REKLAMA

Prowadzisz sklep monopolowy? Sprawdź nową aplikację Drinco

12:01, 31.07.2017 | artykuł sponsorowany
REKLAMA
Skomentuj
Fot. materiał partnera

Z pewnością w najbliższej okolicy jest co najmniej jeszcze jeden sklep monopolowy, który posiada zbliżony asortyment. Starania o zyskanie zaufania klientów oraz poszerzenie ich grona, zazwyczaj wiąże się dużym i niełatwym wyzwaniem dla właściciela sklepu. Z pomocą przychodzi aplikacja Drinco, która skupia wszystkie promocje na alkohole i napoje w twoim sklepie! Wbrew pozorom nie jest trudna w użyciu, a jej dużą zaletą jest przejrzystość oraz szeroki zasięg!

Czym dokładnie jest aplikacja Drinco?

Drinco jest ogólnodostępną aplikacją na smartfony, z której mogą korzystać sprzedawcy oraz kupujący. To swego rodzaju komunikator aktualnych promocji obejmujących napoje oraz alkohole, które pojawiają się w sklepie. Dzięki niej, potencjalni kupujący z łatwością dostrzegą najkorzystniejszą dla siebie ofertę, bez względu na miejsce w którym się znajdują. Wystarczy zarejestrować się jako sprzedawca, by móc samodzielnie udostępniać kody rabatowe na napoje, piwo, wódkę, whisky, wino, brandy, szampan, likiery, cydr, rum, tequile, wermut, koniak lub gin! Drinco, to idealna aplikacja dla właścicieli sklepów  monopolowych!

Drinco to łatwa w obsłudze aplikacja na smatfony. W jaki sposób zacząć z niej korzystać?

By zacząć korzystać z aplikacji Drinco, trzeba jedynie zarejestrować się jako właściciel danego sklepu. Będzie do tego potrzebne wypełnienie odpowiedniego formularza, znajdującego się na stronie internetowej drinco.alkohole.eurocash.pl. Następny krok to rozmowa z przedstawicielem handlowym, który odpowie na wszelkie pytania dotyczące działania aplikacji i pomoże rozwiać wszelkie wątpliwości. Obsługa Drinco jest bardzo prosta, ponieważ to intuicyjna aplikacja podpowiadająca krok po kroku, jaką czynność aktualnie wykonać. Wprowadzenie kuponu rabatowego do systemu oraz kasy fiskalnej, stanie się najprostszą rzeczą na świecie. Od momentu aktualizacji promocji, natychmiast dowiedzą się o niej osoby z zewnątrz i najprawdopodobniej zjawią się w Twoim sklepie, by móc z niej skorzystać.

Jako właściciel sklepu również otrzymasz rabaty!

Wprowadzając większe i liczniejsze rabaty na wybrany asortyment nic nie stracisz, ponieważ każda cena promocyjna objęta jest retrorabatem zwracającym różnicę cen. Dzięki takiej możliwości, właściciel sklepu nie ponosi strat w momencie udostępnienia kodu promocyjnego. Każde zakupy są rejestrowane, dlatego otrzymasz dopłatę, której suma wypłacana jest w późniejszym czasie na konto sklepu! W ten sposób, w twoim sklepie częściej pojawią się stali oraz nowi klienci. Drinoc to idealna propozycja dla sklepów monopolowych, ponieważ promuje głównie znajdujący się w nich asortyment!

Dzięki aplikacji Drinco, samodzielnie ustalasz jakie promocje znajdą się sklepie!

Drinco to pierwsza aplikacja na smartfony, która daje tak szeroką swobodę sprzedającym. Za jej pośrednictwem sprzedający sami mogą ustalać rodzaj i wysokość rabatów na napoje i alkohole, znajdujące się w sklepie. Dzięki temu mogą nieustannie podążać za oczekiwaniami klientów i zaspokajać ich aktualne wymagania.  Ci z kolei  obserwują promocje za pomocą aplikacji mobilnych, w związku z tym z pewnością dowiedzą się o wprowadzonych kodach rabatowych. Zobacz szczegóły na Drinco.pl. Drinco to idealny sposób na zwiększenie sprzedaży w sklepach detalicznych!

(artykuł sponsorowany)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
© ddwloclawek.pl | Prawa zastrzeżone | 2017