Zamknij

"Dwójka" walczy o swoją dyrektor. Prezydent: "Nie pozwolę nauczycielom albo rodzicom wybierać dyrektora"

 08:30, 05.06.2017
Skomentuj Rodzice chcą by dyrektorem SP 2 nadal była Magdalena Lewandowska. Fot. Natalia Seklecka Rodzice chcą by dyrektorem SP 2 nadal była Magdalena Lewandowska. Fot. Natalia Seklecka

Sprawa wyboru dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 budzi emocje wśród kadry placówki, a także rodziców uczęszczających do niej dzieci. Ponieważ drugi rok z rzędu konkurs ogłoszony przez włocławski ratusz nie wyłonił nowego szefa placówki, dyrektora musi powołać prezydent. To budzi niepokój kadry oraz Rady Rodziców.

Przed rokiem do konkursu na dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 zgłosiło się dwóch kandydatów – Janusz Ziółkowski, ówczesny szef placówki i Rafał Chmielewski, mąż radnej PO, Agnieszki Chmielewskiej. Ponieważ żaden z kandydatów nie uzyskał wystarczającej ilości głosów, prezydent powołał na stanowisko pełniącej obowiązki dyrektora (na okres 10 miesięcy) Magdalenę Lewandowską, wcześniej wicedyrektor „dwójki”.

W tym roku konkurs na dyrektora odbył się ponownie. O stanowisko ubiegała się tylko jedna kandydatka. Była to Magdalena Lewandowska. Pełniąca obowiązki dyrektora cieszy się poparciem zarówno grona pedagogicznego, jak i związków zawodowych działających w placówce oraz rodziców. Mimo że była jedyną kandydatką, Lewandowska konkursu na dyrektora nie wygrała. To oburzyło społeczność szkolną, która postanowiła stanąć w jej obronie.

Podczas spotkania prezydenta Wojtkowskiego z mieszkańcami os. Kazimierza Wielkiego, na którym znajduje się SP 2, temat konkursu na dyrektora placówki powracał wielokrotnie. Najpierw głos zabrali rodzice, którzy mówili, że przez zaistniałą sytuację cierpią ich dzieci.

- Co zamierzacie państwo dalej zrobić w sprawie dyrektora? Czy zamierzacie państwo przychylić się do naszego wniosku, żeby dyrektorem była pani Lewandowska? Ona była dobrym dyrektorem, stąd nasze pytanie, co jest nie tak z tą szkołą, że nie możecie państwo podjąć decyzji? - pytała podczas spotkania przedstawicielka Rady Rodziców SP 2.

Prezydent Marek Wojtkowski tłumaczył rodzicom, że dyrektora wybiera komisja konkursowa. Gospodarz miasta przyznał podczas spotkania, że nie wiedział nawet, iż Lewandowska była jedyną kandydatką.

- To, że ja nawet nie wiem, ilu było kandydatów, świadczy o tym, że nie zamierzam ingerować w wybór dyrektora. Dyrektor ma być wybrany przez komisję i koniec tematu – uciął wątek Marek Wojtkowski.

Kwestię wyboru dyrektora poruszyła również przedstawicielka związków zawodowych. Prezydent i w tym przypadku szybko zakończył jednak dyskusję, mówiąc, że nie będzie dalej rozmawiał na ten temat. Przedstawicielka związków została jednak zaproszona na spotkanie w ratuszu, podczas którego mogła omówić z prezydentem kwestię wyboru szefa placówki na osobności.

Choć społeczność szkolna i rodzice stoją za Magdaleną Lewandowską murem, prezydent wydaje się niewzruszony. Na razie nie zdradza, kogo bierze pod uwagę jako ewentualnego kandydata na dyrektora „dwójki”. Cały czas podkreśla jednak, że nie będzie ulegał naciskom.

- Drugi raz dyrektor nie został wybrany, ale to nie jest moja wina – mówi prezydent Marek Wojtkowski. – Nigdy nie pozwolę na to, żeby nauczyciele albo pracownicy wybierali dyrektora, bo nie na tym to polega. Mam złe doświadczenia w tej kwestii. Od tego są komisje, żeby wybierały. Ja też nie wybieram dyrektorów, nie wskazuję nikogo personalnie. Teraz będę jednak musiał tak zrobić, bo procedura już została wyczerpana.

Ponieważ Magdalena Lewandowska ma pełnić obowiązki dyrektora „dwójki” do 30 czerwca, w najbliższym czasie prezydent będzie musiał wskazać osobę, która pokieruje szkołą przez kolejnych pięć lat. Do sprawy wrócimy.

Czy prezydent powinien przychylić się do wniosku Rady Rodziców i powołać na dyrektora SP 2 Magdalenę Lewandowską?

Ankieta zakończona, dziękujemy za oddane głosy. Wyniki głosowania są widoczne poniżej:
Tak 79%
Nie 13%
Nie mam zdania 8%
Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(38)

bylyuczenbylyuczen

16 16

W tych trudnych czasach tylko Pan Ziolkowski da sobie rade i psychicznie i fizycznie jako dyrektor

08:49, 05.06.2017
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mieszkaniecmieszkaniec

3 1

zgadzam się...

09:46, 07.06.2017

rtrtrtrtrtrtrtrtrtrt

29 3

Na ile potrafię zrozumieć Konstytucję a zwłaszcza jej art. 4

"1. Władza zwierzchnia w Rzeczypospolitej Polskiej należy do Narodu.
2. Naród sprawuje władzę przez swoich przedstawicieli lub bezpośrednio."

to czy w tym przypadku Pan Prezydent nie jest tym przedstawicielem i czy nie powienien uszanować woli Narodu?

Nie znam się na polityce. Nie znam również tematu, bo mieszkam gdzieś indziej a moje dziecko jeszcze nie chodzi do szkoły, ale skoro pracownicy szkoły, związki zawodowe, rodzice - czyli praktyczne wszystkie zainteresowane osoby uważają że jakaś Pani jest bardzo dobrym kandydatem, a ta Pani spełnia wszelkie warunki określone w przepisach to dlaczego głos Narodu się nie liczy?
Rozumiem jeśli zdania są podzielone np. związki chcą innego kandydata, rodzice innego itd. Ale jeśli wszyscy chcą tą samą osobę? Tego już nie rozumiem.

08:54, 05.06.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SP2SP2

5 12

Tam kiedyś pracowali Malendowicze (bracia) lubili bijać uczniów, byli czerwoni to uchodziło im na sucho.

08:56, 05.06.2017
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

UczenUczen

2 1

Pamiętam jak mi się dostało od.. do dziś pracującego wf isty za tekst na głos ale tu śmierdzi wódą ! Chodziło o pokój wf istow ! W którym i Pan od muzyki bywał szczególnie w piątki nawet na pierwszej lekcji.. po min. 25 min.. była tam klika..

04:35, 07.06.2017

Sp2Sp2

1 0

Wieśka to pamiętam, ten grubas lubił kokosy wypłacać. A metę mięli tam dobrą. Faktycznie dawali w gardło.

22:05, 24.05.2021

SP2SP2

4 12

Czy Pani Magdalena Lewandowska to córka lub synowa pani Anny Lewandowskiej też nauczycielki tej szkoły.

08:58, 05.06.2017
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

apap

0 3

może synowa?, ale na pewno nie córka

09:49, 05.06.2017

mm

4 0

Nie, nazwisko Pani Lewandowskiej jest po mężu. Panieńskie brzmi inaczej.To nie córka ani nie synowa pani Anny.

13:13, 05.06.2017

Robert 46Robert 46

6 0

To córka p. Czyżewskiej , polonistki ze SP nr.15 ....też wspaniały pedagog!

22:56, 05.06.2017

RysiuRysiu

6 37

Panie prezydencie i to jest genialna odpowiedź -szacunek .Z jakiej racji rodzice maja rządzić Pana wyborem ;Brawo.Niech Pan nie ulega rodzicom ,niech sobie rządzą na własnym podwórku

10:01, 05.06.2017
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

******

23 3

Paluszek ci nie zgnił od trzymania go w d.....,tego smutnego pana.

10:16, 05.06.2017

zapoznanyzapoznany

31 3

w ubiegłym roku p. Ziółkowski mimo iż uzyskał 7 głosów a jego konkurent 0 nie wygrał konkursu. W tym roku było podobnie na 22 głosy p. Lewandowska dostała 10 przy 8 przeciwnych a 4 osoby się wstrzymały. W obu przypadkach nie było bezwzględnej większości głosów a to ma dalsze konsekwencje, gdyż wówczas UM może wstawić swojego człowieka. Cóż pytanie nasuwa się jedno skoro Prezydent ma takiego dobrego kandydata na stanowisko dyrektora SP2 to z jakiego powodu nie stanął on do konkursu. Dlaczego nie zaprezentował swojego pomysłu na szkołę na kolejne 5 lat. A co będzie gdy za rok okaże się ta osoba nie radzi sobie na stanowisku. Będzie wstyd ale wówczas rządzić będzie opozycja niech ona się martwi.

12:05, 05.06.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kasia76kasia76

17 2

A co z innymi konkursami? Kiedy poznamy decyzję wojewody o unieważnieniu konkursów?

12:42, 05.06.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

z wąsemz wąsem

8 22

Jest konkurs, są zasady, jest regulamin. Skoro, w/g komisji konkursowej,pani Lewandowska nie odpowiadała kryteriom no to należy się z tym pogodzić i tyle.
Przegrana pani dyrektor wciaga wszystkich w protest ,jeszcze tyko brakuje aby całe grono z panią na czele legło plackiem przed Urzędem z transparentem " po naszym trupie".

15:22, 05.06.2017
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BrodaczBrodacz

10 2

Oj biedaku! Już chyba nie wiedziałeś w jaki sposób zaistniec w sieci. Większej głupoty dawno nie słyszałem.

16:13, 05.06.2017

crolincrolin

25 5

Jak Pan Prezydent śmie powiedzieć: "Nigdy nie pozwolę na to, żeby nauczyciele albo pracownicy wybierali dyrektora, bo nie na tym to polega." To rodzice i rada pedagogiczna współpracuje z Dyrektorem szkoły. Wygląda że szanowny Pan Prezydent ma w d.... zdanie innych. Komisja ma wybierać.... śmiech na sali. Może jednak Prezydent zainteresował się tymi komisjami. Prezydent nie wiedział nawet że decyzję o nowym dyrektorze musi podjąć do końca czerwca. Bardzo ciekawe kto w takim razie wybiera kandydata na dyrektora. Nie zapominajmy że Przedszkole nr 35 na tym samym osiedlu nie ma także dyrektora. Ciekawe kto ma chrapkę na nasze osiedle.

15:34, 05.06.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

~~gość~~~~gość~~

29 2

Jaki konkurs ! Jaka komisja ! Jeśli ktoś myśli, że dyrektora wybiera się w taki właśnie sposób, to jest idio.......!!! Komisja jest tylko po to by było na kogo zwalić !!! Brałem udział w dwóch takich szopkach konkursowych i jak czytam, że : "Nigdy nie pozwolę na to, żeby nauczyciele albo pracownicy wybierali dyrektora, bo nie na tym to polega." to zadaję pytanie :
Na czym ten wybór ma polegać ???????? Wyciągamy dyrektora z rękawa ???

15:48, 05.06.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

~~gość~~~~gość~~

15 2

Jaki konkurs ! Jaka komisja ! Jeśli ktoś myśli, że dyrektora wybiera się w taki właśnie sposób, to jest idio.......!!! Komisja jest tylko po to, by było na kogo zwalić !!! Brałem udział w dwóch takich szopkach konkursowych i jak czytam, że : "Nigdy nie pozwolę na to, żeby nauczyciele albo pracownicy wybierali dyrektora, bo nie na tym to polega." to zadaję pytanie :
Na czym ten wybór ma polegać ???????? Wyciągamy dyrektora z rękawa ???

15:51, 05.06.2017
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

też gośćteż gość

1 2

...i co wyszedłeś na błazna oświatowego ?

15:58, 05.06.2017

cdecde

23 2

Wcześniej była afera z Wódeckim ,później Ziółkowskim ,teraz Lewandowską.Wszyscy dyrektorzy w obrębie tego samego obiektu.Po ich wyeliminowaniu powstanie duża podstawówka ,którą ktoś przejmie niepodzielnie. Za płotem w Przedszkolu nr 35 też bezkrólewie....Idzie nowe?Trochę niejasne jest tłumaczenie ,że nieważne jest stanowisko nauczycieli i rodziców.Poza uczniami to chyba ich przede wszystkim dotyczy ten wybór.W innym przypadku proponuję wziąć kogoś z łapanki.

17:35, 05.06.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WódeckiWódecki

6 5

Wódecki Marek z Komendy Wojew. Milicji Obywatelskiej we Włocławku - teść Jacka Kuźniewicza , współnie z drugim byłym milicjantem Andrzejem Pałuckim zagwarantowali karierę samorządowca , przyszedł Marek Jacusia uczynił prezesem MPEC

17:55, 05.06.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

szkoła szkoła

8 1

Tam to pewnie ten grubas z Ostrowskiej mąci.

20:38, 05.06.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MiniMini

11 2

I później zniszczą Was jak Poradnię Psychologiczno-Pedagogiczną ostrożnie z tym wojowaniem i popieraniem droga Kadro Pedagogiczna Czy ktoś wie gdzie jest Poradnia we Włocławku ?? Szkołę też można podzielić prawda Pani Prezydent ?

22:24, 05.06.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kzkkzk

15 0

Tylko desperat podejmie się dyrektorowania w szkole gdzie nikt go nie chce. I to jeszcze w momencie reformy edukacji.

22:36, 05.06.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do zapoznany...Do zapoznany...

6 5

O widać znasz szczegóły konkursu i sprzedajesz je publicznie, to zapodaj coś jeszcze... he, he, he Przecież szkoła idealna nie ma się do czego przyczepić. Przoduje w mieście wśród olimpijczyków zarówno przedmiotowych i sportowych!!!!!!

22:51, 05.06.2017
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

zapoznanyzapoznany

4 0

ja o chlebie ty o niebie czyli co ma piernik do wiatraka. Szczegóły konkursu są informacją publiczną i jeśli masz trochę chęci to do takich informacji w UM dotrzesz. Żadna tajemnica choć w twoim przypadku lepiej wyśmiewać niż zadać sobie odrobinę trudu.

10:08, 06.06.2017

z Łanowejz Łanowej

8 5

A mnie się jakby wydaje jakby tam od kilku lat dyrektora nie było... Taka rozp... jakiej świat nie widział!

22:53, 05.06.2017
Odpowiedzi:5
Odpowiedz

tylko roszczeniatylko roszczenia

4 0

to podziękuj UM że nie dawał odpowiednich pieniędzy na remont szkoły. To jego zakichany obowiązek jako organu prowadzącego.

15:58, 06.06.2017

mieszkaniecmieszkaniec

2 0

dokładnie. UM związywał ręce ówczesnemu dyrektorowi "dwójki" i wydaje mi się, że by to bardziej osobiste intencje p. prezydenta. podczas nadania szkole imienia p. Moraczewska nie dość że się spóźniła to jeszcze nawet dokładnie nie wiedziała po co przyszła. a już szopkę zrobiła składając kwiaty pod tablicą pamiątkową.

09:33, 07.06.2017

mieszkaniecmieszkaniec

2 0

tak spieszyła się do wyjścia, że nie czekając na zakończenie odsłonięto dla niej tablicę pamiątkową, złożyła kwiaty, pozowała do zdjęcia i poszła sobie. tablicę zasłonięto a właściwa ceremonia odbyła się później z udziałem reszty gości. widać pani Moraczewska nie chciała "mieszać się" ze zwykłymi szarakami... to mówi samo za siebie o naszych włodarzach. wstyd,,

09:50, 07.06.2017

karolaaaakarolaaaa

2 0

dokładnie. P. prezydent miał jakieś osobiste niechęci do p. Ziółkowskiego. widać to było cokolwiek p. Ziółkowski chciał zrobić- miał pod górkę. nawet jak zaproszono p. prezydenta do Hali Mistrzów na jakieś pokazy to przyszedł żując gumę i odmówił siadania na krześle obok p. Ziółkowskiego. posłał parę fałszywych uśmiechów, uśmiechnął się do kamer i poszedł. cała jego obecność to może 10min.. żenada,, obejmując urząd powinno się schować własne preferencje w kieszeń i umieć odnaleźć się w każdej sytuacji, nawet jeśli jest dla niego niewygodna, przyszedł tam jako prezydent a nie jako kolega..

10:06, 07.06.2017

ADAMOOOOADAMOOOO

2 0

do Karolaaa..... masz rację. to świadczy o kulturze i charakterze człowieka, nikt nie każe im się lubić czy jakoś wylewnie witać ze sobą, ale panu prezydentowi korona z głowy by nie spadał siadając obok pana Ziółkowskiego.. jak by to wyglądało gdyby np. prezydent/ głowa państwa odmówił siadania obok kogoś, bo go nie lubi...

10:19, 07.06.2017

Robert 46Robert 46

12 8

Witam. Znam Magdę bardzo dobrze ( chodziliśmy razem do SP nr.15 , zawsze była i jest bardzo "ułozona" i perfekcyjnie przygotowana do zajęć ... do tego była i nadal jest przepiękną kobietą).
Wiem ,że jeśli zostałaby Dyrektorem , byłby to bez wątpienia najlepszy z możliwych wyborów dla całej społeczności SP nr 2. Magda , wierzę że zostaniesz p. Dyrektor SP nr.2 i życzę Ci tego z całego serca !!! Gorąco pzdr. Robert

22:54, 05.06.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Robert 46Robert 46

9 6

Witam. Znam Magdę bardzo dobrze ( chodziliśmy razem do SP nr.15 , zawsze była i jest bardzo "ułozona" i perfekcyjnie przygotowana do zajęć ... do tego była i nadal jest przepiękną kobietą).
Wiem ,że jeśli zostałaby Dyrektorem , byłby to bez wątpienia najlepszy z możliwych wyborów dla całej społeczności SP nr 2. Magda , wierzę że zostaniesz p. Dyrektor SP nr.2 i życzę Ci tego z całego serca !!! Gorąco pzdr. Robert

22:54, 05.06.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NurekNurek

3 2

Marek Wódecki to teść Jacusia Kuźniewicza ???? Poważnie ?

22:59, 05.06.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RodzicRodzic

12 10

Nikt nie ma odwagi napisac jak w tej szkole na prawde jest wystarczy obejść w koło bród i bałagan od lat, a kolejni dyrektorzy nic nie robią bo sa z tej samej kliki leniwych nauczycielek ktore tak teraz walcza by dalej nic nie robic tylko kase od nas brać na pn. Ksero ktorego i tak nie robia a ostatnio na drzewka masakra a nadleśnictwo dało by za darmo tylko tylka nie chciało się ruszyc. Nie dziwię sie ze nie ma innych kandydatow bo kto by chcial tam iść w stado skloconych zawistnych bab. Czas na porządki i zmiany Panie Prezydencie!

23:03, 05.06.2017
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

lolololo

5 2

Do Rodzica "Bród i bałagan od lat...." szkoda, że popołudniami i wieczorami rodzice dzieci z tej szkoły zapominają o kulturze spacerowania i korzystania z obiektu użyteczności publicznej pozostawiając śmieci, butelki po alkoholach, zużyte pieluchy, psie odchody itp. itd. na terenie na którym dzieci mają wychowanie fizyczne... żenada!!! A pretensje do wszystkich i o wszystko!!! Z tarasu przy szkole mieszkańcy osiedla zrobili sobie szalet publiczny!!! Weźcie się lepiej do pracy a nie utrzymywać się z zasiłków, jednego dnia być panem życia i upijać się tanim winem w dziecięcej piaskownicy!!!!!!!!!!!!!!!

09:12, 06.06.2017

do Rodzicado Rodzica

4 2

teraz jesteś taki mądrala a gdzie byłeś ze swoim pomysłem kiedy zbierano fundusze na drzewka posadzone przed szkołą ? Trzeba było przyjść do p. Dyrektor i powiedzieć że masz taką wiedzę iż nadleśnictwo za darmo daje sadzonki. Ale po co lepiej wydać parę złotych z 500+ niż wykazać się inicjatywą a następnie obsmarować na portalu. Widać że niczego się w życiu nie nauczyłeś bo zamiast chodzić do szkoły wolałeś w nią rzucać kamieniami.

11:06, 06.06.2017

Do kulturalnych Do kulturalnych

8 5

Ja się nie dziwię prezydentowi że ma trudny orzech do zgryzienia. Taki poziom dyskusji jaki zobaczyłem ze strony jednej wrzeszczącej nauczycielki na spotkaniu z mieszkańcami z SP2 to się cieszę że, nie mam już dzieci w wieku szkolnym. Moje dzieci na szczęście chodziły do tej szkoły w czasie jej świetności tj. W latach 80-tych.

23:08, 05.06.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RodziceRodzice

9 6

Czekamy na zmiany w tej szkole Panie prezydencie. Niestety nie mieliśmy odwagi tego powiedzieć na spotkaniu, bo z tyłu siedziała ubawiona po pachy i przesłuchująca się pyskówce swoich podwładnych aktualna Pani Dyrektor!!!!!

23:12, 05.06.2017
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

rodzice22rodzice22

3 2

To chyba źle patrzyłeś. Żal mi Ciebie drogi rodzicu.

08:12, 06.06.2017

Do Roberta 46Do Roberta 46

8 4

Czegoś nie rozumiem to nie konkurs piękności skoro taka fajna umow się pan. A merytorycznie- tej Pani prezydent dał szanse pełniła obowiązki przez rok z jego powolania ale chyba sie nie sprawdziła czyli rozumiem nic dobrego nie zrobiła, się nie wykazała skoro Szanowna komisja nie przedłużyła umowy na nowy pełen okres kadencji dyrektora.

23:20, 05.06.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OlimpjczykOlimpjczyk

4 4

Jak tam sport w SP 2? Olimpjczycy chyba już zgarnęli wszystkie nagrody i puchary w mieście, he, he, he....Taka nazwa zobowiązuje?

23:21, 05.06.2017
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

xxx88z xxx88z

1 1

Z ciebie taki olimpijczyk jak z koziej d.... trąba. Jak nie wiesz o czym mowa to nie zabieraj głosu choć anonimowo ale wstydy sobie oszczędź.

10:25, 06.06.2017

Do Roberta 46Do Roberta 46

6 0

Układanie fryzury to też praca...

23:24, 05.06.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rysiula Rysiula

4 2

Czy Pani M to singielka bo co za dużo chłopów jej broni . Co na to wasze żony ?

23:29, 05.06.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do RysiulaDo Rysiula

4 3

Singielka dziwne skoro taka idealna cos chyba jednak nie tak

23:35, 05.06.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Popi Popi

8 3

Po pierwsze co do nauczycielek to one niech najpierw nauczą się kultury obycia. Mniej jadu, zawiści . Co do leniwych to sami mogliście zostać nauczycielami to wasze leniwe dupy są leniwe. Trzeba było zostać nauczycielem ...Żeby było jasne nie pracuję w tej branży bo mało płacą, atmosfera straszna jad ,zawiść bab niesamowita..Po trzecie w każdej szkole Włocławskiej należy zrobić czystki bo od lat na stanowiskach siedzą te same babsztyle i nie ma nikogo młodego.Większość powinna iść już na emeryt ...Bez oburzenia masę
ludzi jest zwalnianych i muszą sobie radzić więc jak kilka nauczycielek odejdzie na emeryt to korona im z głowy nie spadnie .. I skasować nepotyzm i kumoterstwo nie pociotki itp nie rodziny typu Pani dyr i jej familia,a nowa świeża krew .Czas na młodych nauczycieli i mądrych dyrektorów..Do tych co nie lubią nauczycieli to tylko wasze urazy z młodości .Nie każdy nauczyciel jest zły i toruje innym karierę.. Jeśli ktoś nie został lekarzem sam sobie winien po części bo jego wina ,mógł się uczyć .Nie każdy nauczyciel jest winny ludzkich porażek,więc drodzy rodzice przestańcie nienawidzieć nauczycieli ...A co do rodziców jak domniemam Pani Magdalena to wasza znajomka a jak zostanie dyrektorem to i dzieci będą miały dobre oceny za free po znajomości bo najlepiej w życiu nic nie robić a dostawać gratis.Pewnie obecna Pani dyrektor za mocno ciśnie na wiedze a wasze dzieci nie dają rady i to ma zmienić się po wyborze Pani Magdaleny ?

23:50, 05.06.2017
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

B. AkałarzB. Akałarz

2 2

"Nie każdy nauczyciel jest zły i toruje innym karierę.."

Twój nauczyciel/ka był/a do niczego. Nie nauczył/a cię pisać po polsku i zgodnie z prawidłami. Przy mnie siedziałbyś w kozie, aż byś się nauczył szanować język ojczysty!

01:08, 06.06.2017

do Popido Popi

1 1

ty to masz kisiel zamiast mózgu w głowie ale cóż to nie moja wina resztę sobie dopisz, dośpiewaj jak wolisz. Czyżby zabrakło dla ciebie miejsca i tak mocno rozpisujesz się o kumoterstwie. Zdejmij te różowe okulary i popatrz na świat taki jaki on jest. Zaczynając od obecnej partii rządzącej czyli ty wszystkich Misiewiczów, poprzez te urzędy wojewódzkie, powiatowe itd. wszędzie to jest. Ameryki nie odkryłeś. Za rok rządzić będzie ktoś inny i zobaczysz jaka będzie ewakuacja z UM.

15:29, 06.06.2017

crolincrolin

11 2

Najciekawsze jest to że Pan Prezydent na Dyrektora i tak musi wybrać kogoś z rady pedagogicznej SP2 nie wprowadzi nikogo z swoich (obcych) bo musiałby być konkurs a na to nie ma już czasu. Więc jaka zmiana ??? Więc i tak nic się nie zmieni.
Moje dziecko chodziło za czasów Pana Ziolkowskiego i chodzi za czasów Pani Lewandowskiej i muszę przyznać że zaczyna się w końcu coś dziać w szkole. Pani Dyrektor zaczyna zmieniać ta szara rzeczywistość naszej szkoły. Dziwicie się ze nie zrobiła rewolucyjnych zmian Ale przepraszam jak można zrobić takowe w 10 miesięcy jak kasa rządzi Urząd Miasta. Mało tego została powołana na stanowisko od września a wszelkie organizacje zatrudnionych pracowników oraz plany budżetowe na następny rok szkolny robi się o wiele wcześniej (czyli robił je P. Ziółkowski). Tak naprawdę to ona nie mogła się wykazać. Dlaczego by nie dac jej szansy aby była normalna kadencję i wtedy będzie wiadomo jakim jest Dyrektorem.

06:30, 06.06.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MaryMary

7 4

Coś mi się zdaje ze Pan Wojtkowski najlepiej wybierze kogoś od siebie, widzę że do tego dąży. Sporo osób juz poustawiał.

06:37, 06.06.2017
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

crolincrolin

2 0

Napisałam wyżej już że nie może wybrać nikogo od siebie bo musi teraz wybrać kogoś z szkoły. Takie są zasady. Nowa osoba może zostać wybrana tylko gdyby został rozpisany kolejny konkurs!

09:22, 06.06.2017

ww

1 3

Nie masz pojęcia o niczym i piszesz takie głupoty !

08:16, 06.06.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ubawionyubawiony

9 2

Odnoszę wrażenie że wszyscy chcą zostać dyrektorem SP2 ale.... się wstydzą stanąć do konkursu. Jakoś nie było słychać o powalającej liczbie kandydatów na wskazane stanowisko a pytanie jest dla czego tak się stało? Czyżby po ubiegłorocznym blamażu kandydata UM notabene męża jednej z radnych naszego miasta odeszły innym chęci. Trzeba się wykazać wiedzą, umiejętnościami organizacyjnymi itd. a nie mówić jak to brudno jest wokół szkoły. Panu Prezydentowi polecam przeczytać dokładnie rozporządzenie w sprawie wyboru dyrektorów szkół i placówek bo z moich wiadomości wynika, że będzie musiał jeszcze raz stanąć przed radą pedagogiczną i poprosić o akceptację osoby dyrektor którego przyniesie w "teczce" a to może nie być prosta sprawa.

10:56, 06.06.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PopiPopi

1 1

B.Akałarz
Jak wytykasz komuś błędy to pamiętaj, że prawidła to są do butów, do ich rozciągania .;p Żaden z ciebie autorytet aby mnie pouczać ...

12:38, 06.06.2017
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HANECZKA HANECZKA

5 7

Hehe Pani dyrektor nie miała przez 10 miesięcy czasu na wprowadzenie poważnych zmian - -Ludzie o czym wy piszecie .Kobieta z takim stażem pracy nie miała czasu na zmiany?!. Weźcie przykład młodych nauczycieli, którzy muszą wykazać się w 9 miesięcy dopiero zaczynając pracę i wysłuchując roszczeniowych rodziców,wymagających od młodego aby wiedział wszystko ...Ta Pani miała wystarczająco dużo czasy aby wprowadzić zmiany .Pozdrawiam ...

12:48, 06.06.2017
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

echech

1 1

ocho kolejny roszczeniowiec się odezwał a przykład wzięty z sufitu. Chciałbym zobaczyć jak nowy dyrektor bez wsparcia UM daje sobie radę na stanowisku.

15:20, 06.06.2017

crolincrolin

0 0

Niestety, ale taka jest prawda. Skoro Urząd Miasta nie dał pieniędzy to niby z jakich P. Dyrektor miała przeprowadzić te zmiany. Chyba że ty byłeś sponsorem wydatków szkoły....

13:10, 07.06.2017

Do ubawionego  Do ubawionego

5 6

Widzę że ktoś tu ciągle poucza p. Prezydenta pewnie jakaś nauczycielka z 2 która zapomniała że on jest jej pracodawcą! I chciałaby sama rządzić lecz na szczęście nie ona odpowiada za szkołę i jej poziom jaki oczekuja rodzice!

13:22, 06.06.2017
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ubawionyubawiony

2 1

Właśnie się nieźle ubawiłem Sherlocku a może kapitan Sowa na tropie. Widać jak ci słoma z butów wystaje po takiego rodzaju wypowiedzi. Trzeba douczać Prezia bo niedouczony albo ma kiepskich podpowiadaczy. Tak było ze zwolnieniami w UM a tera musi przywracać na stanowiska. A co do drugiej części twoich niskiego lotu wypowiedzi no to strzeliłeś kulą w płot. Czyżby ci się coś w głowie poprzestawiało kto jak nie nauczyciele odpowiadają za poziom nauczania w szkole ? Twoim zdaniem prezydent miasta brawo ty. A co do rodziców to powiem tak niech się zainteresują edukacją swoich pociech a nie tylko wypchnąć z domu o poranku i na pół dnia spokój można polatać po lumpeksach albo na fejsie gaworzyć się.

14:23, 06.06.2017

a kukua kuku

0 0

Jest pracodawcą ale nie za swoje pieniądze. Sprawdź co to jest subwencja z Ministerstwa Finansów bo może przespałeś te lekcje na których o tym mówili.

14:29, 06.06.2017

zenonzenon

4 2

pora na zdecydowane zmiany.....i tyle...

14:14, 06.06.2017
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

oberwator77oberwator77

2 0

w ubiegłym roku też tak wielu pisało i co ? .... albo zabrakło prezydentowi odwagi na radykalną zmianę albo na włocławskiej giełdzie nie ma odpowiedniego kandydata na stanowisko dyrektora SP2. Może ty masz to się podziel informacją a nie kisisz ją dla siebie.

15:15, 06.06.2017

0%