Zamknij

Śmierć na plebanii. 66-letni ksiądz nie przyszedł na poranną mszę. Okazało się, że...

13:02, 27.06.2019 Aktualizacja: 14:28, 28.06.2019
Skomentuj Proboszcz parafii Św. Bartłomieja w Śmiłowicach nie żyje. Fot. google maps/archiwum DDWloclawek.pl Proboszcz parafii Św. Bartłomieja w Śmiłowicach nie żyje. Fot. google maps/archiwum DDWloclawek.pl

Na plebanii przy kościele w Śmiłowicach pod Choceniem dziś rano znaleziono martwego księdza. Drzwi do budynku musiała otwierać straż pożarna wezwana przez parafian, którzy zaniepokoili się, że kapłan nie przyszedł na poranną mszę. 

W parafii św. Bartłomieja w Śmiłowicach od 2003 roku proboszczem jest ks. Krystian Michalak. Dziś rano nie przyszedł na poranną mszę. Drzwi do budynku plebanii były zamknięte. Zaniepokojeni parafianie wezwali ochotniczą straż pożarną. 

- Strażacy weszli do środka i znaleźli księdza bez oznak życia siedzącego przy oknie. Wezwano karetkę, ale lekarz stwierdził, że ksiądz nie żyje od kilu godzin - słyszymy od jednej z mieszkanek Śmiłowic

[ZT]34611[/ZT]

Na miejsce przyjechała policja i prokurator. 

 - Do zgonu doszło z przyczyn naturalnych. Nie stwierdziliśmy udziału osób trzecich - informuje sierż. Tomasz Tomaszewski z policji we Włocławku

Ksiądz Krystian Michalak miał 66 lat, od 37 lat żył w kapłaństwie.

(G.S.)
Dalszy ciąg materiału pod wideo ↓

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(22)

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Nie jesteś anonimowyNie jesteś anonimowy

0 0

Pamiętaj, ze nikt nie jest anonimowy, nawet w sieci. A za pomówienia i szerzenie bzdur w internecie możesz ponieść konsekwencje prawne. Zgłoszono już sprawę do administratora a ten podejmie odpowiednia decyzje. Powodzenia!

13:52, 27.06.2019

Czarek,122Czarek,122

31 6

chorował na serce, wczoraj upał 36 C :(

[*]

14:17, 27.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Konto usunięteKonto usunięte

13 14

"Smutna jest śmierć dziecka, ale w niebie też są księża" - Marcin Kański

14:21, 27.06.2019
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Twój nick- DnoTwój nick- Dno

7 12

Całe szczęście Ty tam nie trafisz.

14:40, 27.06.2019

------

13 8

Wszechmogący, "Twój nick- Dno", "Ty" (z braku szacunku, do mnie) powinno być napisane z małej litery, natomiast "Tam" (z nieopisanego szacunku, dla Nieba Wszechmogącego) z wielkiej litery. Po za tym nie sądź, byś nie był sam sądzony!

15:57, 27.06.2019

Do dno Do dno

12 17

Martw się o siebie bo z takimi stwierdzeniami,, ty tam nie trafisz" to chyba stawiasz się przed samego najwyższego..........

15:55, 27.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AlaaaAlaaa

19 8

Szkoda księdza ale do świętych też nie należał tak jak my wszyscy. Niech Bóg ma go w swojej opiece ?

16:25, 27.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


PatafianinPatafianin

9 4

Nie znasz - nie obrażaj.
Bo cała parafia cię odwiedzi ;)

17:17, 27.06.2019

makarymakary

4 3

do parafianin
ze względu na śmierć , nie bendę podawał imion ani innych szczegułów
ale z jednego gościa z sąsiedniej wsi nabijali się od dawna
jak to jest mieć jedną córkę a dwóch zięciów
jak jesteś ze Śmiłowic albo z okolicy to wiesz o kogo chodzi !
więc nie pałaj świętym oburzeniem !

17:28, 27.06.2019

Powinien Powinien

6 10

się cieszyć i parafianie też ,że Pan Bóg go powołał do siebie ,czyż nie?

18:15, 27.06.2019
Odpowiedzi:5
Odpowiedz

LuisaLuisa

6 11

Oczywiście że tak miejmy nadzieję że teraz wreszcie nasza parafia trafi na normalnego księdza bo ten był najgorszym jakiego mogliśmy mieć. Bo co można powiedzieć o księdzu który przychodzi do staruszki po kolendzie i mówi że na nią już pora. Czyli pora i przyszła na niego tylko pytanie gdzie trafi za swoje uczynki.

19:16, 27.06.2019

ParafianinParafianin

5 4

Szkoda panią komentować, najpierw myślmy później piszmy...

20:40, 27.06.2019

Do parafianinDo parafianin

3 1

Ksiądz na pogrzebie mojej 40 letniej koleżanki która zostawiła dwie córki w wieku 16 i18 lat powiedział żeby nie rozpaczały, lecz się cieszyły że pan Bóg tak wcześnie ją do siebie powołał .Więc nie rozumiem przecież niebo jest dla wierzących wybawieniem według księży w czym problem?

17:21, 28.06.2019

SmutnySmutny

1 2

Do Pani co pisała o śmierci bliskiej 40-letniej koleżanki. Ksiądz na pewno nie miał na myśli nic złego, to była straszna tragedia dla rodziny i bliskich i myślę, że w taki sposób ksiądz chciał pocieszyć chociaż trochę córki, a na pewno nie miał na myśli nic złego. Proszę patrzeć na księży przyjaźnie, a nie wrogo i wtedy dostrzeżemy wszystkie plusy :)

22:30, 28.06.2019

ParafianinParafianin

1 5

Do luisa, jakby Pani interesowała się życiem parafii, to wiedziałaby, że człowiek na śmierć jest przygotowywany już od pierwszego sakramentu świętego jakim jest chrzest, więc to jest normalne, że księża mówią starszym osobom o tym że już bliżej niż dalej.
Pozdrawiam niedouczonych

22:33, 28.06.2019

pawpaw

16 6

szkoda księdza

18:45, 27.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

luisluis

17 24

Czy śmierć tego księdza była tak ważna informacją, żeby pisać o tym w intrenecie?

18:54, 27.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ParafianinParafianin

18 7

To był najlepszy ksiądz w okolicy. Bardzo pomocny i uczynny.
Bardzo przykro, że tak szybko od nas odszedł

20:39, 27.06.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NIEZNAJOMYNIEZNAJOMY

5 5

To był najlepszy ksiądz jakiego znałem , uczynny , pomocny i nikogo nie osądzał a zawsze wyciągał pomocną dłoń ,, Wieczny odpoczynek racz mu dać Panie ...Mieszkańcy Śmiłowic powinni być dumni , żźe dane było im mieć takiego Pasterza ..

23:50, 27.06.2019

ParafiankaParafianka

5 0

Kto to napisal ten artykul?!!! Nie wprowadzajcie ludzi w błąd!Żadnej porannej mszy nie bylo!! Msza dziś odprawiala sie o 18.

21:10, 27.06.2019
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

 MariuszT,3 MariuszT,3

2 1

Nie było, bo nie mial kto odprawić, a tak to bylaby jak codziennie

22:33, 27.06.2019

KsiądzKsiądz

3 0

Oczywiście, że artykuł to sensacyjka na miarę portalu. Mszy rano nie miało być, a to co piszą stek bzdur..... Po raz kolejny pokazują, że prawda nie jest ważna, ale mizerna sensacja......

00:01, 28.06.2019

LizzaLizza

9 12

Ha ha ha najlepszy ciekawe pod jakim względem. Jeszcze trochę i by pochowal cała parafię. Doświadczyłam tych jego dobrych uczynków jak zmarł mi ojciec. Zero współczucia tylko liczyła się kasa dla niego. Rządził kościołem jakby to była jego własność. Zresztą szkoda słów na niego. Każdy z nas popełnia grzechy i nie ma nikogo bez winy ale on miał ich na swoim sumieniu i myślę że odpowie za nie.

21:16, 27.06.2019
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

ParafiaParafia

7 10

Jak ktoś nie chodzi do kościoła, obraża księdza i jeszcze targuje się przy ustaleniu kwoty pogrzebu (znam i takie przypadki) to o czym tu dyskutować. Jak ktoś kogoś tratuje w ten sposób to niech nie liczy, ze bedzie traktowany w inny. Nasz ksiądz i tak dużo przeszedł w Naszej Parafii. Ciagle wyzwiska i pomówienia. Podziwiam, ze tyle zniósł.

21:42, 27.06.2019

Marco 23Marco 23

10 5

Jak prawie każdy ksiądz. Niby tacy świeci a pogrzeb ślub czy chrzest to dużo kasują i nie ma zmiłuj się. Masz tyle zapłacić i już. Wiara za grube pieniądze. A dlaczego faktury za to nie wystawia? Jak nie wyzyskiwacze to pedofile im wszystko uchodzi

07:49, 28.06.2019

premipremi

2 6

kościoły to własność diecezji, a nie parafian!!!!!

11:37, 28.06.2019

kipisz kipisz

15 1

Kipisz już zrobiony? Niewielu wie ,że jak ksiądz zemrze nagle to jego mieszkanie jest komisyjnie przez innych księży praktycznie wywracane na lewą stronę.

22:11, 27.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ParafianinParafianin

12 4

Skończy się ciaganie i nadrywanie uszu dzieciom. A parafianie niech tak się nie smuca bo za życia był na językach wszystkich ludzi, każdy wie jak było, miał te swoje zagrania potrafił wielokrotnie nie odpowiedzieć jak się mu powiedziało 'niech będzie pochwalony Jezus Chrystus"t. Trochę szkoda bo to zawsze ksiądz i człowiek się do niego przyzwyczaił obyś y trafili na dobrego księdza, wyrozumialego i pomocnego innym.

07:26, 28.06.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JadziaJadzia

7 1

Do parafianina:jak dadzą nam księdza to będzie dobrze dopóki nie przyjdzie jakąś dziewota stara i nie nagada ten taki a ten owaki. Bo u nas ich nie brakuje.,tych siwych ropuch??

07:32, 28.06.2019

SmutnySmutny

7 8

To Był najlepszy ksiądz!
Od osób biednych nie brał pieniędzy za ślub chrzest itp, zawsze ludziom potrzebującym pomagał. Parafian biorących czynny udział w życiu parafii zawsze darzył wielką przyjaźnią i szacunkiem. Bardzo dużo zrobił dla parafii i parafian.
Nie patrzył na pieniądze, był księdzem z powołania jakich w tych czasach mało!
Zawsze znajdą się tacy co powiedzą, że był zły lub chciał od nich nie wiadomo ile pieniędzy, ale to zazwyczaj ludzie chytrzy, bogaci, tacy którzy nie chodzą do kościoła, ani nie udzielają się w życie parafii i ludzie przede wszystkim, którzy zawsze szukają konfliktu, więc nie ma co się dziwić, że ksiądz dla nich taki był, ale to zaledwie nawet nie 5-10% parafian, więc te osoby co piszą tutaj takie bzdury niech się wstydzą tego

09:39, 28.06.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KachaaKachaa

6 3

Do smutnego jakiś ty jesteś mądry, nie brał pieniędzy tylko wyciągał ile wlezie, chyba nie wiesz co mówisz ja jestem biedna i jakoś nie wyorawul mi ślubu co łaska tylko powiedział konkretnie 800zl to z kościelnym i z organista wyszło mi ponad 1200zl a ty tu piszesz ze nie brał pieniędzy a jak zmarł członek mojej rodziny to już komentować nie będę bo i tak mi nikt nie uwierzy. Jakie to smutne he

18:39, 28.06.2019
Odpowiedzi:7
Odpowiedz

ZnajomyZnajomy

2 2

Może kogoś utrzymywal ze tyle bral ....1200zl za wesele...szok

21:15, 28.06.2019

SmutnySmutny

3 4

Jakbyś chodziła do kościoła to wiedziałabyś na co te pieniądze są przeznaczane.
Przykre jest to że z księdzem każdy się targuje i obraża, ale jak wynajmują salę na wesele i płacą po 40 tys zł to wszystko jest ok

22:25, 28.06.2019

E.RE.R

1 0

W kwocie 800zl to już powinienbyl wyprawić wesele i z tego rozliczyć się z kościelnym i organistą

10:44, 29.06.2019

InternautaInternauta

3 1

Dokladnie też jak braliśmy ślub jakieś 7lat temu to mówi najpierw Co łaska ale za chwilę no tak żeby 500zł dać i pamiętać o ORGANIŚCIE i kościelnym żeby im też dać...

15:16, 29.06.2019

SlubSlub

2 3

Nikt Was do ślubu nie zmuszał, a tym bardziej nikt na siłę nie kazał Wam brać organistę na ślub, więc o czym gadacie?. Osoby które interesują się parafią, wiedzą na co te pieniądze są przeznaczane, a Ci co mają to gdzieś to po co w takim razie na siłę tak bardzo chcecie ślub kościelny?? Możecie iść do urzędu i tam wziąć.

16:28, 29.06.2019

DamianBagi*8DamianBagi*8

1 1

Jesli ksiadz przeznaczał pieniadze z wesel, pogrzebów itd na kosciol to tymbardziej powinien nie wywierać presji ile to zł ma być. to jak z tacą w czasie mszy jedni dają 1 zł inni 2 zł a inni 20 zł, ważne oczywiscie żeby wspomoc kosciol ale nie konkretną kwotą.

jeśli ksiadz wie, że ktorś nie chodzi do kosciola, a tylko przychodzi po ślub, pogrzeb to tymbardziej nie powinien on zdzierać z niego, bo przeciez "Nie chodzi do kosciola na co dzień" czyli jemu nie zalezy na nowej drodze na cmentarzu czy na kwiatach w kosciele i przy kosciele

11:03, 30.06.2019

BccaBcca

2 2

Ale jednak zależy mu na tym, że wziąć ślub lub zostać pochowanym po katolicku, wiec jedno zaprzecza drugiemu. Jeśli jest przeciwny kościołowi to po co chce ślub lub pogrzeb? A jeżeli jest katolikiem, ale jest nadal przeciwny księdzu itp to czemu z tym nic nie robi tylko piszę na internecie takie rzeczy? Jest leniwy czy poprostu takiej osobie zawsze będzie źle cokolwiek ksiądz dobrego by nie robił??
PS. Te osoby co angażują się w życie parafii za ślub, pogrzeb, mszę dają co łaska lub mają za free.

11:53, 30.06.2019

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


123zly123zly

4 1

Ludzie co Wy piszecie, jaki pedofil? To był dobry człowiek, a co do ślubów to nikt Wam nie każe brać ślubu kościelnego skoro macie z tym taki problem. Z katolicyzmu też możecie się wypisać jak macie problem!

15:14, 29.06.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do kilkudo kilku

1 1

Zwierzchnik kościoła katolickiego czyli papież Franciszek zakazał brać jakichkolwiek danin,ofiar ,kasy za sakramenty.Slub jest sakramentem ,więc ksiądz winien przestrzegać zasad stolicy Piotrowej.Po drugie należy widzieć i doszukiwać się dobra nie tylko w kapłanach ale w każdym bliżnim .Po trzecie powołanie do nieba jest nagrodą za poprawne ziemskie życie więc ksiądz na pogrzebie koleżanki nie pocieszał rodziny tylko wygłaszał to co mówi religia.Prosze Państwa uważacie się za wierzących a nie znacie swojej wiary

16:36, 29.06.2019

Denis Denis

4 2

Jest jak każdy inny człowiek wiec szkoda, ze odszedł bo mógł jeszcze żyć, ale nierozumiem jednego skoro tak ludzie teraz go przechwalają bo nie żyje to czemu za śmierci tego nie robili? Ks. Chował sie po krzakach i myślał, ze go nie widać było dlaczego on uważał tylko ludzi bogatych i wybierał sobie komu ochrzci dziecko a komu nie bo nie żyją w związku malozenskim jakoś Jezus chrzcił dzieci wszystkie nie on decyduje albo ze nie pochowa człowieka bo popełnił samobójstwo czy cholera wie co. Jakoś za Polaka tego nie było i dlaczego nie przyciągał jak on dzieci do siebie. I potem płakał, ze ludzie do kościoła nie przychodzą a zorganizował by jakis wyjazd jakieś ognisko czy udostępnił plebanie gdzie dzieci moga spędzić czas a nie biegać gdzie sie da.

16:29, 29.06.2019
Odpowiedzi:6
Odpowiedz

NeutralnyNeutralny

2 3

Napisałeś sporo prawdy, ale nie które rzeczy muszę sprostować, organizował wycieczki i to wiele razy (średnio raz na rok) mówił o wycieczkach z ambony.
Z chrzcinami to medal ma dwie strony, Ty przestawiłes jedną, a druga strona jest taka, że ksiądz widział kto chodzi do kościoła i kto żyje nie po katolicku a chcę ochrzcić dziecko, choć mi to też się średnio podobało. Był człowiekiem dobrym, w porównaniu z Polakiem nie był łasy na pieniądze (poza samochodem nie miał nic).
Dzieci do niego przychodziły, więc jest kolejne sprostowanie.

17:14, 29.06.2019

Zosiaa1Zosiaa1

0 0

ZgadzAm sie z denisem .dokladnie cala prawda jest opisana .tylko nie zgodze sie z tym ks.Polakiem na niego tez brak slow

07:50, 30.06.2019

Do neutralnego-DenisDo neutralnego-Denis

3 1

Słuchaj tyle razy przejeżdżam kolo plebani albo jestem w kościele i tylko sa ministranci czasem nawet ich nie na wiec o czym ty mówisz przyciąganie dzieci w sposób wyzwania od szatanów i cholera wie czego jeszcze i ciągnięcia za uszy ty nazywasz przyciąganiem hehe proszę cie znam wiele księży nie bede wymieniać po nazwisku angazowałem sie w wielu spraw kościelnych nie tu bo nikt nie bedzie robił ze mnie głupka kiedy ja ide a on za krzaki sie chowa albo trzeba go prosisc zeby odpowiedział 3 słowa na wieki wieków Amen. Dlaczego w wielu kościołach sa oragizowane ogniska dlaczego on nie może przeznaczyć tych 300zł co miesiąc zeby dzieci mogły posiedzieć i po śpiewać piosenek religijnych? Czy to aż takie trudne? A te faktory które sie potem rozliczał to pokazał ci hehe ile tak naprawdę zapłacił? Wątpie... Albo rodzina znajdującą sie z 3 domów musi dac na śmieci gdzie przykładowo jedna osoba daje gdzie leży jej mąż lub zona? Mam nadzieje, ze teraz przyjdzie normalny ksiądz z oliwa w głowie ale to długo nie potrfa bo zaraz ludzie naucza go tak samo tylko kasa i kasa.

21:18, 30.06.2019

NeutralnyNeutralny

1 0

Słuchaj Denisek, jakbyś chciał to faktury mógłbyś zobaczyć (myślę że ksiądz by Ci pokazał)lub zapytać się firm ile biorą za robotę, a nie tylko marudzić. Mam takie wrażenie, że nie masz pojęcia ile co kosztuje lub jak ksiądz dzielił budżetem, a piszesz. W szkole organizował konkursy i później dzieci z księdzem jechały dalej, zdobywały wielokrotnie nagrody, o czym mówił w niedzielne msze. A co do ognisk to wydaje mi się że chciałbyś takie, żeby ksiądz przyniósł Ci piwa na boisko za szkołą??

22:23, 30.06.2019

Denis Denis

0 0

Słuchaj nie chodzi o piwo czy każde ognisko musi być związane z alkoholem jezdziłem wielokrotnie na ogniska gdzie księża organizowali i na żadnym nie było piwa, tylko dobra zabawa tańce, śpiewy, uwielbienia zresztą co możesz o tym wiedzieć... Warto przejechać sie raz na takie spotkanie gdzie ludzie moga zjeść ta kiełbaske, pograć w piłkę, po śpiewać, pogadac z ludźmi ale po co lepiej wziasc pieniądze i isc samemu sie zabawić sam byłbym w stanie pomoc finansowo takie ognisko jeśli tylko szanowny ks. Chciał cos zorganizować a nie wozic tyłek i zebrać od ludzi pieniądze i narzekać a przede wszystkim siać ploty jacy ludzie są źli i młodziesz ze ida na boisko wypić piwo.. To ja się pytam gdzie maja isc na przystanek bo ja tego nie rozumiem.. Ale w sumie ks. Nie obwiniam mam oczy i widzę kto u niego ciągle siedzi i wchodził mu w tyłek a on ludzia bogatszym bo z biedniejszym juz nienpogadał bo sie chował za krzakami albo biegiem leciał przed ludźmi no proszę cie który ks. Sie tak zachowuje i jak ma ludzi i młodziesz przyciągać do kościoła fakt nie idzie sie dla ks. Do kościoła tylko dla Boga i wg. Ale nie chce sie siedziec nawet na takiej mszy gdzie stale dziękuje w kółko tym samym rodzina i jakim no oczywiście tym bogatym bo jakże by inaczej.. Wiec mam nadzieje ze ludzie nie popsuja obecnego księdza bo jest w porządku i nie będziecie tacy jak wy nosic grubych pieniędzy...

11:07, 13.07.2019

NeutralnyNeutralny

1 0

Nowy ksiądz wygląda na człowieka w porządku, ale już zauważyłem, że zaraz za wcześniejszym księdzem ludzie zaczną płakać, ponieważ na ogłoszeniach parafialnych ogłosił, że na kwiaty do kościoła będą zbiórki (ksiądz Krystian kupował kwiaty sam za swoje pieniądze co tydzień), msze poukładał tak, żeby jemu pasowało, a parafian nie pytał się o zdanie, sprzątanie kościoła będzie podzielone na wsie, a co do chrzcin, ślubów i pogrzebów zobaczymy czy nie będzie miał wyższych stawek ;).
Każdemu trzeba dać szansę i mam nadzieje, że okaże się dobrym księdzem, a nie łasym na pieniądze

12:51, 18.07.2019

NeutralnyNeutralny

5 2

Znałem Księdza osobiście i potwierdzam, że pieniądze które zbierał na ślubach, pogrzebach, kolędzie, itp były kładzione w parafię (malowanie kościoła, posadzki, nowy krzyż, kwiaty do kościoła, chodnik na cmentarzu, remont plebanii, remont dzwonnicy, na bieżące wydatki typu prąd i ubezpieczenie kościoła itd, bardzo dużo jeszcze jest do wymienienia) dowodem na to jest to, że ksiądz zawsze chodził w starej sutannie czy koszuli oraz w kilku letnich butach.
Myślę, że wszystkie osoby interesujące się parafią i które znały księdza to potwierdzą.
Nie lubię oceniać innych których nie znam, a tym bardziej jestem człowiekiem wierzącym, więc kościół jest dla mnie bliski, więc nie wiem czemu inni którzy mają to gdzieś jak przychodzi kryzys biegną szybko do kościoła lub na siłę chcą bierzmowanie, po co Ci bierzmowanie skoro nie jesteś wierzący?? Żeby dostać ślub kościelny?? Ale po co skoro bierzesz tylko po to żeby ładnie wyglądało?? Tak samo z pogrzebem, jeśli całe życie narzekałeś na kościół, księży, miałeś swoją religię gdzieś, to po co ostatnią drogę robić w kościele, jest tyle ładnych domów pogrzebowych i stamtąd mogą prosto zabrać Cię na cmentarz.
Ja interesuje się, i wiem, że pieniądze które dawałem Księdzu Krystianowi były dobrze wykorzystane i nie żałuję nawet jednej złotówki. Jestem dumny że mamy taki piękny kościół i parafię i wiem, że duży udział zawdzięczamy naszemu proboszczowi oraz wcześniejszym.

16:58, 29.06.2019
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

ParafianinParafianin

3 1

W końcu ktoś napisał prawdę

17:02, 29.06.2019

JollaJolla

0 3

Sprostuje,na kazdy remont pieniadze byly zbierane po parafianach,ze swojej kieszeni nie dawal,byli tez bogaci sponsorzy.

07:57, 30.06.2019

NeutralnyNeutralny

3 0

Jolla muszę Cię sprostować, ze zbiórek na większe wydatki było zawsze za mało pieniędzy. Ksiądz zawsze na niedzielnych mszach mówił ile zebrano, ile kosztuje remont i ile dołożył z tego co zbiera po kolędzie, ślubach, pogrzebach itp.
Pozdrawiam ;)

09:19, 30.06.2019

Wierzący praktykującWierzący praktykując

3 4

Jestem człowiekiem, który chodzi na mszę co niedziela, udziela się w życie parafii. Chrzest moim dzieciom ksiądz Krystian udzielał za darmo, a za ślub powiedział co łaska.
Może jest tak jak piszą Ci powyżej co znali księdza, jak ktoś do niego wrogo, to czemu on ma pozwolić sobie wejść na głowę. Tak mi się wydaje przynajmniej i popieram słowa osób co piszą po co brać ślub, co biorą tylko po to, żeby ładnie wyglądało, a nawet nie mają pojęcia o tym sakramencie i na dodatek na ślub mówią wesele.

12:00, 30.06.2019
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Janina.1982'�Janina.1982'�

2 1

Bo papież mówił, żeby nie brać pieniedzy za sakramenty i tak powinno byc. Oczywiscie jestem zwolennikiem, żeby coś dać ale nie, żeby były stawki za chrzest, ślub czy pogrzeb. W miarę możliwości dać 100, 200 czy 300 zł.

22:09, 01.07.2019

Denis Denis

0 0

Słuchaj to sie ciesz ze dał ci za darmo i wg. Ci dał bo siostrze nie chciał udzielić dziecku chrzstu bratu tak samo bo stwierdził ze nie maja ślubu, ale ja sie pytam kim on jest zeby wybierać komu dana komu nie bo Jezus chrzcił wszystkich i wszędzie. A po za tym może powiedział co łaska ale SE pomyślał zeby dac jak najwięcej.

11:11, 13.07.2019

Marcio.223Marcio.223

0 0

ciekawa jak trzyma sie Grażyna B, która szybciutko do samochodu ksiedza przybiegła

19:53, 28.07.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu ddwloclawek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%