Włocławski ratusz przeprowadza konsultacje społeczne, w których włocławianie wybiorą wariant trasy S10, w tym lokalizację mostu przez Wisłę.
- Niezależnie, który z wariantów w tych konsultacjach społecznych wygra, będzie to wariant, który ja będę mógł śmiało przedstawiać, jako wariant wybrany przez wszystkich mieszkańców Włocławka i to będzie wariant obowiązujący
- mówił prezydent Krzysztof Kukucki do około setki mieszkańców miasta, którzy przyszli w czwartek (5.12) do ratusza przy Zielonym Rynku na spotkanie konsultacyjne dotyczące budowy drogi ekspresowej S10 na terenie Włocławka. Miało ono formę "burzy mózgów", której uczestnicy wspólnie analizowali różne propozycje, żeby wypracować najbardziej akceptowalny wariant.
- Jakie będzie stanowisko władz miasta, o tym zdecydują mieszkańcy Włocławka poprzez konsultacje społeczne. To jest decyzja, która mówi, jaka będzie oficjalna decyzja władz miasta i który oficjalnie wariant, jako miasto, będziemy wspierać. Natomiast ta decyzja realizacyjna oczywiście należy do inwestora, do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, która weźmie, lub nie, pod uwagę to nasze stanowisko. Myślę, że jednak to nasze stanowisko będzie brane pod uwagę i będzie istotne dla inwestora
- dodaje prezydent Włocławka.
S10 to droga, która połączy stolicę z portami Szczecina i Świnoujścia. Jej przebieg przez Włocławek budzi kontrowersje.
Istnieją cztery propozycje, które różnią się w kwestii umiejscowienia mostu przez Wisłę we Włocławku. Trzy z nich zakładają, że most będzie przebiegał w rejonie osiedla Zazamcze, a jedna, przewiduje jego lokalizację w pobliżu Anwilu.
Właśnie za tą lokalizacją było 97% głosów w ankiecie przeprowadzonej przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad, której wyniki opublikowano pod koniec listopada.
Mieszkańcy Zazamcza obawiając się dużego natężenia ruchu i hałasu, nie chcą, żeby droga biegła przez ich osiedle. Coraz większa liczba osób popiera wariant, który przewiduje oddalenie mostu w stronę zakładów Anwil.
- Wczoraj (podczas burzy mózgów w ratuszu" - red) mieszkańcy zaproponowali taką hybrydę, łącząc wariant W1 w granicach administracyjnych miasta, może nieco go modyfikując, i włączenie do wariantu W4, który pojawiły się w ostatnich tygodniach, też na pewnym odcinku. Bo o co toczy się gra tak naprawdę? O Nowy Witoszyn, o to, żeby ta droga ekspresowa w wariancie W1 nie przechodziła przez środek miejscowości, tak jak jest dzisiaj zaproponowana
- wyjaśnia Kukucki.
Głosowanie odbywa się za pomocą elektronicznej ankiety dostępnej na platformie konsultacji społecznych miasta Włocławek pod adresem wloclawek.konsultacjejst.pl.
Udział mogą wziąć także ci mieszkańcy, którzy nie mają dostępu do internetu. W Urzędzie Miasta uruchomione zostało stanowisko z komputerem, gdzie urzędnik pomoże oddać głos.
Głosowanie rozpoczęło się dziś i potrwa do godz. 12:00 20 grudnia.
- Uprawnieni do głosowania są wyłącznie mieszkańcy Włocławka. Będzie trzeba podać swoje imię, nazwisko od oraz adres zamieszkania. Potwierdzamy to adresem mailowym, więc nie ma możliwości wielokrotnego głosowania na dany wariant. Przy tych wariantach, które poddajemy do głosowania, będą 2 opisy - opis przygotowany przez urzędników miasta oraz opisy, które na spotkaniu warsztatowym zaproponowali mieszkańcy Włocławka, więc każdy przed podjęciem decyzji, do tego gorąco zachęcam, żeby się zapoznał z tymi opisami i podjął decyzję o przebiegu drogi ekspresowej
- zachęca Krzysztof Kukucki.
Mb15:08, 06.12.2024
Niech strony zagrają w szachy zwycięzca zdecyduje?
Rozsądek 15:17, 06.12.2024
Osoby około 60 będą decydować gdzie będzie most za 15 lat.
75 plus 16:09, 06.12.2024
Gorzej, dużo starsi. I tacy co nie mają bladego pojęcia, że S10 to szansa dla miasta, i dodatkowa jako trasa kolejna przeprawa w mieście, im bliżej tym więcej aut będzie korzystać z ruchu miejskiego z pożytkiem dla wszystkich.
do 75 plus 22:08, 06.12.2024
A ty wiesz że ta droga będzie przechodziła 60 m od twojej ziemianki i będziesz musiał żyć w oparach spalin i pękającym sufitem
M15:25, 06.12.2024
Ale z was kłamczuszki. Polecam wszystkim przeczytać na portalu jak to wygląda.
Wariant III TAK!15:52, 06.12.2024
S10 sukces że planują aby przebiegał przez Włocławek, wcześniej miał być daleko od nas, omijał nas. Teraz ważą się losy, czy będzie to z pożytkiem dla mieszkańców cY tylko trasa przelotowa oddalona tak, że nadal most przy Katedrze czy tama będą odciążone, a przedostanie się z Zawiśla na drugą stronę nadal odbywać się będzie w korkach.
Jeden z wariantu tworzy też perspektywę na rozwój miasta, podpięcie trasy TORUŃSKIEJ oraz miedzyosiedlowej do S10, i S10 jako lokalna trasa na terenach miasta 3 pasmowa , z pasem dla ruchu miejskiego, do autobusów MPK oraz rowerów i pieszych.
Gość 9 22:11, 06.12.2024
Demagogia korki będą jeszcze większe 40 tyś pojazdów na dobę będzie tą drogą się poruszało i część z ładunkami niebezpiecznymi
Ula 12322:22, 06.12.2024
Czy ty widziałeś korki drogowe bo mam wrażenie że nie. Lekki zator między 7-8 rano i 15-16 to nie są korki. Zapraszam do Gdańska Warszawy czy nawet Bydgoszczy aby zrozumieć co to są korki drogowe
Anwil to my23:21, 06.12.2024
Również popieram W3, jest najbliżej miasta i daje najwięcej możliwości (chodniki, ścieżki rowerowe). Ludzie nie panikujcie z tymi 40tys. aut, myślicie, że codziennie tyle przejedzie? Naprawdę niewiele to zmieni dla jakości powietrza na Zazamczu. Zrozumcie, że to jest jedyna szansa na jakąkolwiek przeprawę dla tego miasta, której Włocławek bardzo potrzebuje. Głosujcie na W3, jeśli wiążecie jakąś przyszłość z tym miastem.
Do Anwil to my 23:54, 06.12.2024
Czyli jesteś za tym aby 40 tyś pojazdów na dobę przyjeżdżało ludziom obok domów . Chciałbyś dla swojej wygody aby ci ludzie byli narażeni na spaliny i hałas od tych pojazdów Może zamienimy się na mieszkania chętnie zmienię na lepszą lokalizację.
Anwil to my00:14, 07.12.2024
Zanim trasa powstanie, jeśli preferujesz ciszę, mieszkanie bez problemu sprzedasz. To inwestycja na lata i szansa dla tego miasta w wariancie 3
ziom00:15, 07.12.2024
do anwil to my
chodniki, ścieżki rowerowe na trasie typu S ? masz pojęcie - brawo
Do Anwil to my 00:22, 07.12.2024
Czy ty jesteś chory czy udajesz ? Kto mi kupi dom jak wiadomo już że obok niego 40 tyś pojazdów na dobę będzie pędzić. Nie ma takiej możliwości. Na Zawiślu dom z basenem wystawiony jakiś czas temu za 1mln zł teraz gość chce sprzedać za 500 tyś zł. Widzisz różnicę 🧐🧐🧐
ziom 00:22, 07.12.2024
masz pojęcie co piszesz? jakie podpięcie toruńskiej? jaki pas dla autobusów? jakie ścieżki rowerowe i chodniki? na trasie typu S ? widziałeś takie rozwiązania (skrzyzowania lokalnej lub miejskiej drogi) z trasą szybkiego ruchu? co mogą spowodować kolizje z pędzącymi autami. droga poleci nad toruńską czyli przeciągniecie mostu nad Wisłą a dostanie do S będzie jak jest wszędzie - tzw. węzłami
do ziom14:44, 07.12.2024
Czytałeś opis wariantów w ankiecie czy tak tylko zajrzałeś? Tylko W3 daje możliwość funkcji mostu dla Włocławka i na ten mieszkańcy powinni głosować.
WLX9617:29, 08.12.2024
Taa, najlepiej puścić obwodnicę przez środek miasta. Tak przecież robi się na całym cywilizowanym świecie, nie? Włącz myślenie, to zwykle nie boli...
W3 Most dla mista13:26, 09.12.2024
Pojedź gdzieś poza Włocławek i zobacz jak daleko np. przy obwodnicy Trójmiasta powstają osiedla bloków. We Włocławku panika bo 300-400m do bloków będzie - ludzie, macie pod nosem ul. Toruńską, mieszkacie w mieście, nie na wsi, sami z tego mostu skorzystacie. Jeśli Włocławek nie wykorzysta teraz tej szansy i nie zbuduje mostu w wariancie 3 z dodatkowym pasem i ruchem pieszym to nigdy takiej szansy już nie będzie miał. Każde inne miasto by taką okazję wykorzystało na 100%.
30+16:16, 06.12.2024
Gdybym był złośliwy, to życzyłby Włocławkowi, aby S10 najlepiej była jak najdalej, nawet za Azotami czytaj Anwilem,a najlepiej całkowicie omijała Włocławek, najlepiej z kilkadziesiąt kilometrów, wtedy było super. Gdybym oczywiście był złośliwy i zaściankowy, i źle życzył miastu i mieszkańcom, którzy zamierzają tu jeszcze pożyć na poziomie MIASTA chociaż że 40-59 lat.
W313:29, 09.12.2024
Dokładnie, w każdym innym mieście ludzie by się cieszyli z takiej możliwości budowy mostu i głosowali na W3, a nas panika jakbyśmy mieszkali w jakimś rezerwacie bez aut i spalin.
Nie dla W116:19, 06.12.2024
Tylko że ten most nie będzie miał chodników ani scierzek rowerowych ale jak by stał w na terenie miejskim miasto by by mogło prosić o uwzglednienie chodników i ścierzek rowerowych.
Ubawiony55 22:16, 06.12.2024
Nikt na trasie szybkiego ruchu nie zrobi chodników ani ścieżki rowerowe nie miejcie złudzeń 40 tyś pojazdów na dobę będzie pędzić przez Włocławek i tyle w temacie. Pozdrawiam serdecznie optymistów.
Anwil to my23:13, 06.12.2024
Przecież wspominano o tym, że przy W3 właśnie mogłyby powstać chodniki i ścieżki rowerowe na przeprawie.
Do Anwil to my23:43, 06.12.2024
Obiecać ci mogą wszystko ale zrobią swoje. I zostaniesz z ręką w nocniku. Właśnie szukają takich łatwowiernych co im uwierzą . Czy widziałeś gdzieś drogę szybkiego ruchu z chodnikiem i ścieżką rowerową jeśli tak to podaj przykłady
Wariant 313:31, 09.12.2024
Po co budować w W1, W2 lub W4, lepiej już niech ta droga nas ominie. Albo W3 i prawdziwy most, albo protestujmy wszyscy przeciwko S10.
do Rozsądek16:32, 06.12.2024
Zgodzę się z tobą że decyzje podejmowane przez ludzi w wieku powyżej 60 -tąki w zakresie realizacji inwestycji budowy drogi S10 oraz mostu, które prawdopodobnie powstaną w latach 2030/33 mogą budzić pewne kontrowersje, ale biorąc pod uwagę jak obserwujemy ogrom ludzi młodych oraz w wieku tzw. produkcyjnym nie tylko nie dokształconych ale i ociężale myślących żeby nie powiedzieć ograniczonych - to jednak w podejmowaniu ważnych decyzji w tej materii na jakiś autorytetach trzeba się opierać.
re do18:56, 06.12.2024
Dla mnie autorytetami PO-zostają jednak z dużego miasta i wykształceni PO gimbazie oraz z dyplomami Collegium Tumanum , chociaż prof. M. Belka ma odmienne zdanie o czym PO-informował oficjalnie w mediach.
Anton16:38, 06.12.2024
Fajne takie zabawy w ankiety, kiedy sprawa jest już załatwiona. Ludziom się zdaje, że mają na coś wpływ, a jednocześnie można powiedzieć "no przecież chciałem", "robiłem głosowania", "ci źli z GD nie chcieli mnie słuchać".
Kit16:43, 06.12.2024
Tylko, że to nie będzie most tylko przeprawa dla samochodów, gdzie nie ma chodników dla pieszych, ścieżek rowerowych, nikt takim mostem nie pospaceruje sobie, nawet jakby chciał
Wariant III19:08, 06.12.2024
W wariancie tym który jest najlepszy dla mieszkańców bliżej mostu obecnego będą chodniki i ścieżki rowerowe oraz liczne wjazdy i zjazdy dla ruchu miejskiego!
Do wariant III22:30, 06.12.2024
Wierzysz w garbate aniołki ? nikt ci tyle nie obieca co KK ci da. Nie ma takiej opcji abyś po S10 śmigał na swoim Wigry 2.
do wariant III00:30, 07.12.2024
nie ma takiej opcji na trasie typu S
Ludek16:51, 06.12.2024
Tylko W2 lub W4. Most musi być blisko miasta.
Andżej D.22:33, 06.12.2024
Chciałbym aby ten most był 50m od twojego domu. Ciekawe co byś powiedział wówczas ga.moniu
Alladyn22:36, 06.12.2024
ok, a W3 jest daleko miasta? Chyba bliżej niż W2.
Do Alladyn 23:48, 06.12.2024
500 m od Zazamczu i 100 m od domów na Zawiślu chciałbyś aby koło twojego domu codziennie przejeżdżało 40 tyś pojazdów zastanów się. W1 koło Anwilu rozwiązuje problem
Alladyn00:11, 07.12.2024
Przecież prezydent mówił, że W1 jest nierealny. Dla miasta najlepszy jest W3, jest to inwestycja strategiczna i przy tego typu inwestycjach nie można kierować się zdaniem danej grupy mieszkańców, ponieważ przy każdym wariancie będą niezadowoleni. Zobacz jak powstają osiedla w Gdańsku przy samej obwodnicy oraz w innych dużych miastach.
Do Alladyn 00:45, 07.12.2024
Nie porównuj Włocławka do Gdańska bo to nie ta liga. Prezydent nie wie co mówi. Jeśli nie byłeś na konsultacjach to nie wiesz co mówił. Z przekazu medialnego nie wiele wynika, a na ostatnim spotkaniu był już za W1. ABY DECYDOWAĆ TRZEBA SIĘ ANGAŻOWAĆ
Artur12:51, 07.12.2024
W2 i W4 jest bez sensu, nie spełnia funkcji mostu. Jedynie W3 może spełniać taką funkcję, przeczytaj opis wariantów. Węzły po obu stronach Wisły i w Bogucinie oraz chodniki i ścieżki rowerowe. Rozładuje to ruch na obecnym moście.
HE HE18:02, 06.12.2024
HE HE Decyzja pewnie jest Podjeta !!! Ten teatr bedzie odegrany by sprac Mozgi Spoleczenstwu !
Tu Decyduje KRZYSZTOF a nie maly Kaziu w krotkich spodenkach !! ZOBACZYCIE !!!
panie Kukucki 18:11, 06.12.2024
Asfaltownia też powstała PO konsultacjach ? Garaż dworcowy też wybrani PO konsultacjach ? Przy spartolonej starej hali rezygnacja z oryginalnej technologii klejenia też była PO konsultacjach ? Ten kretński przystanek zwężający jezdnię na Falbance też pan konsultował ?Panie kierowniku partyjny kiedy skończy się budowa miejskiej stacji paliw ...PO konsultacjach ?
u5456718:27, 06.12.2024
najlepiej niech puszcza przez Bogucin zeby mieli ekspresowke po oknami
Wojtuś20:20, 06.12.2024
Wracaj trollu do swojej normy i żłop dalej pampę.
Alladyn22:33, 06.12.2024
Bogucin to chciałby nam we Włocławku mówić, gdzie mamy mieś S10.
RE: Alladyn23:29, 06.12.2024
Włocławek chciałby decydować, którędy S10 ma przechodzić przez sąsiednią gminę...
Alladyn23:51, 06.12.2024
Wiesz we Włocławku mieszka jednak trochę więcej osób niż w Bogucinie 🤣
Jackie07:47, 08.12.2024
Szkoda, że ta ilość nie idzie w parze z jakością.
K.F18:29, 06.12.2024
Pytanie powinno brzmieć który wariant przyjąć
- dobry dla mieszkańców Włocławka czy
- biznesowy dla Pana Grządziela
I oczywiście za którym optuje z w/w prezydent miasta
Maria 2323:07, 06.12.2024
Święt racja jak mówi klasyk mam 1mld zł dlaczego mam nie mieć 1,5mld zł przecież ja tam nie mieszkam niech oni oddychają spalinami.😱
13212:48, 07.12.2024
W1 o 1,5km w stronę Bobrownik i żaden dom nie zostanie zburzony !!!
vdfdf18:46, 06.12.2024
po co ta parodia dług wyborczy (sponsora) trzeba spłacić - wiadomo przez czyj grunt będzie leciała trasa !!!!
Gość 9 22:40, 06.12.2024
W mieście już mówią że podobno dobrodziej kupił nieczynną stację paliw Lotos aby na tym też zarabiać ... ale to tylko pogłoski 😱🤣🤣
Asa19:30, 06.12.2024
Co pozytywnego przyniosła S8 dla Warszawy?
Tak dla W122:37, 06.12.2024
Nic ale na A2 to się dopiero dzieje
Norman20:23, 06.12.2024
Fajna ta ankieta, taka nie za uczciwa, ale za to nie za wiele znacząca.
Mieszkaniec Zazmcza.20:41, 06.12.2024
Oglądałem TV Kujawy i i tam Pani się wypowiedziała że mają zająć wszyscy głos co mają działki pod wysiedlenie lub domy 🤣🤣🤣
Jajko23:33, 06.12.2024
Jak się zajmuje głos? Mój też zajmiesz?
Anwil to my22:29, 06.12.2024
Dobra decyzja z głosowaniem. Niech każdy się wypowie, nie tylko właściciele działek. Każdy komu zależy na przyszłości miasta powinien głosować na najbliższy wariant - W3.
12346722:35, 06.12.2024
Przyszłość miasta to W1 a pozostałe warianty to jeden wielki smród spalin i jeszcze większe korki na Toruńskiej.
Anwil to my22:40, 06.12.2024
Dlaczego W1 to przyszłość - Jest za daleko. Wiadomo, że S1 nie zastąpi mostu, ale jednak, jeśli będą zjazdy może w pewnej części wspierać obecny most. Przy W3 taką funkcję wspierającą mogłaby pełnić. Nie przesadzaj z tym smrodem, w niektórych miastach jest dużo więcej aut i to w centrum.
Anwil to my22:49, 06.12.2024
Zresztą po co niszczyć ogrody działkowe po jednej i drugiej stronie Wisły skoro jest W3 i miasto oraz działkowcy powinni być zadowoleni.
😂😂😂😂23:18, 06.12.2024
W1 to opcja która zachowuje ogródki działkowe i odsuwa 40 tyś pojazdów na dobę od zabudowań na Zazamczu i Zawiślu. Zjazd i wjazd będzie przed Anwilem i po drugiej stronie Wisły w okolicy Woitoszyna.
Mieszkaniec.10:43, 07.12.2024
Nie wprowadzaj wbład bo W1 Będzie przechodziło centralnie przez Witoszyn i jakies 800 metrów od najbliższego gazociągu filary mostu spowodują podmycie gazociagu, nie tak dawno DD Włocławek pisał też o podmyciu w okolicu z ropą rurociągu należącego do Pern. Zostaną też zniszczone zabytki jak Dąb Kondrat, który ma 200 lat, Stary Cmenatrz Ewangelicki płyty i pomniki jakie się tam zachowały, Budynek dawnej szkoły lepianka z gliny. Pomnik 8 Poległych Żołnierzy z 1920 roku.
Likwidować ROD 13:55, 07.12.2024
Dokładnie tak jak mieszkaniec piszę. Na osiedlu Korabniki ul. Żyzna 12 lat temu budowali kolejną notkę gazociągu przez bagna. Wysoki poziom wód gruntowych na całym osiedlu rury od gazociągu pod wpływem dużej ilości wody wybijało do góry. Cpk jakoś wycofali z tych rejonów. To, że jest zapisane w jeszcze na wariancie 1 o lini kolejowej muszę niestety poinformować, ale jest już to dawno nieaktualne. Wybrali Wariant cpk koło geberitu.
jacek8022:41, 06.12.2024
skoro Anwil i ministerstwo chcą wariantu 1 to myślicie, że nasze głosowanie coś zmieni? Nie wydaje mi się
Fornal23:00, 06.12.2024
Skąd takie info? Przecież wcześniej prezydent twierdził, że W1 odpada, ponieważ jest nieopłacalny.
J-2323:12, 06.12.2024
W1 jest najlepszy dla miasta ciężki transport może jechać blisko Włocławka i to bez uciążliwości dla mieszkańców będzie oddalony od budynków mieszkalnych i ogródki działkowe zostaną nienaruszone
Fornal23:26, 06.12.2024
Na W1 nie ma przecież szans, więc lepiej głosuj na W3, przy W2 i W4 ROD znikną. W3 to jedyna szansa na ocalenie ROD.
Do Fornal 23:35, 06.12.2024
W wariantach 2-4 znikają ogródki działkowe czy tego chcesz czy nie popatrz dobrze na mapki. RODO są w zasobach skarbu państwa i łatwo jest z nich zrezygnować na koszt drogi. Tamtędy jest ona planowana. Czy będzie wielkim problemem ja na tą drogę wjedziesz 3 km dalej czyli w okolicach Anwilu ?
Fornal23:55, 06.12.2024
Wydaje mi się, że dobrze patrzę na mapki i wychodzi mi około 350m od W3 do pierwszego ROD Azoty. Oczywiście będzie zjazd i ta odległość się zmniejszy, ale działki wydają się być bezpieczne. W1 natomiast został już nieoficjalnie skreślony, więc głosując na niego tak naprawdę popieracie W2 i W4, które idą przez ROD. Niestety pewnych spraw nie przeskoczysz i nic nie da ile ankiet będzie na W1.
Do Fornal00:57, 07.12.2024
Ogródki działkowe to mienie skarbu państwa. To właśnie tamtędy będzie poprowadzona drogą s10 i mało tego 50m od domów jednorodzinnych postronie prawej iok.100m po stronie lewej Wisły. Nic nie będą musieli płacić żadnych odszkodowań choć ok 200 działkowców ma tam altany lub małe domki na które wyłożyli swoje pieniądze.Pytanie zamienisz się?
Doron07:51, 08.12.2024
A co to ma do rzeczy czego chce Anwil? Anwil nie jest stroną w sprawie, a zresztą chyba niezbyt przychylnie wypowiedział się w sprawie W1.
Julia197222:56, 06.12.2024
Teraz Nowemu Witoszynowi W1 nie psauje, trzeba było dogadać się z Fabiankami i poprzeć W3 w ankietach, a nie myśleć o sobie i popierać W4 - Fabianki się nie liczą, można je zaorać!
Mieszkaniec Zazamcza23:29, 06.12.2024
Mieszkańcy Włocławka jeśli leży wam na sercu dobro miasta zagłosujcie na W1 który jest najlepszym rozwiązaniem dla miasta. Czy ktoś z was chciałby aby droga szybkiego ruchu przebiegała 50 m od waszych domów? Chyba nie. Czy ktoś by chciał żeby pojazd z materiałami niebezpiecznymi miał wypadek 50 m od waszych domów, czy codziennie chciałbyś wdychać spaliny z 40 tyś pojazdów na dobę oraz czy chciałbyś mieć hałas i drgania od tych pojazdów w domu skoro można wybrać W1. Zanim udzielisz odpowiedzi w ankiecie UM zastanów się. Toruń ma 2 mosty Płock ma 2 mosty i radzą sobie. Włocławek to nie Wrocław gdzie jest ponad 100 mostów. Pozdrawiam i życzę miłego decydowania
Tyrol23:30, 06.12.2024
Z tego powodu głosuję na W4.
Wlocek1223:35, 06.12.2024
Przecież dla Włocławka zdecydowanie najlepszy jest W3 - 3 most z chodnikiem i ścieżką rowerową jest bardzo ważny. W4 niszczy działki ROD i niepotrzebnie oddala przeprawę.
Do włocek 1200:04, 07.12.2024
Zanim zabierzesz głos zapoznaj się z planami.W2-4 likwidują ROD natomiast W1 będzie przebiegał obok Anwilu więc 40 tyś pojazdów na dobę będzie praktycznie po za miastem. W tym wariancie Zazamcze i Zawiśle będzie miało normalne życie. Chciałbyś mieć 40 tyś pojazdów na dobę pod swoimi oknami bo ja nie pozdrawian
Wlocek1200:16, 07.12.2024
Pisałem o W3
Do włocek 12 02:17, 07.12.2024
I c..j ci w d..e pos.any gamoni.u
Mieszkaniec.07:37, 07.12.2024
W1 Jest Nie wykonalny jest tylko sugestja, tak samo jest nie wykonalny budowa mostu przez dzialki ROD na ul. Toruńskiej 1 Most by był za blisko gazacoiągu, który zaopatruje Anwil SA i Włocławek w gaz erozaja by zagrażała gozociągu za Anwilem idą kolejne gaciągi z Płock- Włocławek z etanam oraz rurociąg należący do Pern i gazaciąg Jamal. Budowa przez działki ROD by się wiązała z wyburzeniami działek więc wykupem ich, Rafa Korabniki tam są wielkie głazy jedne warzą kilka kg inne kilka ton teren nie jest dobry do budowy.
do Mieszkaniec09:01, 07.12.2024
Co do gazociągu to twoja wiedza jest tak na zasadzie dzwonią ale nie wiem w którym kościele. Projektanci twierdzą że nie dostaną zgody na budowę drogi w miejscu gdzie gazociąg skręca czyli ale w innym przypadku jest to możliwe. Co ROD należą one do skarbu państwa i nie będzie żadnych odszkodowań.
Mieszkaniec . 14:48, 07.12.2024
Gazaociąg z czego wiem rozdziela się na kilka nitek na wypadek jak by dwie nitki zostały uszkodzone tymczasowo dwie następne są uruchamiane i włąśnie w tym punkcie się spotykają. Rózinowo prawa strona jak się jedzie na Anwil SA są to ziemie bogate w torf namuły rzeczne tereny podmogkłe lasy łęgowe teren bardzo trudny do budowy i rozwiązania bardzo drogie.
Wariant 300:03, 07.12.2024
Super, głosujemy na W3 i mamy trzeci most we Włocławku - długo na to czekaliśmy.
66601:04, 07.12.2024
No to sobie jeszcze poczekasz 🤣🤣🤣🤣🤣
///11:42, 07.12.2024
I poczekacie sobie - cierpliwości trzeba sie uczyć
Do Fornal 00:17, 07.12.2024
Ile ci można tłumaczyć. Nie byłeś na konsultacjach w UM to nie znasz szczegółów. W 2-4 będą realizowane na terenach działek bo one należą do skarbu państwa i nie wymagają rekompensat finansowych. Dlatego W1 jest wersją optymalną dla właścicieli działek oraz mieszkańców Zazamcza oraz Zawiśla aby im 40 tyś pojazdów na dobę nie jechało koło domów. Czy to wystarczy?
Fornal00:27, 07.12.2024
Nie byłem - wytłumaczyli Wam jak W3 będzie realizowany na terenach ROD skoro jest od nich oddalony? Czy mapy z wariantami są już nieaktualne?
Do Fornal01:02, 07.12.2024
Jak Ci tłumaczyć że ich zlikwidują bo za to nie płacą przy budowie drogi
gdyż te tereny należą do sarbu Państwa przepraszam za to co powiem nie byłeś na konsultacjach czyli w d.upie byłeś i ciemność widziałeś. Przecież to właśnie działkowcy najwięcej protestują bo w tych działkach utopili sporo szmalu. Z mapki nic nie widzisz
Likwidować ROD 08:17, 07.12.2024
Ale nie jest dla mieszkańców ul. Żyznej W1 nie jest optymalny. Ten wariant idzie przez prywatne działki i domy.
Fornal10:57, 07.12.2024
Czyli narysowali tak sobie W2 i W3 w innych miejscach, ale obydwa będą przez ROD. Po co mi każesz patrzeć na mapę skoro mapy już nieaktualne i tylko Ty wiesz wszystko, ponieważ byłeś na spotkaniu. Szkoda, że wszystkim nie udzielili takiej informacji i po co te 4 warianty w ankiecie skoro zostały tylko 2 jak twierdzisz?
Roti02:20, 07.12.2024
Tylko W1 jest akceptowalny. Będzie w granicach miasta i nikomu nie będzie szkodził. Jestem na tak. Pozdrawiam serdecznie wszystkich malkontentów i dobrodzieja też🤣🤣🤣
Janek Wiśniewski 02:26, 07.12.2024
Popieram wariant nr 1 które nie dopuścić do likwidacji ogródków działkowych i nie wpuszcza do miasta CV ciężkiego transportu samochodowego. Cały kraj walczy o lepsze środowisko a władze Czerwonego Włocławka chcą dodatkowych ilości spalin dla swoich mieszkańców. Ktoś tu na rozum upadł.
Tomak07:27, 07.12.2024
na szczescie mieszkancy Wloclawka zdecyduja a nie mieszkancy Bogucina,Fabianek,Czy Witoszyna
Dla nas lepiej aby to wam tam woierdzielili eske
Wiec bedziecie ja tam miec
Likwidować ROD 07:49, 07.12.2024
I tak będą brali sumę że wszystkich miejscowości i na podstawie tego określa dany Wariant. Już słyszy się, że wariant 4 będzie wybrany. Włocławek nie ma przebicia
Anwil to my10:14, 07.12.2024
Jeśli Włocławek wybierze W3 to przejdzie przez Bogucin czy połączą z W4?
Do Anwil my 14:06, 07.12.2024
I tak nie ma szans nie ważne czy wybiorą wariant 1 czy 3. Przy całej reszcie i tak postawią na Wariant 4
Jajko08:07, 08.12.2024
Decyzje to już właściwie zapadły. Nie wiem natomiast, po co prezydent urządza tę szopkę z głosowaniem.
Trewor08:21, 08.12.2024
Decydujcie sobie do woli. Doprowadzimy drogę wg W4 do granic miasta, wy budujcie przeprawę wg W1, a na koniec zdecydujcie, jak połączyć obydwa warianty żeby dało się jeździć. Proponuję skierować ruch na most stalowy i do centrum 🤣🤣🤣
Za wariantem 4 we Wł07:45, 07.12.2024
Młodzi ludzie głosujecie na Wariant 4!
To w was jest przyszłość naszego Miasta. Potrzebujemy tego mostu dla samochodów oraz ścieżki pieszo-rowerowe po obu stronach mostu. W tym miejscu jest bezwartościowy ROD.
Mamy przepuścić swoją szansę na rozwój przez jakiś nabuntowanych ludzi?!
Namawiajcie kolegów i koleżanki, rodziców i innych bliskich do głosowania na W4. Świetnym przykładem jest droga S7 pod Warszawą, gdzie dokładnie podwarszawskich miejscowościach funkcjonuje podobna opcja. Droga S7 jest tam tylko z nazwy. Ograniczenie do 70km/h i przejścia dla pieszych chodniki i ścieżki rowerowe. Nie słuchajcie działkowców!
Głosujecie młodzi ludzie na Wariant 4!!
Re..09:10, 07.12.2024
To może się zamienimy na mieszkania i tobie koła domu przejedzie planowanych 40 tyś pojazdów na dobę taki kozak jesteś ? Czy to będzie 70 czy 130 km/h smród spalin będzie taki sam hałas będzie taki sam zagrożenie wypadkami takie samo. Co stoi na przeszkodzie przesunąć S10 3-4km od miasta
Za wariantem 4 we Wł09:45, 07.12.2024
Z tego co dobrze pamiętam z lekcji fizyki to im mniejsza prędkość tym mniejszy hałas. Trzeba było nie spać na lekcji 😉
Lepiej żeby przechodziła tam niż koło mnie 😉
40 tys pojazdów na dobę? Tyle to nawet przez S5 koło Poznania nie przejeżdża. Ogarnięcie się Ludzie z działek bo przesadzacie.
Likwidować ROD 09:46, 07.12.2024
Zagrożenie wypadkami? A co te samochody będą z mostu spadać Ci na dach domu czy co? 🤣
Do za wariantem10:10, 07.12.2024
Możemy się spierać co do fizyki ale matematyki nie oszukasz. Załóżmy nawet 24 tyś pojazdów na dobę to matematycznie 16,6 pojazdu na minutę chyba że mnie się dzielenie nie udało. Skoro te auta będą jechały wolniej czyli dłużej będą emitowały spaliny czy mniej tego nie wiemy bo to trzeba by było sprawdzić. Cały kraj buduje obwodnice aby wyprowadzić ciężki transport ale we Włocławku jest na odwrót i ciężarówki będą koło mojego domu jechały dzień w dzień . Może się zamienimy?
Wlodek10:10, 07.12.2024
Ja głosuję na W3, bliżej miasta i dużo większe możliwości niż W4.
Likwidować ROD 10:17, 07.12.2024
To dlaczego koło Twojego domu przy wariancie 4 nie mogą samochody jeździć, a przy moimi domu gdzie jest wariant 1 mogą jeździć?
To chyba normalne, że skoro wy próbujecie spychać drogę do nas to my będziemy działać w drugą stronę.
Wybiorą wariant 1 to możemy się zamienić.
Do likwidować rod10:47, 07.12.2024
A dla tego bo taki mam kaprys . Nie mamy Pana płaszcza i co Pan nam zrobi jak mówi klasyk.
Likwidować ROD 11:04, 07.12.2024
No i vice versa 😉
Artur12:53, 07.12.2024
Młodzi ludzie powinni głosować na W3 z funkcją mostu - tylko 3 to zapewnia. Prezydent powinien kierować się długofalowym interesem miasta w tym przypadku.
ludzieeee08:13, 07.12.2024
Nie dajcie się ogłupiać pozorami demokracji ....partyjni już wybrali ...ci partyjni na których głosowaliście w wyborach . Więc teraz miejcie pretensje do siebie .
Mieszkaniec wloc09:17, 07.12.2024
I co Twoimi zdaniem wybrali?
Ratusz i burza08:59, 07.12.2024
Jeżeli w ratuszu istotnie jest burza mózgów - to może starym zwyczajem Wojtkowskiego z PO , na ratuszu wyświetlać należy błyskawice pioruna jako symbolu zabijania - propagowanego przez tą Lempart co organizowała Polakom burdy i zadymy uliczne.
brawo 15:38, 07.12.2024
A ta baba z ob mi gaciami na kijku niech chodzi wokół POmnika Wojtkowskiego ...stara hala OSiR .... do dziś nie wiadomo ile kosztowal 10-letni remont .
Mostowy09:46, 07.12.2024
Wydaje mi sią że optymalnym rozwiązaniem byłby most zwodzony
Lopez08:03, 08.12.2024
Już chyba jest, przecież nas ciągle zwodzą i zwodzą.
Artur11:28, 07.12.2024
Dla Włocławka tylko W3 ma sens. Wejdźcie w podany link i poczytajcie o wszystkich wariantach. Tylko przy W3 mamy funkcję mostu, możliwość poprowadzenia linii autobusowej, budowa drogi rowerowej, chodnika, węzeł w Bogucinie. Bez tego nie będzie funkcji mostu, a nie o to nam cały czas chodziło? Jeśli nie teraz to kiedy będzie nowy most, za 100 lat? Pomyślcie trochę i głosujcie na W3 dla rozwoju tego miasta.
Analiza wariantów 15:06, 07.12.2024
Dokładnie, tylko WARIANT III. Myślcie ludzie!
Wariant 318:09, 07.12.2024
Ten kto umie czytać ze zrozumieniem nie ma co do tego wątpliwości.
Lotos08:02, 08.12.2024
Pewnie nie zwróciłeś uwagi jak błędne są te opisy? Obejrzyj mapę i porównaj z opisami. Delikatnie mówiąc, są guzik warte, a cała ta akcja z ankietami to jakiś żenujący cyrk. Ktoś popisał bzdury, opublikował je jako "analizę" i każe teraz ludziom wybierać.
q112:22, 07.12.2024
Wara od starszych osób !!!
re Mieszkaniec wloc12:56, 07.12.2024
Co wybrali ? Co wybrali POkazują włocławskie pseudoinwestycje i zlikwidowany przemysł . A w Polsce krajobraz PO bitwie na terenach POPOwodziowych na ktorych bojówki PO i nowa obsada Wód polskich namawiały do zaprzestania budowy retencji ...sami ,,fahofcy 'PO Colegium tumanum'' .
Wariant 3 - Most dla15:47, 07.12.2024
Wariant 3 powinien wygrać dla dobra tego miasta, ponieważ most jest niezbędny. Nie powinniśmy tutaj zwracać uwagi na zdanie okolicznych miejscowości.
W3W318:07, 07.12.2024
Dokładnie, walczyliśmy o ten most i teraz gdy jest na niego szansa to mamy z niego zrezygnować? Miejmy nadzieję, że prezydent nie popełni tego błędu i wybierze W3.
Lopez07:57, 08.12.2024
W3 już nie ma - został zastąpiony W4, a jak nie będziesz zwracać uwagi na sąsiadów, to droga nigdy nie powstanie, bo zostanie zablokowana przez Gminę.
do Lopez08:58, 09.12.2024
Czyli malutka gmina ma mówić, co ma wybrać prawie 100 tys miasto? Pamiętajcie, że W3 jest również w interesie większości mieszkańców gminy, zyskacie most do miasta.
Dr. Marek15:57, 07.12.2024
Burza czego???
Abis19:26, 07.12.2024
Wariant W 1 najkorzystniejszy dla mieszkańców Zawiśla, Zazamcza, w innych wariantach ekspresówka będzie przechodziła 50 m od domów, hałas , drgania, smród, zanieczyszczenia i choroby powstające w wyniku zanieczyszczeń. Nie trudno sobie wyobrazić, co może spowodować przepływ 40 tys. samochodów na godzinę. Trzeba nie mieć wyobraźni, żeby własnym dzieciom zafundować taki horror!!!! Głosujcie proszę za wariantem W1 dla dobra własnych dzieci, dla przyszłych pokoleń, żeby nie musiały rodzić się z wadami spowodowanymi zatrutym środowiskiem. My tu żyjemy , pomyślcie czy chcecie żyć w dodatkowym hałasie ekspresówki?
Przeciwko wariantowi21:29, 07.12.2024
A dlaczego chcecie nam zafundować horror?
Mało mamy syfu z azotów? Tutaj rodziny z dziećmi nie mieszkają?
Jesteście hipokrytami.
Likwidować ROD 21:32, 07.12.2024
No już widzę 40 tys pojazdów na minutę. Piszecie rekordy lepsze niż w Stambule w Turcji. 🤣
Do zlikwidować ROD20:27, 07.12.2024
lepiej zamieścić dziennie jeden wpis z sensem niż kilkanaście bez sensu. Ale nie poddawaj się.
Liczy się tylko W1💪💪💪💪
Likwidować ROD 21:26, 07.12.2024
Hehe. Szkoda, że druga strona też nie chcę się do tego zastosować. Aż tak bardzo się boicie działkowicze? Pewnie spać po nocach nie możecie. 😃
Całe szczęście przeciwko wariantowi 1 mamy poparcie Urzędu Miasta oraz osoby finansowo wpływowe.
Niech was drzazga dalej boli.
Pozdrawiam
Przeciwko wariantowi22:53, 07.12.2024
Do Likwidować ROD
Widać piszczą i szlochają, a to oznacza, że wykonujesz dobrą robotę.
Jedynie Wariant 300:58, 08.12.2024
Miasto powinno przeprowadzić większą akcję informacyjną odnośnie tych konsultacji, ponieważ niektórzy nie rozumieją o co tak naprawdę chodzi i odpuszczają temat. Jeśli tak będzie to kilkaset osób na Zazamczu wybierze wariant dla całego miasta i na zawsze zabierze szanse na trzeci most. Tylko wariant 3 sprawi, że funkcja mostu będzie mogła zostać zrealizowana (chodniki, ścieżka rowerowa, wiadukt, linia autobusowa). Dodatkowo W3 jest zlokalizowany najbliżej, co w tym wypadku jest atutem, nie wadą. Patrzmy perspektywicznie, albo chcemy aby miasto się rozwijało, albo lepiej całkiem odpuśćmy S10. Pozostałe warianty nie mają żadnego sensu.
WLX9617:40, 08.12.2024
Czyżby pewna znana we Włocławku persona uruchomiła farmę troli?
Barnaba08:17, 08.12.2024
Trochę to żenujące, bo kiedy była możliwość czegoś się dowiedzieć, to gwizdaliście i krzyczeliście, zamiast słuchać. Wariantów W2 i W3 już właściwie nie ma - głosy na nie oddane, są głosami straconymi (o ile w ogóle głosy mają jakąkolwiek wartość).
Do wyboru pozostaje W1 (podobno niemożliwy do realizacji ze względów środowiskowych, ale nie wiadomo dlaczego, bo nie pozwolono projektantom wyjaśnić) i W4 zaakceptowany też przez Fabianki. Jedyna kwestia do ustalenia to, czy na terenie Włocławka W4 ma przechodzić po śladzie wcześniejszego W2, czy W3. I tego właściwie dotyczy ankieta.
WLX9617:33, 08.12.2024
Sorry, ale to jest Włocławek, nie Fabianki. To, ze Fabianki zaakceptowały to jakaś wyznacznik? Nasz prezydent nie ma głosu i akceptuje to co wójt Fabianek ustalił? No bez jaj. Jeśli puści drogę w wariancie W3 przez środek miasta i po gruntach wiadomo kogo to chyba następne wybory ma z głowy...
Re: WLX21:57, 08.12.2024
Ale to jest jedna i ta sama droga. Odcinek fabiański musi gdzieś się spotkać z odcinkiem włocławskim. Jak to sobie wyobrażasz inaczej?
Marcel23:07, 08.12.2024
Z tego co słyszałem, jeśli Włocławek wybierze W3 to przejdzie on przez Bogucin, tak jak jest na mapie, nie przez W4. Zresztą, co ma nas interesować gdzie dalej pobiegnie trasa, liczy się tylko most we Włocławku, a tutaj W3 jest najkorzystniejszy.
Rober8008:55, 09.12.2024
Prezydent musi kierować się interesem miasta, a nie tym do kogo należą grunty, tylko W3 jest w interesie miasta. Interes Bogucina nas nie powinien interesować.
WLX9617:38, 08.12.2024
Weź pomyśl chwilę - jak most będzie w pobliżu ANWILU to i tak tama i most stalowy będą odciążone, bo ruch pójdzie przez W1. I nie musimy puszczać obwodnicy przez miasto. A może zróbmy ankietę tylko dla ludzi mieszkających na Zazamczu i zobaczymy, co wtedy wyjdzie? Łatwo głosować za W3, gdy mieszka się na Południu...
Likwidować ROD 17:50, 08.12.2024
Uuu ankieta tylko dla zazamcza? Każdy mieszkaniec Włocławka ma prawo wypowiedzieć się w sprawie S10.
Zosia115:16, 09.12.2024
Każdy ma prawo się wypowiedzieć, nie tylko mieszkańcy Zazamcza
muflon08:31, 09.12.2024
Niech Włocławek nie popełni błędu Augustowa gdzie Niemiecko - polscy Eko terroliści z tvn -em doprowadzili do tego ,ze obwodnica przebiega przez tą samą Rospudę tylko o 3km dalej a pochłonęła dodatkową kasę , a Włocławek nie poparł tamy podporowej z mostem na wysokości Oczyszczalni i pcha się koniecznie wbrew mieszkańcom do mostu w środku miasta rezygnując z obwodnicy miasta i wariantu nr 1 . Wariant nr 1 spełnia wszystkie zapotrzebowania tylko trzeba ten most wybudować z głową
Bzdury08:50, 09.12.2024
W1 nie spełnia żadnej roli mostu, zjazdy są za daleko. W3 daje dodatkowo chodnik i ścieżkę rowerową, a nie tylko most dla kierowców i do tego oddalony od miasta. Tylko W3 daje korzyści miastu.
AB11:12, 09.12.2024
Gratuluję pomysłu spacerowania i jeżdżenia na rowerze po moście o charakterze drogi ekspresowej.
Słyszałeś o czymś takim jak wyprowadzanie ruchu tranzytowego z obszarów miejskich w celu ochrony mieszkańców przed hałasem, zanieczyszczeniem powietrza?
Most dla miasta W313:17, 09.12.2024
Przecież S10 w wariancie 3 to jedyna szansa na most dla miasta. Bez możliwości ruchu pieszego nie będzie to prawdziwy most i za daleko oddalony. Zrozumcie, że miasto samo trzeciego mostu nie zbuduje nigdy. W wariancie 3 mamy szansę na prawdziwy most ze zjazdami w bliskiej odległości, ruchem autobusów, pieszych, budową wiaduktu. Które miasto nie wykorzystałoby takiej szansy?
r11114:41, 09.12.2024
Analiza winna być perspektywiczna i obejmująca włączenie Szpetala Górnego do Włocławka. Miasto powinno przekonać Mieszkańców Szpetala Górnego jakie będą mieli z tego korzyści jak np. darmowy transport MPK do centrum miasta, centrum kultury na Suszyckiej, ścieżki rowerowe i piesze po terenach leśnych itd.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddwloclawek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
4 1
To na własny koszt zaproszę Kasparowa wygraną mam jak w banku . Tylko W1 liczy się