Zamknij

Internetowa burza wokół SP 20. Niski poziom czy zbyt duże wymagania? Głos zabrał...

13:08, 19.12.2018 . Aktualizacja: 10:57, 20.12.2018
Skomentuj Wpis internauty wywołał prawdziwą burzę. Fot. DDWloclawek.pl Wpis internauty wywołał prawdziwą burzę. Fot. DDWloclawek.pl

Pytanie internauty o poziom w Szkole Podstawowej nr 20 wywołało na portalu DDWloclawek.pl prawdziwą burzę. Niektórzy krytykują nauczycieli za złe traktowanie uczniów, inni za robienie zbyt wielu klasówek, jeszcze inni – za niski poziom nauczania. Głos w sprawie zabrał także dyrektor placówki.

- Co się dzieje w SP 20? Wyniki próbnego egzaminu ósmoklasisty są zatrważające, dyrekcja nie reaguje, nauczyciele wyżywają się na uczniach, jakaś masakra, to była kiedyś naprawdę dobra szkoła... Macie jakieś doświadczenia w związku z SP 20? - pytał w dziale „Zapytaj” internauta podpisany jako Rodzic.

To pytanie rozpętało burzliwą dyskusję na temat poziomu nauczania oraz zachowania poszczególnych nauczycieli.

Internauci mieli zastrzeżenia także do dyrekcji.

- Rodzice się boją, ponieważ po każdym zgłoszeniu u dyrekcji problemu z nauczycielem, nauczyciel mści się na dzieciach, dyrektor obstaje za swoimi i nic nie można osiągnąć, a dzieci tylko tracą... - dodaje ktoś inny.

Nie brakuje też wypowiedzi rodziców niezadowolonych z tego, jak dużo czasu ich dzieci muszą poświęcać na naukę.

- Mam córkę, która chodzi do tej szkoły. Nauczyciele zadają prace domowe na " potęgę ", a sami na lekcjach nie tłumaczą, wszystko spoczywa na rodzicach. A nauczyciele rzeczywiście albo mają swoich pupili albo mają problem do uczniów o byle co. Ktoś w końcu powinien zainteresować się tym – pisze jeden z internautów.

- Zdecydowanie za dużo jest w SP20 klasówek, sprawdzianów, kartkówek oraz prac domowych, uczniowie nie dają rady, brakuje czasu aby na wszystko się nauczyć, to jest po prostu chore, dzieci nie mają nawet weekendu żeby odpocząć – dodaje inna osoba.

W dyskusji pojawiły się również głosy biorące w obronę szkołę i nauczycieli.

- Dzieci nie uczą się. tylko siedzą z nosami w tabletach i komórkach. Ale wszystkiemu winny nauczyciel... Brawo rodzice – skomentował inny internauta.

Głos w sprawie zabrał także dyrektor SP 20, Marek Wódecki, który przesłał do naszej redakcji wiadomość, w której odnosi się do – jak zaznacza – nieprawdziwych informacji przedstawionych przez uczestników internetowej dyskusji poświęconej placówce. Na wstępie dyrektor tłumaczy, że wyniki próbnego egzaminu ósmoklasisty nie są w pełni znane.

- Rzeczywiście nauczyciel matematyki po sprawdzeniu kilkudziesięciu prac rozmawiał z uczniami o wynikach, które jego zdaniem odbiegają od skali umiejętności podopiecznych. Sami uczniowie stwierdzili, że skoro wyniki egzaminu nie mogą mieć wpływu na oceny z przedmiotów (przypomnienie Pani Dyrektor Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej), nie wszyscy z należytą powagą podeszli do rozwiązywania zadań. Mówiąc wprost, kilkoro uczniów nie podjęło nawet próby odpowiedzi na zadanie otwarte. Jaka to jest "wina" nauczyciela? – pyta Marek Wódecki i dodaje: – Szkalowany nauczyciel pracuje z sukcesami w placówce od kilkunastu lat, osiągając dobre wyniki z uczniami, zarówno na sprawdzianach, jak i konkursach przedmiotowych. Rodzice wręcz zabiegają o jego osobę przed rozpoczęciem kolejnych lat nauki w szkole.

Dyrektor „Dwudziestki" dodaje, że jako szef placówki jest zainteresowany wynikami uczniów i organizuje dla nich (wraz z nauczycielami) wiele form pomocy.

- Nie lubię osobistych "wypraw" pod swoim adresem. Kierowane przeze mnie Gimnazjum nr 2 osiągało rezultaty w środku stawki włocławskich placówek – przypomina Wódecki. – Ze szkoły tej nie zostałem usunięty, ale po przegranym konkursie (dziękuję uczniom, rodzicom i nauczycielom za wspieranie mojej osoby) "zmieniłem barwy klubowe" i z dużą satysfakcją dla każdej ze stron osiągamy sukcesy w wielu dziedzinach.

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(65)

PoinformowanyPoinformowany

16 16

W tej szkole w ogóle cuda się dzieją, romanse i intrygi, cuda na kiju... :))) 13:19, 19.12.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

WLOCLAWIANIN_PLWLOCLAWIANIN_PL

12 3

Normalnie "Trudne sprawy".. szkoda mi Pana.. 13:42, 19.12.2018


Przemo.Przemo.

13 7

Ale zostałeś poinformowany przez kogoś, czy byłeś świadkiem wymienionych historii...... jesteś żałosny człowieku. 14:08, 19.12.2018


reo

KoniKoni

13 14

No to się teraz zastanawiam czy córki nie przepisać do 12, bo w tym roku zaczęła w 20. 13:26, 19.12.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NieeerNieeer

6 2

W 12 wcale nie jest lepiej.....tam też jest dyrektor który wszystko ma gdzieś tam każdy robi co chce 15:37, 19.12.2018


sp20sp20

17 11

1. potwierdzam, dziwna szkoła
2. trochę nauczyciele powinni pokazać ludzką twarz
3. fakt, dzisiejsza młodzież jest trudna
4. ocena powinna motywować ucznia do dalszej pracy, 13:37, 19.12.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mama10latkiMama10latki

12 15

Poziom nauczania Pan od matematyki i od j.polskiego jest żenujący. Na lekcji jeden przykład reszta do domu. Pan Dyrektor udaje, ze wszystko gra, a nie ma pojęcia co się w jego szkole wyprawia. Zawsze uśmiechnięty i serdeczny i to tyle. Panie Marku, dlaczego spada liczba chętnych na obiady? Może dlatego, ze nie da się ich jeść i nie ma zup! 13:39, 19.12.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Wiesio Wiesio

3 0

- mąż poprzedniej dyrektorki SP23 ,
Ponieważ ja zabieram zupę w słoiku 16:50, 19.12.2018


Magister Magister

4 2

Kto tak mówi że spada liczba dzieci jestem pewien że liczba ponad 300 obiadów jest dość spora i jeśli pani jest taka pewna swoich wypowiedzi to jest pani źle poinformowana a zupy to jest nie możliwe do wykonania dziękuję do widzenia. 17:13, 19.12.2018


qwertyqwerty

32 7

Uważacie, że będzie lepiej kiedy przepiszecie dzieci gdzie indziej? Te same lamenty i argumenty słychać w każdej szkole. Rodzice nie mają czasu na odrabianie lekcji za dzieci, dramat. Zainstalujcie 3latkom nową aplikację w telefonie, żeby dało wam spokój i czekajcie. 13:45, 19.12.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kamilka1kamilka1

2 6

proszę mówić za siebie. Ja z 8-klasistą i córką klasa 5 siedzę coraz częsciej nad lekcjami do 22 lub 23. Niestety podstawa jest przeładowana i sami nid dają rady. Syn prawie 40 godzin w tygodniu, bo są obowiążkowe zajęcia dodatkowe 3 razy w tygodniu przygotowujące do testów na 7.15, kończą o 15.20 a w nast. półroczu w czwartki będą zaczynać tak jak obecnie 7.15 i kończyć po 16tej. Nawet dorosły odpoczywa po 8 godzinach pracy, a dzieci cóż... muszą odrabiać lekcje i codzienne klasówki i sprawdziany. Nawet ciężko znaleźć czas na poprawki.
16:28, 19.12.2018


ObroncaObronca

37 7

Najlepiej zwalić na nauczyciela. Może i żądają zbyt dużo. Ale co można zrobić przez 45 min. Zanim ogarnie 30 dzieciaków to połowa czasu minie. A dzieciaki są jakie są - przemądrzałe że hej. A rodzice tylko narzekają. W domu sobie z jednym dzieciakiem nie dają rady a wymagają od nauczyciela który ma ich 30 na lekcji. I jeszcze mają czas na nagrywanie filmików. Z tego co wiem nie wolno używać telefonów na lekcji. Pozdrawiam wszystkich 13:47, 19.12.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Gość Gość

13 12

Jacy Ci nauczyciele są biedni ... ojojoj
A kiedyś to lekcja trwała dłużej??
Ja też chodziłam do tej szkoły ponad 25 lat temu a teraz chodzi tam moje dziecko...
Mam wrażenie, ze to ja jestem nauczycielką mojego dziecka i to mnie należy się pensja takiej pani od matematyki czy polskiego. Mój syn nie ma problemów z nauką ma 5 i 4 to nauczyciele dziś nie uczą tylko wymagają i zwalają całą prace na rodzica. 14:45, 19.12.2018


Do Gość Do Gość

12 9

To zmień pracę i idź wykonywać zawód nauczyciela. Wtedy pogadamy. 16:26, 19.12.2018


Gosc1Gosc1

10 9

Ale ja nie narzekam na swoją pracę nie mam potrzeby jej zmieniać. Może niektórzy nauczyciele powinni się zastanowić czy wybrali taki zawód ze wzgledu na "powołanie" czy wolne ferie i wakacje. 16:44, 19.12.2018


GośćGość

11 13

Kiedy ja chodzilam do tej szkoły było całkowicie inaczej.Pani Dyrektor też była inna i był inny tok nauczania można było się pośmiać, porozmawiać nauczyciel wytłumaczył jedynie pani od przyrody była dość niemiła bo gdy ktoś czegoś nie rozumiał potrafiła krzyknąć ale teraz z biegiem lat i zmianą nauczycieli oraz dyrekcji widzę że w tej szkole jest coraz gorzej. 13:51, 19.12.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

eljoteljot

26 2

Moje dzieciaki wszystkie kończyły SP20 a następnie licea i studia tyle,że to było prawie dwadzieścia lat temu i nie było jeszcze tego skandalicznego partyjnego klucza w zakresie przyjmowania nauczycieli do pracy a następnie ich oceny.A już szczytem jest obsadzenie na stanowisku wiceprezydenta odpowiedzialnego za
szkolnictwo osoby która w środowisku nie ma żadnego poważania. 13:51, 19.12.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rodzicrodzic

28 8

żenujące komentarze, najlepiej oczerniać nauczycieli i dyrektora, moje dzieci uczęszczały do gimnazjum nr 2, gdzie Pan Wódecki był dyrektorem, nie miały problemów z nauką, do tej pory wspominają świetną atmosferę jaka w tej szkole panowała, wydaje mi się, że tu chodzi znowu o stołki 14:32, 19.12.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RodzicRodzic

10 5

Do Pana dyrektora -nauczyciel matematyki pan L. Jest lubiany tyle, problem jak czytam posty przedmiot język polski -co prawda kilku brakuje wpisów . 14:36, 19.12.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ApolloApollo

14 13

Chcieliście socjalizmu to macie!! Nepotyzm kolesiostwo i niekompetencja. W normalnym panstwie szkola jest prywatna placisz za nia z wlasnej kieszeni i posylasz dzieciaka do takiej jaka Ci sie podoba, dzieciak lubi historie, wybierasz szkole gdzie jest kilka godz w tyg, ma potencjal na informatyka taka szkole wybierasz itd, i nie bylo by sytuacji ze zatrudniane sa jako nauczyciele osoby z przypadku bo szkole zalezalo by utrzymaniu odpowiedniego poziomu bo za tym ida pieniadze rodzicow!!! A tak to mamy dramat jaki jest teraz i jeszcze nauczyciele chca podwyzek 1000 zl!!hehege w prywatnej szkole dobry nauczyciel dostałby i 5000 zl podwyżki bo wlasciciel szybko by policzył ze dzieki jego pracy zarabia dla niego 5 razy tyle. 14:38, 19.12.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

......

4 0

Czytając to trochę racji jest, dobry pracownik załuguję na podwyżkę tylko hmmm...czy6 normalni nauczyciele w Państwowych szkołach nie borykają się z większymi problemami z młodzieżą ? I tak na prawdę to ich praca nie jest cięższa ? I czy po podwyżkach nie czuli by sie bardziej docenieni i przykładali sie bardziej do pracy ? (nie mówię że wszyscy). 16:54, 19.12.2018


znam ichznam ich

20 10

Każda szkoła bez wyjątku gnije. I każdy dyrektor będzie zawsze mówił, że to nie u niego. Każdy nauczyciel nadaje się do wymiany i bez problemu można zastąpić go innym. Niestety równie miernym. 1000 zł podwyżki. 14:39, 19.12.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OoooooOooooo

17 19

Jak dyrektur jest miękki to nauczyciele robią co chce . Był poprzedni dyrektor byla renoma przy Wodeckim jest dno 14:42, 19.12.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


yhmyhm

9 7

długo pociłeś się nad tym "pseudo-inteligenckim" tekstem? 14:57, 19.12.2018


RodzicRodzic

5 1

Do - zbulwersowana pseudo nauczycielka !! Brak słów które mogą oddać co myśle o wypowiedzi . Gratuluje i myśle że poziom tego kto napisał gwarantuje wysoki poziom nauczania .Oblewa to .... całą pozostałą resztę nauczycieli tej szkoły pytam gdzie jest Pan dyrektor ? 15:10, 19.12.2018


enirenir

3 1

kretynem to jesteś ty a twoje dzieci bękartami i kto tu mówi o pomówieniach i obrażaniach nie zyczę sobie 16:32, 19.12.2018


larssonlarsson

36 15

Hej mundrole, zwani rodzicami!
Rozpieszczacie swoje dzieciaki, robią w szkole co chcą, pyskują... a potem przychodzicie na skargę (najlepiej od razu do Dyrektora) z wielkim pretensjami. Jak się dzieciak nie chce uczyć, to nic nauczyciel nie poradzi. Wtedy wkraczacie Wy, drodzy Rodzice. Nie zwalacie na nauczyciela, tylko przywołujecie dzieciaka do porządku. Tylko wtedy oczekujcie wyników i rozliczajcie nauczycieli. 15:02, 19.12.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

......

10 2

Ja jestem po tej szkole, wyszedłem z niej z dobrymi ocenami i nie narzekałem na zbyt wysoki poziom czy na nauczycieli, bo to ode mnie zależało czy zdam ja z dobrymi ocenami. Pozdrawiam tych nauczycieli których miałem trzymajcie się tam i nie dajcie sie tym osobom co się nazywają "rodzicami". Nauczyciel może nie umie przekazać co niektóry wiedzy ale rodzice są też ludźmi i nie potrafią wychować... 17:01, 19.12.2018


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


do prawnikdo prawnik

2 0

ty prawnik sądząc po twoich wypocinach zapewne po WSHE , jakim prawem ubliżasz rodzicom prostaczku 15:20, 19.12.2018


KlaudiKlaudi

9 2

Oj tak ,obiady to pomyłka z drugiej strony za takie stawki trudno wymagać. Kiełbasa w sosie z ziemniakami, picie z syropu gdzie 90% to syrop glukozowo-fruktozowy, blee i takim czymś karmimy nasze dzieci. Zdecydowanie porządna zupa bez dodatku kostki rosołowej była by o niebo zdrowsza i pewnie smaczniejsza. 15:23, 19.12.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

ElelElel

7 4

Gotuj w domu, zupe bez kostki rosołowej. Obiady jak za taką cenę kiepskie nie są, a jak chce Pani obiady lepszej jakości to trzeba się liczyć z ich ceną 15:49, 19.12.2018


GitGit

11 0

Jadłaś co zrobisz za 2,80 w domu z dokladka dajecie sami byle co do jedzenia a później dzieciak nic nie chce za dużo mają w dup... wybrzydzają itd... moje dziecko zadowolone nawet bardzo więc gdzie ten problem? Nie pasuje wypisać i git 17:36, 19.12.2018


ZorientowanyZorientowany

0 0

Z tego co wiem dzieci na obiadach w SP 20 ponad 300 i zdarzają się niezadowolone, niejadki ale też takie co od lat jedzą i sobie chwalą a rodzice zadowoleni ze dzieciaki najedzone. A swoją drogą: nauczyciele beee, kuchnia beee i co jeszcze? 21:24, 22.12.2018


klasaklasa

19 1

syna mam w 19stce tez próbne poszły tragicznie. Jest za bardzo rozbudowana podstawa programowa. Niczyja wina tylko Ministerstwa, nauczyciele swoją drogą bywają tacy, ktorzy nie potrafią przekazać swojej wiedzy. Prace domowe i klasówki do nocy. Padamy z nóg. Klasa VIII 15:57, 19.12.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

yuiyui

3 1

W SP 23 próbne egzaminy poszły super 21:52, 20.12.2018


babcia babcia

13 7

Podobno od przyszłego roku nie tylko dyrektorzy szkół ale i wszyscy nauczyciele będą obsadzani w/g klucza partyjnego oczywiście w ramach ,,konkursów '' - tak wyglada ,,dup...kracja po Polsku . 16:01, 19.12.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RodzicRodzic

19 5

Do dyrektora SP 20 - proszę ogłosić termin spotkania rodziców, z Panem. Myślę że na początek to będzie jakieś rozwiązanie... 16:13, 19.12.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DdDd

14 0

Proszę o informację na portalu odnośnie,, rankingu '' testu 8 klasy jak wypadły poszczególne szkoły z Włocławka i okolic 16:43, 19.12.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

,,,,,,

11 6

I znowu cały teren łacznie z plcacem przy Przychodni Łady zastawią samochodami , bo państwo na wywiadówkę przyjechało. 16:58, 19.12.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nie-nauczyciel/robotNie-nauczyciel/robot

27 5

Uwaga ! - pokolenie gimbusów wprowadza swoje maleńkie pociechy do szkół. Pod szkoły podjeżdżają Bentleyami i dzieciom otwierają drzwi, bo jak nie, to nie wysiądzie i zacznie beczeć. Już w szkołach jest przerażająco smutno i będzie jeszcze gorzej. Po prostu narasta wyżywanie się na nauczycielach, bo sami nie potrafią zapanować nad swoim DNA. Do szkół przynoszą swoje niepowodzenia. Są to niestety skutki nadmiernej wolności i demokracji. Jak dziecko nie rozumie, to pewnie ma wasze geny. Usiądź z dzieckiem w domu i mu wytłumacz. Przecież wspólne geny powinny wspomóc proces dydaktyczny. A jeśli jedna z drugim nie macie czasu lub nie potraficie, to korki wykup, i wtedy biegnij sobie na siłkę lub paznokietki malować. Według mnie w Polsce może narastać zjawisko wymuszania ocen i ustawiania po kątach nauczycieli. Rodzice powinni mieć zakaz wstępu na teren szkoły. Nadto powinny zostać zlikwidowane dzienniki elektroniczne, kto ten absurd wymyślił? Kiedyś dostało się papierowym w łepetynę, że aż miło się robiło. Krzyknąć już też nie można? Matko przenajświętsza, ale wolność wypaczyła system edukacji, szok!!! 18:57, 19.12.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

CINIEŚCINIEŚ

0 4

A TOBIE TO ŻAL ŻE KTOŚ MA BENTLEYA A TY MUSISZ/NIE MUSISZ W SZKOLE UCZYĆ!!! 21:45, 20.12.2018


Prawnyk Prawnyk

19 7

Głośno myślę, ale według mnie zjawisko wymuszania oceny/ocen na nauczycielu można by było zakwalifikować jako namawianie do poświadczenia nieprawdy i w konsekwencji przedstawić zarzuty i przesłać akt oskarżenia do sądu. Dziennik lekcyjny jest dokumentem i poświadczanie w nim nieprawdy jest zagrożone odpowiednią karą. Szanowni Pedagodzy próbujcie pójść tą drogą. W przypadku agresji rodziców (nawet wzrokowej) władze szkoły powinny wzywać Straż Miejską z prośbą o wyprowadzenie delikwentów za furtkę. Każda szkoła jest placówką państwową z godłem i żaden rodzic nie ma prawa się w niej panoszyć, albo stosować niedozwolone prawem naciski na nauczycieli. Szkołą zarządza dyrektor a nie rodzic. 19:27, 19.12.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

LolLol

5 0

Inna sprawa, gdy nauczyciele faworyzują ucznia, który nic nie umie, mamusia biega od jednego do drugiego nauczyciela i w rezultacie dziecko zdaje z czerwonym paskiem. Rozumiem, że wtedy nauczyciel jest ok? W Sp20 trzeba przeanalizować ten problemik... 19:37, 19.12.2018


UczUcz

3 0

Dziwnym trafem, jak do włocławskiego Ekonomika wpadli w ostatnim czasie wściekli i agresywni rodzice jednej z uczennic...straszyli i grozili wszystkim napotkanym po drodze...w wyniku tego wychowawczyni ich córki straciła przytomność i była wezwana karetka pogotowia...to nikt, a mówię o dyrekcji nie wezwał ani policji ani straży miejskiej...wszystko zamiecione pod dywan...a winą obarczono nauczycieli i pedagoga, że nie dopilnowali, nie byli zbyt uważni, czujni i tym podobne bzdury...szkoda po prostu słów na to... 11:04, 20.12.2018


cosinuscosinus

7 7

do LOL
Faworyzują? Tak z czerwonym paskiem, każdy uczeń, jeśli tylko zasłuży. A co to Cię w ogóle obchodzi? Zajmij się swoimi kalesonami albo tuptaj do Kuratorium Oświaty bo drzwi przed nosem ci zamkną. Schody myć ścierą a nie autorytet nauczycielom podważać.
20:01, 19.12.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NanaNana

14 3

Nie narzekajcie na nauczyciela p. O........ od matematyki. To prawda że zadaje dużo ale to wyłącznie dlatego że na całej lekcji WYJAŚNIA uczniom temat i jak rozwiązać zadania. ONA ROBI TO DLA DOBRA UCZNIÓW. I nie zgodzę się że jest za dużo klasówek i kartkówek. Nauczyciele to robią bo to WASZE DZIECI się NIE UCZĄ. Jak by się uczyły systematycznie to by nie było problemów. Więc to nie wina nauczycieli tylko waszych dzieci. 22:29, 19.12.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tomoniktomonik

11 2

Czego Wy ludzie czepiacie się Ziółkowskiego.Fantastyczny dyrektor i pedagog z powołania, z podejściem zarówno do dzieci jak i do rodziców.Dopóki był Dyrektorem szkoły nr 2 nie było żadnych problemów natomiast od nastania nowej Pani Dyrektor jest ich co nie miara.Pan Wódecki jest równie świetnym pedagogiem i w "2" wszyscy żałowali że odszedł.Niestety nowa reforma i jej ludzie doprowadzą naszą młodzież i co za tym idzie nasz kraj do ruiny czego mamy juz dowody , a będzie jeszcze gorzej.A co do młodzieży to fakt widzę to bo sama mam dzieci w tym wieku i gro z nich ma naukę głęboko gdzieś wystarczy im net niestety. 23:14, 19.12.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rzul13Rzul13

1 9

Opowiem Wam pewna historie o panu L i pani o. Bowiem mój syn - 12 letni stasiu widzial na wlasne oczy jak ci dwaj nauczyciele wyzywali sie na uczniach. Bezczelnie ich atakowali oraz terroryzowali tylko dlatego ZE NIC NIE ROZUMIELI 07:41, 20.12.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TommmTommm

12 6

Niestety odkąd Pan Wódecki został dyrektorem próbuje promować tylko siebie i sport.
Szkoła dla niego to niestety tylko etat. Jeżeli zajmuje się organizacją imprez sportowych w mieście to niestety czasu na zarządzanie szkoła już brak. 09:07, 20.12.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

idaida

2 0

Zgadzam się. te sportowe aluzje na każdym spotkaniu... 07:52, 22.12.2018


gggggg

11 1

Widze ze wszyscy tu zapomnieli jak bylo jeszcze 20 lub 25 lat temu w szkolach tak samo jak dzis no ale wtedy jak pani krzyczala i poskarzylo sie rodzicom to jeszcze *%#)!& sie dostalo a dzis ola boga katastrofa ze na dziecko krzycza hahah smiac mi sie chce z was ludzie a poza tym szkola jest od nauki a nie od nagrywania telefonami i przede wszystkim to nauczyciel ma racje a nie dziecko bo dziecko w szkole ma tyle do gadania co Żyd za okupacji i tyle.... 09:33, 20.12.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

abkabk

6 5

Mnie bardzo zdziwiło kiedy wychowawca kazał dzieciom w pierwszej klasie przynosić do szkoły papier toaletowy. Czy szkoły naprawdę nie stać na papier toaletowy? 11:20, 20.12.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GuniaGunia

22 2

Dzieci dziś nie chcą się uczyć. Nie chce im się pisać wypracowań, bo długie i jeszcze lekturę trzeba przeczytać. Uważają, że to jest znęcanie się nad nimi. Jeśli już napiszą wypracowanie, to tematem przewodnim jest kasa. Wypowiedź ustna o marzeniach dotyczy zdobycia pieniędzy najlepiej za darmo. Jwśli kolega nie ma firmowych butów - to cwel. Jeśli koleżanka nie ma zrobionych paznokci-hybryd , to wiocha, itd. Rodzice na wywiadówkach rozmawiają przez telefon i nie widzą w tym nic nieodpowiedniego. Wybielają swoje dzieci, nawet w ewidentnych przypadkach naruszania regulaminu czy zasad współżycia społecznego. A nagonka jest na nauczycieli. Narodzie, ogarnij się! 11:42, 20.12.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

......

0 0

Nigdy w życiu nie przeczytałam większej głupoty 18:42, 23.03.2019


FoxFox

16 1

Nauczyciele! Przestańcie jeździć na zielone szkoły. Po co to wam? Uczniowie zamknięci w pokojach, wymyślają tam różne hece, wychodzą przez okna, biją się, wyzywają, przeklinają,ukrywają w pokojach przedstawicieli odmiennej płci, a gdy się coś stanie, to wy za to odpowiadacie, że nie dopilnowaliście. I to właśnie usłyszycie od rodziców i prokuratora. Gdy uczeń pobiegnie za kauczukową piłeczką z chodnika na ulicę i wpadnie pod samochód, też za to odpowiecie i pójdziecie siedzieć, bo nie dopilnowaliście. Jest na was nagonka, macie to w obowiązkach, żeby się narażać? Tak was wszyscy obrażają, a wy robicie prezenty? A jak uczennica zajdzie w ciążę na wycieczce z kolegą? 11:56, 20.12.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rodzicrodzic

4 23

Mam syna dopiero w 1 klasie ale już oznajmiam wszystkim nauczycielom, że mój syn nie będzie odrabiał lekcji w domu NIGDY !!! Od tego jest szkoła i świetlica na którą dzieci poświęcają pół dnia a resztę ma dla rodziny!!! 12:09, 20.12.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

qwertyqwerty

14 0

A rodzic odrabiał prace domowe? Chyba nie, skoro wizja otwierania podręczników w domu budzi taką frustrację. 13:33, 20.12.2018


maxxxxxmaxxxxx

5 0

No skoro mamusia zarządziła to bójcie się nauczyciele!!! Zaraz zacznie się wam wtrącać czego uczyć a czego nie. Patologia! 10:12, 21.12.2018


Tom BombadilTom Bombadil

9 1

Korzystając z nadarzającej się okazji też chcę się wypowiedzieć w temacie funkcjonowania szkoły 20 oraz pracy nauczycieli i dyrekcji - szanowni państwo z okazji Świąt życzę Wam wszystkiego najlepszego i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku. 09:29, 21.12.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MaciekKKMaciekKK

17 2

Bardzo dobra szkoła oraz podejście nauczycieli - wystarczyło być na wczorajszym przedstawieniu w Browarze B i zobaczyć jak kadra się angażuje oraz co i w jaki sposób przygotowała dla dzieciaków. Bravo. A te negatywne komentarze, no cóż .... Nie od dziś wiadomo, że niektórzy rodzice chcieliby, aby ich pociechy miały same piątki, najlepiej nic nie robiąc. A niestety należy włożyć trochę wysiłku, żeby coś osiągnąć!!! I po to są właśnie prace domowe, kółka zainteresować itp. Chcesz mieć trójki - spoko, nie rób prac domowych. Chcesz coś więcej - to do roboty!!! A do tych nadgorliwych rodziców - ogarnijcie się! 10:10, 21.12.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KudlataKudlata

7 1

Kochani, drodzy, młodzi rodzice!
Pamiętajcie o jednym, że wypowiedzi Wasze świadczą o Was, a nie o Nauczycielach, czy Dyrekcji, których Tak krytykujecie. 23:25, 21.12.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zaza

5 0

Z pustego i Salomon nie naleje... 15:31, 22.12.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sdsd

0 0

a co powiecie o ekonomiku 10:53, 01.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%