Dzień dobry.
Piszę do Państwa w sprawie nagłośnienia sprawy dopłat za ogrzewanie na Zazamczu (rozliczenie mediów za rok 2021). To jest nie do pomyślenia, co wyrabia spółdzielnia mieszkaniowa.
W ubiegłym roku miałam 212 zł. W tym roku muszę zapłacić 1100 zł. Nie stać mnie na taką kwotę.
Można rozłożyć na raty, ale co z tego, jak rozłożę na rok, zdążę to spłacić, to przyjdzie kolejne za ten rok. Obawiam się że to nie będzie już 1100zł, a ok. 3 tys. po takich podwyżkach, jakie są teraz.
Zimy nie było, nie trzeba było tak grzać.
Rodzice ponad 800 zł, mam znajomych, co mieszkają na Zazamczu mają kwoty od 600 zł po 1000 zł.
I te ciągle podwyżki - w styczniu pierwsza, w lipcu druga, w październiku będzie trzecia.
*** 09:07, 15.06.2022
A niby co mnie ma obchodzić "niebilansująca się woda", skoro mam SPRAWNY, LEGALIZOWANY i wymieniany w ustawowych terminach wodomierz?!
Piszpan Józef09:12, 15.06.2022
Prezes i cały Zarząd do wymiany , ludzie trzeba zrobić Walne Zebranie i wyjaśnić te kwoty.
ziomal09:22, 15.06.2022
Zgadzam się prezes do wyj... prezes bloki stawia kosztem mieszkańców.Brak słów....
Artur13:41, 15.06.2022
Dlaczego chcecie odwołania Prezesa ? Niedawno uzyskał absolutorium - ktoś na niego głosował, komuś on pasuje ... Z tego co wiem to od uzyskania absolutorium jest 6 tygodni na odwołanie ...
TakaOna15:36, 15.06.2022
Walne jest co roku, to gdzie są ludzie tak bardzo chcący zmian skoro na ponad 5000 mieszkań przychodzi na dwie tury mniej niż 100osób? W internecie każdy mądry. Poza tym w liście którego już autorka nie załączyła było jasno wskazane skąd te podwyżki. Oplata emisyjna wzrosła o 900% a energia elektryczna o 300% a czynsze śmiesznie niskie od lat to i niedobory wychodzą. Inne spółdzielnie podniosły czynsz kilkukrotnie od zeszłego roku i za ten sam metraż co na zazamczu trzeba płacić kwotę podwójną...
Pogodna12:59, 19.06.2022
Oczywiście że tak,wyjaśnić na zebraniu i prezes z resztą do wymiany,dość tego,cwaniak niczym Morawiecki.Nie ma ludzi naiwnych-nie zapłacę,bo nie zalegam,Dość firmy rodzinnej i cwaniactwa-pakujcie manatki.
jednostka E17:28, 19.06.2022
Taa, na Południu odwołali Lewandowskiego i gufno to zmieniło.
wkurzona16:12, 23.06.2022
Remedium na "cuda na kiju" w SM Zazamcze jest kontrola ....KOMISJI REWIZYJNEJ Warszawa, dość podwyżek czynszu (od lipca 2019 - 9 razy, w październiku 10ta ), dość podwyżek " Rozliczenia mediów za rok 2021" w wysokości 1200%, dość nieudolności zarządu, nepotyzmu i nadmiaru kadry pracowniczej....
Nkor09:19, 15.06.2022
Fajtycznie coś jest dziwne z rozliczaniem oplat za centralne ogrzewanie w calym miescie.Tak spółdzielnia Zazamcze jak i katastrofa Mpec.
mmkor20:04, 19.06.2022
prezes i caly zarzad dostali ogromne podwyzki i czesto daja sobie nagrody i to jest efektem podwyzki za cieplo i wode czy wy nie rozumiecie oni zarabiaja ogromne kwoty .
mmkor20:04, 19.06.2022
prezes i caly zarzad dostali ogromne podwyzki i czesto daja sobie nagrody i to jest efektem podwyzki za cieplo i wode czy wy nie rozumiecie oni zarabiaja ogromne kwoty .
Włocławska Dziewica 09:25, 15.06.2022
Za 1,5 roku wybierzmy Macieja Maciaka na Burmistrza, on pokaże swoim poprzednikom jak gospodarnie rządzi się miastem ☺️😉😇
Ewea323210:09, 15.06.2022
Ten Pan niech rządzi ale u siebie ... następny cwaniak
Temida13:55, 15.06.2022
Maciak to czerwony kolaborant, w odpowiednim czasie trafi pod pluton. Swoją drogą czemu nie przeprowadzi się do mateczki wszystkich orków rosiji tylko tu psuje swoją gębą i retoryką krew Polaków?
musisztosprzatać15:35, 15.06.2022
Ten pan dopiero niedawno po wielu latach ogarnął swoje posesje, wiec niech nie wpływa na tak szerokie wody.
Mieszkaniec09:27, 15.06.2022
To co spółdzielnia zrobiła jest nie do pomyślenia!!!! To jest legalne naciąganie mieszkańców. Z własna przepompownią wody i ogrzewaniem. Kpina współczuje wam za ten haracz.
XD 21:34, 15.06.2022
Nie popuść czasem, wolny rynek jest, jak nie podoba się to idź w szałasie mieszkać, każdy oże jak może
gonić ich 09:31, 15.06.2022
Zrobić porządek z tą kliką : prezes +zarząd . Prezesowanie w S.M Zazamcze jest rodzinne .Niech tym :geniuszom " i ich gospodarowaniu przyjrzy się prokuratura . Takiego nieudacznika jak obecny prezes nie było nigdy . Nie można doprosić się o naj prostsze usługi np. odpowietrzenie grzejników , naprawę nieszczelnego dachu etc.
facepalm08:10, 17.06.2022
nie rozumiem jak ludzie nie potrafią samemu odpowietrzyć grzejników....
Zazu16:11, 23.07.2022
Gwoli wyjaśnienia dla tych kto myśli inaczej i nie wie jak jest naprawdę w SM Zazamcze. Tak prawda że, są niższe czynsze, z własną kotłownią, przepompownia, ale ale za wszystko musimy płacić remonty w mieszkaniu i słabo dzialaja na zewnątrz, chodzi o czystość i remonty bloków.
Ludek09:35, 15.06.2022
Ceny ogrzewania są kosmiczne, a tymczasem spółdzielnia na Żwirowej wczoraj i dzisiaj w nocy uruchomiła grzejniki!
Temperatura w mieszkaniu 25 stopni, a oni grzeją.
Wczoraj miałem odkręcone grzejniki i w nocy musiałem wstać i wietrzyć, bo w pokoju zrobiło się prawie 27 stopni.
bezniku 11:52, 15.06.2022
Grzeją dlatego bo spadła temperatura od ok 10 stopni Celsjusza na zewnątrz termostat zalancza grzanie
TakaOna15:39, 15.06.2022
Mmsm ma automatycznie sterowane ogrzewanie i jak spadnie temperatura poniżej 15°c to się załącza. Kto mądry nie zakręca grzejników latem ?
W09:36, 15.06.2022
Proponuję wszystkim członkom spółdzielni "Zazamcze" nie płacić tych rozliczeń. Zwykłe zdzierstwo. A podnoszenie opłat czynszu co pół roku to już jakaś przesada.
Az.10:08, 15.06.2022
Mi w ciągu kwartału co miesiąc podnosili opłaty, AZK...
Luna10:12, 28.06.2022
Też tak myślę żeby nikt nie płacił, a do tego te podwyżki czynszu,oni mają podwyżki a my mamy płakać bo skąd zaplacic
południe09:51, 15.06.2022
W sm południe też występuje twór zwany niezbilansowaną wodą przy czym w każdym lokalu mieszkalnym są wodomierze - kpina a może i naruszenie prawa ????
Natalia również ulic10:48, 15.06.2022
Widzę że ludzie się budzą w końcu z amoku, brawo
Niestety gdy ludzie milczą to sprawy zostają zamiecione pod dywan,a przecież uczciwie co miesiąc się płaci a co roku widnieje olbrzymie rozliczenia roczne w niedoplatach a ludzie którzy nie płacą wogole to śmieją się ponieważ administracjia ani zadnen prezes nic im nie zrobią,a uczciwi mają mówione że ktoś zapłacić musi 😔przykre ale prawdziwe
Zazu22:30, 19.07.2022
Tak, prawnie podejdzmy
sadol09:55, 15.06.2022
MPEC-owi te pieniądze po podwyżkach są potrzebne do sponsorowania koszykarzy Anwilu.
xD10:29, 15.06.2022
Zapewne nie jest to podyktowane kosmicznymi cenami węgla, ekogoroszku itd. jełopie
sadol12:04, 15.06.2022
węgiel i ekogroszek zdrożały dopiero teraz a artykuł dotyczy poprzedniego sezonu grzewczego przed podwyżkami znawco z W(r)ocław(s)ka
Perka14:08, 15.06.2022
Zapraszam na Kazika. Całym rokiem płace 600 na miesiąc a nie 300. I co z tego ,że trzeba dopłacić 1000 zł I tak jest duuuużo taniej
Domii10:05, 15.06.2022
To samo na południu jeśli chodzi o podwyżki. Mamy mieszkanie od listopada na ternie spółdzielni południe i od tego czasu czynsz poszedł 120 zł do góry. Wszędzie tak jest..
Grek16:18, 23.07.2022
Proszę zrozumieć nie chodzi nam o podwyższki czynszu no każdy je ma.mieszkancą SM zazamcze chodzi o mydlenia że tu są najmniejsze czynsze a leżeli by pani wezwała hydraulika czy elektryka za wszystko trzeba płacić.w mmsm zazamcze co prawda są większe czynsze ale żaden lokator wie za co płaci i w razie usterki o każdej porze fachowiec przyjdzie oczywiście za to się nie płaci
.poza tym widać tam że pracownicy spółdzielni od samego rana zajmują się czystością i miłym wyglądem terenu.powiem krutko ta spółdzielnia wymaga przereformowania osobowego bo idzie tylko na gorsze.teraz musimy się zjednoczyć i walczyć.razem zmienimy to.
Użytkownik10:06, 15.06.2022
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Słoik10:09, 15.06.2022
Kolejny blok trzeba z czegoś postawić
buli10:14, 15.06.2022
na zakręt można mieszkać , za darmochę żyć jak do tej pory ...
buli:13:18, 15.06.2022
*%#)!&
Ewa18:15, 15.06.2022
Było, wiesz co piszesz czy piszesz co wiesz ? Ktoś tu żył za darmo? Wiesz o co chodzi czy dostałeś telefon na komunię to klikasz ?
Zazu 13:57, 26.07.2022
Rozpędził się pan, za darmoche to mieszkają co nie pracuja
prezes zaz10:18, 15.06.2022
kupić dom i utrzymywać go ,będzie tanio .......
Cwaniak16:28, 15.06.2022
Jak się nie umie to się nie zabiera za zarządzanie. Prezesie się znalazł co utrzymuje starą gwardię bo ich lubi. Jak prezesie nie chciał słuchać ludzi to mu się piwa nawarzylo. Pandemia to jeszcze by 20 lat w SM zazamcze straszyła żeby tylko zebrania normalnego nie zrobić. Jaki pan taki kram. Nie ma z kim załatwić sprawy ... Tak prezes chciał tak prezes ma . Pora pomyśleć o podłączeniu do mpec bo nikt nie będzie sponsorować widzimisię prezesa
Marek19:28, 15.06.2022
Za ocieplenia bloków to tu CBA powinno już działać, może będzie...
Ciekawe10:19, 15.06.2022
Co to za twór pt. "nie bilansująca się woda"? To po co są liczniki?
proste10:27, 15.06.2022
Jak ktoś ciągnie wodę na lewo to reszta za nich płaci bo się nie zgadza!
Artur19:57, 15.06.2022
Zgodnie z definicją księgowości "Księgowość to działy i podziały żeby cymbały nie wiedziały gdzie się pieniądze podziały"
kasia16:17, 19.06.2022
Ano np. po to, zeby podlać zieleń.
Wert10:24, 15.06.2022
Załóżcie spór zbiorowy i sprawa do sądu
Sroka12:20, 19.06.2022
Np. z art. 286 Kk.
Pobieranie opłat i wpłat, wykorzystując niedoinformowanie w tym względzie płatnika. 🙂
Zazu22:42, 19.07.2022
Święta racja, spór zbiorowy, kiedy i gdzie i działamy!!!!!!! Czwartek po 14-15 przed SM
to są10:24, 15.06.2022
Te rozliczenia to w ogóle jest jakaś pomyłka. Mieszkańcy płacą nie za zużycie ciepła tylko za temperaturę panującą w mieszkaniu więc jak jest ładna pogoda i w mieszkaniu jest cieplej to mieszkańcy płacą za słoneczną pogodę! Innymi słowy im cieplejsze zimy tym płacimy więcej. Bloki ocieplone oczywiście z funduszu remontowego, który jest wliczany w czynsz też mocno wpływają na temperaturę w mieszkaniach i za to też płacimy. Krótko mówiąc im cieplej na zewnątrz tym więcej płacimy, to jakiś absurd! Oczywiście nikt o podwyżkach nawet nie ostrzega po prostu przysyłają wyższe opłaty i trzeba płacić. Ludzie nie zareagowali na pierwszą podwyżkę więc po chwili przyszła kolejna i za chwile pewnie będzie kolejna jeżeli ludzie się nie zbuntują!
W..12:26, 19.06.2022
Należy wyprowadzić sie do lasu i tam nie placi sie za nic.Jedynie może wilk lub dzik pogonić.
Mieszkanka10:26, 15.06.2022
Jestem 2x do roku w mieszkaniu!! Dopłata 700zl.. pytam za co? Za przykrecone ogrzewanie? Za wodę z której nie korzystam??? Szajka złodziei, ręka rękę myje
111114:10, 15.06.2022
Tak za przykręcone ogrzewanie powinna być Pani obciążona ponieważ w tym czasie Pani mieszkanie ogrzewa sąsiad.
qw_14:17, 15.06.2022
Utrzymanie przyłącza również kosztuje.
poludnie10:28, 15.06.2022
w SM Południe to już jest od kilku lat , niedługo na czynsz się nie zarobi, podzielniki na grzejnikach czas wyrzucić...
grzanka10:29, 15.06.2022
Węgiel poszedł mocno w górę to chyba normalne, ze koszty CO coraz wyzsze? Trzeba podniesc comiesięczne zaliczi tak, zeby doplat na koniec roku nie bylo ... proste! A jak sie nie chce placic co miesiac wiecej, to prosze potem nie płakać.
Wiola10:35, 15.06.2022
Prosze bzdur nie pisac a kierujac sie logika i prawem fizyki. Nie jest problem w zaliczkach tylko w przegrzanych blokach, a wegiel poszedl w gore na skladach a w hurcie nadal w zeszlym roku byl w zakupie miedzy 800-1000 zl za t. Zaliczki sa na poziomie srednich cen we Wloclawku, kotlownia ze spoldzielni zazamcze nie jest oplacalna jesli w koszty ciepla wrzucone sa koszty palacza, koszty emisji. Taniej bedzie z MPEC
natychmiast11:49, 15.06.2022
Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
wiol13:52, 15.06.2022
Wiola nie pisz po ile był wegiel w zeszłym roku, bo sezon grzewczy dopiero co się skończył w połowie tego roku ... koszty sa rozliczane z licznika w węźle, nikt tam nikogo nie oszuka.
Artur20:03, 15.06.2022
Grzanka, dziękuję ci za informację jak cię oszukiwać i jak z ciebie pieniądze wyciągnąć ale nie musisz się tym chwalić. Widocznie lubisz płacić byle za coś płacić. Ja bym ci radził najpierw sprawdzić skąd się bierze podwyżka i czy jest zasadna a później ślepo bronić tych co podwyżki wprowadzają. Wiesz, tacy naiwni jak ty też są potrzebni na takich dobrze się zarabia.
do Wiola09:05, 17.06.2022
hahahahah... jak X lat mówiło się, że czynsze najniższe na Zazamczu (bo własne ogrzewanie) to było cacy, teraz być może trochę drożej od MPEC i już be, ale pewnie MPEC nie powiedział jeszcze ostatniego słowa. Podejrzewam, że koszty będą podobne tu i tu. Także nie zazdrość już osobom, które mają ogrzewanie przez MPEC, gdzie przez X lat było dużo drożej!
Wiola10:31, 15.06.2022
Tylko zmienijszenie mocy zgodnie z audytami daje oszczednosci, niestety Prezezs nie cce obnizac mocy bo ma kto placic
Hbh11:02, 15.06.2022
Obniży moc A później w zimę będą letnie grzejniki jak przyjdzie-20 stopni
ccccc10:32, 15.06.2022
płacimy za tych co zalegają z czynszem i opłatami, SM Poludnie
Ktoś10:33, 15.06.2022
Wszystko drożeje od 2015 roku, przyszło nam płacić za "dobrobyt 500". Mamy efekty pustego pieniądza.
Artur10:39, 15.06.2022
Pan Prezes proponuje podzielniki ciepła;-)
Sprytny sposób żeby, oczywiście za dodatkową opłatą, koszty ciepła rozliczała zewnętrzna firma - wtedy że spółdzielni nie uzyskasz żadnych dokumentów, skierują cię do firmy rozliczającej, firma odeśle cię do spółdzielni bo z nimi ma podpisaną umowę a ty płacz i płać. Tylko *%#)!& zgodzi się na montaż podzielnika na swoim kaloryferze.
wsmka10:03, 16.06.2022
Jakoś tysiące lokatorów WSM ma te podzielniki i takich wałków nie ma.
kasia16:25, 19.06.2022
A ja bym wolała podzielniki . Przynajmniej wiem ze ine zuzyję za tyle zaplace obojętnie po jakiej stawce. A tak jak widzę te pootwieranie okna po rozpoczęciu zezonu grzewczego to mnie szlak jasny trawia. przeciez mozna skrecić grzejniki na 0. Rozliczenie ciepla jest w tej chwili na caly blok. Ja skreceliczniki na 0 a np. sasiad bedzie miel dzieni noc otwarte okno. I przy takim sposobie rozliczenia na placę za niego.
zazamcze10:56, 15.06.2022
oprócz przesłanego zestawienia jest też list od zarządu. niestety w tym liście z wyjątkiem nie do końca logicznego tłumaczenia sytuacji nie ma żadnej informacji co zarząd zrobił by zminimalizować koszty. dlaczego EC na Zazamczu nie jest modernizowana tak by ograniczyć emisję. taki sposób zarządzania tj. ciągłe podwyższanie opłat (co kwartał nowe opłaty plus to) na dłuższą metę nie rozwiążą tematu.
potrzebne jest walne by przepytać dokładnie zarząd, a może ich odwołać.
kasia16:29, 19.06.2022
No przeciez jak byk jest napisane , ze ok 6 minionow wiecej musieli naplacic w 2021 roku za uprawnienia do CO2
Wolnostojący 10:58, 15.06.2022
Jak przez lata się kombinowało i rachunki obniżało i jeszcze były zwroty za ogrzewanie ,to nadszedł czas zapłacić , złodziejstwo nie popłaca.
won11:52, 15.06.2022
Żebyś ty ch...u wyszczać się nie mógł .
Trotyl13:49, 15.06.2022
Jak nie masz pojęcia to nie zabieraj głosu. SM ZAZAMCZE nigdy nie było zwrotów za ogrzewanie!!!
Ana14:27, 15.06.2022
Co ty skończony imbec....pierd....!!!! Zrób światu pożytek,weź rozpęd i *%#)!& w ścianę!!!!?
@Wolnostojący 11:03, 15.06.2022
O czym ty du...rniu bredzisz?
Użytkownik11:06, 15.06.2022
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
marnymacho16:26, 15.06.2022
POsraniec RUDEGO i pachołków ruskich
Natka 11:06, 15.06.2022
My mieszkańcy z ulicy płockiej 127 również mamy ciągły problem z niedopłatmi rocznymi, cieszę się że ludzie w końcu się budzą z amoku jaki funduje administracja, spółdzielnia itd...
vvsed11:19, 15.06.2022
nie zakładajcie podzielników na grzejniki, bo to oszustwo
Mea11:26, 15.06.2022
Opłaty za ciepło i wodę na Zazamczu to jakiś koszmar , spółdzielnia sobie kpiny z ludzi robi tłumacząc się cenami węgla i niekorzystnymi kontraktami , a płaca jak zawsze mieszkańcy.
już11:51, 15.06.2022
A kto te kontrakty zawierał ?, ktoś ze spółdzielni , to niech teraz płaci d e b i l .
Niezadowolona11:30, 15.06.2022
Ta spółdzielnia powinna mieć kontrolę. To co wyrabia jest nie do pomyślenia. Dostałam tyle samo do dopłaty. Teraz proponują podzielniki ciepła, które spowodują jeszcze większe dopłaty.
dariozo197320:11, 15.06.2022
Rozporządzenie Ministra Ochrony Środowiska z dnia 9.12.2021 dotyczące nakaz montażu opomiarowania grzejników oraz wodomierzy CW z odczytem radiowym do 1.01.2027. To jest odgórnie narzucone przez Wladze naszego Państwa, stad ten montaz podzielnikow na Zazamczu. Zeby z nich zrezygnowac to SM musi uzasadnic nieoplacalnosc montażu podzielników i wodomierzy CW wzgledem oszczednosci na CO i podgrzewie co jest trudne do zrealizowania.
Zazu22:57, 19.07.2022
Kontrola w sM
Józefa11:32, 15.06.2022
Ma Pani rację to przechodzi wszelkie pojęcie. Ciekawa jestem jakie pensje i nagrody otrzymują pracownicy Spółdzielni, utrzymywani z naszych pieniędzy. Powinniśmy żądać jawności wynagrodzeń
Lokatorka09:11, 20.06.2022
Żeby zaoszczędzić może warto przyjrzeć się czy potrzebna jest taka ilość pracowników spółdzielni
lex_SM11:53, 15.06.2022
Wszystkim doradzan aby odmowili zapłacenia tworu niebilansujaca sie woda.... nie ma odpowiedzialnosci zbiorowej.... kazdy w mieszkaniu ma wodomierz legalizowany i wobec tego wodomierza dokonuje platnosci za zurzyta wode i odprowadzenie ścieków. Prosze też zwrócić uwagę, na fakt, ze za stan infrastruktury do wodomierza odpowiada SM więc jeśli tam się nie bilansuje są wycieki i ubyki to odpowiedzialność spada na administratora chciał czy nie ;) Członkom SM zazamcze doradzam aby zwołać w trybie pilnym, nadzwyczajne walne zgromadzenie. Mozna zrobic rowniez takich ruch jak w kilku duzych miastach zostal poczyniony, ze czesc blokow odlacza sie od SM i tworzy wlasna Spoldzielnie co nie jest zadnym problemem :)
Zazu22:12, 19.07.2022
To wielka racja, trzeba się zebrać zbiorowo, może czwartek zaraz po 14 przed budynkiem ale też napisać trzeba problem Ci którzy nie moga powiesić na każdej klatce na drzwiach i żeby jak najszybciej ludzie się pod tym podpisali i z tym do spółdzielni. Dobrze byłoby się odłączyć ale potrzeba mądrych ludzi.
mieszkaniec11:54, 15.06.2022
Wielkie oburzenie, że ceny ogrzewania w blokach rosną. Co maja powiedzieć osoby, które same muszą ogrzać swoje mieszkanie. Niech te osoby przeprowadzą się z bloków do domów lub mieszkań z własnym ogrzewaniem to wtedy zobaczą ile kosztuje ogrzanie mieszkania lub domu węglem lub gazem. Jeśli mieszkasz w mieszkaniu które sam musisz ogrzać i nie stać cię na kupno węgla lub zapłatę rachunku za gaz to nikt ci nie pomoże i nie masz do kogo się poskarżyć.
Mieszkanka 23:33, 15.06.2022
Nikt nikomu nie kazał wybierać mieszkania w domku.
Lokatorka10:10, 20.06.2022
Najlepiej sprzedać dom,kupić mieszkanie w bloku i cieszyć się rachunkami
Vvv12:08, 15.06.2022
To jest efekt polityki rozdawnictwo, więcej 500+
Ok12:14, 15.06.2022
Tak się dzieje we wszystkich miastach w Kraju gdzie samorządami włada PO
Witold Odrobina i je12:15, 15.06.2022
Pomierników nie ma ,wodomierze są radiowe. Także mogą nas cmoknać , za przeproszeniem w d**ę . Każda sprawa w sądzie wygrana .
Artur13:59, 15.06.2022
Wodomierze radiowe ale chorowite ;-) Wcześniej SM zazamcze chciała żeby podawacodczyty telefonicznie bo panuje covid a kartki w drzwi wkładali i nie bali się wejść do klatki, ja nie podaje bo nie dzwonię od dłuższego czasu do spółdzielni (zablokowałem nr do spółdzielni w telefonie bo na dziadostwo mam alergię) a i tak mieli dane z odczytu. I tak w kółko podajcie telefonicznie bo covid a i tak kartki roznosili i odczytywali. Później stała się rzecz straszna! Od tego covida uszkodziły się moduły radiowe i chcą żeby podawać odczyt telefonicznie. I tu znowu nie wiem już ile czasu podają, że moduły radiowe zepsute a i tak mają odczyty ;-) Albo zepsute albo jednak można odczytać. Ta spółdzielnia to wylęgarnia pomysłów rodem z kosmosu
Asa12:34, 15.06.2022
A jaka jest pensja prezesa na Zazamczu? SM to jest jakiś relikt PRLu!!
Merytoryczne12:44, 15.06.2022
Widzę, że brak jest podanego tego rozliczenia i okresu za który on jest. Proszę to umieścić. Bo widzę, że niektórzy komentujący myślą roszczeniowo i nie mają pojęcia o cenach surowców i to zarówno od 2015 roku jak i obecnie. Polecam to umieścić, bo taki list nic nie wnosi bez treści komunikatu rozliczenia.
Lokatorka12:55, 15.06.2022
Rozliczenie za rok 2021. W tym okresie nie było aż tak dużych podwyżek opału.
Filipe14:20, 15.06.2022
Zobacz ile płaciłaś i ile płacą w innych Spółdzielniach to się rozjaśni.
Niezadowolna12:54, 15.06.2022
Temat dla uwagi. Jestem za zwołaniem zebrania i odwołaniem prezesa. Różne bloki, taki sam metraż i te same dopłaty. Absurd. Wszystkie bloki miały takie same zużycie?
Bea15:04, 15.06.2022
Popieram,pora zakończyć ten rodzinny biznes który my finansujemy
Daj spokój. 16:02, 15.06.2022
Przecież prezes nie będzie dopłacał że swojej kieszeni, jak inflacja dotyczy całego kraju.
Kjhg13:07, 15.06.2022
A ile kosztuje węgiel,którym zasilana jest ciepłownia?, A ile kosztował w zeszłym roku?
A dlaczego ogrzewane są korytarze w blokach. A dlaczego pootwierane okienka e sezonie grzewczym.? Ciepło to towar. I długo nie będzie tanio. Lipa.
?13:22, 15.06.2022
To jest rozliczenie za cały rok 2021? Od stycznia do grudnia? Ciepło i woda podgrzanie wody własne oraz wspólne?
Komuna w ludziach13:24, 15.06.2022
Mam dom w zeszłym roku za węgiel płaciłem 1800 zlotych za tonę. Wina spółdzielni? Moja żona podlewała ogródek i płaciliśmy więcej za ogród wina spółdzielni? Widzę że komuna została w ludziach, zastanówcie się lepiej aby nie opalać miałem, jego koszt obecnie to 1200 zł a było około 300-320 zł za tonę... A kebab teraz 15 złotych a był 10 zl
zaz13:28, 15.06.2022
Chciałbym się dowiedzieć jakie dopłaty do ogrzewania za zeszły rok skoro ceny jeszcze były w miarę normalne dopiero pod koniec roku troszkę urosły, napewno nie tak żeby było 600 pln dopłaty do mieszkania, ceny za węgiel skoczyły tak naprawdę dopiero w lutym, więc o jakiej dopłacie mowa?
Kolins14:14, 15.06.2022
Zobacz ile płaciłeś w zeszłym roku i porównaj z innymi Spółdzielniami to zrozumiesz o co chodzi.
Socjalizm plus13:42, 15.06.2022
Oni jak komuniści (ci głupsi) nadal wierzą, ze nad wszystkim można odgórnie zapanować, wszystkim sterować i wszystko zaplanować. Ten bolszewicki zabobon idzie, moim zdaniem, od samego Kaczyńskiego, człowieka w - mej opinii - kiepsko wykształconego, nie znającego świata, języków obcych, życia rodzinnego, bezdzietnego, itp. Ludzie to nie koty. Nie da się niemal wszystkiego załatwić mlekiem, żarciem z puszki i kuwetą, bo do tego sprowadzają się doświadczenia życiowe Słońca Żoliborza.
$$$$$$13:45, 15.06.2022
Polecam przyjżeć się zarobkom etatowców zarządów w spółdzieniach .Sami sobie ustalają pensje PO CICHU , a przecież to spółdzielcy powinni o tych zarobkach decydować i ustalać ich zakres .
$$$13:55, 15.06.2022
Mnie nikt nie pyta skąd mam wziąć na ogrzenie swojego domu 340m2.
Ploki14:20, 15.06.2022
Mając dom to ma się niedaleko po chrust zapewne
koko16:42, 15.06.2022
dom 300m ? szaleństwo!
Taka14:00, 15.06.2022
SM południe te, podwyższa czynsze. Pierwsza podwyżkę w lutym, druga w kwietniu, trzecia w czerwcu. Aby było absurdalniej w czynszu płacimy na wymianę dźwigu czego pewnie się nie doczekamy to kwota na wymianę płacimy od metrażu mieszkania. Absurd ,goni absurd.i podwyżka ,podwyżkę
Lutka14:31, 15.06.2022
Bo od razu wysoka podwyżka byłaby olbrzymim obciążeniem dla kieszeni lokatorów, więc dlatego pewnie te podwyżki rozłożyli na raty. Ja mieszkam w bloku zarządzanym przez wspólnotę i też już dostałam następną podwyżkę za ogrzewanie. O ile wiem te podwyżki są w całym kraju. Inflacja robi swoje, tylko dlaczego w Polsce jest prawie najwyższa, to mnie najbardziej interesuje.
Nikoś14:10, 15.06.2022
Ludzie o czym wy tu piszecie. Włocławska takie ceny czynszu miała 10 lat temu. Teraz to jest o 100 % więcej niż na Zazamczu mimo dopłat
Ata14:15, 15.06.2022
Popieram. Najgorsze,że nie mamy na Zazamczu założonych podzielników i tak naprawdę nie mamy też rzetelnego i wiarygodnego rozliczenia. Bo te niby przeliczniki to po prostu fikcja. Poza
tym to grzanie wygląda tak, że ustawiony na maksa grzejnik jest ciepły zaledwie do połowy i od razu zaznaczę,że jest sprawny. Ale skoro wyliczyli,że węgiel zdrożał o 600%(tak widnieje w piśmie),a rizliczenie jest za pierwszą połowę 2021 r więc o czym my mówimy. Bez żadnej kontroli może to być w przyszłym roku np.2000 zł dopłaty. A czynsze są podwyższane co pół roku!!! Gdy była prezesem Janiak to takie rzeczy nie miały miejsca. Co jest dziwne bo to rodzina!
Mieszkanka23:53, 15.06.2022
Tak, załóżmy podzielniki ciepła, płaćmy za swoje metry i oczywiście dodatkowo płaćmy media , które w chwili obecnej otrzymaliśmy. Gdzie wasza logika, przecież spółdzielnia nikomu nie piwie, że taka sytuacja może mieć miejsce. Naiwność ludzka. Oni nie chcą dla nas dobrze tylko dla siebie. Jak kategorycznie mówię podzielnikom NIE!!!
EWA11:38, 17.06.2022
Podzielniki ciepła nie są miarodajne. Przerabiałam to na Łanowej. W kuchni, gdzie caly rok był zakręcony kaloryfer miałam największe zużycie! Pan, który dokonywał odczytu tłumaczył mi, że pewnie dużo gotuje i piekę dlatego w kuchni jest ciepło i wykazuje zużycie na podzielnikach. Jak gotuję i piekę to płacę za gaz i prąd, a okazuje się, że jeszcze doliczają niesłusznie za centralne. Dodatkowo podzielniki obsługują firmy zewnętrzne i nie robią tego za darmo!!!
Baska14:19, 15.06.2022
Trzeba się odłączyć od spółdzielni i stworzyć wspólnotę mieszkaniową Te spółdzielnie to pełno ludzi ,których trzeba utrzymywać .To twór z komuny.
Marina 14:25, 15.06.2022
W całym kraju tak wyglądają podwyżki. Moja siostra mieszka w Radomiu i jest ta sama sytuacja. Moi znajomi z Olsztyna też narzekają, że nie dostali zwrotów za ogrzewanie i jeszcze muszą dopłacić dużo kasy. Widać jakaś krajowa pandemia z tymi podwyżkami. Ciekawe co będzie dalej i jak to wytrzymamy.
Mieszkanka zazamcza14:28, 15.06.2022
W mieszkaniu, które stało puste przez cały rok, zakręcone grzejniki, rachunki za wodę przez cały rok 0.00zl dopłata prawie 700zl - pytam za co ? W rozliczeniu pokazane użycie ciepłej wody 7m3 skąd ? Skoro każdy rachunek jest zerowy ?? Oszustwo i tyle! W każdym miesiącu płacenia czynszu płaci się za ogrzewanie a przecież latem nie grzeją a nagle takie kwoty z kosmosu? Niech ktoś się w końcu za to weźmie ?
Spekulant14:34, 15.06.2022
Część wspólna. Twoje mieszkanie korzysta z ciepła z innych mieszkań pomimo że nikt tam nie mieszka
Spekulant14:33, 15.06.2022
Macie PIS i uwielbienie dla węgla. Ustawa OZE zawieszona od 2016 roku, zmarnowany czas na budowę instalacji odnawialnej energii.
Kolega ma fotowoltaikę i pompę ciepła. Cały rok ogrzewanie, ciepła woda i oczywiście prąd ...dopłata 150 złotych na rok do prądu. Ja niestety musiałem dopłacić trochę więcej bo mam starszy dom....ale na pewno nie tyle co Wy do mieszkań.
Janek15:13, 15.06.2022
To efekt opłat za CO2, unijny zielony ład dopiero zaczyna się rozkrecać. Zobaczycie co będzie dalej. Szaleńcy ekolodzy wykończą nie jedną gospodarkę.
!!15:38, 15.06.2022
WIĘKSZOŚĆ TEGO NIE CZYTAŁA ;) OJJJJ BIDA IDZIE BIDA JA MOŻE JUŻ TEGO NIE DOCZEKAM BO JESTEM CIĘŻKO CHORA ALE ANARICHIA I GŁÓD WAM SZYKUJĄ .
Qwery15:22, 15.06.2022
Założyli panel fotowoltaiczne za gruba kasę to teraz odbierają od nas mieszkańców, przecież nie mogą wyjść na minus. W tej spółdzielni chamstwo i nepotyzm osiąga apogeum.
!!15:36, 15.06.2022
POCZEKAJCIE BOO NIE POWIEDZIELI WAM W MEDIACH ŻE KOTŁOWNIE BEDA SIE ZAMYKAĆ SPÓŁDZIELCZE WIĘC SZYKUJCIE SIE ŻE ZIMĄ MOŻECIE MIEĆ ZIMNE KALORYFERY A ZA CIEPŁO BEDZIECIE PŁACIĆ W CZYNSZACH XD
!!15:40, 15.06.2022
INTERNAUTKO BEDZIESZ TAK CAŁY CZAS DAWAĆ DO MEDIÓW ICH ŚWISTKI CZY W KOŃCU WSTANIECIE OD INTERNETÓW I ZACZNIECIE WALCZYĆ JAK W 79 ??????
algebraika16:22, 15.06.2022
To jest oszustwo ja też to dostałam ale nie zapłacę bo ja mam stawkę za metr kwadratowy a nie ryczałt jakim prawem spółdzielnia cofa się wstecz skoro ustanawia stawki na określony czas chcą mnie rozliczać niech założą pomiernik może ja nie korzystałam z ogrzewania jak oni to wyliczyli
matematyk17:05, 15.06.2022
zapłacisz, zapłacisz i to z odsetkami.
He10:32, 16.06.2022
Jak udowodnisz ze zużyte ciepło było wmoim mieszkaniu to zapłacę.
J7617:31, 15.06.2022
Zarządca wcale nie lepszy za dwie osoby płacony jest czynsz w 48m2 ponad 550 zł w roku 4 podwyżki po około 45 zł. Tragedia
OnZazamcze18:00, 15.06.2022
Gdzie energia elektryczna wzrosła o 300%??? Chyba w telewizji. Bo u mnie jak płaciłem 100zl od zawsze tak płace tyle samo przy tym samym zużyciu. Także niech Spoldzielnia bzdur nie pisze.
A cena węgla nie wzrosła o 600% bo oni maja podpisane umowy i kupują tanio węgiel. A węgiel nie kosztuje 6000 zł ze piszą o 600%
Mohery i poprance13:42, 17.06.2022
Ale tępy jesteś gościu. Prąd stawka dla gospodarstwa pozbawiona jest obecnie VAT i akcyzy! I ceny są regulowane, a dla wszystkich innych nie, płacą VAT akcyzę i płacą jeszcze za to żeby inni mieli taniej! Zacznij wychodzi z domu, czytaj książki i się edukuj!
OnZazamcze18:03, 15.06.2022
A po co kolejny blok upychać na radosnej po aptece??? Lepiej te pieniążki przeznaczyć na modernizacje kotłowni panie Prezesie.
Przed budowaniem kolejnego bloku proszę pomyśleć o miejscach parkingowych….
Waldek20:05, 15.06.2022
A może lepiej przejść pod mpec niż pakować pieniądze w ta kotłownię. Widzimy, że jest bardzo droga w utrzymaniu i nie mamy wpływu na moc zamówioną - prezes mówi, że nie zmniejszy mocy i później musimy płacić za jego widzi mi się. Bo oszczędności nie widzi. To niech teraz płaci za mieszkańców.
Mieszkaniec18:31, 15.06.2022
Czytam Wasze komentarze i jestem bardzo zdzwiony narzekaniem. Przez 5 lat mieszkałem na Łanowej i tam za mieszkanie jednopokojowe płaciłem dużo większe rachunki niż teraz za 49m2 na zazamczu. Rozliczenie roczne za ciepło było na minusie - dopłacałem 1000 zł - zgodnie z wskazaniami pomierników ciepła. Mamy na zazamczu dalej najtańsze opłaty w mieście, a do tego naprawdę zadbane bloki i osiedle. Tylko trzeba mieć porównanie.
IQ trzeba szlifować23:27, 15.06.2022
Napisałes, ale tu większość to bobasy bez umiejętności czytania ze zrozumieniem, nie wiedzą za wiele tylko plotki seriale i non stop włączony telewizor...
an06:55, 16.06.2022
bo jestes d......
Pięćsetki18:55, 15.06.2022
PIS nas puści z torbami !
AN20:02, 15.06.2022
DOBRZE ZE TWOJEJ NIE PUSCI Z JAJAMI
Użytkownik18:58, 15.06.2022
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Użytkownik18:58, 15.06.2022
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Użytkownik18:58, 15.06.2022
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Mieszkanka18:58, 15.06.2022
My mieszkańcy z ulicy Płockiej mamy korosalne niedoplaty za wodę i naliczaja nam takie koszty że to się wpale nie mieści. 24 mają przyszła do mnie niedoplata 1174 zł mieszkam z córką 7 letnia i Gabrysia która się urodziła 14 grudnia 2001 roku która ma teraz 6 miesiecy. Od 2019 roku mamy niedopłaty po ponad tysiac złoty lub 2 tysiące. I z tym problemem walczymy już nie od dzisiaj tylko już od paru lat. Administracja kieruje się tylko swoimi artykułami i kodeksami i jesteśmy wysyłani od posła do posła a nikt nie potrafi tak naprawdę nam pomóc. Palcimy co miesiąc za odczyt wodomierzy co jest doliczany do czynszu a nikt nie chodzi co miesiąc nie odczytuje bo zostały znam zmienione wodomierze na korytarzach i jesteśmy za wodę rozliczani rocznie a nie co miesiąc. A rachunki za wodę przychodzą bardzo wysokie co my tyle wody nawet nie zlużyjemy. Kiedyś był odczyt wody co miesiąc ale oczywiście Pani w Administracji stwierdziła że ludzie nie otwierają drzwi żeby spisać wodę co jest nie prawda bo główne wodomierze znajdują się na korytarzach. Pani z Administracji chciała mi wmówić że może mi leci woda pod ubikacja żebym położyła papier i zobaczyła czy z tamtad nie wycieka woda. Tłumaczyłam Pani że sprawdzałam i żadna woda pod ubikacja mi nie leci . Dostaliśmy pisemko że był uszczerbek wodomierzy co dobrze Administracja o tym wiedziała i nic z tym nie zrobili. I my teraz za to płacić? No napewno nie .Kiedy kierujemy pisma do Administracji za kazdym razem jest inna odpowiedź. I najlepsze jest to że odpowiedzi przychodzą z AZK i MBM. Powiedzcie wkacu czy my należymy do MBM czy do AZK? Bo na takie spółki to nasraly jaslolki. Mamy w bloku szuszarnie i pralnie ale oczywiście tylko ma dostęp wspólnota a mieszkania komunalne nie mają dostępu. Albo bo sprawa się wyjasni a jeżeli nie to będzie to kierowane do Sądu Rejonowego we Włocławku. Po prostu chcą wyłudzić od nas pieniądze
XD21:36, 15.06.2022
Jeśli bys zaoszczędzone pieniądze wydała na słownik to popieram, nawet sam się dołożę
Nikogo nie obchodzi z kim mieszkasz i ile kto ma lat, naucz się pisać a nie lejesz wodę jak w kolejce po zapomoge
RUDY11:02, 22.06.2022
TO CO PISZESZ TO ŚMIECHU WARTE SPŁAĆ TE DŁUGI ZA MIESZKANIE MOŻE NAJLEPIEJ JAK BYŚ ZA DARMO MIESZKAŁA A TERAZ DO MIESZKANIA WPUŚCIŁAŚ NASTĘPNĄ PATOLOGIĘ CHYBA TAK NIE MOŻNA NIECH ADMINISTRACJA SIE TOBĄ ZAJMIE
Tak19:24, 15.06.2022
Prawda z tymi dopłatami spać nie można bo człowiek wylicza jak *%#)!& z jakich przyczyn skoro płacimy miesięcznie w czynszu za wode i c.o
Ta sprawa potrzebuje wyjaśnienia
Oglądasz TVP tylko?23:35, 15.06.2022
Do szkoły, nieuki!
nikt13:02, 19.06.2022
CBA się kłania spółdzielni.
Użytkownik19:59, 15.06.2022
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Ewa21721:31, 15.06.2022
No niestety ciepło kosztuje. W piśmie eidacym wszystko jest wytłumaczone. Szkoda ze wcześniej nie podwyższono zaliczki na poczet c.o. Gapiostwo. Teraz musicie się mierzyć z rozzalonymi mieszkańcami. 🤣🤣🤣
Zrenice paczka23:34, 15.06.2022
Właśnie ludzie są tacy *%#)!& i wina jest na spółdzielnie a nie na Kaczyńskiego i jego partie 😵💫 ale ludzie są *%#)!& masakra dobrze że chociaż moja babcia to ogarnia ale większość ludzi to niestety *%#)!&
happy22:04, 15.06.2022
Polski Ład i o co Wam chodzi, dostaliście 13; 14 emerytury, 500+, to się cieszcie.
pacyfista22:06, 15.06.2022
Obłożyć jeszcze bardziej ruski węgiel sankcjami i będzie jeszcze drożej.
Zniszczyć i zonk23:32, 15.06.2022
Dokładnie, sankcje polska robi i potem są skutki, burze dom a nowego nie zbudowałem...
Obywatel 22:46, 15.06.2022
2800zł za mieszkanie 63 M2 żadne cuda. To nawet nie tona ekogroszku.
Dom opieki debili23:30, 15.06.2022
Ale ludzie myślą, że jak dają to reszta nie wzrośnie..węgiel drożeje już od dawna tylko teraz wystrzelił jeszcze ale co tam. To sami woda nie podleja nie umyją podłogi to drze papę że drzewko zdycha nie ma czystości. A jak podleja drzewa i podłogę umyją to chyba woda i to.potem trzeba podzielić... *%#)!& i tyle ci sami co wybierają socjalizm i woła brać kredyt bez namysłu a o pietruszkę się sprzeczają.
Ewa23:37, 15.06.2022
Na Wesołej bloki potrójnie ocieplone, a wieżowce na Pogodnej i bloki na Uroczej jako chyba jedyne w SM Zazamcze z blachą trapezową od lat. Wełna pod tą blachą nie spełnia żadnej funkcji izolacyjnej. Jak utrzymac ciepło w takim bloku skoro to beton pojryty blachą.Coś z tą spółdzielnią dzieje się nie tak. Zarząd i pracownicy zachowują się jak na prywatnym folwarku. Covid przysłużył się im jeszcze. Nie było walnych, nie trzeba było się z nikim liczyć. Kartka na drzwi w klatce schodowej i pozamiatane. Czynsze w górę co 3 miesiące. Powielanie bzdur, że prąd 300% w górę, a węgiel 600% i myślą, że *%#)!& ludzie łykną. Nie mamy w tej spółdzielni gospodarza, który dba o spółdzielców bo mu za to płacą. Mamy Prezesa że świtą, na którego spółdzielcy muszą pracować.
Jbp10:38, 16.06.2022
Robimy coś z tym wspólnie? czy tak zostawiamy? Ja nie płacę będziecie musieli mi udowodnić ze zużyte ciepło pochodzi z mojego m.
Bea12:16, 16.06.2022
Koniecznie trzeba się jakoś zorganizować i pokazać że nie jesteśmy *%#)!& którym można wcisnąć każdy kit! Tylko jest pytanie, jak to zrobić?
zxc22:27, 06.07.2022
Chętnie doałczę. Podobno SM Zazamcze płaciło ogromne kary, stąd te podwyżki.
Zazu10:54, 01.08.2022
Musimy się zorganizować, gdzie wychodzimy i kiedy
Ccc c16:36, 16.06.2022
Przestańcie ciagle obwiniać spółdzielnię- ceny wszystkiego idą w górę, w domkach ludzie płaca po kilkanaście tysięcy za ogrzewanie. Zazamcze jest zadbane, zielone, czyste. Nikt nie chce dostawać dopłaty, ale drastyczny wzrost cen wszystkiego to nie wina spółdzielni, a sytuacji w kraju i na świecie.
Janek18:00, 19.06.2022
Zazamcze jest czyste?!!!!
Chyba żyjemy w innej czasoprzestrzeni. Zielsko rośnie w chodnikach, żywopłoty nieprzycięte, trawa się kłosi, kosze przepełnione i śmierdzące jak w Machnaczu, brudne ulice i burtniki, pet na pecie i charchy na chodnikach, butelki po małpkach w krzakach.
Włocławek jest najbrudniejszym miastem w Polsce!!!!
Janek18:13, 16.06.2022
Że Zazamcze jest zadbane zielone i czyste to nie zasługa spółdzielni tylko jednoosobowych firm które ledwo zarabiają na paliwo by kosić trawę
ZuzaA18:40, 16.06.2022
Zawsze zazdrościłam spółdzielni zazamcze że ma tak niskie czynsze i teraz nadszedł tego kres. Przykro jest płacić taki rachunek ale w sąsiedniej MMSM mamy takie czynsze co miesiąc a też czekają nas podwyżki.
Ula19:15, 16.06.2022
U nas na Ursynowie osiedle na skraju czynsze w ciągu 1,5 roku o taka samą wartość było 500 jest 1000 wieczne podwyżki blok przeszedł wszystkie remonty a od września 150 PLN w górę za remonty pani prezes M.Zawodnik od kad nastała to tylko czynsze wyżej i wyżej nawet członkowie muszą spłacać długi spółdzielni do 2025 roku bo spółdzielnia narobiła nie ma się do kogo zwrócić nie ma prawa spółdzielnie robią ci chcą i sobie nagrody przyznają po 2000 pln
Hektor21:44, 16.06.2022
W Poniedziałek jestem w Spółdzielni mieszkaniowej Zazamcze. Narobię im gnoju.
Prusy13:36, 17.06.2022
Ale wy jesteście tępi
Zazu16:31, 23.07.2022
Jak wizyta i czy coś udało się Panu wskurac, proszę powiedzieć, bo nikt nie pisze że był w S M i co tym wskural
Ddd23:15, 16.06.2022
Na zazamczu zawsze było tanio i nie ma co wypisywać bo w innych jest drożej. Taki przelicznik i tyle. Ceny węgla i energii poszły w górę w lutym. I zresztą to jeszcze jestem w stanie zrozumieć, ale znikającą wodę mną 300 zł , to już nie bardzo.
Od kilku lat zaczęły przychodzić rozliczenia mediów i zawsze miałem nadpłatę. Nigdy nic do zapłaty.
Ewa cd12:31, 17.06.2022
Podzielniki ciepła to oszustwo!!!
Niee są miarodajne. Przerabiałam to na Łanowej. W kuchni, gdzie caly rok był zakręcony kaloryfer miałam największe zużycie! Pan, który dokonywał odczytu tłumaczył mi, że pewnie dużo gotuje i piekę dlatego w kuchni jest ciepło i wykazuje zużycie na podzielnikach. Jak gotuję i piekę to płacę za gaz i prąd, a okazuje się, że jeszcze doliczają niesłusznie za centralne ogrzewanie. Za zamontowanie podzielników pewnie będzuemy musueli zapłacić jak za danfosy na kaloryferach i wodomierze, dodatkowo podzielniki obsługują firmy zewnętrzne i nie robią tego za darmo.
Będziemy słono za to płacić
Ewka114:50, 17.06.2022
Podzielniki ciepła to oszustwo!!!
Niee są miarodajne. Przerabiałam to na Łanowej. W kuchni, gdzie caly rok był zakręcony kaloryfer miałam największe zużycie! Pan, który dokonywał odczytu tłumaczył mi, że pewnie dużo gotuje i piekę dlatego w kuchni jest ciepło i wykazuje zużycie na podzielnikach. Jak gotuję i piekę to płacę za gaz i prąd, a okazuje się, że jeszcze doliczają niesłusznie za centralne ogrzewanie. Za zamontowanie podzielników pewnie będzuemy musueli zapłacić jak za danfosy na kaloryferach i wodomierze, dodatkowo podzielniki obsługują firmy zewnętrzne i nie robią tego za darmo.
Będziemy słono za to płacić
masłox13:46, 18.06.2022
Ta spółdzielnia to jakieś jedno wielkie nieporozumienie. czas aby zrobiono porządek z ta złodziejską organizacją. Fundusz remontowy pobierany w czynszu, a remontów w blokach brak od wielu lat, nawet zwykłego malowania. To jest porostu kpina. Brak miejsc parkingowych , chyba że sobie wykupisz . Na toruńskiej 47 wokół bmw już rosną drzewa ( stoi ponad 3 lata), ale co tam, co ma obchodzi urzędników spółdzielni stojące wraki i nieużytki. Ogólnie syf i arogancja to wizytówka tej organizacji. W skrócie pisać by długo, a temat dopłat to moim zdaniem idealne okazja dla urzędników tej spółdzielni by wydoić ludzi z pieniędzy . Niby że zima była najchłodniejsza-- kpina i żart. Łaskawie szanowny zarząd przesyła ankietę o montażu pomierników - oczywiście na własny koszt - złodziejstwo w biały dzień. Czy już urzednicy SM przyznali sobie premię z nadwyżki, która miała miejsce
Czas więc na zmiany
Bolek08:22, 19.06.2022
Ludzie nękani co chwilę dawką szoku ! ! !
mieszkaniec 11:23, 19.06.2022
prosimy nie parkowac tylem samochodow przed blokiem 17 przy ulicy promiennj .mieszkaja ludzi starsi z astma ,nie dociera dokierowcow,wiekszosc ktorzy nie mieszkaja w bloku ,a nawet chamstwo mieszkajace ,wstyd,lepszy czy gorszy samochodzik nie uszlachetnia ich .pozdrowienia .
mieszkaniec 11:23, 19.06.2022
prosimy nie parkowac tylem samochodow przed blokiem 17 przy ulicy promiennj .mieszkaja ludzi starsi z astma ,nie dociera dokierowcow,wiekszosc ktorzy nie mieszkaja w bloku ,a nawet chamstwo mieszkajace ,wstyd,lepszy czy gorszy samochodzik nie uszlachetnia ich .pozdrowienia .
mieszkaniec 11:23, 19.06.2022
prosimy nie parkowac tylem samochodow przed blokiem 17 przy ulicy promiennj .mieszkaja ludzi starsi z astma ,nie dociera dokierowcow,wiekszosc ktorzy nie mieszkaja w bloku ,a nawet chamstwo mieszkajace ,wstyd,lepszy czy gorszy samochodzik nie uszlachetnia ich .pozdrowienia .
mieszkaniec 11:23, 19.06.2022
prosimy nie parkowac tylem samochodow przed blokiem 17 przy ulicy promiennj .mieszkaja ludzi starsi z astma ,nie dociera dokierowcow,wiekszosc ktorzy nie mieszkaja w bloku ,a nawet chamstwo mieszkajace ,wstyd,lepszy czy gorszy samochodzik nie uszlachetnia ich .pozdrowienia .
mieszkaniec 11:23, 19.06.2022
prosimy nie parkowac tylem samochodow przed blokiem 17 przy ulicy promiennj .mieszkaja ludzi starsi z astma ,nie dociera dokierowcow,wiekszosc ktorzy nie mieszkaja w bloku ,a nawet chamstwo mieszkajace ,wstyd,lepszy czy gorszy samochodzik nie uszlachetnia ich .pozdrowienia .
mieszkaniec 11:23, 19.06.2022
prosimy nie parkowac tylem samochodow przed blokiem 17 przy ulicy promiennj .mieszkaja ludzi starsi z astma ,nie dociera dokierowcow,wiekszosc ktorzy nie mieszkaja w bloku ,a nawet chamstwo mieszkajace ,wstyd,lepszy czy gorszy samochodzik nie uszlachetnia ich .pozdrowienia .
mieszkaniec 11:23, 19.06.2022
prosimy nie parkowac tylem samochodow przed blokiem 17 przy ulicy promiennj .mieszkaja ludzi starsi z astma ,nie dociera dokierowcow,wiekszosc ktorzy nie mieszkaja w bloku ,a nawet chamstwo mieszkajace ,wstyd,lepszy czy gorszy samochodzik nie uszlachetnia ich .pozdrowienia .
mieszkaniec 11:23, 19.06.2022
prosimy nie parkowac tylem samochodow przed blokiem 17 przy ulicy promiennj .mieszkaja ludzi starsi z astma ,nie dociera dokierowcow,wiekszosc ktorzy nie mieszkaja w bloku ,a nawet chamstwo mieszkajace ,wstyd,lepszy czy gorszy samochodzik nie uszlachetnia ich .pozdrowienia .
mieszkaniec 11:23, 19.06.2022
prosimy nie parkowac tylem samochodow przed blokiem 17 przy ulicy promiennj .mieszkaja ludzi starsi z astma ,nie dociera dokierowcow,wiekszosc ktorzy nie mieszkaja w bloku ,a nawet chamstwo mieszkajace ,wstyd,lepszy czy gorszy samochodzik nie uszlachetnia ich .pozdrowienia .
mieszkaniec 11:23, 19.06.2022
prosimy nie parkowac tylem samochodow przed blokiem 17 przy ulicy promiennj .mieszkaja ludzi starsi z astma ,nie dociera dokierowcow,wiekszosc ktorzy nie mieszkaja w bloku ,a nawet chamstwo mieszkajace ,wstyd,lepszy czy gorszy samochodzik nie uszlachetnia ich .pozdrowienia .
mieszkaniec 11:23, 19.06.2022
prosimy nie parkowac tylem samochodow przed blokiem 17 przy ulicy promiennj .mieszkaja ludzi starsi z astma ,nie dociera dokierowcow,wiekszosc ktorzy nie mieszkaja w bloku ,a nawet chamstwo mieszkajace ,wstyd,lepszy czy gorszy samochodzik nie uszlachetnia ich .pozdrowienia .
mieszkaniec 11:23, 19.06.2022
prosimy nie parkowac tylem samochodow przed blokiem 17 przy ulicy promiennj .mieszkaja ludzi starsi z astma ,nie dociera dokierowcow,wiekszosc ktorzy nie mieszkaja w bloku ,a nawet chamstwo mieszkajace ,wstyd,lepszy czy gorszy samochodzik nie uszlachetnia ich .pozdrowienia .
mieszkaniec 11:23, 19.06.2022
prosimy nie parkowac tylem samochodow przed blokiem 17 przy ulicy promiennj .mieszkaja ludzi starsi z astma ,nie dociera dokierowcow,wiekszosc ktorzy nie mieszkaja w bloku ,a nawet chamstwo mieszkajace ,wstyd,lepszy czy gorszy samochodzik nie uszlachetnia ich .pozdrowienia .
mieszkaniec 11:23, 19.06.2022
prosimy nie parkowac tylem samochodow przed blokiem 17 przy ulicy promiennj .mieszkaja ludzi starsi z astma ,nie dociera dokierowcow,wiekszosc ktorzy nie mieszkaja w bloku ,a nawet chamstwo mieszkajace ,wstyd,lepszy czy gorszy samochodzik nie uszlachetnia ich .pozdrowienia .
mieszkaniec 11:23, 19.06.2022
prosimy nie parkowac tylem samochodow przed blokiem 17 przy ulicy promiennj .mieszkaja ludzi starsi z astma ,nie dociera dokierowcow,wiekszosc ktorzy nie mieszkaja w bloku ,a nawet chamstwo mieszkajace ,wstyd,lepszy czy gorszy samochodzik nie uszlachetnia ich .pozdrowienia .
mieszkaniec 11:23, 19.06.2022
prosimy nie parkowac tylem samochodow przed blokiem 17 przy ulicy promiennj .mieszkaja ludzi starsi z astma ,nie dociera dokierowcow,wiekszosc ktorzy nie mieszkaja w bloku ,a nawet chamstwo mieszkajace ,wstyd,lepszy czy gorszy samochodzik nie uszlachetnia ich .pozdrowienia .
mieszkaniec 11:23, 19.06.2022
prosimy nie parkowac tylem samochodow przed blokiem 17 przy ulicy promiennj .mieszkaja ludzi starsi z astma ,nie dociera dokierowcow,wiekszosc ktorzy nie mieszkaja w bloku ,a nawet chamstwo mieszkajace ,wstyd,lepszy czy gorszy samochodzik nie uszlachetnia ich .pozdrowienia .
mieszkaniec 11:23, 19.06.2022
prosimy nie parkowac tylem samochodow przed blokiem 17 przy ulicy promiennj .mieszkaja ludzi starsi z astma ,nie dociera dokierowcow,wiekszosc ktorzy nie mieszkaja w bloku ,a nawet chamstwo mieszkajace ,wstyd,lepszy czy gorszy samochodzik nie uszlachetnia ich .pozdrowienia .
mieszkaniec 11:23, 19.06.2022
prosimy nie parkowac tylem samochodow przed blokiem 17 przy ulicy promiennj .mieszkaja ludzi starsi z astma ,nie dociera dokierowcow,wiekszosc ktorzy nie mieszkaja w bloku ,a nawet chamstwo mieszkajace ,wstyd,lepszy czy gorszy samochodzik nie uszlachetnia ich .pozdrowienia .
mieszkaniec 11:23, 19.06.2022
prosimy nie parkowac tylem samochodow przed blokiem 17 przy ulicy promiennj .mieszkaja ludzi starsi z astma ,nie dociera dokierowcow,wiekszosc ktorzy nie mieszkaja w bloku ,a nawet chamstwo mieszkajace ,wstyd,lepszy czy gorszy samochodzik nie uszlachetnia ich .pozdrowienia .
mieszkaniec 11:23, 19.06.2022
prosimy nie parkowac tylem samochodow przed blokiem 17 przy ulicy promiennj .mieszkaja ludzi starsi z astma ,nie dociera dokierowcow,wiekszosc ktorzy nie mieszkaja w bloku ,a nawet chamstwo mieszkajace ,wstyd,lepszy czy gorszy samochodzik nie uszlachetnia ich .pozdrowienia .
mieszkaniec 11:23, 19.06.2022
prosimy nie parkowac tylem samochodow przed blokiem 17 przy ulicy promiennj .mieszkaja ludzi starsi z astma ,nie dociera dokierowcow,wiekszosc ktorzy nie mieszkaja w bloku ,a nawet chamstwo mieszkajace ,wstyd,lepszy czy gorszy samochodzik nie uszlachetnia ich .pozdrowienia .
mieszkaniec 11:23, 19.06.2022
prosimy nie parkowac tylem samochodow przed blokiem 17 przy ulicy promiennj .mieszkaja ludzi starsi z astma ,nie dociera dokierowcow,wiekszosc ktorzy nie mieszkaja w bloku ,a nawet chamstwo mieszkajace ,wstyd,lepszy czy gorszy samochodzik nie uszlachetnia ich .pozdrowienia .
mieszkaniec 11:23, 19.06.2022
prosimy nie parkowac tylem samochodow przed blokiem 17 przy ulicy promiennj .mieszkaja ludzi starsi z astma ,nie dociera dokierowcow,wiekszosc ktorzy nie mieszkaja w bloku ,a nawet chamstwo mieszkajace ,wstyd,lepszy czy gorszy samochodzik nie uszlachetnia ich .pozdrowienia .
mieszkaniec 11:23, 19.06.2022
prosimy nie parkowac tylem samochodow przed blokiem 17 przy ulicy promiennj .mieszkaja ludzi starsi z astma ,nie dociera dokierowcow,wiekszosc ktorzy nie mieszkaja w bloku ,a nawet chamstwo mieszkajace ,wstyd,lepszy czy gorszy samochodzik nie uszlachetnia ich .pozdrowienia .
mieszkaniec 11:23, 19.06.2022
prosimy nie parkowac tylem samochodow przed blokiem 17 przy ulicy promiennj .mieszkaja ludzi starsi z astma ,nie dociera dokierowcow,wiekszosc ktorzy nie mieszkaja w bloku ,a nawet chamstwo mieszkajace ,wstyd,lepszy czy gorszy samochodzik nie uszlachetnia ich .pozdrowienia .
mieszkaniec 11:23, 19.06.2022
prosimy nie parkowac tylem samochodow przed blokiem 17 przy ulicy promiennj .mieszkaja ludzi starsi z astma ,nie dociera dokierowcow,wiekszosc ktorzy nie mieszkaja w bloku ,a nawet chamstwo mieszkajace ,wstyd,lepszy czy gorszy samochodzik nie uszlachetnia ich .pozdrowienia .
mieszkaniec 11:23, 19.06.2022
prosimy nie parkowac tylem samochodow przed blokiem 17 przy ulicy promiennj .mieszkaja ludzi starsi z astma ,nie dociera dokierowcow,wiekszosc ktorzy nie mieszkaja w bloku ,a nawet chamstwo mieszkajace ,wstyd,lepszy czy gorszy samochodzik nie uszlachetnia ich .pozdrowienia .
z zazamcza16:29, 19.06.2022
Podzielniki
Ludzie pomyślcie rozsądnie : założenie podzielnika kosztuje, obsługa ich kosztuje, są założone cały rok, a więc gorące lato to duże zużycie na podzielnikach, za które zapewne naliczą opłatę bo z gorąca odparuje poziom cieczy z podzielnika. I na bank nam wszystkim doliczą jeszcze niebilansujące się kwoty jak jest teraz z wodą, a każdy ma wodomierz.
re Podzielniki22:26, 19.06.2022
Podobno we wszystkich miastach i miasteczkach gdzie włodarzami jest PO wprowadza się ogromne podwyżki nie tylko za media ale i za czynsze - dokładnie takich miejscowości gdzie wybrali wyborcy PO jest w Kraju blisko 100 i nie powinni mieć teraz pretensji, Dziwne że takich podwyżek niema w miejscowościach gdzie włodarzami jest PIS .
Goku02:55, 20.06.2022
To tak jest właśnie jak przez wiele lat płaciło się najniższe czynsze we Włocławku. A teraz niestety trzeba dopłacać. Kiedyś wspaniała spółdzielnia a teraz już nie, jak wszyscy wreszcie płacą po tyle samo we Włocławku, a nie czynsze po 200 czy 300zl gdzie w innych dzielnicach płaci się o wiele więcej...
12515:11, 20.06.2022
no nareszcie prawidłowo jest rozliczane CO na zazamczu? zawsze było najmniej my z południa czy z włocławskiej spółdzielni rozliczani przez MPEC płaciliśmy zawsze m wiecej niz na zazamczu i tyle to normalne.
wkurzona.....16:01, 23.06.2022
Najwyższy czas by postawić tamę, rozbojowi finansowemu w SM Zazamcze i ściągnąć Komisję Rewizyjną , trzeba "wykopać" dziewięcioosobową radę nadzorczą, stanowiącą wsparcie dla nieudolnego zarządu (prezesa z przyległościami), przewietrzyć kadrę spółdzielni liczącą 68 osób i skończyć z nepotyzmen ( panosząca się rodzina Janiaków ).... KOMISJA REWIZYJNA Warszawa ...... chętni do wszczęcia akcji ???.....
Zazu22:34, 26.07.2022
Chętni, niech tak bedzie
Zazu16:39, 23.07.2022
Trzeba się zebrać zbiorowo, może czwartek zaraz po 14 przed budynkiem ale też napisać trzeba problem Ci którzy nie moga powiesić na każdej klatce na drzwiach i żeby jak najszybciej ludzie się pod tym podpisali i z tym do spółdzielni. Dobrze byłoby się odłączyć ale potrzeba mądrych ludzi.
Grek16:42, 23.07.2022
Witam mieszkańców SM zazamcze.To co tu się wyprawia to pomsta do nieba.Niiech was nie zwodzi mały czynsz bo tak naprawdę płacimy tylko za to że meszkamy za wszystkie awarię to my płacimy i słony rachunek w spółdzielni.czas zmienić ten cały kram.
Zazu16:57, 23.07.2022
Np. z art. 286 Kk.
Pobieranie opłat i wpłat, wykorzystując niedoinformowanie w tym względzie płatnika. Spór zbiorowy, podpisy i sprawa do sądu,
Grek17:55, 23.07.2022
Zapraszam wszystkich mieszkańców SM.zazamcze do zbierania podpisów w sprawie nie uzasadnionej podwyżki za C.O..bedziemy zbierać podpisy dnia 30.07.w Parku na Słodowie.
Amadzia11:04, 08.08.2022
Czy warto zakładać pomierniki w tej sytuacji?
!!11:07, 08.08.2022
PRZECIEŻ WAS STAĆ :) JUZ NIE MARUĆ MARUDO 😂😂😂😂😂 DO OPIEKI NIE CHODZICIE TROCHE ZAJ**BIECIE DRUGIEMU I NA CZYNSZ BEDZIE 😂😂😂😂😂
!!11:08, 08.08.2022
AAAA MAM PYTANIE DAJĄ JESZCZE POŻYCZKI NA CUDZY DOWÓD COŚ ZŁODZIEJE UCICHLI NA FB 😂😂😂
!!11:09, 08.08.2022
GDZIE TE BIAŁE BOCIANY , LOFTY, FACE CLUBY 😂😂😂😂😂
!!11:10, 08.08.2022
JAK SIE BAWIĆ TO SIE BAWIĆ DRUGIEMU W MORDE ZA**JEBAĆ UKRAŚĆ I NA CZYNSZ JUŻ JEST :)
Mieszkaniec17:30, 19.09.2022
Ja nie spłacę chyba ze w sądzie. Mnóstwo osób piszących chyba nie wie o czym pisze. Dopłata dotyczy całego roku 2021 a wtedy nie było wzrostów po 600%.
prawda17:39, 19.09.2022
Mi za wodę kazali dopłacać, bo niby sie im nie bilansuje.... A ja im na to że mam liczniki i płacę zgodnie ze zużyciem. A oni że to ich nie interesuje, bo im się nie bilansuje. A mnie co to obchodzi. Za innych ja nie chcę płacić. I to samo dotyczy ogrzewania. Po to im płacę żeby sie zastanawiali co zrobić żeby im się wszystko bilansowało. To dotyczy wszystkich spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych.
Baranek13:13, 24.10.2022
Chcieliście Unii z Niemcami i "porozumienia klimatycznego" ? To teraz morda w kubeł i BULIĆ.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddwloclawek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
31 14
Pytanie trochę z kategorii: "A CO MNIE OBCHODZI CIEPŁO W CZĘŚCIACH WSPÓLNYCH, JA MAM WSZYSTKIE GRZEJNIKI ZAKRĘCONE".
Nie wiem czy dobrze myślę, ale jeżeli w budynku (przed licznikiem na mieszkanie) była np. awaria i lała się woda, to chyba ktoś musi za to zapłacić? Wówczas woda dostarczana na budynek nie będzie równa z sumą zużytej wody na wszystkich licznikach w mieszkaniu. Być może to jest ta 'woda niezbilansowana'.
Dobrze myślę?
17 1
Zaraz zaraz..... Skoro mam licznik w mieszkaniu i co miesiąc place zgodnie z użyciem, to dlaczego mam płacić za to że była awaria itd... a czy spółdzielnia mi dopłaca to tego jak się coś u mnie zepsuje. Co to do holery za chore podejście. Jak spółdzielnia nie dba o infrastrukturę i ma straty wody l, to mnie gówno interesuje. Ja mam swoje liczniki i płace za to co zużyje.
6 10
Ale to jest w ogóle błędne myślenie. Cała nieruchomość (budynek i zieleń) jest własnością wszystkich właścicieli mieszkań. Spółdzielnia jakby tylko zarządza WASZĄ WŁASNOŚCIĄ. Jeżeli byłaby awaria, to jasne jest, że zapłacicie tak czy siak WY jako właściciele nieruchomości (czy to w czynszu, czy to w rozliczeniu, bo nie będzie się bilansować woda).
Koszty jak ciepło od MPECu czy tam z własnej kotłowni, za odpady śmieci oprowadzane do Saniko, za zużytą wodę do MPWIK - wszystkie te koszty Spółdzielnia tylko zbiera opłaty i przekazuje do MPECU, SANIKO, MPWIK. Faktury muszą zostać rozliczone! Niebilansująca się woda (np. awaria w budynku) będzie podzielona na wszystkich właścicieli mieszkań. Ciepło z części wspólnych np. korytarzy będzie podzielone na WSZYSTKIE MIESZKANIA!