Zamknij

Z nastolatka w bluzie w mężczyznę z klasą! Tak zmienił się 19-letni Wiktor dzięki "Jesiennym Metamorfozom"

00:00, 09.10.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 09:24, 12.10.2020
Fot. Anna Polak Fot. Anna Polak

Z nastolatka w bluzie jakich wielu Wiktor zmienił się z młodego mężczyznę z klasą. Tak wyglądała jego „Jesienna Metamorfoza” w Centrum Handlowym Wzorcownia.

19-letni Wiktor Oliwkowski jest uczniem czwartej klasy technikum. Interesuje się informatyką i zamierza w przyszłości studiować ten kierunek. Do „Jesiennych Metamorfoz” zgłosił się, żeby wyróżnić się z tłumu rówieśników chodzących na co dzień w bluzach z kapturem i dżinsach.

- Chcę zmienić swój styl, wyróżniać się, wyglądać oryginalnie, ładnie. Dotychczas starałem się chodzić wygodnie, na dresowo, nie zwracałem aż tak uwagi na to, jak wygląda moja stylizacja

– przyznał Wiktor w rozmowie ze stylistką.

Nastolatek chciał, by Anna Jarębska z Ana4Style znalazła dla niego casualową stylizację, która będzie odpowiednia zarówno do szkoły, jak i na randkę. Dodał, że nie lubi luźnych ubrań typu over size i jaskrawych kolorów.

Zanim stylistka zabrała Wiktora na zakupy, uczestnik naszej modowej akcji udał się do Creative Hair Studio Karoliny Borkowskiej, gdzie jego włosy zostały modnie przystrzyżone. Następnie został przygotowany do sesji zdjęciowej w salonie Inglot.

W czasie zakupów w Centrum Handlowym Wzorcownia Anna Jarębska wybrała dla Wiktora czarne, dopasowane dżinsy, jasny golf i bordową, pikowaną kurtkę, która ożywiła nieco elegancką stylizację. Całość uzupełniły czarne sneakersy.

- Efekt końcowy jest naprawdę „wow”. Jestem zadowolony. Zobaczyłem, że mogę naprawdę dobrze wyglądać

– powiedział Wiktor, kiedy zobaczył efekt swojej modowej przemiany.

19-latek dostał kilka modowych wskazówek, by w przyszłości sam mógł dobrać dla siebie odpowiednie stylizacje. Otrzymał również prezenty od partnerów „Jesiennych Metamorfoz” – drogerii SuperPharm, klubu fitness Zdrofit i salonu Marylin.

[WIDEO]2156[/WIDEO]

Organizatorem „Jesiennych Metamorfoz” jest:

 

 

 

Partnerami akcji są:

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%