój osobisty czas,swoje pieniądze na znaczek , żeby przekazać swoje stanowisko.Tak naprawdę większość Włocławian za Wisłę jeździ raz w roku na grzyby i nie ma problemu z przejazdem przez Wisłę. Przerażenie ogarnia wszystkich gdy uzmysłowią sobie , że za chwilę 40 tys samochodów na dobę może jechać przez nasze miasto. ( druga stara Toruńska).
Po co miasto kupuje autobusy elektryczne, buduje ścieżki rowerowe, zmusza nas do wymiany pieców, ładuje fotowoltaikę na dachy, stawia na ekologię , żeby to wszystko przekreślić jedną inwestycją , drogą S10 przez miasto.
Klop08:43, 25.11.2024
Ile zapłaciłeś za znaczek ma maila? I co to w ogóle za znaczek?
Czuczu08:04, 25.11.2024
Kurrrrvva mać wszę te zyebane reklamy!!!! Ostani raz tu jestem. Idę do konkurencji. 🖕
Djh06:14, 26.11.2024
Jak się ma projektowanie obwodnicy Kruszwicy ? Gdyż podobno w prZyszłym roku ma rusZyć jej budowa .?
POzory demokracji 08:10, 25.11.2024
S-10 przez Toruńską ? Kabaret czy zebranie partyjne ?
m08:13, 25.11.2024
Ja stawiam na TAMTEN wariant.
kuba08:13, 25.11.2024
Dla czego nasz pro-ekologicznie działający Prezydent Miasta nie wspiera mieszkańców w walce o czyste miasto. Patrzy ze spokojem jak zaraz cały tranzyt ze Szczecina do Warszawy będzie jechał przez Włocławek. Mamy strefę przemysłową przy Anwilu i tam trzeba skierować ten ruch. Prezydencie wstaw się za swoimi wyborcami. Twoje zakupy elektrycznych autobusów będą śmiesznie wyglądały na tle sunących trasą S10 40 tys. samochodów na dobę. Walcz z nami o wariant trasy W1 przy Anwilu.
Xx08:41, 25.11.2024
Trafny komentarz.Niestety Pan Prezydent nie rozumie problemu, albo nie chce zrozumieć.
RE: kuba08:52, 25.11.2024
A słyszałeś pogłoski o właścicielach działek na terenach wariantów W2 i W3 przy Wiśle, które są forsowane przez Urząd Miasta?
Likwidować ROD 12:57, 30.11.2024
Wariant 1 przez położenie terenu oraz niestabilne tereny jest nierealny do zrealizowania. Są to tereny bagniste na szerokość 600 metrów. Kolejna sprawa wysokość most lub usyp miałby wysokość 20-25 metrów. Z tych powodów jest nierealny do zrealizowania. Tylko rysując wariant nikt nie przyjedzie i nie spojrzy zanim narysuje coś na mapie.
do prof08:20, 25.11.2024
Nie martw się nie będzie S10 w żadnej wersji - bo pieniendzy nie ma i nie bendzie, przecież wybraliśmy KOalicję 15 października o skończyło się eldorado inwestycji i rozwoju Kraju,
ale nie przeszkadza to do organizowania różnych spotkań i sympozjów , delegacji i wyjazdów - coś trzeba robić, przynajmniej życie towarzyskie kwitnie, a i gawiedź ma o czym rozprawiać.
Lopez08:51, 25.11.2024
Hehehe. "Słychać wycie? Znakomicie." Teraz jeszcze opitolicie wybory prezydenckie 🤣
S1009:11, 25.11.2024
Podobno w kuluarach mówi się nawet o alternatywnym rozwiązaniu problemu jakim byłaby budowa dwóch dróg S10 w odrębnych lokalizacjach co pozwoliłoby uniknąć ewentualnych sporów społecznych, przynajmniej na poziomie organizowanych spotkań w przedmiotowej materii.
Wyrwy na drodze 10:01, 25.11.2024
Dziury niech naprawią świntuchy jedne !!!
Gromyk11:37, 27.11.2024
Jeszcze nie zbudowano drogi i jeszcze nie ma co naprawiać.
re Wyrwy na drodze 10:18, 25.11.2024
Aż nie wypada bo tu poruszany jest poważny problem obiecującej nowoczesnej inwestycji szybkiej trasy S10, a ktoś wychodzi z jakimiś przyziemnymi sprawami napraw dziurawych ulic.
Zal11:40, 25.11.2024
Uczcie sie wykopani z wladzy jak prowadzi sie inwestycje bez kolesiostwa,zlodziejstwa i przewalania publicznych pieniedzy na fundacje falszywe i inne wynalazki !
Gryps12:07, 25.11.2024
Pisiory pewnie zaproponowałyby przekop Wisły i puszczenie jej po drugiej strony miasta, żeby nie musieć budować mostu.
rezal16:22, 25.11.2024
Myrcha to ty?
Mieszkanka12:59, 25.11.2024
Ja także popieram W-1, który jest najmniej kolizyjny, omija tereny zurbanizowane, uchroni przed likwidacją rodzinne ogródki działkowe, pobliskie domy a także las (nasze zielone płuca), przed wykarczowaniem.
Likwidować ROD 13:04, 30.11.2024
A przy wariancie 1 nie byłby likwidacji lasów oraz domów mieszkalnych? Od kiedy działki ROD są jakimiś zielonymi płucami? Od kiedy rod może być ważniejszy od własności prywatnej, której Ludzie sami się dorobili?
Więcej zielonych płuc jest przy wariancie 1 niż przy pozostałych wariantach.
optymista13:08, 25.11.2024
miejmy nadzieje że zrobią to szybciej i lepiej niż Horała budował CPK . Wydał miliardy na wypłaty dla kumpli milionerów ,odnawiał kościoły a na budowie lotniska nawet kibla nie postawił . Gdzie są te miliardy zainwestowane .
Mielonka13:38, 25.11.2024
Jeszcze trzeba mielonke rozbudowac,bo beda miejsca potrzebne,jak tylko ten smieszny prezydencik skonczy osmieszanie Polski,ale to jeszcze chwila,bo teraz by ich ulaskawil!
do optymisty 14:27, 25.11.2024
Myślę że w 2026 r. podjęte zostaną stosowne decyzje o lokalizacji i ewentualnym rozpoczęciu budowy CPK , bo audyty zarówno pod kątem zasadności lokalizacji, powstania CPK ale i wydatkowanych dotychczas środków na CPK - są nie mniej ważnym zagadnieniem, a te mogą potrwać do końca 2025 roku.
Gladiator pijak 13:34, 25.11.2024
Przy 183 cm ważę ok 75 kg i mam w szafie jeden strój gladiatora w którym jak szczypiorek nie wyglądam tylko wojownik ninja 🤙🏻 mam zmysłowy szary hełm maximusa, sukieneczkę i spódniczkę gladiatora . W kartoniku od mleka trzymam sandałki gladiatorki z pachnącej skóry i olejki elektryczne. Regularnie depiluję całe ciało oprócz włosów na głowie. Są lekko kręcone i ciemne . Formują się w fale morskie
Włocławianin13:43, 25.11.2024
Wariant W1 to najlepszy wybór.
1. Najmniej kolizyjny
2. Nie wprowadza ruchu samochodów do miasta
3. Nie dewastuje okolic Zazamcza a po drugiej stronie Zawiśla z 3500 mieszkańców.
Mieszkańcom Włocławka drugi most nie jest potrzebny a to dlatego, że na Zawiśle przyjeżdżają tylko na grzyby a mieszkańcom Zawiśla w zupełności wystarcza most ten który jest.
L14:09, 25.11.2024
Wyburzenie 50 nieruchomości nazywa Pan bezkolizyjnym...
ciekawy18:52, 25.11.2024
Do - L - A w którym miejscu na trasie wariantu W1 we Włocławku jest 50 nieruchomości ?
Zwislak22:52, 26.11.2024
Most jest bardzo potrzebny. Jak ktoś tego nie rozumie to niech się nie wypowiada bo wstyd.
re optymista14:18, 25.11.2024
"Co nagle to po diable" i "nie bądź w gorącej wodzie kąpany" i po klei , najpierw lotnisko we Frankfurcie nad Menem, potem może przyjedzie czas na Polskę - jesteśmy w Unii i musimy być lojalni i solidarni z naszymi przyjaciółmi z za Odry
Audyt14:44, 25.11.2024
Myślę że w 2026 r. podjęte zostaną po przeprowadzonych audytach stosowne decyzje o zasadności lokalizacji i ewentualnym nie tylko rozpoczęciu budowy CPK ale i celowości dotychczas wydatkowanych środków - gdyż są nie mniej ważnym zagadnieniem, a te mogą potrwać do końca 1925 r.
Ważnym jest żeby ten czas do podjęcia budowy CPK maksymalnie wykorzystać i ustalić na tyle optymalny wariant budowy trasy S10 żeby jego rozwiązanie zaspokajało potrzeby wszystkich mieszkańców w rozsądny sposób.
RE15:08, 25.11.2024
Przepraszam za błąd powinno być 2025 r. zamiast 1925 r.
MIESZKANIEC 315:16, 25.11.2024
A CZY MY SIĘ CZEGOŚ DOWIEMY O BUDOWIE CPK KTÓRA MA PRZECHODZIĆ PRZEZ PRZEZ WISŁĘ PRZY TAMIE BO WIDAĆ ŻE NIKT O TYM NIE MÓWI
?15:23, 25.11.2024
A kiedy mieszkancy dowiedzieli się o spalaniu smieci w MPEC ? Akiedy mieszkańcy dowiedzieli się o śmierdzącej asfaltowni Molewskiego ? PO fakcie .... tak będzie i teraz ...oczywiście w ramach ,,knsultacjii ''
re ?15:46, 25.11.2024
Co ciebie to obchodzi , zajmij się czymś a nie siej fermentu
KAZNodzieja 16:02, 25.11.2024
Hooy z S10 ,ważne że Jarek wybrał "niezależnego bezpartyjnego" kandydata.
re10:27, 27.11.2024
A ja z komunistycznym rodowodem z rodziny ormowców, wolę wnuka UB-eckiego
Urzędowo 16:29, 25.11.2024
Droga powinna biec jak najbliższej miasta aby z tego mostu korzystać a nie. To ma być alternatywą dla mostu Włocławka również. I zjazdy ja Toruńskiej i na Zwisłe oraz Bogucin!
Inaczej to będzie żadna alternatywa i jak A1 daleko i nikt nie będzie jechał specjalnie a u nie jechać miastem i starym miastem, mostem.
prok18:05, 25.11.2024
Do Wiślanina z Górnego i tak nikt nie pojedzie W2 a dojazd do azotów W1 będzie bliższy. Nic nie przemawia za W2. Pomijam fakt że droga S10 planowana jest jako estakada 6m nad ziemią i wjazd i zjazd na nią to dodatkowy 1km.
Bolo07:47, 26.11.2024
Tu jest mowa o przeprawie drogi ekspresowej, a nie moście dla ruchu lokalnego. To nie jest alternartywa. Ekspresówka ma już założone swoje obciążenie ruchem i w naturalny sposób przyciągnie ten ruch do Włocławka.
rr Urzędowo19:00, 25.11.2024
Ja i tak będę jeździł starym mostem bo się tak przyzwyczaiłem
Marcin1101:30, 26.11.2024
Tylko w1
Go412:00, 26.11.2024
Miała być zapowiadana *%#)!& od ronda Falbanką do węzła autostradowego i co jest tylko poprawona droga 62 ( krajowa) tzw. Kicha i jeszcze rozdzielają namalowane podwójne pasy . Tak działa bezmózgowie .
Traf21:59, 26.11.2024
Tylko wariant 1 na 100%
Likwidować ROD 12:58, 30.11.2024
Lepiej już się pakuj z swojej działki ROD.
Inwest-miraż10:23, 27.11.2024
Mamy czas na przemyślenie i ostateczny wybór z kilku właściwego wariantu - co absolutnie nie przeszkadza organizacji, spotkań , sympozjów wyjazdów w delegację i szerokich kontaktów towarzyskich w przedmiotowym temacie - wszak co istotne to ta arteria komunikacyjna wiąże się z budowa CPK a już dzisiaj wiadomo że najpierw ma powstać nowoczesne lotnisko we Fraknfurcie /Menem z pełną europejska obsługą cargo , a dopiero potem będzie można przystąpić do CPK - póki co cały przyszły rok 2025 r. to audyty w zakresie zasadności budowy i lokalizacji CPK ale też wydatkowanych dotychczas środków.
Mylisz się11:38, 27.11.2024
Nie, S10 nie jest związana z CPK i nie jest od niego uzależniona.
re Mylisz się 12:39, 27.11.2024
Tylko częściowo masz rację gdyż budowa drogi ekspresowej S10 realizowana jest w ramach Rządowego Programu Dróg Krajowych i będzie łączyła Szczecin przez Piłę , Bydgoszcz i Toruń z Obwodnicą Aglomeracji Warszawskiej i terminem wykonania do 2026 r. zaś pozostałe połączenia także z regionem Kujawskim planowane jest do 2030r /33 r w korelacji połączeń w Kraju z CPK w Baronowie .
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddwloclawek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
20 2
Mieszkańców miasta nie interesuje przebieg drogi poza miastem.
14 7
A to już Wasz problem. Mieszczuchy się wypowiedziały
21 0
Też mogliście brać udział w spotkaniach i głosować w ankietach
11 1
Duża ilość domów "mieszczuchów" znajdują się w bezpośrednim sąsiedztwie S10 już od ok. 30 m od S10.