Toruń na oczach większości Polaków! Sylwestrowa Moc Przebojów Polsatu zdeklasowała rywali, przyciągając miliony widzów przed telewizorami.
„Sylwestrowa Moc Przebojów” organizowana przez Polsat w Toruniu okazała się największym hitem tegorocznej rywalizacji sylwestrowych koncertów telewizyjnych. Impreza zgromadziła przed ekranami średnio ponad 3 miliony widzów, zdeklasowała konkurencję i udowodniła, że Polacy wciąż kochają dobrze znanych wykonawców.
Według danych Nielsen Audience Measurement, koncert Polsatu przyciągnął średnio 3,055 mln widzów, co przełożyło się na 24,4% udziału wśród wszystkich oglądających. W grupie wiekowej 16-49 udział wyniósł aż 29,6%, co stanowi najlepszy wynik spośród wszystkich stacji.
Na scenie pojawili się m.in. Zenon Martyniuk, Maryla Rodowicz, Doda, Smolasty, Dawid Kwiatkowski i Natalia Nykiel. Polsat, po latach organizacji imprez sylwestrowych na Stadionie Śląskim, przeniósł tegoroczne wydarzenie do Torunia, co okazało się strzałem w dziesiątkę.
- Noworoczny toast podczas koncertu zgromadził 4,1 miliona widzów, czyli ponad jedną trzecią oglądających wówczas telewizję
- informują Wirtualne Media.
Konkurencja nie mogła się pochwalić równie imponującymi wynikami. Sylwester z Dwójką, którego główną gwiazdą był Bryan Adams, przyciągnął średnio 1,912 mln widzów, co dało 15,3% udziału wśród ogółu widzów.
Z kolei TV Republika, debiutująca w organizacji sylwestrowych koncertów, zgromadziła przed ekranami 1,332 mln osób. Jej koncert w Chełmie, choć ciekawy pod względem doboru artystów (m.in. Captain Jack, Bad Boys Blue, Bayer Full), nie zdołał zagrozić pozycji lidera.
Tegoroczny sukces Polsatu pokazuje, że strategia postawienia na różnorodność artystów i sprawdzone gwiazdy była właściwa. Toruń, który gościł imprezę, może szczycić się mianem nowej sylwestrowej stolicy Polski.
„Sylwestrowa Moc Przebojów” to nie tylko telewizyjny hit, ale też doskonała promocja miasta. Władze Torunia mogą być zadowolone z decyzji o goszczeniu imprezy.
0 0
Kicz i tandeta