Nie przegap swojej szansy na sukces i spróbuj sił w e-commerce! Handel w internecie od kilku lat rozwija się niezwykle dynamicznie. Jeśli znajdziesz dla siebie niszę lub wyróżnisz się na tle konkurencji, może okazać się bardzo dochodowym biznesem. Na początek przyda Ci się jednak fachowa wiedza, a najlepszym jej źródłem są książki e-commerce. Poznaj tytuły napisane przez praktyków sprzedaży w sieci, które warto przeczytać.
Najłatwiejszą drogą do rozpoczęcia sprzedaży w internecie jest założenie sklepu internetowego. By nie zapomnieć o żadnej ważnej kwestii, najlepiej mieć wówczas przy sobie poradnik “Jak założyć sklep internetowy?”, który powstał pod redakcją Krzysztofa Bartnika.
To kompendium wiedzy, które tworzyli internetowi praktycy i eksperci, którzy przeprowadzili setki tysięcy internetowych transakcji. W tej książce znajdziesz praktyczne rozwiązania, które sprawią, że Twój sklep już na początku działalności będzie idealnie przygotowany do generowania zysków. Aspekty prawne, technologia, wygląd strony - porady na wszystkie tematy znajdziesz w jednym miejscu.
Przy zakładaniu sklepu internetowego warto też sięgnąć po książkę Dariusza Pichalskiego “Wordpress Woocommerce. Stwórz zyskowny sklep internetowy”. Zwłaszcza wtedy, kiedy jesteś zdecydowany, by prowadzić sklep w oparciu o WordPress.
A jeśli jeszcze nie podjąłeś tej kluczowej decyzji - wybór odpowiedniej platformy ma duże konsekwencje - Pichalski może Cię przekonać, że warto wybrać właśnie tę opcję. Więcej poradników przydatnych przy zakładaniu sklepów internetowych znajdziesz na https://nowoczesny.pl/ksiazki-e-commerce-tytuly-z-ktorymi-prowadzenie-sklepu-internetowego-bedzie-latwiejsze/.
Reklama od wieków jest dźwignią handlu i przeniesienie transakcji do sieci tego nie zmienia. Zamiast kartek na drzewach i heroldów na rynkach dziś do reklamy używa się jednak między innymi mediów społecznościowych. A przynajmniej powinno, bo zrzeszają wielkie grono potencjalnych klientów.
By lepiej je wykorzystać, warto przeczytać książkę Artura Jabłońskiego “Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie”. Autor prowadzi w niej krok po kroku przez ten specyficzny rynek reklamowy. Nauczy Cię podstaw, ale i pomoże rozwinąć działające od lat kampanie, które przestały przynosić zyski. Książkę Jabłońskiego znajdziesz na https://www.osmpower.pl/ksiazki-e-commerce.
W przyciągnięciu klientów, i to na dłużej, może pomóc także John Warrillow i jego “Siła subskrypcji. Jak zdobyć klientów i zbudować dochodowy biznes abonamentowy w dowolnej branży”. Jeśli uda Ci się zmienić choć część Twoich klientów w subskrybentów, zapewnisz sobie stały przychód. Warto przyswoić sobie tę wiedzę już na początku działalności w sieci.
Kiedy zaczynasz działalność w internecie, potrzeba Ci fachowej wiedzy. Taką zapewniają autorzy książki “Jak założyć sklep internetowy?” pod redakcją Bartnika. Informacje o otwieraniu sklepu znajdziesz też w “Wordpress Woocommerce. Stwórz zyskowny sklep internetowy”. O reklamie w mediach społecznościowych najciekawiej opowie Ci Jabłoński, a o subskrypcji Warrillow. To eksperci, których wiedzy warto zaufać.