Zamknij
Ważne

Popularny sklep odpowiada niezadowolonemu klientowi:"promocja nie mogła zostać naliczona "

 19:05, 05.09.2018 Aktualizacja: 17:37, 06.09.2018
Skomentuj Pan Artur w swoim liście zwraca uwagę na nieprawidłowości, do których miałoby dojść w jednym z dyskontów popularnej sieci handlowej. Fot. Daniel Wiśniewski Pan Artur w swoim liście zwraca uwagę na nieprawidłowości, do których miałoby dojść w jednym z dyskontów popularnej sieci handlowej. Fot. Daniel Wiśniewski

Do sprawy p. Artura, który zwrócił uwagę na możliwe nieprawidłowości związane z zakupem produktów spożywczych w sieci sklepów Biedronka odniosło się biuro prasowe Jeronimo Martins Polska S.A. Z ustaleń biura wynika, że klient zakupił napój o innym smaku, a więc promocja nie mogła zostać naliczona.

Do naszej redakcji p. Artur zgłosił się w sierpniu. Z przesłanego listu wynikało, że podczas zakupów w Biedronce był zszokowany tym, że promocja, która jest opisana w materiałach reklamowych nie obowiązuje w sklepie. W związku z tym, jego rachunek został podwyższony, a napój sprzedawany był w cenie regularnej.

[ZT]30595[/ZT]

Do sytuacji odniosło się biuro prasowe sieci sklepów Biedronka, które stwierdziło, że promocja nie mogła zostać naliczona, ponieważ klient kupił inny produkt.

- Informujemy, że wspomnianą promocją objęte były wyłącznie wybrane smaki produktu, a z naszych ustaleń wynika, iż klient zakupił napój o innym smaku, przez co cena artykułów nie została obniżona. Zweryfikowaliśmy również, że promocja w tym sklepie naliczała się prawidłowo – inni klienci tego samego dnia zakupili objęte nią produkty w obniżonej cenie – informuje Biuro Prasowe Jeronimo Martins Polska S.A.

Biuro prasowe poinformowało także, że klient skontaktował się też z biurem obsługi klienta sieci sklepów Biedronka. Otrzymał od nich stosowne wyjaśnienie.

Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(6)

aaaaaa

21 7

No i jak było do przewidzenia nie "BIEDRONKA" winna tylko KLIENT a bajzel jest coraz większy

19:48, 05.09.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GuniaGunia

21 5

Jakie sposoby:smak pomarańczowy i jabłkowy sprzedają w promocji, a smak cytrynowy i brzoskwiniowy bez promocji, mimo że to ten sam producent. Klient jest przekonany, że wszystkie są w promocji, a Biedronka trzepie kasę na naiwnych. Kapitalizm.

21:20, 05.09.2018
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Kasia1Kasia1

7 2

Tak samo jest w rodzinie rosmanie np z farbami do włosów. Jeden kolor w promocji a inne nie. Sama się kiedyś o tym dowiedziałam przypadkiem.

06:50, 06.09.2018

michumichu

11 6

A po to uczyli w szkole czytania,żeby czytać.Promocje zawsze w swej treści mają tzw."gwiazdkę".a więc wysil się i przeczytaj to co napisane jest w tym odnośniku.Gość nie zns regulaminu promocji i budzi całe miasto...

22:05, 05.09.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ziolek88Ziolek88

22 4

Ja p*****e ludzie to już nie mają większych problemów !! Znając życie bezrobotny "Janusz" który zawsze ma pod górkę i nie ma co zrobić z nadmiarem wolnego czasu !!!

22:15, 05.09.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kyselakkyselak

1 0

To samo z kawą J****BS. Jeden rodzaj w promocji, a dwa pozostałe już nie. Ta sztuczka jest stosowana od niedawna.

21:01, 06.09.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tonytony

1 0

W Biedronce już nie kupuję. Te ich promocje są tak zagmatwane i zakamuflowane, że sami pracownicy nie potrafią nic wyjaśnić, bo dopiero w kasie wszystko się ma okazać.

09:03, 07.09.2018
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddwloclawek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%