Zamknij

Pendrive reklamowy to gadżet, którego klient będzie pilnował

00:00, 01.04.2021 artykuł sponsorowany

Firmowe upominki to temat rzeka. Marketingowcy już od lat szukają produktów, które - opatrzone stosownym logo - gwarantowałyby im jak najwyższą liczbę kontaktów handlowych. W praktyce najlepszy gadżet reklamowy to ten, o który klient dba sam. Pendrive reklamowy to przykład upominku, który pod tym względem sprawdzi się idealnie.

Dlaczego pendrive to opłacalny upominek?

Z punktu widzenia przedsiębiorcy, ofiarowanie potencjalnym lub aktualnym klientom i kontrahentom pendrive, to rozwiązanie niezwykle opłacalne. Świadczy o tym podejście osoby obdarowanej do gadżetu, który przecież ma określoną wartość. Co więcej - można go nawet wykorzystać w codziennej pracy! To wszystko sprawia, że jest to gadżet o który się dba i to nawet przez wiele miesięcy i... lat! Taki upominek pozostanie z klientem na dłużej, a - co za tym idzie - jeszcze bardziej rozpowszechni nadrukowane na nim logo firmy. Wiele przykładów podobnych upominków można zobaczyć na stronie BusinessGifts.

Dlaczego dba się o nośniki pamięci?

Pendrive z logo to narzędzie marketingowe, o które dba sam obdarowany.

Dlaczego?

  1. Na nośnikach pamięci często są zapisane bardzo istotne dane. Mowa tu o konkretnym oprogramowaniu, ale też o istotnych plikach. W związku z tym, że zachowanie ich w pamięci zwykle jest w interesie ich użytkownika, trwałość pendrive z nadrukiem jest znacznie większa niż np. kubka lub ulotki.
  2. Wartość nośników pamięci jest dość duża, aczkolwiek w pewnym stopniu zależna od zapisanych na nich danych. Poza tym wynika ona ze specyfiki takiego podarku. Osoba, która otrzymała pendrive, czuje się tym faktem bardzo dowartościowana. Co więcej, będzie ona (podświadomie) dbać o ten gadżet.
  3. Pendrive z nadrukiem może mieć też dużą wartość sentymentalną. Jeśli budzi on pozytywne skojarzenia (np. w związku z bardzo udanym i owocnym eventem), prawie na pewno znajdzie swoje wyjątkowe miejsce w domu. Co więcej, być może będzie on wykorzystany w roli specjalnego nośnika danych, który przeznaczony jest do zapisu wyłącznie najważniejszych danych.
  4. Nie ulega wątpliwości, że pendrive z nadrukiem ma też swoją wartość wynikającą z... aspektu technicznego. Urządzenie to jest niewielkie, a co za tym idzie, można je schować nawet w małym schowku lub kieszeni. Poza tym jest to sprzęt, który można podłączyć do praktycznie każdego złącza USB. Nic nie stoi na przeszkodzie, by zapisać na nim muzykę, filmy, zdjęcia albo też dokumenty.
  5. Istotną zaletą reklamowych pendrive jest też ich swoista symbolika. Ich posiadanie świadczy o profesjonalizmie, docenieniu przez ofiarodawcę, a także - poniekąd - kojarzy się z uporządkowaną i rzetelną pracą. Poza tym nie można zapominać, że pendrive z logo to po prostu ładny element użytkowy, który - wykonany starannie - staje się prawdziwą ozdobą domowego i korporacyjnego stanowiska pracy.

Podsumowanie

Najlepsze gadżety reklamowe to te, które będą dla osoby obdarowanej funkcjonalne i wygodne w użyciu. Czymś takim jest pendrive reklamowy, który ma swoją wartość, będąc jednocześnie niezbędnym elementem wyposażenia każdego stanowiska pracy. I właśnie dlatego warto w takie rozwiązania inwestować.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%