Zamknij

Piotr był w szoku, kiedy zobaczył się w lustrze. Oto jego "Jesienna Metamorfoza"

00:00, 23.10.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 10:14, 23.10.2020
Fot. Anna Polak Fot. Anna Polak

 

Piotr na co dzień w pracy nosi odzież roboczą, a w domu dżinsy i luźne t-shirty. W czasie „Jesiennej Metamorfozy” we Wzorcowni poddał się modowemu szaleństwu i odkrył swoje nowe, eleganckie oblicze.

Piotr Stelmacik ma 31 lat. Mieszka z żoną i trójką dzieci w podwłocławskim Kazimierowie. Jak napisał w zgłoszeniu do „Jesiennych Metamorfoz” w Centrum Handlowym Wzorcownia, w codziennym pędzie nie ma czasu, żeby udać się na zakupy do galerii i poświęcić cały dzień na zadbanie o swój wizerunek.

- "Raz się żyję"- pomyślałem. Chciałbym zaskoczyć swoich najbliższych, poczuć się bardziej pewny siebie i w jakimś stopniu polepszyć swój wygląd oraz skorzystać z rad specjalistów w tej dziedzinie

– napisał Piotr w zgłoszeniu.

Piotr pracuje w zakładzie, w którym musi nosić roboczy kombinezon. Po pracy, kiedy spędza czas z rodziną, wybiera natomiast luźne stylizacje – najczęściej dżinsy i luźne t-shirty. W czasie „Jesiennej Metamorfozy” chciał dowiedzieć się, jak może zmienić swój styl i był otwarty na wszelkie nowości.

Zanim nasza stylistka zabrała go na zakupy, Piotr udał się do studia fryzjerskiego, gdzie modnie przystrzyżono mu włosy i zarost. Następnie makijażystka z salonu Inglot przygotowała go do sesji zdjęciowej.

W czasie zakupów we Wzorcowni Anna Jarębska z Ana4Style wybrała dla Piotra elegancką stylizację z ciemnymi spodniami, koszulą z kwiatowym printem i granatową marynarką z salonu Pawo. Całość uzupełniły eleganckie, zamszowe buty i skórzany pasek.

- Jestem mile zaskoczony, że aż tyle udało się ze mnie wyciągnąć. Jestem bardzo zadowolony

– powiedział Piotr, kiedy zobaczył efekt końcowy.

Uczestnik „Jesiennej Metamorfozy” otrzymał nie tylko nową stylizację, ale również prezenty od partnerów akcji: drogerii SuperPharm, klubu fitness Zdrofit i salonu Marylin.

[WIDEO]2170[/WIDEO]

Organizatorem „Jesiennych Metamorfoz” jest:

 

 

 

 

Partnerami akcji są:

 

Patronat medialny:

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%