Poniedziałkowa awaria ciepłociągu przy ul. Barskiej została usunięta, jednak w środę około godziny 6.00 doszło do ponownego wyłączenia automatyki systemu, co ma związek z utratą ciśnienia w innym miejscu - część Południa nadal ma zimne kaloryfery i zimną wodę w kranach. Poniżej relacja aktualizowana na bieżąco.
20 lutego 2026 r.
Godz. 8:45
Kończymy naszą relację z największej awarii ciepłowniczej w historii Włocławka. Dziękujemy, że byliście z nami. Trzymajcie się ciepło!
Godz. 23:59
Prezes MPEC informuje, że awaria sieci ciepłowniczej została opanowana.
Ciepło wraca do wszystkich mieszkańców Włocławka. Od teraz parametry będą jedynie wzrastać. Wkrótce grzejniki będą ciepłe. Wraca również ciepła woda.
Godz. 19:37
Z ustaleń DD wynika, że po naprawie ciepłociągu około 3 godziny będzie trwało napełnianie sieci, więc prognozuje się, że w nocy, około godziny 2, 3 ciepło powinno zacząć wracać na Południe.
Godz. 19:25
Jest najnowszy komunikat ratusza:
Ciepło wraca do budynków mieszkalnych przy ul. Kruszyńskiej 31 i 41. Prace spawalnicze w drugim miejscu awarii zostały zakończone. Służby techniczne MPEC rozpoczynają proces napełniania rurociągów aż do uzyskaniu prawidłowych ciśnień. Wtedy ciepło zacznie powoli docierać do poszczególnych obiektów Południa i Mielęcina.
20 lutego szkoły na Południu (SP 12 i 23, ZS-P Nr 1, Zespół Szkół Muzycznych i Zespół Szkół Nr 4) kontynuują edukację zdalną, a w żłobku przy ul. Kaliskiej i przedszkolach Nr 30, 32 i 36 zajęcia zostają odwołane.
Godz. 19:15
Uszkodzony ciepłociąg na Południu zaspawany. Prezydent Kukucki pokazał zdjęcia.


Godz. 16:40
Na Południu nadal trwa spawanie uszkodzonego rurociągu. Z naszych ustaleń wynika, że potrwa jeszcze około 3 godzin. 
Godzina 13:10
Dlaczego nie ma konkretnej godziny przywrócenia ciepła? MPEC tłumaczy
Wielu mieszkańców dopytuje, dlaczego w komunikatach nie pojawia się dokładna godzina przywrócenia ogrzewania. Spółka przyznaje, że tym razem celowo unika podawania konkretnych deklaracji czasowych. Powód? Skala systemu i konieczność ustabilizowania parametrów w całej miejskiej sieci.
Jak podkreśla MPEC Włocławek:
- Szanowni Państwo, rozumiemy, że sytuacja podtrzymuje frustrację. Właśnie dlatego jesteśmy dziś bardziej ostrożni w podawaniu konkretnych godzin niż na początku. Nie wynika to ze złej woli, ale sieć o długości ponad 120 kilometrów wymaga czasu, aby ustabilizować ciśnienie i temperatury w całym mieście. Wolelibyśmy podać informację później, ale pewniejszą, niż deklarować godzinę, która mogłaby ulec zmianie. Dziękujemy za cierpliwość i zapewniamy, że pracujemy nieprzerwanie, aby sytuacja wróciła do normy
- czytamy w mediach społecznościowych MPEC Włocławek.
Godz. 10:58
O godzinie 10:58 włocławski ratusz wydał komunikat:
Awaria sieci ciepłowniczej, która wystąpiła na osiedlu Południe, jest na tyle poważna, że niemożliwe było osiągniecie odpowiedniego ciśnienia, które zapewniłoby ogrzewanie w tej części Włocławka. Zostały przygotowane niezbędne elementy do usunięcia awarii. Obecnie pracownicy MPEC instalują je w miejscu rozszczelnienia.
W pozostałych częściach Włocławka sieć ciepłownicza pracuje prawidłowo. Oznacza to, że do części mieszkań ciepło już powróciło, a w części powraca.
19 lutego 2026 r.
Godz. 9:30
Obecnie osiedle Południe i część Mielęcina nadal pozostaje bez ogrzewania.
W rozmowie z Jakubem Sztejnwaldem, specjalistą do spraw kontaktu z mediami z UM Włocławek, ustaliliśmy, że źródło awarii zostało przez MPEC zlokalizowane przy ul. Kruszyńskiej, na skrzyżowaniu z ul. Planty. Uszkodzona została rura o średnicy 60 cm. W usunięciu awarii pomaga firma zewnętrzna "Brzęczkowski" z Włocławka. Obecnie na miejscu prowadzone są prace spawalnicze. Więcej informacji przekażemy po opublikowaniu przez ratusz oficjalnego komunikatu.



Godz. 19:26
Ratusz informuje, że służby MPEC zidentyfikowały rozszczelnienie w sieci.
Obecnie uwaga pracowników miejskiej spółki jest skupiona na uzupełnieniu brakującego czynnika grzewczego w sieci oraz podanie go na osiedle Południe przy wykorzystaniu pierścieniowego połączenia sieci ciepłowniczej.
Według założeń ciepło w większości domów (oprócz budynków przy ul. Kruszyńskiej 31 i 41) na osiedlu Południe i Mielęcin pojawi się w godzinach porannych.
Godz. 19:10
Mieszkanka Jednostki E pokazuje nam termometr w swoim mieszkaniu. Wskazuje 15 stopni.
- Dzieci wysyłam na noc do dziadka na Zawiśle. Zostaną tam aż wróci ogrzewanie
- mówi kobieta.

Godz. 15:39
Ratusz informuje, że część osiedla Południe nadal bez dostaw ciepła. Na ten moment nie wiadomo jak długo taka sytuacja się utrzyma. Trwa szukanie usterki, która za to odpowiada.
W ciepło jest zaopatrywana część Południa w rejonie ulic Kolskiej i Długiej oraz całe osiedle Śródmieście i Kazimierza Wielkiego.
Godz. 15:35
Ratusz potwierdza informacje podane przez DD.
Zajęcia w części szkół na osiedlu Południe w dniach 19-20.02 będą odbywać się zdalnie.
Chodzi o szkoły: SP12 przy Broniewskiego, SP23 na Jednostce E, szkołę muzyczną przy Wiejskiej, Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 przy Gałczyńskiego i Zespół Szkół nr 4 przy Kaliskiej.
Zajęcia w zlokalizowanych przy ul. Kaliskiej przedszkolach nr 30, 32 i PP 36 z ul. Wyspiańskiego oraz w żłobku przy ul. Kaliskiej w czwartek, 19.02 zostają odwołane.
W pozostałych placówkach oświatowych w mieście zajęcia będą odbywać się zgodnie z planem.
Godz. 15:24
Jak ustaliło DD, placówki oświatowe na Południu z powodu braku ciepła nadal nie będą przyjmować podopiecznych.
Zespół Szkół Muzycznych, SP 12, SP 23, Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 i Zespół Szkół nr 4 w czwartek i piątek przechodzą na pracę zdalną. Zajęcia w przedszkolach publicznych numer 30, 32 i 36 oraz żłobku przy Kaliskiej w czwartek zawieszone.
Pozostałe szkoły ze Śródmieścia i Kazimierza Wielkiego, które we wtorek i środę, były zamknięte, od jutra wracają do normalnej pracy.
Godz. 12:21
Dziś dym z komina MPEC to wyłącznie pozytywny widok.
Takie zdjęcie ze swojego okna przysłał do DD Pan Grzegorz. - Relacja na żywo z mojego okna - skomentował.

Godz. 11:25
Służby MPEC informują, że w ciągu najbliższych godzin zostanie przywrócone ciepło w następujących częściach miasta:
- osiedle Kazimierza Wielkiego
- osiedle Śródmieście
- osiedle Płocka
- część osiedla Południe (ulice Długa, Kolska).
W tych częściach miasta ciepło będzie stopniowo przywracane.
Trwa także identyfikowanie problemu z siecią na pozostałej części osiedla Południe.
Godz. 9:50
MPEC potwierdza, że na Kazimierza Wielkiego stopniowo przywracane jest ciepło.
Godz. 9:35
Ciepło wraca na osiedle Kazimierza Wielkiego, donoszą mieszkańcy.
"Jest ciepła woda i grzejniki nie są już lodowate przy 14 PP" ,"Na Ostrowskiej tak samo, woda ciepła ale jeszcze nie gorąca", "Żytnia 64 nie gorąca ale ciepła woda jest", takie wpisy znalazły się na facebookowej grupie dla mieszkańców osiedla.
Godz. 8:30
Czy to kolejna awaria? MPEC zapewnia, że "Nie ma powodów do paniki". Więcej w tym artykule na DD: Czy to kolejna awaria? MPEC: "Nie ma powodów do paniki" - ddwloclawek.pl
Godz. 7:17
Włocławski ratusz przekazał w komunikacie:
"Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, w nocy system ciepłowniczy MPEC odzyskał pełną sprawność techniczną. Tym samym awaria przy ul. Barskiej została usunięta. Około godziny 6.00 doszło jednak do ponownego wyłączenia automatyki systemu, co ma związek z utratą ciśnienia w innym miejscu. Służby MPEC nieustannie pracują i ustalają miejsce potencjalnego wycieku".
<
Godz. 6:48
MPEC poinformował, że proces napełniania systemu ciepłowniczego wydłużył się o około 10 godzin względem pierwotnych założeń.
- Dokładamy wszelkich starań, aby proces przebiegał sprawnie i aby dostawy ciepła zostały w pełni ustabilizowane - przekazała spółka.
Po godzinie 5:00 zdjęcie odpalonego kotła MPEC pokazał w swoich mediach społecznościowych prezydent Krzysztof Kukucki.

Godz. 23:05
MPEC oficjalnie poinformował o zakończeniu przez ekipy techniczne robót spawalniczych na uszkodzonym odcinku sieci ciepłowniczej i rozpoczęciu procesu napełniania rurociągów oraz stopniowym przywracania parametrów pracy systemu.

Godz. 22:30
Daniel Tobjasz z MPEC poinformował, że zakończono prace spawalnicze.
- Jesteśmy na etapie uzupełniania sieci ciepłowniczej. Przed nami uzupełnienie sieci i próby ciśnieniowe. Po próbach ciśnieniowych następnym etapem będzie rozpalenie kotłów ciepłowniczych i podanie ciepła do sieci
- przekazał przedstawiciel miejskiej ciepłowni.
Godz 20:00
Włocławski ratusz informuje, że o ekipę MPEC usuwającą awarię przy ul. Barskiej zadbali pracownicy działającej w sąsiedztwie firmy Dental Park, którzy zamówili im pizzę oraz urzędnicy KRUS. Ci drudzy przekazali ciepłą kawę i herbatę.
Godz. 20:00
Ciepło wróci w czwartek lub piątek? To nieprawda, zapewnia włocławski ratusz.
Na oficjalnym profilu Urzędu Miasta na Facebooku dementowane są pojawiające się na temat awarii fake newsy. W poście czytamy:
- Internet jest pełen fake newsów oraz innych kłamstw, które potrafią wywołać panikę. Oto jeden z takich przykładów: pod jednym z artykułów na Facebooku pojawił się komentarz, że ciepło wróci dopiero w czwartek lub piątek, bo doszło do awarii pod torami... Takie fake newsy potrafią zdezorganizować pracę i odciągnąć pracowników od pracy przy faktycznej awarii. Jaka jest prawda? Pracownicy MPEC sprawdzili miejsce rzekomej awarii pod torami, gdzie nie potwierdzono tych doniesień. Służby miejskiej spółki są skupione na usuwaniu awarii, do której doszło przy ulicy Barskiej. Osoby pracujące przy awarii otrzymują wsparcie, dostarczamy gorące posiłki regeneracyjne.
Godz.19:20
W wykopie na Barskiej nadal trwa spawanie.
- Około 2 godziny spawania jeszcze. Potem uzupełnianie sieci i próba ciśnieniowa - przekazuję Daniel Tobjasz z MPEC, który jest na miejscu awarii.


Godz. 16:10
Jest nowy komunikat ratusza w sprawie awarii.
Jest w nim mowa m.in. o tym., że jutro szkoły w Śródmieściu, na Kazimierza Wielkiego i na Południu nadal nie pracują:
- Awaria została zlokalizowana i podjęto prace naprawcze. Aktualnie w miejscu awarii spawany jest brakujący element sieci ciepłowniczej. Służby MPEC zakładają, że po uzyskaniu szczelności, około godziny 19:00 rozpocznie się napełnianie sieci w celu uzyskania odpowiednich parametrów, m.in. ciśnienia. Ten etap potrwa do północy. Ciepłe grzejniki w mieszkaniach powinny być rano około godziny 8:00.Podane godziny są jedynie szacunkiem służb technicznych i mogą ulec zmianie w przypadku pojawienia się nieprzewidzianych okoliczności.W związku z wychłodzeniem budynków placówek oświatowych zajęcia w żłobkach, przedszkolach i szkołach na terenie osiedla Południe, Śródmieście i Kazimierza Wielkiego zostają w dniu 18 lutego 2026 roku odwołane
- czytamy w komunikacie ratusza.
Godz. 11:50
Prezydent Włocławka o szacowanej godzinie powrotu ciepła do mieszkańców Włocławka.
- Mam informację, że powinniśmy uporać się z awarią do około północy. Jak uszczelnimy ciepłociąg, to będziemy musieli napełnić system wodą, potem odpalić kotły i około północy chcemy podawać już normalnie ciepło
- powiedział Kukucki w rozmowie z PAP.
- Awaria dotyczy trzech dzielnic, czyli ok. 50 tys. osób, a obszarowo ok. 60 proc. miasta. Uszkodzona została główna rura, do tego w bardzo niefortunnej lokalizacji, bo ok. 300-400 m od miejskiej ciepłowni. Można powiedzieć, że to usterka na autostradzie dostarczającej ciepło do miasta
- powiedział PAP prezydent Włocławka.
Godz. 11:00
Kiedy kaloryfery znów będą gorące, a z kranów popłynie ciepła woda? To pytanie dziś zadaje sobie większość Włocławian. Prezes MPEC Dariusz Tomaszewski przekazuje konkretne szacunki i podkreśla, że z taką sytuacją miasto jeszcze się nie mierzyło: Magistrala pękła po 47 latach. Jest szacowana godzina powrotu ciepła
Godz. 8:00
Naprawa uszkodzonego rurociągu potrwa kilka godzin.
Godz. 7:20
Jak długo może potrwać naprawa? - Na razie nie jesteśmy w stanie tego określić - usłyszeliśmy od przedstawiciela MPEC.


Godz. 6:50
Są nowe informacje.
MPEC poinformował, że po zlokalizowaniu miejsca usterki oraz dokonaniu odkrywki uszkodzonego odcinka przez całą noc były prowadzone prace przygotowawcze.
Dziś około godziny 5:00 rozpoczęto właściwe prace naprawcze, które nadal trwają.
Ustalono, że doszło do pęknięcia rury Ø600 doprowadzającej ciepło do miasta.


Wtorek, 17 stycznia, godz. 6:20
Ratusz ani MPEC dziś nie opublikowały dotąd żadnych nowych informacji dotyczących awarii.
Godz. 22:00
Prezydent Krzysztof Kukucki pokazał w swoich mediach społecznościowych zdjęcia, jak w tej chwili wygląda szukanie miejsca awarii.




Godz. 21:15
MPEC przyznaje, że miejsca awarii nadal nie zlokalizowano. Na Barską ściągnięto dodatkową, większą koparkę. Obecnie odkrywka jest wykonywana w nowym miejscu, oddalonym około 20 metrów od poprzedniego. Na miejscu są prezydent Krzysztof Kukucki i prezes MPEC Dariusz Tomaszewski.
Jak przekazał nam Daniel Tobjasz z MPEC, pracownicy dokopali się już do kanału, w którym biegną rury, teraz konieczne jest odkrycie kolejnego odcinka magistrali.
Na ten moment wciąż nie ma jednoznacznej odpowiedzi, czy doszło do pęknięcia rury, czy problem dotyczy połączenia lub uszczelki.
W sieci pojawiły się komentarze, że usuwanie awarii może potrwać nawet do piątku. MPEC zdecydowanie studzi te spekulacje.
Nie ma też mowy o zakończeniu robót o określonej porze. Ekipy mają pracować do skutku.
Godz. 20:40
Skutki awarii odczuwa także Multikino, które odwołuje seanse.
- W Multikinie oddano mi pieniądze za zamówione bilety, a dodatkowo w ramach rekompensaty dostałem dwa dodatkowe na inne seanse - przekazał nam Czytelnik.
Godz. 19:10
Potwierdziły się nasze informacje. Miasto we wtorek odwołuje zajęcia w szkołach i przedszkolach na kilku osiedlach. Więcej informacji tutaj: Zimne szkoły po awarii magistrali. Miasto odwołuje zajęcia na kilku osiedlach
Godz. 18:58
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Południe" informuje swoich mieszkańców o skutkach awarii w specjalnych komunikatach wywieszonych na klatkach schodowych.
- Kaloryfery są zimne jak lód i nie ma w ogóle ciepłej wody - przekazuje mieszkanka ulicy Wiejskiej.

Godz. 18:51
Z nieoficjalnych informacji z włocławskiego ratusza wynika, że jutro z powodu awarii ciepłowniczej zostaną odwołane lekcje w miejskich szkołach.
Czekamy na oficjalne potwierdzenie tej informacji.
- Lada moment opublikujemy stosowny komunikat - usłyszeliśmy od Jakuba Sztejnwald z UM Włocławek przed godziną. 19.
Godz. 18:30
Przy ul. Barskiej trwa odkopywanie miejsca awarii.


Godz. 17:22
Pracownicy MPEC nadal szukają dokładnego miejsca awarii: - To może potrwać jeszcze kilka godzin. Nadal trwa kopanie i namierzanie miejsca awarii. Nie jest łatwo, bo ziemia jest zmarznięta. Działamy - usłyszeliśmy od Daniela Tobjasza z MPEC.
Godz. 17:10
OSiR poinformował, że w związku z awarią pływalnia Delfin nieczynna do odwołania.
- Ze względu na awarię w MPEC jesteśmy zmuszeni do zamknięcia pływalni Delfin. Niezwłocznie po usunięciu awarii i przywróceniu odpowiednich temperatur w nieckach i halach basenowych powrócimy do normalnego funkcjonowania obiektu. Zapraszamy na Międzyosiedlowy Basen Miejski, który nie jest zależny od ciepła dostarczanego przez MPEC - przekazała dyrektor OSiR Anna Szczęsna.
Godz. 16:27
Nowe informacje przekazał nam Daniel Tobjasz z MPEC, który przebywa na miejscu awarii przy ul. Barskiej.
– To jest główna rura zasilająca na całe miasto. Na chwilę obecną czekamy, aż wypompujemy wodę i zobaczymy, gdzie to faktycznie jest. Czy to poszła rura, czy jakaś uszczelka - mówi Tobjasz w rozmowie z DD.
Na razie nie wiadomo, jak poważne jest uszkodzenie, ani ile potrwa usuwanie awarii.
::news{"type":"see-also","item":"89747"}
Godz. 15:40
Do redakcji napływają kolejne sygnały od mieszkańców. Włocławianie z różnych osiedli alarmują o zimnych kaloryferach i braku ciepłej wody.
Godz. 15:30
W rozmowie z prezesem MPEC, Dariuszem Tomaszewskim usłyszeliśmy, że sytuacja jest dynamiczna. Kluczowe jest dokładne zlokalizowanie miejsca rozszczelnienia i ocena skali uszkodzenia.
Prezes podkreślił, że awaria dotyczy głównej nitki zasilającej, dlatego jej skutki są odczuwalne w kilku rejonach Włocławka jednocześnie. Spółka rozważa różne warianty techniczne, które pozwolą przywrócić zasilanie możliwie najszybciej.
Na tym etapie nie podano przewidywanego czasu usunięcia awarii.
Godz. 15:19
Ratusz poinformował o awarii sieci ciepłowniczej.
Urzędnicy przekazali, że mogą występować spadki parametrów ogrzewania i ciepłej wody w różnych częściach Włocławka. Na miejscu pracują służby MPEC, które ustalają przyczynę i zakres awarii.
WYRÓŻNIONE KOMENTARZE
110 17
Czy radny Tobi chluba mpecu opanuje sytuacje?
46 5
Zamiast specjalistom więcej płacić Tobjaszom i innym podobnym z nadania.
27 3
Podobno żeby nie tołbik i kuku to chłopaki z mpecu by tej awarii nie znaleźli. Hehe brawo chłopaki jesteśmy z was dumni. 🤣
8 1
Kobra zniszczyła ruły. Wrzucić gada do dołu zagazować i zakopać.
1 1
Kiedyś na pewno opanuje..
Jak będzie mieć wiedzę na ten temat, czym się zajmuje..
Jak będzie wiedzieć gdzie biegną magistrale ciepła...
4 0
Tak sie dzieje gdy zarządzanie strategicznymi spółkami powieża się po tzw kolesiostwie .
2 rury pęknięte i paraliż miasta .
Boję się myśleć co na wypadek "w"
A na marginesie sprzęt którym dysponuje mpec wola o pomstę do nieba,lepszy mam w piwnicy .
104 25
Na czujniki i sonary termiczne do wykrywania plantacji trawy to nie brakuje pieniędzy bo można społeczeństwo upodlić dodatkowo, ale na kamerę termiczną i drona co od razu wskaże miejsce wycieku to kasy w budżecie nie ma, co??
Państwo z dykty, samorządy z łapanki, ludzie głupsi niż zwierzęta.... głosujcie dalej, kłóćcie się przy wigilijnych stołach o politykę, dokarmiajcie to gówno w którym przychodzi wam teraz żyć...
13 6
Co to za bełkot w komunikatach? Macie ludzi za niedorozwiniętych? Jakie ograniczenia? Nie ma ogrzewania. Na zewnątrz mróz. Tysiące ludzi odciętych. W wojnę jeden akt sabotażu sostalużuje całe miasto! To niedopuszczalne! Żadnej dywersyfikacji. Żałuje że się tu przeprowadziłam.
2 2
a ty chcesz na tym sam kapital zbic? nie dezinformuj
94 13
jaki tryb awaryjny, grzejniki zimne woda zimna co to za brednie partyjne?
5 3
BMW
9 2
Awaryjnie to oni wezwali tobika żeby znalazł wyciek. Tobik uratował tysiące istnień, bądź chociaż trochę wdzięczny chłopie…
125 15
Na koszykówkę z dupy jest ns te bzdety pseudoceramiczne na rondach też ale na sprawdzanie lini ciepłownivzych to już brakuje ??? Barany
7 14
A jak ty chciałbyś sprawdzać te linie ciepłownicze ?? Całe miasto odkopywać po kawałku?? No brawo....
8 3
jaki ty gł........ jesteś
4 3
Żyjemy w czasach gdzie nowe technologie nas otaczają z każdej strony i jakoś nie che mi się wierzyć, że nie ma żadnych czujników, czy innych urządzeń, które pozwalałby monitorować sieć ciepłowniczą, tak aby szybko i precyzyjnie interweniować w przypadku podobnych sytuacji.
1 3
Człowieku ty nudzisz się na emeryturze? Naprawdę wiesz o czym piszesz? Nie masz najmniejszego pojęcia co i jak chyba działa i funkcjonuje. Jak masz dużo czasu to do lopatyi kopać w poszukiwaniu awarii... Skąd się biorą tacy jak ty? Dlatego jestem za skasowaniem jakichkolwiek komentarzy bo taki osobnik tylko podnosi ciśnienie normalnym ludziom.
0 0
do wykrywania utraty ciepła w rurociągach służą kamery termograficzne ale pewnie w tym całym mieście nikt o tym nie wie
113 16
Ratuuuunkuuuuu ...A co on tam robi ? Kolejny POrtyjny fachowiec jak ten ciepłownik wf-ista z gwizdkiem ?
16 2
Ściągnęli go żeby zastopował wyciek ciosem karate
Pozostałe komentarze
83 17
ZA WYZIĘBIENIE MOJEGO LOKUM I NIE TYLKO ŻĄDAM REKOMPENSATY !!!
32 16
Napisz do von der lajen - ona ci przyśle kasę
62 10
Wrzuciliście już trzy odrębne teksty na ten sam temat! 😮😮😮Nie da się aktualizować jednego?👎👎👎
68 18
Jestem pełen uznania dla działań naszego pana prezydenta, nic lepszego nie mogło nam się zdarzyć!! Zegar tyka!!!!¡
26 4
No właśnie, gdzie jest Pan prezydent ?
13 1
cyka zdjęcia
38 8
zapraszam do ogrzewalni na ul. Wyszyńskiego
83 10
Oni kłamia, żadne ciepło nie jest puszczane, nie ma takiej możliwości technicznej. Jak by było cos puszczane więcej to by było to odczuwalne. Fakt ciepło leci minimalnie, ale tylko po to żeby woda co jest w rurach nie zamarzła. Póki co nie wiedzą gdzie jest problem i kiedy zostanie rozwiązany. Tak więc zimna nic jak i cały Wtorek.
28 9
Szkoły jutro zamknięte? Nie będę siedzieć w zimnie
8 4
Co to za różnica gdzie będziesz marzł ? .
28 8
18:03 ide do zabki cos na grzanie kupic.
1 0
wg mnie to jest odcinek skorodowanej stali .Podziekowania i zrzutka po dwa zl dla panow pracujacych przy awari bez krawatow od wszystkich odbiorcow za ich prace
73 8
Tobiasz gdzie komunikaty na stronie spółki. Mistrzu mba
4 1
A on nie jest czasami mistrzem kung fu a nie mma? 😆
31 9
Jutro szkoły zamknięte? Bo mój derektor czeka na decyzję urzędu w tej sprawie? A my chcemy już wiedzieć czy rano mamy wstawać do szkoły
55 11
A może kamera termowizyjna? trochę techniki użyć a nie łopat, będzie szybciej i taniej.
66 10
A prezydent pewnie nagrywa tiktoki
34 50
Nic się nie stało - nie bądźmy roszczeniowi
Nie takie były kiedyś mrozy a ludzie nie mieli ogrzewania i umieli się przystosować.
14 0
Węgiel był ,szyszki, i wióry z obałków.Zapomniało się, Co ?
4 2
Nie wiem w jakiej patologii się chowałeś ale kiedyś to dopiero się kopcowało jak żywy ogień było podtrzymać. Stąd wiele osób nawet jeszcze pokolenia X czy millenialsów jedzie na 25 czy nawet 28 stopniach w domu zimą, zamiast zdrowych 19-22 🤷🏿
1 0
Kiedyś ludzie w skórach biegali z pałkami
13 8
może i nie najtaniej ale przynajmniej nie działa 🤠
55 7
Uwaga ktoś gdzieś widział rurę i uszczelkę? Radny mówi że gdzie poszły
0 0
Przy zasuwach *%#)!&
32 62
Awarie się zdarzają, ale widzę że dla niektórych świetna okazja żeby robić ferment i siać niepokoje.
8 1
Ludzie mają małe dzieci, dorosły wytrzyma a niemowlak?
58 12
Masz rację ,,fahofiec''Tobiasz dziala , może zawoła też do POmocy wf-istę z gwizdkiem i tego POdpaskiewicza ... razem będą gwizdać ...
6 1
proponuję komisję śledczą :D
45 29
Szkoły zamknięte bez przesady rozumiem przedszkola czy żłobki ale szkoły? Nic się dzieciakom nie stanie potrafią po kilka godzin chodzić po mieście w zimę i nie marzną to w szkole nic się im nie stanie. To jest bezsensowna decyzja aby szkoły były jutro zamknięte.
15 16
Na szczęście masz guzik do gadania decyzja już odgórnie podjęta. HA HA👎👎👎
12 7
Ale pamiętaj że nauczycielką będzie zimno, dopiero co wróciły z ciepłych krajów i są za mocno rozgrzane po słońcu żeby w takim zimnie siedzieć
14 4
Tumska 4
36 6
A moze Ci co buduja Spalarnie uszkodzili rure , robili wykopy i mogli ja zerwac
66 4
Radny tobiasz i wszystko jasne...przeciez ten pet nie ma pojecia. Pracuje z nadania...politycznego
40 42
Przecież nikt nie zrobił tego specjalnie, awarie się zdarzają. Ludzie pracują, żeby znaleźć i usunąć jak najszybciej awarię. Trochę wyrozumiałości i cierpliwości. Raczej nie zamarzniemy. Zróbcie sobie herbatę, owińcie się kocykiem, kołderką i przestańcie ciągle narzekać.
7 4
No jazda na wieś do dziadka😃
45 23
Jeszcze PO i PZPR podniesie ceny na ŻYWNOSC, GAZ,PRAD to Wam bedzie nie tylko Cieplo ale GORĄCO !!
Niszczenie KRAJU niestety TRWA !!!! Zaraz bedziemy miec NiemieckiE Rzady ZOBACZYCIE ???
Glosowac na PO i PZPR a DOBROBYT jest BLISKI !!!!
5 7
🤣 Komentarze w tym stylu są już tylko śmieszne.🤣🤣🤣
4 7
Pisiorku bez mózgu , nawet nie wiesz ile tych z PZPR w waszych szeregach jest, zresztą wy przyjmujecie wszystkich co nie mają sumienia i za pieniądze zrobią najgorsze świństwa
2 1
KOlesie mówią że go urodził kumpel jego ojca - POdono 2 lata chodził w ciąży
20 2
Cwanjasz i wszystko
50 7
Starostwo i UM też zamknięty, ciekawe czy pensje sobie obniżą i kto nagrodę dostanie?
47 6
A gdzie słynny pierścień sieci ciepłowniczej Włocławka ? Tyle się kiedyś mówiło o bezpiecznym dwustronnym zasilaniu sieci ciepłowniczej i... POstPZPRowscy partyjni stwierdzili , że za drogo ?
6 6
Jeżeli awaria jest na głównej magistrali zasilającej miasto to pierścień sieci nic nie da. Trzeba być w temacie, żeby się wypowiadać . Powodzenia w usuwaniu awarii.
21 5
Fr$jer Kukucki
77 3
Widzieliście te kartki na klatkach schodowych i tą nowomowę? OBNIŻONE PARAMETRY GRZEWCZE, chciałbym poznać tego mistrza eufemizmów! Nie można po prostu napisać BRAK CIEPŁA AWARIA! Wasze parametry jak na razie są obniżone do stanu zwanego zero. Nie stać was nawet na zwyczajną szczerość i prawdę, JEST CIEPŁO ALBO GO NIE MA. Tak normalnie po męsku, rozumiecie? Nie rozumiecie niestety! 🙁🙁🙁
5 9
Ludzie co z Wami tylko krytyka i krytyka
Cieszcie się,że jest prąd,zimna woda i gaz
Gdyby jeszcze tego nie było w tym samym czasie to dopiero było by czym się martwić
Naprawdę trochę pokory
Tylko jad i jad chore społeczeństwo
2 0
tak masz racje. <<zaklócenia wdostawie cieplej wody i ciepla>> Jakie zaklocenia?? po prostu BRAK
60 3
"Ogrzewanie przełączono w tryb awaryjny"
A kaloryfery lodowate.
46 3
wchodze na strone i chce sie dowiedziec jak postepuja prace. a tam .....Multikino cierpi szkoly odwolane a Spoldzielnia Poludnie kartki z wiadomoscia rozkleja jakby ludzie nie wiedzieli ze jest awaria ...jestescie beznadziejni
32 6
Czy w sytuacjach awaryinych nie powinno być polaczenia z kotlownia na Zazamczu.
20 1
A może z Azotami ?
6 1
Whera are you Bruce?
47 26
Ul.Plocka w blokach zimne kaloryfery .UŚMIECHNIĘTA POLSKA TUSKA I LEWACTWA. KUKUCKI NAGRAJ TIKTOKA.
4 4
Laska idź się wyspowiadaj bo ciężko grzeszysz
36 2
A to nie jest tak, że Włocławkowi brak zasilania w ciepło w układzie pierścienia?
MPC + Zazamcze + jedna ciepłownia na gaz (awaryjna) w obwodzie. Mówi się o tym od 40tu lat. I tylko mówi. A kolejny blok ciepłowniczy ma być obok mpc i na tej samej, jjedynej rórze.
19 2
Czyli wystarczy jedna rakieta i mamy zimę stulecia.
6 0
Sory: rurze
21 1
Na całe szczęście jest zachmurzenie i temperatura na teraz to raptem - 6,5 stopnia.
34 0
W pierścieniu ciepłowniczym można zasilić układ z kilku punktów nawet jeśli jest uszkodzony główny kolektor od któregoś zasilania ....tak działa również pierścień energetyczny ...
15 2
Tylko że "urząd" i "miasto" nie chcą tego słuchać.
32 2
Ciekawe czy zasuwa działa, żeby za dużo wody nie trzeba było spuszczać no ale pan Tob.... Na pewno wie
41 3
Awarie były są i będą. Czy XXI wieku nie ma jednak sprzętu, który potrafi zlokalizować awarię? Trzeba tylko myśleć o tych ewentualnościach. A tak szkoda pracowników , którzy narzną i miotają się jak dzieci we mgle.
50 6
Taki sprzęt pt. termowizja przemysłowa już dawno wynaleziono ..... ale on drogo kosztuje . Ważniejsze jest finansowanie milionami prywatnego klubu , zwężanie ulic , ścieżki rowerowe donikąd , ,,wunerwy'' , dzbanki na rondach , fajansiarskie skarbce , gó...wnotężnie , niedziałające tablice czystości POwietrza , kible za 300 tysięcy , tulipany świecące na bulwarach i inne POsrPZPR-owskie POmysły ...
Teraz Kukucki zatrudni partyjnego jasnowidza ...będzie taniej i szybciej ...
2 2
a ty oprócz chlania piwska przed telewizorem co zrobiłeś dla innych w swoim życiu?
51 4
Przypomnę że we Włocławku rok rocznie mamy po 3 do 7 dni przerw w dostawie ciepłej wody, tytułem konserwacji I zagwarantowania bezawaryjności instalacji ciepłowniczych. Czy ktoś więc nie dopełnił swoich obowiązków Czy tylko na siłę oszczędzał, robiąc prowizorkę Bo przecież zimy teraz nie takie jak kiedyś? Zima jednak sroga, aż od miesięcy pękają rury i nie można było się przygotować żeby główna magistrala ciepłownicza nie strzeliła? Czy znów liczono że tę zimę wytrzyma na nadziejach i modlitwach a poważniejsze inwestycje spadną Na kolejną kadencję?
6 1
* we Włocławku, jako jednym z nielicznych, jeśli nie jedynym mieście w Polsce, praktykującym odcinanie ciepłej wody w celu konserwacji magistrali
36 3
Od razu cieplej się zrobiło, po tej informacji o Kukuckim i Tiktoku. W sumie to można już zakończyć sezon grzewczy. No i klękajcie dziennikarze, macie bez wysiłku darmowe zdjęcia z miejsca awarii (tylko jeszcze nie wiadomo czy to to miejsce). I kopara nowoczesna, większa. Serce rośnie!
6 2
Tym bardziej że lewacka -niemiecka unia ogłosiła ocieplenie klimatu ....
25 3
z tydzień będą szukać........
1 0
Wykrakaliscie Towarzyszu 🤣
22 2
Złotego pociągu szukają od 1945 roku, także tego...
23 4
Witam Państwa,
to co w telewizji widać albo na dzień dobry pl coma pl a co naprawdę jest to dwie różne sprawy sprawy są.... Solejukowa Ranczo odcinek 120 (próba ognia). Niniejszy cytat w kontekście obecności Pana Kukuckiego na miejscu katastrofy... Jeszcze powinien osobiście kopać szpadlem. Podobnie Senator w Ranczo ratował z płomieni pastuszka (dorastającego Solejuka). Jak zaczną walić się bloki z płyty Gierka wtedy się Państwo przekonacie czym jest wolność i demokracja pod skrzydłami USA i Zachodu. Będziecie spać na ulicy w kartonach, a teraz musicie się okryć kocykami i patrzeć jak Kukucki walczy z żywiołem...
38 3
Widzę, że relacja śledczych z DDW na żywo skończyła się o godzinie 22! Pan prezydent zakończył dzień pracy swoimi zdjęciami i do zobaczenia rano. Wtedy zobaczycie kolejne doły poszukiwawcze wybitnej ekipy Mpec. Do wyra kochani! 🤠🤠🤠
17 4
Urząd miasta,starostwo, sądy,PZU, ZUS itp też?
Do tego mogą dojść wzorcownia ,AGD,prywatne sklepy itp. klient może nie przyjdzie ale tam przecież pracują ludzie paraliż totalny się szykuje.
40 2
Gdzie ten tryb awaryjny? Na księżycu?🤔
41 2
Dostaliście poradnik bezpeczeństwa? To czytać i sobie radzić.
2 1
🤣🤣🤣👍
38 1
Ruro albo uszczelko wracajcie, gdzie wy sobie poszyłyście? Zimno nam
51 5
Prezydent naszej mieściny wrzucił zdjęcia do sieci, mam rozumieć, że się napracował. Nawiedzony ..., który myśli, że to wystarczy, żeby ciemny lud nadal na niego głosował. Zajmij się konkretnymi działaniami, a nie tylko zdjęcia i durne filmiki. Tobiasze i inne przy..upasy pozatrudniani w spółkach miasta. Macie prosty sposób na znalezienie pieniędzy, pozwalniajcie wszystkich znajomków i koleżków partyjnych, zatrudnijcie fachowców. Zamiast murali, jarmarków z tym samym chłamem co roku, świecących kwiatków, ogródków kieszonkowych dla meneli, lepiej kupcie profesjonalnych sprzęt do monitorowania sieci ciepłowniczej. Urząd, szkoły pozamykacie i będziecie siedzieć w ciepłych domkach w waszych rodzinnych wsiach z których przywlekliście się jak zaraza do Włocławka i od lat go sprowadzacie do poziomu wiochy.
24 2
Całą noc po mieście jej szukali
31 2
Czy to jest odpowiednie zabezpieczenie pracowników w wykopie?
45 5
Pół dnia szukać szukać miejsca awarii w dobie zaawansowanych technologii. To miasto jest tak źle zarządzane i pieniądze idą na takie głupoty, że to czysty kryminał jest.
Czerwona dziura....
37 2
POkaż pan co POtrafisz Panie Tobjasz , robocze ciuchy na d...ę i do wykopu zamiast wręczać puste paczki podopiecznym w DPS , albo lansować się za nasze podatki .
Jak on trafił do MPEC tak PO cichu ...
15 2
Pan Tobjasz nie wkłada ciuchów roboczych tylko ewentualnie kimono miszcza kung fu proszę Pana/Pani 😅
25 0
Po cichutku to w radzie nadzorczej MPEC jest już pani Monika Budzeniusz - człowiek orkiestra. "Zna się" na teatrze, wodociągach, dziennikarstwie i jak się okazuje teraz na ciepłownictwie.... i kolejny znawca pan Wawrzonkowski... Jacy fachowcy taka gospodarka..
28 2
Dlaczego usuwacie komentarze tchórzliwe dziennikarzyny
16 1
Ehhhh.... Tobi
32 4
Nie potrzeba wojny włocławska komunistyczna ba.n.da sama nas wykończy.
7 8
Rura *%#)!& za Tuska za kaczora nie *%#)!&
15 30
Żebyście zaraz nie zamarzli wszyscy, bo kilka godzin Wam kaloryfery nie grzeją :D no tragedia, bo raz na wiele lat zdarzyła się awaria, nad której zwalczeniem od razu rozpoczęto pracę.
5 4
Wiesz, lepiej się czasem nie odzywać, bo jak się odezwiesz, wszyscy się dowiedzą, że jesteś *%#)!&
6 3
Olaboga ma rację, bo nie będzie ogrzewania nieco ponad dobę a siejecie panikę jakby trwało to tydzień.
33 3
Wkład prezydenta w naprawę rury- wrzucił kilka zdjęć; prawdziwy gospodarz.
36 3
BHP się kłania , brak kasków na głowie oraz zabezpieczenia zawalenia się ziemi na pracowników. Panie wykonawco otwórz pan oczy bo dojdzie do tragedii.
13 1
Tam żadna kontrola BHP się nie zbliży , bo sam pan prezydent foty robi na placu budowy .
32 2
Niech przyświecą sobie kwiatkami za 100 tysi
20 6
Proponuje wyslać kontrole na warunki pracy w bibkiotekach miejskich, tam pracownicy chodzą w kurtkach. Warunki pracy biurowej określają minimalną temperaturę pracy!
29 2
Teraz w MPEC rządzi fachowiec -inżynier ciepłownik ...ale przypomnij sobie PO kim on teraz ,,sprząta '' ...
- PO wf-iscie z gwizkiem
- poPOst PZPR owskim aktywiście ...
i ma na plecach POrtyjnego sygnalistę ...
0 0
Inżynier elektryk, któremu wcześniej przez wiele lat podlegał min. dział przesyłu energii (tzn. sieci cieplne i węzły cieplne).
13 13
Magyar niech wygra z orbanem to dopiero zrobi się ciepło dla niektórych
5 6
Tisza wygra
3 7
Jątrz u siebie Wania!
24 23
Ludzie co z Wami tylko krytyka i krytyka
Cieszcie się,że jest prąd,zimna woda i gaz
Gdyby jeszcze tego nie było w tym samym czasie to dopiero było by czym się martwić
Naprawdę trochę pokory
Tylko jad i jad chore społeczeństwo
0 0
Bo jakbyś nie miał prądu to byś takich bzdur nie pisał :-)
16 15
Zwykła awaria zrobią i będzie po krzyku😀
29 7
A jak ma BYC !!!!! Przecież PZPR u WŁADZY !!!
5 7
Cofnąłeś się w czasie! Czas wrócić do 2026 roku i nie bredzić .
17 6
Tam działa brygada Rogala, jeden pracuje a reszta się opie*dala.
17 2
Grzeje się sukcesami naszych skoczków...bravo panowie z nartami i trzymam kciuki za MPEC za szybki powrót ciepła do kaloryfera 🔥..damy radę 👍
40 3
Szanowni mieszkańcy awarie systemu ciepłowniczego były i będą, ale zadajcie pytanie zarządowi spółki MPEC, radzie nadzorczej i prezydentowi miasta Włocławek jakie podjęli decyzje i działania żeby je wyeliminować, bądź ograniczyć. Spytajcie czy były wykonywane w ostatnich latach i czy są wykonywane w przerwie sezony grzewczego odkrywki kontrolne stany technicznego sieci ciepłowniczej określające przez komisję stan techniczny rurociągów, izolacji termicznej i kanałów ciepłowniczych wytypowanych sieci cieplnych. Z takiej odkrywki sporządzić należy stosowny protokół z wnioskami i powinien go zatwierdzić zarząd spółki. Taki temat powinien być zapisany w planie nakładów na każdy rok obrachunkowy. Ale to trzeba o tym wiedzieć, ale czego należy oczekiwać jak kier. Działu Inwestycji jest osoba z dawnej upadłej Hydrobudowy Włocławek kupionej przez PBG. Rada nadzorcza spółki MPEC Włocławek w składzie: Monika Budzeniusz - przewodnicząca rady, Stanisław Wawrzonkowski - członek rady nadzorczej i jeden pracownik MPEC. Ponadto spółka MPEC posiada system zarządzania jakością ISO i takiej awarii jak obecna na głównej magistrali ciepłowniczej nie powinno być.
15 2
To jest skandal. To są synekury dla swoich, zupełnie jak w PiS!!!
12 11
Jako fan Unii - ubolewam że książki w bibliotece tak POmarzły że strony nie chcą się dać przewracać
39 1
A co tam robi ten lanser Tobi? Przecież tam powinni pracować sami fachowcy!!!
No chyba, że jest ochroniarzem, to przepraszam! 😜 😁
17 0
co na to pzpr manometry ???
23 4
W poradniku przetrwania napisano: w takiej sytuacji kupić paprykarz szczecinski, pół litra i spie...ć do lasu. Radzi Kosiniak Kamysz
35 0
Tobiasz do łopaty się bierz
14 0
czy ratusz tez nie mial cieplej wody i ogrzewania bo lezy w srodmiesciu.
3 3
Mają zasilania awaryjne
2 2
ratusz nie miał, pisanie o zasilaniu awaryjnym to fake, polecam przyjsc i sprawdzic
3 3
Urząd miasta otwarty. Dziś byłam złożyć wniosek na dowód.
2 2
na dowód czego - genetyczny sygnalisto
26 0
Tak się kończy brak nakładów na modernizację. I tak jest ze wszystkim tj. np. z energetyką, ze starymi pionami wodno-kanalizacyjnymi w blokach mieszkalnych.
32 0
teraz moze troche nauczki dostana ze taka spolka cieplownicza powinien zadzic inzynier po studiach a nie politykier z nadania bo inzynier by wiedzial od ktorego wezla do ktorego co roku trzeba wymienic rury na nowe a nie pilki odbijac jeden do drugiego
7 0
Prezes jest fachowcem po POrtyjnych leserach ... ale dostał od Kukuckiego POrtyjnego sygnalistę do kontaktu z ......mediami ...i sekretarzami ...
32 1
kasa idzie na murale,
murale są najważniejsze !!!
7 16
Bardzo dziękuję, że udało się tak szybko opanować tą sytuację i nie mamy sytuacji jak np w Moskwie, że dzieci wpadają do jamy z wrzątkiem. Ludzie chyba nie za bardzo mają pojęcie, że tak szybka naprawa tak poważnej awarii to naprawdę coś, za co można postawić dobre piwo po fakcie dla całej załogi. Jednak dla ekipy rządzącej jest to ważny alarm, rury pod miastem pamiętają jeszcze rządy Gierka, więc to czas najwyższy, żeby zająć się na poważnie infrastrukturą. Smutnym jest jedynie fakt, że zwykły Kowalski jedyne co będzie widział to dziury w ziemi i będzie narzekać, że "łeeeee, ten prezydent to pacan itepe". Bierzcie jednak pod uwagę, że Krzysiek naprawdę stara się ogarnąć ten czerwony burdel, za co osobiście mu dziękuję.
9 1
Wjazd z wazeliną, więcej jej, więcej, bo utkniesz w kanale. I językiem, językiem per rectum do skutku.
2 8
Możesz się srogo *%#)!& w czapę i potem poprawić dla efektu.
Przez te wszystkie lata ŻADEN prezydent nie zajmował się wodociągami ani ciepłownictwem.
Czy naprawdę jesteś ślepy, że Kukucki jest pierwszy prezydentem od DEKAD, który zaczął COKOLWIEK robić w tej sprawie? Czy mamy się umówić na mieście i Ci przekażę okulary?
13 2
Tyle czasu aż do jutra trzeba się czekać na ciepło z powodu jednej rurki.
30 0
przez 47 lat nikt się nie zainteresował stanem głównej sieci ale pinążki brali jak by było wszystko robione, Fv pewnie też były za przeglądy sieci hehe komuno wróć!
26 2
Komuchy POstPZPR obsiadły MPEC jak pijawki , dbają o własne konta a nie o stan techniczny sieci ciepłowniczej ...
10 0
Jak długo bedziemy oglądac te cztery litery pracownika na głównej? Rozumiem, że do wyborów daleko i to zdjęcie świetnie oddaje stosunek do mieszkańców, ale bez ostentacji proszę.
22 1
2.15 w nocy. Nie grzeją. To było do przewidzenia, że kłamią. Po to i dziś odwołano lekcje. Mają nas za idiotów
19 1
Widać lewackie zapędy ,następni z pizza latają , głąby w taki mróz to tylko ciepła zupa ,porządny obiad i jeszcze jedno czy wy musicie *%#)!& tymi reklamami tak ,że rzygać się chce ,czy trzeba tak sobie umilać życiu,toż to czytać się nie daje
23 2
4.52 nadal zimno jak wuj. No ale wiadomo. Jak pizza z Jagodna, to i efekt podobny. Sukces odgwizdany, bobki i dziodki cukrują na fejsie, podziękowania płyną, a w mieszkaniu jak zimno tak zimno. Rada ratusza: ubierz się na cebulkę i nie przebywaj długo w zimnych pomieszczeniach (sic!). Zapomnieli dodać: idź się ugrzać na zewnątrz.
19 1
A co za mądry inaczej napisał ten poradnik dla mieszkańców żeby unikać zimnych miejsc .Dowcipny czy peron mu odjechał? Jest środa rano godzina , a u mnie w domu 16 stopni, kaloryfery zimne jak na Grenlandii. Brawo wy!!!!!
5 0
Godzina 6.00.
27 1
Ciepłe kaloryfery i woda miała być rano. Nadal marzniemy czyli poszło coś nie tak z usunięciem awarii?
1 18
Widzę dzbanie że nic ci nie pasuje. Zwiń manatki i wracaj do swojego sioła.
4 0
Dzban to Cię lepił
23 2
Trzeba podziwiać ogromny wkład Kukuckiego, już mam ciepło w mieszkaniu od patrzenia na zdjęcie które wrzucił.
25 2
7.17 kaloryhry zimne.
Podobno rozpalili w kotle.
W razie W jeden strzał i leżymy i kwiczymy. Teraz widać, że państwo z kartonu tylko okradać obywatelu potrafi
A ty prezydenciku ostatnią kadencja! Nie ładnie kłamać
25 0
Następna niezaplanowana awaria się pojawiła.
31 1
Czy MPEC POtrzebuje partyjnego stanowiska do ,,kontaktu z mediami' w POstaci partyjnego karierowicza ? Ile podatników kosztuje ten sztuczny etat ?
Czy MPEC POtrzebuje rady nadzorczej obsadzonej przez POstPZPR-owskich karierowiczów , którzy o ciepłownictwie nie mają bladego POjęcia ? Ile te POrtyjne etaty kosztują włocławskich podatników ?
26 0
Pani Sobczak nie nadąża za propagandą, przecież znowu jest awaria 🤣
34 1
Czy w tym mieście jest chociaż jeden dziennikarz, który miałby odwagę zapytać "co się ku...wa dzieje" zamiast klepać te bzdury z fb jak papuga?
10 1
Nie ma , bo to nie są dziennikarze tylko robiący kopiuj wklej z FB
18 7
Jesteśmy wdzięczni tym wszystkim pracownikom MPECu, którzy w trudnych warunkach, nocą, ciężko pracowali nad usunięciem awarii. Ogromne dzięki!
4 1
Nie wszystkim .....
3 0
Ja dał bym im medal i nazwał ulice ich nazwiskami :-)
3 1
Niby za co, za to, że 3 doba się zaczyna bez ciepla i ciepłej wody? Kopnij się w cztery litery ode mnie, może móżzg wskoczy na własciwe miejsce.
16 1
kiedy zaczną grzać!!!!!
28 2
I co? I rypło! A mówili że trole sieją dezinformacje, żeby ufać władzy. Druga awaria o której pisali ludzie. Na taczki i won !
32 8
Mpec już wcześniej wiedział o drugim wycieku! Wczoraj wieczorem usłyszałem o nim od pracowników firmy.
Uśmiechacie się Koalicja. Polacy mogą siedzieć w zimnych mieszkaniach bez ciepłej wody. Ważne, żeby ciepło miała Banderowska Ukraina.
2 8
A skąd Ci sie wzięła teraz Ukraina?
Widać, że jakiś *%#)!& PiSowski bądź Konfederacki łeb z Ciebie.
Obyś marzł jak najdłużej - może Ci ten durny łeb wymrozi
3 7
A co do tego ma Ukraina? Nie szczuj trollu ruski .
25 1
jaka jest prawda z brakiem ogrzewania?
28 1
Moj scenariusz aię sprawdza.
Do soboty zapomnijcie o ciepłe.
29 2
to już kpiny 3 dzień bez ciepłej wody i ogrzewania aby wybory były jak najwcześniej ........
14 1
Niech się nie wysilają, wiosna idzie.
18 1
czyli system padł
22 1
Ale jest plus, przez kolejne dni będziemy mogli oglądać kolejne zdjęcia prezydenta. 🤣
20 2
tak to z miesiąc będą szukać przecieków, porażka
14 0
Jak oni tak robia jak Tobi walczy z cieniem to jestesmy drodzy panstwwo straceni... wody cieplej nie bedzie dlugo...
21 1
szykuje kolejne puste paczki żeby rozgrzać seniorów w DPS-ach ? Skompromitowany karierowicz obsadzony z klucza w spółce miejskiej przez Kukuckiego .Oni nie mają wstydu !!!
Teraz mieszkańcy powinni udać się tłumnie do komitetu POstPZPR zielony rynek 11/13 PO wyjaśnienia dlaczego nie ma pieniędzy na sieć ciepłowniczą a są na partyjne POmysły typu murale wunerfy dewastacje Jagiellońskiej , zwężanie ulic itp POrtyjne głu...POty !
13 1
Jaja sobie robicie z ludzi, a u mnie *%#)!& 8 stopni ja *%#)!& *%#)!& was zamiast zrobi c przeglady to teraz macie! Nie wiem czy to ma coś z tym ze doszlo doszlo do awarii to w okolicach 1 do 3 w ocy obniżka mocy?
26 0
Kiedy na południu będzie ciepło
18 3
To wy psujecie sobie życie przez wasze wybory.Jak ja bym wybrał sobie komunistę do zarządzania swoim majątkiem to chyba normalne ze po paru latach chodził bym bez gacie.!!!!
18 0
Ciepłej wody NIE MA
2 9
O 9:30 na żytniej 49 była ciepła woda bo ja się wykąpałam i dzieci też się wykąpały
20 1
Od 22 lutego zapowiadają duże ocieplenie nawet powyżej 10 stopni. Więc byle do wiosny mieszkańcy. Cała nadzieja w wiośnie. Bo za chwilę kolejna rura pewno wywali i tak w kółko. Wypatrujcie więc mieszkańcy bocianów. Wiosna to wasza jedyna nadzieja na ciepło w tym grajdole.
15 0
Na łanowej ani ciepła ani wody w kranie 12:55
6 15
Witam Państwa jestem za pracownikami mpec Włocławek pozdrawiam cieżko pracującym ludziom,którzy na prawiają awarie ciepła,co komentują ludzie szkoda gadać tych bredni,niech sami naprawiają awarię to zobaczą jak fajnie w mróz,kadra wykwalifikowana jest Super.Pozdrowionka dla Pracowników.
6 4
To idź ich jeszcze w de ich pocałuj, tylko niewiadomo, gdzie teraz są. Polataj po mieście, poszukaj, będzie Ci cieplej. A na koniec zapłać zawyżony rachuneczek za ogrzewanko, dzbanku bez dna.
5 2
Za to mają ku...a płacone.
27 0
Teraz będziecie przekopywać całe osiedle Południe?
3 18
Opiniodawcy co komentują brednie,nie macie pojęcia o ciepłownictwie,tylko gadacie i tylko pisząc,trzeba pomyśleć Pozdrowionka do mpc Włocławek,troszkę nie macie pojęcia o tych sprawach,komentując to u miecie.
13 2
A jutro powtórka z rozrywki informacyjnej, i tak do końca tygodnia. Chyba trzeba się przelecieć dla rozgrzewki i zebrać podpisy. Mam nadzieję, że do tego czasu już ktoś poda się do dymisji. Trochę przyzwoitości i honoru.
21 2
A gdzie jest Pan Kowal z lewicy nie pomaga nie reklamuje się JAK JEST PROBLEM TO LEWICY NIE MA ciekawe kto rządzi Miastem ?
1 1
Pan Kowal nie będzie dyktował co ma robić Prezes MPC bo to jest osoba która zna się na ciepłownictwie
18 0
Co za bzdury piszą, ul.Leśna beż ciepłej wody.
8 0
Południe bez ogrzewania i wody
18 0
To jakaś paranoja. Najpierw podają, że nauczanie zdalne. Następnie, że jednak niektóre szkoły od jutra otwarte. Tylko nie wiadomo, czy do jutra wychłodzone budynki osiągną normalną temp. . To raczej myślenie życzeniowe. We wtorek, kiedy był jeszcze zasób ciepła w budynkach zajęcia zostały odwołane, a we czwartek, gdy zapewne budynki nie zdążą się nagrzać po 2 dniach odcięcia od ciepła to zajęcia będą prowadzone. Czy tam w tym UM ktoś rozumie fizykę? Przecież grzejniki nie będą miały 90 st.
22 1
Całe południe bez ogrzewania cały tydzień, temperatura już 16stopni w mieszkaniu!!!!!!a oni będą szukać dopiero
23 1
Co byśmy tu nie wieszali i na kim to i tak nie zagrzeje wody i kaloryferów. Prawda jest taka, że stary system rur powinien rok do roku, po odcinku być wymieniany. A to się nie dzieje! Więc bądźmy świadomi, że takie awarię to dopiero początek!
9 0
Na gajowej na parkingu strzeżonym wylała woda w tamtym tygodniu,nie można było wyjechać
20 1
Niech się zajmie tym tv i nagłośni ,może się zajmie ktoś odpowiedzialny, to kpiny z ludzi, mróz w nocy
18 0
ul.Długa jest tak długa że chyba tylko na część starczyło bo do mnie jakoś nie doleciało.
18 1
A Południe to jakiś pies że ostatni i może zostanie może włączone do systemu grzewczego na szarym końcu o ile znajdą kolejny wyciek albo może prędzej wiosna przyjdzie ? Kpina jakaś. A latem tydzień rury remontują i leci zimna wodą z kranów. No i w sumie po co ? Te remonty jak widać można potłuc o kant czterech liter. Nic nie dają, skoro potem ogrzewania nie ma bo infrastruktura siada. Zamiast na dzbanki może by te rury wymienić latem na nowe bo te są najwidoczniej za stare.
12 0
Uśmichajmy się.Jest super.
19 1
czemu dd włocławek podaje nie prawdziwe informacje . na Kolskiej nadal kaloryfery są zimne Urząd miasta i Mpec też nie piszą prawdy
15 1
Zimno
19 1
Czyli jednak prawda jest to że ciepło będzie czwartek piątek. Urząd szerzy dezinformację jak widać. Może jednak osiedle zasługuje na osobną ciepłownie.
19 1
Os.Południe osobną powinno mieć ciepłownię, ciągle problem z mpec
14 1
Na Ul Gniazdowskiego zimne kaloryfery. Woda letnia.
12 2
Os południe bez ogrzewania , żeby Śródmieście i Kazika ciepło mieli
25 0
Zamaist tracić pieniądze na rzeczy nie potrzebne albo przeróbki czy likwidacja zatoczek autobusowych itd to te pieniądze można by było wykorzystać na wymianę nowych rur oraz polatać dobrze wszystkie drogi co już dziury jak studzienki są a podatki za to płacimy 😞
14 2
A w mieszkaniu coraz zimniej
18 1
Brak podstawowej infrastruktury krytycznej jak tu normalnie żyć nic nie ma w tej dziurze
23 1
Panie Kukucki i Panie Tobiasz. I co ciepło w piątek to były fac.niusy.SZCZERA PRAWDA. Jak zobaczyłem,że w rurze wyciekowej wycięliście większą żeby ja załatać wiedziałem,że to nic nie da,łata nie wytrzyma. Odcinek chorej rury wycina się w całości i w to miejsce wspawywuje się nowy odcinek ruty. Ktoś zawalił, że rury o takie średnicy MPC nie ma na stanie. TO SIĘ TAK SZYBKO NIE SKOŃCZY ABY DO WIOSNY
15 2
W nocy -10 mrozu s my bez ogrzewania kolejna dobę
3 2
Następnym razem się zastanów na kogo głosujesz
8 1
Wuj ze szkołami, my czwartą dobę będziemy bez ogrzewania i ciepłej wody na Południu, w mieszkaniach coraz zimniej, a ta martwi się, że bąbelkom bedzie za chłodno w opalanej szkole. To zapraszam do mnie 14 stopni, ugrzeją się, ale nauczanie gwarantuje na wysokim poziomie.
12 0
Żarty … Długa 31 ogrzewania i ciepłej wody nadal brak godz 18 :(
2 0
Ciepło to mam jak grzejnik włączę , kaloryfery zimne jak żyć umarlaka,
10 1
A kto mi pracę odwoła żebym mógł być z dzieckiem w domu?
4 0
A czy Mielęcin I Michelin to są częścią Wloclawka, bo z wypowiedzi odpowiedzialnych za dostarczanie ciepła tego nie widać?
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
5 2
Kochani 15 stopni to nie koniec świata, większą część zimy tyle utrzymuje Włocławski Inkubator Innowacji I Przedsiębiorczości. Wszyscy tam w kurtkach pracują mimo że muszą się dogrzewać farelkami, a całe ogrzewanie, za które wszyscy płacą "po równo", ustawione na biura administracji 😅
20 1
Awarie się zdarzają. Rozumiem. Ale robienie fotek i filmików przez qq, rozmowa z tym niedorzecznikiem mpec gdy mówią "robiMY, naprawiaMY" patrząc jak pracownicy naprawdę naprawiają i robią jest absolutnie ŻENUJJĄCE. Może teraz qq zrobi fotkę przy termometrze w mieszkaniu na Południu. Jakoś teraz tego pozera i lansera nie widać. Komunista pozostanie komunistą. Fota przy robotniku to szczyt jego kompetencji.
12 1
Jest godzina 19.50 nadal zimne grzejniki...
16 2
Mam nadzieję, że ta sytuacja spowoduje, że w końca Pan Prezydent (KRÓL SOCIAL MEDIÓW) wyp....... na zbity pysk tych darmozjadów ze sztucznymi stanowiskami w MPECu !!! Daniel Tobiasz wypier..... !!!!!!!!!!
9 1
Gdzie to ciepło na długiej, może nasi pseudo rządzący przyjadą i sami zobaczą zamiast głupoty gadać.
12 1
Gdzie było to rozszczelnienie na południu?
9 1
Może mi ktoś wytłumaczyć na jakim stanowisku w MPECu jest Daniel Tobiasz ? Nie mogę tego nigdzie znaleźć ? Za co on jest tam odpowiedzialny ?
5 0
Ponoć za media. I nie wiem czy płaci rachunki za media, czy z nimi współpracuje.
18 1
I wy chcecie robić spalarnie śmieci albo elektrownię atomową? Kiepski żart.
1 0
Przecież już dwie elektrownie w Polsce się budują, jedna w Żarnowcu na ekspresie a druga jeszcze bez wybranej lokalizacji od 30 lat się buduje. Pamiętaj, że najlepsze są słomiane inwestycje.
11 1
O 11.25 napisaliście, że ciepło będzie włączane stopniowo na Kazimierza Wielkiego, Śródmieściu i osiedlu Płocka.
Jest zaraz 21.00 a na blokach ul. Płockiej w dalszym ciągu zimno. Woda zimna, kaloryfery zimne.
3 0
6 rano nadal Syberia
25 1
Mieszkam na Południu. Tu trzecia noc z rzędu przy temperaturze 15 stopni w nocy, 17 w dzień w południe. Nadal jest lodowato . Jak rozumiem w Śródmieściu pan prezydent zapewnił sobie już komfort pracy w ciepłych warunkach. A latem powinien był rury wymieniać, zamiast zwężać jezdnie i montować dzbanki na rondach.
26 1
Nie winię nikogo za awarię, ale czuję złość z powodu dezinformacji sianej przez ratusz i bota na profilu MPECu. Nie awaria jest sprawą dla ogólnopolskich mediów i być może rządzących na najwyższym szczeblu, tylko właśnie temat fatalnego zarządzania Włocławkiem, miejskimi spółkami itd. Kasa wyrzucana na bezsensowne lansowanie tych, którzy nie potrafią zadbać o swoich obywateli. Ciepłej nocy życzę
5 0
a jakie na kruszynskiej będzie cieplo?
18 1
Zero ciepla, Zero informacji...
20 1
zero ciepła, temperatura po nocy 10 stopni....
23 2
Czy te niedorajdy z mpcu coś robią. Jest czwartek a na południu ogrzewania brak. Moze niech Kukucki jakiegoś tik toka nakręci to wszystkim pomoże. Miasto 90 tys zarządzane przez towarzyszy partyjnych.
6 1
To że grzania brak to pół biedy, bo można odpalić gaz na kuchni i koczować jak przy ognisku, ale brak bieżącej wody żeby się po ludzku umyć w przemarzniętych mieszkaniach w środku zimy to już gruba przeginka.
23 1
Południe w mieszkaniach lodownia !!!!!
18 1
Wysłać tych radnnych bezradnych na magistralę ciepłowniczą niech szukają wycieków nie zrobili tego przed sezonem grzewczym
23 2
Idiotów z ludzi robią. Na Południu nadal zimno. 15 stopni w domu i lodowata woda, a mamy godzinę 7.55. Stąd pytanie, godziny poranne to jakie?
9 1
Na Barskiej znowu rozszczelnienie.
14 2
Ludzie zacznijcie chodzić wreszcie na wybory by pogonić to wszystko. Takie mamy władze tego miasta, że jest czwartek, mamy lodowate kaloryfery na Południu , dzieci zaczynają chorować, a mpc jest zarządzany chyba przez ludzi którzy tylko chyba papierki przekładają na biurku i kręcą filmy na tik toka. Kiedy wreszcie będzie ciepło na Południu ? jak przyjdzie wiosna?
20 1
Dlaczego nie ma żadnych informacji na bieżąco odnośnie awarii na osiedlu południe, odkąd jest ciepło w większości miasta to już ich nie interesuje żeby na bieżąco informować co się dzieje.
18 2
Na Kaliskiej zimno trzecią dobę to jakaś kpina jest. Nieudolni ci pracownicy mpecu a osoby takie jak kukucki czy tobjasz do wyje****a!
1 9
No każdy mądry , a ty co byś zrobił? Nie da sie przewidzieć pewnych rzeczy. Teraz trzeba jak najszybciej zlokalizować awarie i ją usunąć ,ale też na bieżąco informować co sie dzieje .
12 1
Prawdopodobnie sami nie wiedzą gdzie jest przyczyna ,ale żeby nie poinformowac na bieżąco co sie dzieje to jest niebywałe.
21 1
DDw pogrozili wam aby nie informować co dalej z awarią. Proszę o dalsze informacje! Cały czas brak ciepła na jednostce E.
18 2
Kochani, możemy sobie tu pisać różne rzeczy, ale wydaje mi się, że nikt i tak nie pomoże. Musimy czekać na wiosnę. Komunikacja na poziomie zero!
A wystarczy po prostu na bieżąco informować o kolejnych awariach, zamiast trzymać ludzi przy nadziei, że coś będzie puszczone. Zbyt długo milczą, zarówno ratusz jak i mpec.
A może już uciekli?
19 1
wróci ciepło na osIedlu Południe? Zimne kaloryfery, lodowata woda w karnie !!!
Dlaczego nie ma informacji dla pozostałych mieszkańców, którzy nadal są bez ogrzewania???
25 1
Zamiast budować ścieżki rowerowe, może najpierw wymienić te skorodowane rury w mpc. Jest chyba jakaś lista priorytetów? Nie robi się ścieżek jak infrastruktura krytyczna miasta leży i kwiczy. Kiedy będzie ogrzewanie, żądamy informacji!!!!!
13 2
Droga redakcjo dlaczego dajecie adnotacje że artykuł został zaktualizowany o 7.44? Przecież żadnej aktualizacji nie było. Jakiś knebel dostaliście od lewactwa przy korycie urzędu miasta?
19 1
Ile metrów ciepłociągu można było wymienić za kwotę "modernizacji" Kaliskiej ?
3 7
Obawiam się, że to były pieniądze z zupełnie innej puli/innego źródła i mogły być wykorzystane jedynie na ścieżki
18 0
A ile można było wymienić rurociągów za 2,5 miliona przekazanym celebrytom udających koszykarzy oby kk anwil spadł do okręgówki
23 1
dość już tych fake newsów z UM i MPEC-u. Ktoś przedstawi mieszkańcom prawdziwą sytuację? Czy może następne zdjęcie z kotłem? No i gdzie zginął pan Tobjasz? Na stronie aktualności mpec zero aktualności.
8 0
śpi jeszcze
29 2
Przyszedł pierwszy poważny test tego, jak jak miasto jest zarządzane (bo poprzednie zimy były łagodne) i źle to wygląda. Bardzo źle...
18 2
wiedzieli gdzie, to dlaczego w nocy nic nie robili, dopiero rano zaczęli, to kiedy będa grzać, dobrze wiedzieli bo szkoły zamknęli do piątku, głupców z nas robią , ważne że środmiescie ma ciepło, światecznie, zielono.....
4 0
śpi jeszcze
23 0
Przypominamy ... to, ze ciepła nie bedzie do czwartku, to fake news ;)
27 2
Nie wiem czy obecna sytuacja nie jest wystarczającym powodem do wszczęcia procedury referendum odwoławczego. Może opozycja w mieście powinna to przemyśleć! 🙄🙄🙄
8 1
Jestem za. Pytanie tylko czy znajdzie się dobry gospodarz czy kolejny celebryta.🥴
24 1
ile jeszcze będzie przecieków na południu, całe osiedle nie ma ogrzewania i ciepłej wody
2 0
Można podejrzewać, że jutro będzie następny. Ale nie chce psuć zabawy, więc cichosza. W sobotę zaś będzie bajka o wyrównywaniu ciśnień czy czegoś w ten deseń. Bot na stronie MPEC się w tej informacji specjalizuje. I zbiera mnóstwo serduszek i innych emotek od emerytowanych pracownic tej chwalebnej instytucji. Możesz dołączyć. Takie to słodkie.
22 1
kogo obchodzi, że włocławianie mają zimno, najważniejsze są przyszłe ścieżki i malowanie na ścianach budynków tzw. MURALI za 100 lub 200 tysięcy zł. ......liczą się tylko chore wizje się spełnienia a lud cierpi
10 1
kogo obchodzi, że włocławianie mają zimno, najważniejsze są przyszłe ścieżki rowerowe i malowanie na ścianach budynków tzw. MURALI za 100 lub 200 tysięcy zł. ......liczą się tylko chore wizje do spełnienia a lud cierpi
20 1
Żeby na takich ważnych ogłoszeniach wyskakiwały reklamy, albo jeszcze jakieś sztuczki z odpowiadanim na pytanie. Brak szacunku dla odbiorów.
19 2
mpec dobrze wiedzieli ,że do piątku awaria..
19 2
żadamy ogrzewania na południu.....
15 2
Już Tobi odstawiony od wypowiadania się teraz głos specjalista z UM ds kontaktów z mediami najwyraźniej tamten ma małe kompetencje haha żenada pozatrudniani w spółkach miejskich z nadania partyjnego za PiSu wille Anwil teraz ci nic się nie zmienia mzoz i tak nie dziala
9 1
Zidentyfikowali ... chyba zwłoki. Można wykryć miejsce awarii, prostaki. My też zidentyfikowaliśmy głąbów z nadmiaru agresywnych reklam. Wy dd to jednak jesteście naczepami tirów.
14 2
Do zobaczenia przy urnach wyborczych.
2 2
Do tego czasu zdążysz zapomnieć ze sto razy, no może jakaś refleksja przyjdzie przy płaceniu rachunku za ogrzewanie i prąd, ale minie szybciej niż się pojawiła.
20 3
Do zwolnienia radnych, umysłowych z MPECu w trybie CITO, to wtedy będzie dobrze. Proponuję pozew zbiorowy za nieodpowiedzialność.
Jak się okazuje, to nie tylko w DPSie mróz dobija !
10 1
Niech was kulfon ye bie za reklamy.
13 1
Nie chciałbym być złym prorokiem, ale zewnętrznej firmie opłacanej godzinowo, na pewno nie będzie się śpieszyć.
11 2
Kiedyś był rzecznik prasowy a dzisiaj postępowa lewica ma SPECJALISTĘ DS. KONTAKTU Z MEDIAMI 🤣
18 1
A czemu prace wykonuje firma zewnętrzna? To MPEC nie ma swoich ekip?!
10 1
przepracowali się na Barskiej
12 0
Odpowiedź masz dwa piętra wyżej, dobrem trzeba się dzielić. Na ludzkim nieszczęściu zawsze żerowali. A ekipa MPEC-u odsypia po wcześniejszej naprawie.
5 0
Jest okazja do zarobku, więc korzystają. My za to zapłacimy bez szemrania. W sumie to nie ma powodów do oszczędzania. Łatwo rozporządzać pięniędzmi, gdy nie Ty jesteś ich właścicielem.
1 0
to z tydzień z mpecu by robili
1 0
Każdy chce zarobić, wg starej maxymy "żyj i daj żyć komuś"
MPEC - pewnie tylko nadzoruje
12 3
Ale jest też dobra wiadomość, od poniedziałku będzie ocieplenie (prawie wiosna). Nie dramatyzujcie.
2 1
To jeszcze na deszcze trzeba będzie poczekać lub lato, by móc się wymyć w jeziorze.
18 1
Skoro nasze rury ciepłownicze są takie wiekowe, nawet 40+, to zapewne mają całą masę drobnych i dużych uszkodzeń. Jeśli rozszczelnienie jest bardzo duże, to dzieje się to, czego jesteśmy świadkami teraz - rura pęka, trzeba ją odciąć i wymienić. A jeśli uszkodzenia są małe? To co? Wszystko funkcjonuje, ale są duże straty ciepła po drodze, zanim ono trafi do naszych domów. A to z kolei przekłada się na wysokość naszych rachunków. Krótko mówiąc, przez stare rurociągi płacimy więcej? Czy tak?
4 2
Tak, ale co z tego? Zapłacisz tyle, ile Ci zaśpiewają i to bez szemrania. I jeszcze będziesz im dziękował, gdy awaria się pojawi.
19 1
Prawda jest taka,że do soboty nie włączą (w sobotę rano najwcześniej można się tego spodziewać). Tylko też nie od razu wysokiej temperatury. Od soboty ocieplenie na dworze, więc cały mroźny tydzień przetrzymaliśmy. Teraz czas rozliczyć odpowiedzialnych za wprowadzanie ludzi w błąd, sianie dezinformacji, uniemożliwienie przygotowania się do tej trudnej sytuacji -zakup grzejników, wyjazd osób szczególnie narażonych na niską temperaturę etc. Czy mieszkańcy to zrobią - wątpię. Zapłacą pod koniec roku za awarię, a wkrótce za prąd. Grzeczniutko. A przy wyborach znów pokopytkują do urn, aby ich wybrać. Pamięć społeczeństwa krótka, a i z inteligencją nie bardzo.
19 1
kiedy na Południu będzie ogrzewanie !!!!!co to za komunikat od wczoraj ten sam
7 4
Jak włączą, to będzie, a jak nie - to nie. I co im zrobisz?
15 2
Prezydenta zmienic i bedzie lepiej. Kierownictqo MPCu dowymiany
16 1
najważniejsze że śródmiescie i Kazika mają ciepło , a Południe mało ważne
25 1
Władza nie martwi się zimnem na Południu ale cieszy się ciepłem na pozostałych osiedlach...
Gratuluje dobrego samopoczucia
21 0
Jakie niezbędne elementy ?! Co to za informacja !!! Nie pracownicy MPEC naprawiają a jakaś spółka zewnętrzna ! Dlaczego prace nie trwały w nocy ! Rano nikogo nie było przy naprawie. Ograniczenia finansowe doprowadziły do takiej sytuacji. Infrastuktura sprzed kilkudziesięciu lat
7 2
Ta firma zewnętrzna zrobi tą robotę dobrze i szybko czasami trzeba korzystać zpomocy Darek postępujesz prawidłowo spokojnie czekajmy
6 0
Tak, my zapłacimy za to, za awarię, za sukces w jej usuwaniu, za premie, za jej skutki etc., etc.
14 1
nie puszczą na Południe ciepła ,żeby inni mieli ..stabilizacja ..
10 0
Informacja bota, przeklejona ze strony MPEC. Wisienka na torcie. Ot, kwintesencja działania tego miasta.
9 3
nic dziwnego że nie wiadomo kiedy będzie ciepło. Jeden pracuje , a dookoła niego ośmiu "żółtków" dobrze wyglądających kręci się w kółko. Ciekawe ile pieniędzy biorą za tak "ciężką pracę.
18 1
Już zapewne zamówili wstążki i nożyczki żeby uroczyście ogłosić sukces w walce z zimą i awariami . Ciekawe czy sekretarz Kukucki walnie przemowę czy wystawi na żer vice ...
Co by nie mówić ta awaria ujawniła katastrofalny stan sieci ciepłowniczej we Włocławku .A Sekretarz Kukucki już POrozdzielał POżyczki na wunerfy, murale , zwężone ulice i inne du..pe ..rele .... a tu jeszcze most rozgrzebany ....... ciekawe czy otrzeźwieje czy nadal POzostanie w amoku propagandy sukcesu...
2 0
Problem w tym że to nie jest jednostkowa awaria, tylko lawina awarii usuwanych post factum, z dużym opóźnieniem wynikającym z kompletnego nieprzygotowania do utrzymania w ruchu infrastruktury krytycznej w kluczowym okresie jej pracy, mimo dyskomfortu serwowanego całemu miastu corocznie pod pretekstem dbałości o bezawaryjność.
W Spółdzielni Południe podjąłem już dalsze kroki, które mam nadzieję pomogą uniezależnić mieszkania od dostaw energii z MPEC na rzecz źródeł TAŃSZYCH i mniej dotkliwych w skutkach w wypadku awarii.
14 0
W tym wszystkim nie chodzi o to żebyście byli ostrożni w informowaniu lecz żebyście byli skuteczni w działaniu, bo na razie ta budzi wiele kontrowersji.
15 1
Na Wojskowej woda gorąca woda płynie. A ten Tobjesz czy Tobiasz ... spec od MPEC to jakiś wywrotowiec! Boże jacy ludzie zarządzaja spółką. Nie mogę patrzec na tych darmozjadów z PO ... Rudy sprzedał wszystko, nawet własną dusze diabłu. Bicz Boży niech zacznie działac...
5 6
Ładnie Ci ten durny leb wymroziło, że takie durnoty piszesz.
Pewnie *%#)!& wyborca PiS albo Konfy.
Jedynego rudego jakiego kojarzę z polityki to prezes Kaczor, zaraza jedna.
A jego reprezentantka, nauczycielka religii z naszego miasta co robi w te mrozy?
Pewnie grzeje sie w Warszawce.
Ale chociaż na WOŚP dała pod Wzorcownia jak zbierali.
Resztki mózgu zostały
16 0
a w nocy -15 mrozu alert...
20 0
Rozumiem ze w tym roku za ogrzewanie nie będziemy jakos duzo płacić skoro nie umiecie w czasie letnim zrobić konkretnych napraw
15 1
Politycy miliony w kieszeniach a naród marznie,cierpimy przez nich na taczki i w *%#)!&
17 0
Dojdzie do jakiejś tragedii: ktoś rozchoruje się od zimna (niemowlęta, dzieci, osoby starsze, przewlekle chore) i umrze lub spali w mieszkaniu od grzania wątpliwej jakości grzejnikami. Wówczas może się obudzą, w przeciwnym razie - hulaj dusza piekła nie ma, tj,. szukaj przecieku na wszystkich odcinkach miasta. Im wolniej, tym lepiej. Na opale zaoszczędzą, za awarie koniec końców doliczą po cichu do rachunku, energetyka też zaciera ręce.
23 0
Taki burdel. Ławeczki,skwereczki,murale...
Przykryte prawdziwe dno.
Ta infrastruktura Gierka chyba pamięta,kogo pamięta ta na zazamczu? Aby patrzeć jak się posypie.
9 0
Zwolnić H!
21 1
Mam nadzieję że Południe trzydniową a za chwilę czterodniową lekcję zimna odrobi przy urnach. U mnie jest już 13 stopni w domu . Całkowite olanie mieszkańców. I ta gadka szmatka: za godzinę włączymy a może 10, a może wcale. Ani mru ani be ani pocałuj mnie ......Przepraszam czy leci z nami pilot?
9 0
Chyba żartujesz wyjdzie po wszystkim jeden z drugim i obwieści sukces dekady. Zrobią wszystko aby przekonać wierny lud, który ich wybrał, że gdyby nie profesjonalna i sprawna akcja ich zespołu kryzysowego to byś nie miał ciepła dwa tygodnie, więc masz się jak do tej pory kłaniać w pas i morda w kubeł! 😐😐😐
5 0
Nie zamierzam się im kłaniać. Po prostu nie zagłosuję na nich. Jeden głos tu, drugi tam i się uzbiera. Choć fakt nie ma człowieka z cochones w tym mieście. Nie ma po prostu kandydata na dobrego gospodarza. Wszyscy tylko myślą o stołkach, a nie ma dobrego zarządcy.
0 0
Problem w tym, że ostatnim razem naprawdę nie było na kogo głosować. Wybór między dżumą a cholerą.
0 0
W pobliskim miasteczku Kowal ten sam burmistrz rządzi już 34 lata i cieszy się zaufaniem mieszkańców. Może niech nasz włodarz tam się uda na jakieś szkolenie i podpatrzy jak to się robi. Najpierw na małą skalę.
18 0
Ile ludzi się rozchoruje,lub umrze z zimna, ktoś się zastanowił,w mieszkaniach 14 stopni
22 0
W Chinach wybudowali stację kolejową w 9 godzin, a u nas wykopali dwie dziury w 4 dni. Ja pi.....
16 3
Jechałem Kruszyńską . Jedna dziura, jeden pracownik w dziurze a czterech nad dziurą w roli obserwatorów. Południe zapomnijcie o ciepłe. Byle do wiosny. Nadzieja, że od poniedziałku powyżej zera.
0 0
Tych czterech nad dziurą to uśmiechnięta brygada inżynierów-obserwatorów,która kieruje jednoosobową brygadą robotniczą.
19 1
Współczuje rozumiemy że zimno wam na Południu,takich mamy włodarzy bez kitu,zamiast remontować rury po tylu latach,dzbanki na rondach,poco kupują autobusy przegubowce te pieniądze na infrastrukturę tych rur nowych po kawałku by zrobili.Pozdrawiam opiniodawców.
19 1
Po takiej awarii widać jak miasto Włocławek i MPEC są przygotowani . Powinien zebrać się sztab kryzysowy i pomóc mieszkańcom wydawać grzejniki do ogrzania domu , wystawić namioty żeby ludzie mogli się ogrzać , Więcej informować . Wiele osób jest starszych którzy sami sobie nie poradzą.
2 1
I podstawiać mobilny prysznic żeby się umyć jak człowiek
2 0
Naprawdę jest mnóstwo starych ludzi, którzy przy takich mrozach sobie nie radzą. Co robi miasto i opieka społeczna?
7 1
Gdzie na Południu już grzeją,wg mpec część osiedla ma ciepło
19 0
Szanowni mieszkańcy, więcej wyrozumiałości MPEC ma skrócony czas pracy do 35 godzin tygodniowo, więc to musi potrwać. Jeszcze jedno, aby wynagrodzenia pracowników miejskich nie spadły przysłaliśmy Wam właśnie nowe stawki podatku od nieruchomości.
4 1
Czy w czy cz
Cz
Czy w willi plus jest ciepło
???
10 2
Jak to jest że Zazamcze nie ma awarii?
8 0
Dlaczego nikt nie odbiera pod 993?
1 3
Ile można to samo powtarzać jak ktoś z mordo dzwoni?
12 0
Na boga. Kochaniutka redakcjo przecież tu się kur....a nic nie da przeczytać! Ja wiem reklama dźwignią handlu, ale no na boga, tutaj nic nie można się dowiedzieć cały czas coś wyskakuje! Wasz portal jest po to żeby przekazywać informacje mieszkańcom. No chyba że się mylę, albo zmieńcie nazwę portalu na reklama.pl
11 1
Lepiej idźcie do żabki po coś mocniejszego na ogrzanie bo szybko tego nie naprawią…
2 0
Kto to Tobi❓
1 0
Artysta sceniczny, znany pasjonat motoryzacji, Tobi King? Taki jeden
6 6
Czy przesył wody pitnej, (nawet jeżeli jest podgrzewana to płacimy za sterylną, pitną) powinien odbywać się tymi samymi rurami co do kaloryfera?Trochę to dziwne z punktu higieny.
9 9
To taki mały przedsmak jak wygląda wojna na Ukrainie u nas tylko nie ma spadających bomb, rakiet i jest prąd oni też nie mają ogrzewania i na pewno nie mają ciepłej wody.
4 4
To prawda. Mamy taki przedsmak jak to wygląda. Brak tylko dronów i bomb.
0 0
Ale oligarchy mają kasiorę i kilka willi poza granicami kraju...Ale niektórzy Ukraińcy lubią paść swoich oligarchskich celebrytów, więc zostają w kraju. Mądrzejsza (czyt.zamożniejsza) część dawno wyjechała z kraju -1/3
18 0
Mpec sp z .o.o może w tym roku pieniądze zamiast na nagrody i dywidendę przeznaczą na inwestycje bo widać że to kuleje
14 2
awaria trwa bardzo długo powinna być szybciej usunięta
6 3
Może w piątek włączą ogrzewanie
12 2
Człeku nawet nie wiesz jakie cuda niewidy się dzieją z instalacją podziemną, a poganiasz robotników, którzy z siebie dają dwieście procent. Zobacz, że lanserzy stoją w czerwonych brylach. Pomyśl cider.
3 0
Załatane, czyli jakieś istotne ustawy już przeszły.
6 0
To już wam ciepłej wody nie wyłączą w lato !
Albo, aby was przyzwyczajać do stanu wyjątkowego, to wyłączą światło na dwa tygodnie.
0 0
Dlaczego wam (tzn. nam)? A ty jakiś uprzywilejowany?
8 5
Oddajta generatory ciepła wy cwaniacy od bandery. Niech wam sponsoruje woło.dymi.r Zeł. U nas awarie spowodowane waszą podłością, a wy za nasze fundusze d...y sobie grzejecie.
Nigdy więcej pomocy na wschód.
5 1
Szczęście w nieszczęściu ciepło płynie nie z mpec a z kotłowni tzw.marmoladowni na zazamcze, też wiekowej bardzo i aby patrzeć...
1 0
Ciepło płynie z ciepłowni spółdzieni Zazamcze,która znajduje się na ul.Szpitalnej naprzeciwko parku na Słodowie.KZPOW ("marmoladownia") ma swoją kotłownię zasilaną gazem ziemnym.
10 4
Misiu grzesiu ryś, kardynał kazał zbierać w kościołach na ukraińców, bo oni marzną, to teraz idźmy do pałacu zamieszkać w ciepełku do czasu naprawy instalacji grzewczej. Czy misiu grzesiu ryś grzmiał na ambonie, że mieszkańcy miasta Włocławek marzną i umierają z zimna ? ... a awaria może być też spowodowana sabotażem.
Wrocław też jest w opałach, ale zimna z powodu awarii, jak podają media.
I tak zawierzyliście tłuskowi, to tak macie - POpatrzcie i POczujcie. Szkoda, że nikt z zrządu nie przywozi grzejników i generatorów. Tak o nas dbają.
Wiosną może wybierzemy się do Warszawy pomachać premierowi ...
1 3
A co ma premier do awarii ? Za brak ogrzewania odpowiada samorząd terytorialny a nie administracja centralna. Uczył się w szkole czy skończyło się za masełko?
1 0
Nie myßßlisz, bo jesteś osobą oderwaną od rzeczywistości, bo ruda @ dba o inne nacja mając gdzieś głęboko Polaków. Tak samo zadbali o powodzian jak o dostarczenie grzejników i jakiejkolwiek pomocy tutaj. Rynsztok jesteś z niku: z podwpisu, ponoć o myśleniu.
16 0
i będzie piątek!!!, a gdy mądrzy ludzie tak pisali wcześniej to miejskie niedojdy były strasznie oburzone- że pomówienia i sianie plotek. Tragedia mieć takich ...."władców". Same niedojdy!!!!
9 1
I TAK ZOSTAŁEM MORSEM ................. SPOTKAMY SIĘ W PIERWSZĄ NIEDZIELĘ MIESIĄCA NAD JEZIOREM CZARNYM.
8 0
Kukucki czekaj końca nie pajacuj już raz pokazałeś rozpalony piec i co?
14 0
skubia ten empec z kasy politykiery a sprzetu brak do takich prac potrzebny jest namiot bez dna nagrzewnica agregat i halogeny i pracownicy maja cieplutko dobrze sie pracuje nie na mrozie a jak by jeszcze deszcz padal to co wtedy WSTYD DLSA TAKIEGO ZAKLADU ALE TO JEST TAK JAK PSEUDOPOLITYKIERY A NIE INZYNIEROWIE RZADZA TAKIM ZAWODOWYM ZAKLADEM
2 0
Rzecznik MPEC się schował, nie daje nawet komunikatów nie mówiąc aby były na bieżąco i obszerne.
8 4
ten co mpec rozwijal teraz szpital rozwija zobaczycie jak rozwinie szpital z drugim kolezkom z pelo za rok bedzie taka kicha jak z mpecem
13 0
Dlaczego ukrywa się rzecznik MPEC? Dlaczego to nie on podaje komunikaty? Dlaczego na stronie nadal widnieją informacje sprzed doby? Brak zdjęć,informacji! Co to ma być ?
6 2
Jestem mamą przedszkolaka, moje dziecko nie może iść do przedszkola bo temperatura jest niska. musiałam wziąć wolne, mój pracodawca chociaż zrozumiał sytuacje nie był zadowolony. Nie mam pracy zdalnej a dziecka do pracy nie zabiorę. W związku z tym, zadam pytanie Panu Prezydentowi i wszystkim radnym - KTO MI ZWRÓCI KOSZTY ZA PRZEDSZOLE NIECZYNNE I SIEDZENIE W DOMU Z DZIECKIEM? MÓJ PRACIODAWCA TEZ POWINIEN RZADAC REKOMPENSATY ZA MOJĄ NIEOBECNOŚC W PRACY. Chyba w takich awaryjnych sytuacjach powinno się bardziej myśleć o rodzicach i maluchach.
4 0
grzejniki na jed e ledwo letnie
0 0
Pożyjemy zobaczymy...
0 0
Czy szkoła ruszy normalnie od poniedziałku bo logowanie na zdalne leży...
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddwloclawek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz