Zamknij

Jak fotobudka 360 może pomóc w promocji firmy?

art. sponsorowany + 13:44, 29.01.2024 Aktualizacja: 13:44, 29.01.2024

Organizacja firmowej i mprezy, wyróżnienie się spośród konkurencji nie jest łatwym zadaniem. Jednym ze sposobów na skuteczne wypromowanie się jest wykorzystanie ciekawego gadżetu, jak na przykład fotobudki 360. Powstaje jednak pytanie - co zrobić, by rzeczywiście skutecznie wykorzystać ją w celach marketingowych? Przedstawiamy kilka propozycji.

Odpowiednia identyfikacja wizualna

Fotobudka 360 może stanowić bardzo dobre narzędzie marketingowe - informacja, że goście podczas danego wydarzenia będą mogli z niej skorzystać najczęściej spotyka się z bardzo pozytywnym odbiorem. Z pewnością sprytnym rozwiązaniem będzie wykorzystanie tego faktu w celu zwiększenia rozpoznawalność naszej firmy. Decydując się na wynajem fotobudki możemy więc zdecydować się na usługi brandingowe, które polegać mogą na przykład na oznaczeniu urządzenia logo i nazwą naszej firmy.

Możemy też, rzecz jasna,pójść na całość i poprosić o całkowite oklejenie urządzenia elementami graficznymi kojarzącymi się z naszą firmą. Obie te możliwości dają bardzo duże szanse, by informacje o prowadzonym przez nas przedsiębiorstwie na długo zapisały się w pamięci naszych gości.  

Indywidualnie dobrany szablon

Istnieje ciekawy sposób na to, by w pełni wykorzystać możliwości, jakie daje wynajem fotobudki 360 i upewnić się, że goście odwiedzający nasz event nie zapomną o serdecznej gościnie, jakiej im udzieliliśmy, gdy emocje z nim związane już opadną. Warto skorzystać z opcji personalizacji wydruku - pozwoli to zaopatrzyć każde wydrukowane w fotobudce zdjęcie w zaproponowany przez nas szablon. Może to być logo naszej firmy, kojarzące się z nią hasło, czy też dane kontaktowe. 

Warto wiedzieć, że możliwy jest również branding zdjęć w wersji elektronicznej - w takim przypadku zdjęcia, opatrzone odpowiednim logo, czy innym elementem graficznym, umieszczane są w galerii online 

Kreatywne wykorzystanie gadżetów do fotobudki

Zabawa z wykorzystaniem fotobudki może być dla naszych klientów naprawdę przednia. Warto jednak wykorzystać możliwości, jakie oferuje fotobudka 360 w taki sposób, aby znaleźć również zastosowanie dla innych, zabawnych gadżetów oferowanych przez naszą firmę. Co możemy zaproponować naszym gościom? Na przykład sesję fotograficzną w firmowej czapeczce, czy przy wykorzystaniu innych gadżetów reklamowych używanych przez naszą firmę, na przykład pluszaków. Pozwoli to jeszcze bardziej rozluźnić atmosferę i sprawić, że goście poczują się naprawdę swobodnie.  

Wykorzystanie maskotek reklamowych, czy tabliczek z zabawnymi, kojarzącymi się z naszą firmą tekstami to naprawdę świetny sposób na rozwinięcie możliwości, jakie daje wynajem fotobudki 360. Tak kreatywne połączenie pozwoli na długo utrwalić wiedzę o możliwościach oferowanych przez nasze przedsiębiorstwo w głowach odwiedzających nasz event osób.

Gry i konkursy

Jak zachęcić nawet bardziej nieśmiałe osoby do skorzystania z fotobudki 360 (a przy tym wypromować oferowane przez nas usługi)? To proste - wystarczy po prostu przygotować konkurs z nagrodami. Istnieje wiele różnych kategorii konkursów, jakie możemy zorganizować - choćby na najbardziej kreatywne, czy też zabawne zdjęcie. Jeśli zaś chodzi o nagrody, wcale nie trzeba liczyć się z dużą inwestycją.

Bardzo dobrym wyborem będą upominki rzeczowe, być może uda się nawet wręczyć inne gadżety promujące naszą firmę, jak np. kubki, czy smycze. Dla zdecydowanej większości uczestników liczyć  się będzie  po prostu dobra zabawa, jaką oferuje fotobudka 360 - a nagrody rzeczowe, choć atrakcyjne, będą jedynie bonusem.

(art. sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
0%