Zamknij
REKLAMA

Reklama na Facebooku - czy warto w nią inwestować?

09:26, 31.01.2019 | art. sponsorowany
Skomentuj

Niejeden prowadzący firmę zastanawia się dziś w jaki sposób powinien skupić się na prowadzeniu swojej firmy i konkretnym jej wykorzystaniu, by wizerunek oraz profil działania trafił do jak największej liczby osób. Z pewnością w sukurs przychodzą portale społecznościowe z Facebookiem na czele, jednak trzeba umieć z nich korzystać. Oczywiście fanpage, własna strona, nowe posty oraz aktywność to jedno, ale działanie marketingowe za pomocą tej platformy to także reklamy. Czy warto jednak w nie inwestować?

Jak działa Facebook?

            Portal społecznościowy – Facebook w tym wypadku – opiera się o dowolny przepływ informacji. To użytkownik sam publikuje dane zdjęcia czy treści, ale jednocześnie samodzielnie szuka i promuje inne. Właśnie dzięki temu, ale także dzięki zbieranym w komputerze przez strony plikom cookie można stwierdzić jakie treści byłyby dla danego odbiorcy ciekawe i interesujące na tyle, by mógł się nimi zainteresować. W ten sposób dopasowuje się także reklamy, które wykorzystują firmy, by szybciej wyświetlać się na komputerze danego odbiorcy. Nie zawsze jest to jednak skuteczne.

Czy warto płacić za reklamy?

            Reklamowanie się na Facebooku jest skuteczne. Jednak trzeba wiedzieć jak to robić. Nie wystarczy bowiem zapłacić za wyświetlanie się treści, które byłyby dopasowane do odbiorcy, gdyż może być to oferta przebita i mniej efektywna. Należy jednak cały czas monitorować wejścia klientów i starać się samodzielnie dopasowywać swój profil do ich potrzeb. Profesjonalna reklama na Facebooku powinna leżeć w gestii domu mediowego czy agencji reklamowej. To oni lepiej będą wiedzieli, gdzie wysłać zawiadomienie, na jakie rzeczy zwrócić uwagę oraz jak te rzeczy ułożyć, by wyświetlenie się na portalu było efektywne i przyniosło zyski.

            Marketing internetowy rzecz jasna zakłada promocję na portalach społecznościowych, jednak nigdy nie wychodzi to dobrze, jeśli nie znamy narzędzi, dlatego lepiej zostawić to fachowcom i nie przejmować się nieudanymi, samodzielnymi projektami.

(art. sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

REKLAMA
© ddwloclawek.pl | Prawa zastrzeżone