Zamknij
REKLAMA

„Autobusove Love” MPK - z humorem i życzliwością przez włocławskie ulice

00:01, 27.11.2021 | .
Fot. MPK.

„Autobusove Love” to pierwsza taka w Polsce akcja w komunikacji miejskiej, która porusza różne tematy związane z jazdą autobusem w sposób życzliwy z dawką humoru, odwołując się do wartości jaką jest miłość.

Od kilku dni Pasażerowie jeżdżąc autobusami MPK, mogą trafić na różne przesłania, takie jak „Miłość Ci wszystko wybaczy. Poza brakiem biletu”, „Wszyscy potrzebujemy czułości. Nasze fotele również”, „Okaż serce Starszej Pani. Ustąp jej miejsca” i wiele innych.

Przesłania w formie naklejek znajdują się w różnych miejscach w autobusach.

- Chcieliśmy poruszyć ważne tematy, takie jak jazda bez biletu, ustępowanie miejsca starszym osobom, zakaz rozmawiania z kierowcami podczas prowadzenia autobusu, w sposób życzliwy ale też i bezpośredni - wyjaśnia Andrzej Stasiak Prezes MPK Sp. z o.o. - Naklejki „Autobusove Love” to forma komunikacji z Pasażerem, z którym jesteśmy w stałej relacji. Połączyliśmy serdeczność z humorem oraz uniwersalną wartością i w rezultacie powstała właśnie ta akcja. Już po ogłoszeniu jej na naszym Facebooku, otrzymaliśmy bardzo pozytywny odzew i mnóstwo wyrazów zadowolenia, co bardzo nas cieszy. Jesteśmy przekonani, że nasze komunikaty wprawią w dobry nastrój wielu naszych Pasażerów.”

MPK kierując się swoim „Kodeksem Dobrych Praktyk”, wprowadzającym społeczną odpowiedzialność biznesu, duży nacisk kładzie na kontakt z Pasażerami.

Wszystkie opinie i uwagi użytkowników komunikacji miejskiej są niezwykle cenne dla Spółki, należy jednak pamiętać, że ten rodzaj usług jest skierowany do całej zbiorowości, nie służy realizacji potrzeb tylko poszczególnym jednostkom. Dostosowanie usługi przewozu Pasażerów jest sporym wyzwaniem, ponieważ trzeba kierować się dobrem ogółu, niekiedy z pominięciem oczekiwań poszczególnych osób. W takiej sytuacji rola „rozmowy” z użytkownikami miejskiej komunikacji rośnie z każdym dniem i zyskuje na znaczeniu.

- Warto rozmawiać. Komunikować się z otoczeniem, w którym funkcjonujemy. Informować o tym, co i jak robimy, a przede wszystkim wyjaśniać to, co wątpliwe lub źle odbierane – to jest dla nas podstawa - zwraca uwagę Andrzej Stasiak. - Kierujemy się hasłem „Liczy się dobra komunikacja!” i należy je rozumieć jako dobrą usługę, ale również jako dobry kontakt Spółki z Pasażerem.

Naklejki „Autobusove Love” pojawiają się sukcesywnie we wszystkich autobusach MPK, a sama akcja będzie gościć na stałe we Włocławku.

Zachęcamy do odwiedzenia oficjalnego profilu MPK na Facebooku, gdzie Spółka na bieżąco informuje o swojej działalności.

(materiał promocyjny )
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
REKLAMA
0%