Chemiczna spółka z Grupy ORLEN, czołowy producent segmentu nawozowego w kraju, przedstawia swoje produkty w zupełnie nowej odsłonie. Każdy z wytwarzanych we Włocławku nawozów zyskuje własne kolorowe logo uwzględniające wspólny, charakterystyczny element dla całej linii produktowej. Dzięki temu powstaje spójna, atrakcyjna wizerunkowo i kojarzona z producentem linia produktów ANWILU. To kolejny krok rozwoju działań sprzedażowych oraz realizacja marketingowej strategii spółki.
Zmiany wprowadzane przez ANWIL zbiegły się z unijnym rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE, które reguluje przepisy dotyczące udostępniania nawozów na rynkach unijnych. Odpowiednią ustawą zostały one zaadaptowane na grunt polski i będą obowiązywać od 16 lipca bieżącego roku. Wprowadzane regulacje dotyczą między innymi oznakowania opakowań i zbiorczej, przejrzystej, zawierającej konkretne informacje dla klienta, etykiety.
Rebranding produktów ANWILU wpisuje się w szeroką filozofię firmy, która oferuje produkty najwyższej jakości, dbając przy tym także o łatwą identyfikację wizualną, jak również o środowisko naturalne. Podstawą do opracowania nowej linii kreacji dla marek produktowych ANWILU jest insight oparty na know-how organizacji tj. procesie nawożenia.
- Linia graficzna, na której powstały nowe logotypy produktów ANWILU bazuje na symbolice mechanizmu wzrostu i użyźniania. Podstawowym elementem znaków jest kropka, dla każdego z produktów w innym kolorze. Jest ona synonimem pojedynczej granuli nawozu, ale także ziaren czy nasion. Symbolizuje witalność i życie, czyli to, co daje efekty w postaci siły i wzrostu, czynników decydujących o dobrych plonach, zarówno w ilości zbiorów, jak i jakości upraw. Szanując zaufanie klientów do najlepszego jakościowo i wartościowego produktu z ANWILU, teraz oferujemy go w nowych, ciekawych opakowaniach, w przyjaznej kolorystyce
– powiedziała Elżbieta Jabłońska, z-ca dyrektora Biura Komunikacji, Marketingu i Sponsoringu w ANWILU.
Finalny wygląd nowych marek produktowych jest efektem analiz i badań rynkowych, w których zarówno klienci spółki, jak i rolnicy byli pytani o oczekiwania oraz przywiązania konsumenckie.
Jednym z charakterystycznych elementów anwilowskich nawozów, który znalazł kontynuację przy okazji realizacji nowej linii kreacyjnej, jest odniesienie do kolorystyki poszczególnych opakowań dotychczasowych produktów.
Niebieski kolor w logotypie Anvistar nawiązuje do wykorzystywanego do tej pory opakowania saletry amonowej. Podobnie jest z nawozami azotowymi Canvil S oraz Canvil Mg.
Wspomniane badania, skonfrontowane z celami marketingowymi, polityką sprzedażową ANWILU, a także długofalowymi trendami, przyniosły konkretne pomysły i rozwiązania, którymi teraz ANWIL może pochwalić się na rynku.
Ruszył remont przy dawnym Tesco. Jak jeździć?
Oznakujcie to normalnie co za niedbalstwo, rano to ludzie wariowali nie było dobrze oznakowane gdzie jechać.
Macias
22:55, 2025-07-03
Ewakuacja w urzędzie we Włocławku. Pracownicy reagowali
A bążur miał widzenie i ostrzegał
Planeta płonie
22:31, 2025-07-03
O naprawie tej drogi mówiło się latami. Wreszcie...
Bo Wojtkowski był z PO ❤️- a jak oni pracują i co PO-trafią obserwujemy obecnie codziennie te ponure działania w Kraju ❤️.
do Realista
22:27, 2025-07-03
S10 przez Włocławek: Mieszkańcy grożą GDDKiA sądem
Wielcy protestujący a sami będą jeździć przez tą drogę wszędzie ĺaża i protestują byle nie blisko nich a sami jeżdżą przez inne osiedla blokach i smrodza cwaniacy
Polus
22:15, 2025-07-03