Gmina Brześć Kujawski uczestniczy w nowatorskim projekcie „Kujawsko-Pomorskie – kreatywne wsparcie marki regionu”. W ramach lokowania produktu, już w najbliższą sobotę (23 maja) w porannym programie „Pytanie na śniadanie” na antenie TVP 2 wyemitowany zostanie materiał o gminie Brześć Kujawski.
W felietonie promowane będą tereny inwestycyjne zlokalizowane w Brzeskiej Strefie Gospodarczej, zalety Uzdrowiska w Wieńcu Zdroju, a także miasto w ujęciu historyczno – turystycznym.
- Będziemy promować przede wszystkim naszą strefę gospodarczą. Poruszymy też kwestię nowo otwieranego uzdrowiska w Wieńcu. Kolejny temat to promocja piątego Święta Żuru Kujawskiego. Gościem programu będzie także Krzysztof Skiba, który z zespołem Big Cyc pojawi się na tym święcie. Udało nam się pozyskać środki unijne, dzięki którym możliwa będzie produkcja z Telewizją Polską. To będzie świetna okazja do promowania gminy - mówi Tomasz Chymkowski z UM w Brześciu Kujawskim.
Struktura programu pozwalająca na swobodne poruszanie się w tematach lekkich, komercyjnych, jak i biznesowych idealnie nadaje się do wyeksponowania walorów gminy.
W siedzibie TVP 2 obecny będzie przedstawiciel brzeskiego ratusza, z którym rozmowę przeprowadzą Marzena Rogalska i Tomasz Kammel. Statystyki prowadzone przez stację TVP S.A. wskazują, że materiał z lokowaniem produktu markowego ogląda średnio 545 307 widzów.
lolek18:35, 23.05.2015
0 0
http://pytanienasniadanie.tvp.pl/20173044/atrakcje-brzescia-kujawskiego 18:35, 23.05.2015