Zamknij
REKLAMA

Poradnik po stylu życia i trendach związanych z elektronicznymi papierosami

12:14, 12.01.2022 | materiał partnera

Czym są elektroniczne papierosy?

Elektroniczne papierosy lub e-papierosy, jak są również znane, są urządzeniami zasilanymi bateriami, które zawierają spiralę grzewczą i wkład z nikotyną i/lub innymi substancjami chemicznymi. Symulują one uczucie palenia papierosa poprzez dostarczanie nikotyny lub innych substancji użytkownikowi.

Pierwszy elektroniczny papieros został wyprodukowany w 1963 roku przez Herberta Gilberta. Było to urządzenie, które wyglądało jak papieros tytoniowy i zawierało wymienny wkład nikotynowy. Opatentował go jako "małą plastikową rurkę w kształcie papierosa, zawierającą baterie o suchych ogniwach, obwody i zawór elektroniczny".

Patent nie został przyznany, ponieważ nie spełniał wymogów urzędu patentowego dotyczących "nowego użytecznego celu".

Dlaczego e-papierosy są modniejsze od zwykłych papierosów?

Elektroniczne papierosy nie są już tak napiętnowane jak kiedyś. Wraz z pojawieniem się szału na vaping, stały się one bardziej modne i trendy. Eksperci uważają, że dzieje się tak dlatego, że ludzie traktują swoje zdrowie priorytetowo i teraz, kiedy mogą cieszyć się paleniem bez żadnych negatywnych konsekwencji, są gotowi, aby zacząć.

Wiele osób twierdzi, że vaping pomógł im uwolnić się z łańcuchów uzależnienia i całkowicie pozbyć się papierosów.

Jak dbać o zdrowie, aby zachować dobrą kondycję i samopoczucie?

Nasze płuca są najważniejszą częścią naszego ciała, częścią, która pomaga nam oddychać. Bez nich nie da się przeżyć. Dlatego tak ważne jest dla nas zachowanie zdrowia.

Płuca są nam potrzebne do pobierania tlenu z powietrza i uwalniania dwutlenku węgla do atmosfery. Pomaga nam również zwalczać bakterie i inne zarazki w naszym organizmie poprzez produkcję przeciwciał zwanych immunoglobulinami lub przeciwciałami. 

Pierwszą rzeczą, jaką możesz zrobić dla swojego zdrowia, jest nauczenie się prawidłowego oddychania, co znacznie poprawi Twoją wydolność oddechową. Wykonaj następujące czynności: Wdech głęboko do środkowej części klatki żebrowej, a następnie całkowity wydech przez usta lub nos, co jest również korzystne dla wytrzymałości, ponieważ wymaga więcej energii niż samo oddychanie. Więcej ciekawych informacji na temat zdrowego stylu życia znajdziesz tutaj.

(materiał partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
REKLAMA
0%