Zamknij

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie spożywczym?

art. sponsorowany + 13:24, 22.07.2024 Aktualizacja: 13:24, 22.07.2024

Prowadzisz swój własny lokalny biznes i zastanawiasz się, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie spożywczym? Logicznym rozwiązaniem jest zainteresowanie swoją ofertą nowych klientów – możesz tego dokonać m.in. poprzez rozszerzenie prowadzonych przez firmę usług. W naszym najnowszym artykule omawiamy, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie spożywczym poprzez otwarcie punktu kurierskiego w ramach franczyzy. Zapraszamy do lektury.

Na czym polega franczyza punktu kurierskiego w sklepie spożywczym?

Wraz ze wzrostem konkurencji na rynku rosną oczekiwania konsumentów, którzy coraz częściej szukają sposobów na efektywne zarządzanie swoim czasem. Otwarcie punktu kurierskiego w Twoim sklepie spożywczym pozwoli klientom na wygodne odbieranie i nadawanie paczek podczas codziennych zakupów, dzięki czemu będą oni mogli załatwić kilka spraw jednocześnie.

Rozwiązanie to nie tylko znacząco ułatwia życie klientom, ale także zwiększa atrakcyjność Twojego sklepu jako miejsca, w którym można zaspokoić różnorodne potrzeby. Franczyza punktu kurierskiego to jeden z ciekawszych sposobów na zwiększenie sprzedaży w sklepie spożywczym bez podejmowania dużego ryzyka – w ofercie Pakersi Przy Okazji przez pierwszych 12 miesięcy nie płacisz żadnych prowizji i obowiązuje Cię jedynie niska, jednorazowa opłata wdrożeniowa.

Kiedy warto zdecydować się na punkt kurierski w sklepie spożywczym w ramach franczyzy?

Każdy przedsiębiorca zastanawia się, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie spożywczym niskim nakładem. Jedną z odpowiedzi jest otwarcie punktu kurierskiego, dzięki któremu klienci przy okazji zakupów będą mogli błyskawicznie odbierać tak powszechne w dzisiejszym świecie paczki kurierskie.

Otwarcie punktu kurierskiego będzie szczególnie dobrym pomysłem, jeśli Twój sklep spożywczy znajduje się w okolicy z gęstą zabudową i ma długie godziny otwarcia. Zaleca się, aby lokal znajdował się w miejscowości powyżej 10 000 mieszkańców, chociaż nie jest to wymogiem.

Na punkt kurierski w ramach franczyzy warto zdecydować się, jeśli zależy Ci na pozyskaniu nowych klientów i zwiększeniu konkurencyjności na lokalnym rynku. Pamiętaj jednak, że obsługa paczek to dodatkowe wyzwanie dla Twoich pracowników, które wymaga przejścia odpowiednich szkoleń. Decydując się na franczyzę kurierską przy współpracy z Pakersami w pakiecie otrzymujesz:

  • niezbędne wyposażenie,
  • kompleksowe szkolenia,
  • materiały marketingowe,
  • dostęp do szerokiej bazy klientów,
  • wsparcie na każdym etapie prowadzenia punktu.

Sprawdź, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie spożywczym dzięki ofercie Pakersi Przy Okazji

Pakersi to firma, która od lat współpracuje z najlepszymi przewoźnikami w Polsce, takimi jak DHL, InPost, TNT, FedEx, Hellmann, UPS i wiele więcej. Franczyza punktu kurierskiego w ramach Pakersi Przy Okazji daje Ci możliwość obsługi paczek pod renomowaną marką, co z kolei zapewni Ci łatwy dostęp do nowych klientów.

Nie wiesz, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie spożywczym? Franczyza punktu kurierskiego jest rozwiązaniem właśnie dla Ciebie – klienci podczas odbioru paczek często dokonują nieplanowanych zakupów, dzięki którym poprawisz swoje obroty. Jeśli chodzi o zyski z samego prowadzenia punktu kurierskiego, według szacunków Pakersi po spełnieniu wszystkich warunków programu możesz liczyć nawet na 60 000 złotych przychodu brutto w ciągu 12 miesięcy.

(art. sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
0%