Zamknij

Naklejki i etykiety samoprzylepne w marketingu: skuteczne narzędzia wizualnej komunikacji

artykuł sponsorwany + 17:17, 20.05.2024 Aktualizacja: 17:18, 20.05.2024

Świat marketingu ustawicznie rozszerza się, zadziwiając nas nowymi narzędziami i sposobami na przyciągnięcie uwagi klienta. W obszarze reklamy naklejki i wlepki były obecne zawsze, ale czas na coś nowego! Naklejki i etykiety samoprzylepne, tak dobrze znane ze swojej funkcjonalności, mogą sprawdzić się także w reklamowaniu naszej firmy. Jak? Sprawdźmy to.

Naklejki samoprzylepne - sposób na pokazanie swojej marki gdziekolwiek chcesz

Etykiety i naklejki samoprzylepne to grupa produktów, która jest świetnie znana każdemu przedsiębiorcy, który w swoich procesach biznesowych jest zobowiązany do przygotowywania przesyłek do transportu lub ewidencji towaru w magazynie. Powszechne wykorzystanie etykiet samoprzylepnych w sklepach, magazynach, halach produkcyjnych, a nawet w bibliotekach i urzędach może być jednak rozszerzone o dodatkową funkcję - marketingową.

To właśnie kolorowe etykiety, wydrukowane z myślą o zachowaniu najlepszej jakości i wyrazistości kolorów mogą stanowić idealne narzędzie do tego, by nieco zmienić oblicze swoich działań marketingowych i wykorzystać coś nowego, innowacyjnego - coś, co zaskoczy klientów, zwróci ich uwagę i zaintryguje na tyle, by w późniejszym czasie odwiedzili naszą stronę internetową w celu zapoznania się z ofertą. 

Gdzie warto stosować naklejki i etykiety samoprzylepne?

Jak wykorzystać etykiety czy naklejki reklamowe samoprzylepne w biznesie? Najlepszy sposób to oczywiście skondensowane prezentowanie najważniejszych informacji w schludnej, estetycznej formie. Naklejki samoprzylepne nadają się do tego, by podać informacje o specyfikacji produktu, wskazaniach co do jego użycia, informacjach kontaktowych czy podania ceny.

To jednak cele czysto informacyjne. Równie dobrze naklejki samoprzylepne sprawdzą się w celach marketingowych, by w prostych słowach uspójnić nasz branding i do zamówienia dodać naklejkę w formie gadżetu darmowego lub w naklejkę, która przyklejona do przesyłki opowie historię marki, produktu lub przekaże informację budującą zaufanie do nas. 

Tak niepozorny element może wzbudzić nić sympatii do naszej firmy, a na takie coś warto poświęcić każdą wolną chwilę, tym bardziej że cena naklejek samoprzylepnych z logo firmy, jej nazwą lub konkretnym hasłem skierowanym do klienta jest naprawdę niska. 

Najważniejsze cechy naklejek samoprzylepnych?

Na jakie naklejki się zdecydujemy? To oczywiście zależy od naszego budżetu, ale także potrzeb reklamowych i własnych preferencji. W ofercie drukarni SigmaDruk znajdziemy szereg produktów takich jak naklejki holograficzne czy naklejki żywiczne, które odznaczają się bardzo dużą wytrzymałością i żywotnością

Wiele materiałów do wyboru, dowolny kształt i dowolny rozmiar - to najważniejsze cechy, dzięki którym nasze naklejki samoprzylepne będą doskonale dopasowane do naszych potrzeb i ambicji marketingowych, a szybka realizacja zlecenia (nawet 24 godziny w przypadku złożenia zamówienia ekspres) zapewni możliwie jak najszybsze wdrożenie nowych narzędzi marketingowych, które w długim okresie zapewnią większą sprzedaż naszych produktów i większą rozpoznawalność marki. 

(artykuł sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop

OSTATNIE KOMENTARZE

0%