Niejeden przedsiębiorca zastanawia się, jaki sklep otworzyć w małym mieście. Patrząc na dane z ostatnich lat, łatwo dostrzec, że to właśnie sieć Żabka jest jedną z najchętniej wybieranych opcji. Sieć ciągle otwiera, wspólnie z lokalnymi przedsiębiorcami, kolejne placówki, których jest już ponad 9 tysięcy. Co zrobić, aby otworzyć sklep Żabka? Franczyza to wiele możliwości – warto jednak dobrze przygotować się do tej decyzji.
Jeśli nie masz pomysłu, jaki sklep otworzyć w małym mieście, może się okazać, że franczyza to dla Ciebie najlepsze rozwiązanie. Praca na własny rachunek, bezpośredni wpływ na osiągane dochody, a także możliwość rozwoju oraz zdobycia doświadczenia w handlu – to atrakcyjne perspektywy dla początkujących, ale i doświadczonych przedsiębiorców. Na czym polega taki model? Franczyza to przede wszystkim licencja pozwalająca na korzystanie ze znaku towarowego czy nazwy handlowej mniejszemu przedsiębiorcy. Żabka to nie jedyna sieć, która działa na tej zasadzie, jednak zdecydowanie warto wziąć ją pod uwagę , szukając rozwoju także w aspekcie finansowym. Franczyza w małym mieście może się udać!
Jak przebiega proces otwarcia franczyzy w małym mieście? W pierwszej kolejności należy przesłać swoje podstawowe dane przez stronę internetową Żabki. Następnie każdy kandydat musi przejść przez rekrutację, która obejmuje głównie rozmowy z konsultantami firmy. To dobry moment, by doprecyzować wszelkie szczegóły dotyczące sklepu i jego położenia. Gdy etap ten przebiegnie pomyślnie, należy odbyć 11-dniowe szkolenie, zarejestrowanie działalności i podpisanie umowy z siecią. Teraz wiadomo już, jaki sklep otworzyć w małym mieście!
Czy są specjalne wymagania, które musi spełnić przyszły franczyzobiorca Żabki? Franczyza jest otwarta praktycznie na kandydatów, którzy wykazują zaangażowanie i gotowość do prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Liczy się również kreatywność i pozytywne nastawienie. Znajomość specyfiki sektora handlu też może być dużym atutem.
Co może zaoferować franczyza? Oferty na rynku są bardzo różnorodne, jednak to właśnie Żabka może poszczycić się szczególnie atrakcyjnymi propozycjami dla przyszłych przedsiębiorców. Wkład własny to tylko około 5 tysięcy złotych, a badania przeprowadzone na początku roku pokazują, że większość przedsiębiorców działających pod zielonym szyldem osiąga miesięczny przychód na poziomie przekraczającym 22 tys. zł. Tę kwotę lub więcej osiągnęło w skali miesiąca w II kw. 2022 r. ponad 77 proc. franczyzobiorców. Do tego można zawsze liczyć na stałą pomoc sieci i jej specjalnych jednostek jak Centrum Wsparcia Franczyzobiorców czy Interwencyjne Grupy Serwisowe, a także liczne szkolenia i świetnie zorganizowaną logistykę.