Zamknij

Rzeczniczka prezydenta Wojtkowskiego w TVP o pijanych na SOR we Włocławku. Co mówiła?

09:51, 14.04.2018 G.S. Aktualizacja: 08:28, 16.04.2018
Skomentuj Lekarz ze szpitala we Włocławku, Bartosz Nowakowski i rzeczniczka prezydenta Włocławka, Angelika Żychlewicz byli goścmi "Pytania na śniadanie". Fot. screen ze strony pytanienasniadanie.pl Lekarz ze szpitala we Włocławku, Bartosz Nowakowski i rzeczniczka prezydenta Włocławka, Angelika Żychlewicz byli goścmi "Pytania na śniadanie". Fot. screen ze strony pytanienasniadanie.pl

Dziś rano w "Pytaniu na śniadanie" w telewizyjnej "Dwójce" pojawili się ortopeda z włocławskiego szpitala Bartosz Nowakowski, autor słynnego wpisu o pijanych na SOR we Włocławku i Angelika Żychlewicz, rzeczniczka prezydenta Włocławka.

"Śniadaniówka" telewizyjnej "Dwójki" zainteresowała się tematem "brutalnej rzeczywistości szpitalnych oddziałów ratunkowych". W dyskusji obok prowadzących wzięli udział tylko dwaj goście: lekarz Bartosz Nowakowski, który tydzień temu napisał, jak wyglądał jego dyżur w izbie przyjęć, włocławskiego szpitala, gdzie jednocześnie musiał zajmować się pijanymi i dziewczynkami - ofiarami wypadku oraz rzeczniczka prezydenta Włocławka, Angelika Żychlewicz

[ZT]28857[/ZT]

Nowakowski skarżył się, że o problemie, który poruszył w swoim wpisie, wielokrotnie alarmował władze i przedstawicieli szpitala. Słyszał argumentację: "Chciałbym, ale nie mogę",  "Wiem,  że jest problem, ale nie potrafię nic z tym zrobić".

Lekarz stwierdził, że problem na SOR powinien zostać rozwiązany "obojętnie z jakiego budżetu". - Rolą każdych władz jest dbanie o społeczeństwo, i tych osób, które mają problem alkoholowy, i pozostałej grupy. Warto się zastanowić nad jakimiś systemowymi rozwiązaniami  - przekonywał lekarz. Dodał, że, jego zdaniem, w kosztach funkcjonowania szpitali powinny partycypować nie tylko samorządy je bezpośrednio finansujące. 

Żychlewicz  przypomniała, że izbę wytrzeźwień zlikwidowano we Włocławku "za poprzedniej władzy". Tłumaczyła, że szpital we Włocławku jest wojewódzki, a nie miejski, więc "władze miasta mają troszkę związane ręce". Przekonywała, że ratusz we Włocławku od dawna próbuje coś w tej sprawie zrobić, co prowadzący skomentował: "To najgorsze, co możemy usłyszeć. My chcielibyśmy już usłyszeć efekt".  

Rzeczniczka prezydenta Włocławka dodała, że pijani na SOR to problem nie tylko stolicy Kujaw, a władze lokalne i samorządy oraz dyrekcje szpitali nie są w stanie sobie z nim poradzić bez rozwiązań systemowych. Przytoczyła też jednak przykład Grudziądza, gdzie na SOR są odrębne strefy dla dzieci, dorosłych i pijanych. 

[ZT]28871[/ZT]

Żychlewicz w TVP poinformowała, że w najbliższy poniedziałek we włocławskim ratuszu odbędzie się zorganizowane przez Marka Wojtkowskiego spotkanie z władzami podwłocławskich gmin, parlamentarzystami i radnymi na temat sytuacji w SOR, aby "wypracować jakieś wspólne stanowisko i wysłać do władz rządowych, żeby nakreślić być może jakiś pomysł na rozwiązanie tego problemu". 

Na koniec Bartosz Nowakowski, pamiętajmy, że jest nie tylko lekarzem, ale też prezesem Aeroklubu Włocławskiego i mistrzem baloniarstwa, przekonywał, że choć ostatnio "pod hasłem Włocławek pokazało się wiele postów niekoniecznie przyjemnych i niekoniecznie pięknych" to jest on z wyboru mieszkańcem Włocławka, który jest "ślicznym miejscem z przepiękną naturalną przyrodą", do którego zaprasza turystów. 

- Mamy nadzieje, że akurat nie będą musieli trafić na SOR - dodała Angelika Żychlewicz. 

Rozmowę można obejrzeć tutaj

(G.S.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(69)

SldSld

151 6

Ciekawe dlaczego SLD cicho siedzi w tej sprawie. Za czasów Pałuckiego zlikwidowano myjkę a dziś problem mają wszyscy 10:56, 14.04.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

re re

23 1

AQQ odwraca uwagę wyborców p i e r d o ł a m i -stara partyjna metoda ! 18:28, 14.04.2018


ciekawe ...ciekawe ...

8 0

Owszem - zrobiła to poprzednia kadencja - ale na czyj wniosek? - oczywiście, że PO - To partia PO przez trzy lata wnioskowała do Prezydenta z SLD, żeby wreszcie zamknął tę izbę. Polecam wgląd do zapisów z sesji Rady Miasta. 19:52, 15.04.2018


reo

ProblemProblem

122 12

Trzeba przyznać, że poprzednia władza ogromny problem zostawiła obecnej ekipie 10:58, 14.04.2018

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

******

15 0

Bo to w tamtym czasie był taki globalny trend: likwidować wytrzeźwiałki, bo to "ujma" dla społeczeństwa 17:37, 14.04.2018


prawdaprawda

3 2

Ta władza spija jedynie swoją śmietankę. To Platforma Obywatelska domagała się likwidacji Izby Wytrzeźwień a Pałucki niepotrzebnie im uległ 19:55, 15.04.2018


RadaRada

2 0

Obecnie, Nie ważne, kto zawinił. Problem wymaga natychmiastowego rozwiązania. Miasto odpowiada za rozwiazywanie problemów alkoholowych. Panie i panowie radni, panie prezydencie: zróbcie pozytywny krok przed upływajacą kadencją- przywróćcie wytrzeźwiałkę.
Ps. I nie zwalać prowadzenia tego przybytku na ngo!, a takie pogdobno macie pomysly! 08:46, 16.04.2018


NetGeo NetGeo

89 23

Dobre, spokojne i merytoryczne wystąpienie. Aż miło posłuchać! 11:01, 14.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SPEED SPEED

101 5

NA KANAPIE POWINIEN RÓWNIEŻ SIEDZIEĆ DYREKTOR SZPITALA. MNIE ARGUMENTY LEKARZA I PANI RZECZNIK PRZEKONUJĄ. ALE CO NA TO DYREKCJA? 11:02, 14.04.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Ja1Ja1

21 0

Dyrekcja szpitala ale tez wojewoda albo marszalek wojewodztwa ktorzy sa odpowiedzialni za wloclawski szpital. W tv powinien tez byc Palucki zeby wytlumaczyl sie dlaczego zlikwidowal wytrzezwialke. 15:25, 14.04.2018


re re

15 1

UPOlityczniona dyrekcja trzyma paluszek w d...u pana marszałka ! 18:27, 14.04.2018


mieszkanka Włocławkamieszkanka Włocławka

66 7

Pani Angelika Żychlewicz powiedziała również,że osoby, które były odwożone do izby wytrzeźwień następnie zostawały przewożone do szpitala. Prawda jest taka,że w Miejskiej Izbie Wytrzeźwień we Włocławku dyżurowali lekarze, którzy tylko w przypadku zagrożenia życia kierowali osobę upojoną alkoholem do szpitala. Czas aby rozwiązać ten problem bo cierpią na tym nie tylko osoby, które przebywają lub udają się do szpitala, ale także dzieci,matki,żony,które mają na co dzień ten problem w domu(ojciec,syn,mąż alkoholik). Izba wytrzeźwień nie ma być ,,maszynką do robienia pieniędzy"...ma służyć pomocą dla rodzin, których ten problem dotyka. 11:20, 14.04.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

chłopchłop

13 2

Te feministka a kobiety to nie pija? Jak mi znowu sasiadka z gory najszczy pod schowkiem to cie zaprosze 16:25, 14.04.2018


TytusTytus

77 5

Otworzyć na nowo Izbę Wytrzeźwień zmusić do płacenia miasto, okoliczne gminy a nawet i okoliczne gminy z okolicznych powiatów, które będą chciały korzystać. Przecież wydają wszyscy mnóstwo pozwoleń na sprzedaż alkoholu "koncesje" to są spore pieniądze!!! Jakby wszyscy wrzucili do jednego worka cześć kasy myślę że wytrzeźwiałka by działała po powinna w tak dużym mieście. Pozdrawiam. 11:33, 14.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


MoroMoro

0 0

Fajna niunia. Popieram. 21:10, 15.04.2018


włocławekwłocławek

52 19

Sprawa poważna, a Pani rzecznik uśmiechnięta,jak by nic takiego się nie działo
ps. zainteresować tym TVN 11:36, 14.04.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

tojotojo

11 4

co ty ciągle z tym tvnem. 16:39, 14.04.2018


sprawasprawa

70 3

Ja pamiętam, że za "nocleg" w izbie wytrzeźwień trzeba było płacić i to nie mało. Czy teraz Ci "pacjenci" płacą za wytrzeźwienie w szpitalu? Raczej nie. Izba chyba miała z tych opłat dodatkowe środki na utrzymanie. Cały czas nie rozumiem, czemu została zlikwidowana. Może tak w Urzędzie Miasta albo w siedzibie Straży Miejskiej zorganizować Izbę Wytrzeźwień? 11:37, 14.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dziadekdziadek

46 5

Tak na marginesie od kiedy to >>Grudziądz jest niedaleko włocławka<< pani rzecznik???? 12:01, 14.04.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DanielcomDanielcom

10 4

Myślę, że w dzisiejszych czasach, odległość do Grudziądza to nic wielkiego... Włocławek się zapada, nie do końca jest to wina władzy. Młodzi ludzie uciekają z miasta, nie ma pracy (ale co sam UM może zrobić - ma na siłę ludziom kazać otwierać firmy?) Nie chcę nikogo bronić, ale to od nas samych wiele zależy.

Co do samej sytuacji izby wytrzeźwień w szpitalu, to osobiście uważam, że jeśli taka ma być, to ok, ale oddzielne wejście, oddzielne sale i personel. Ludzie potrzebujący pomocy, potrzebują też spokoju a nie awanturujących się pijanych. 21:19, 14.04.2018


Osobiste zdanieOsobiste zdanie

37 0

Cyt: "Żychlewicz w TVP poinformowała, że w najbliższy poniedziałek we włocławskim ratuszu odbędzie się zorganizowane przez Marka Wojtkowskiego spotkanie z władzami podwłocławskich gmin, parlamentarzystami i radnymi na temat sytuacji w SOR, aby "wypracować jakieś wspólne stanowisko i wysłać do władz rządowych, żeby nakreślić być może jakiś pomysł na rozwiązanie tego problemu".
--
Jestem głęboko o tym przekonany, żeby nie ta afera z Nowakowskim, to nie byłoby takiej inicjatywy. Izby nie ma już od kadencji Pałuckiego. Kadencja obecnego p. prezydenta trwa czwarty rok. I przez ten czas nikt nie wpadł na pomysł podjęcia dyskusji na ten temat? Nikt nie widział tego burd... (przepraszam) bardaku z powodu pijaków na SOR-ze?
Jest takie porzekadło: po co ci oczy, gdy rozum masz ślepy.
=============
Cyt: "Żychlewicz tłumaczyła, że szpital we Włocławku jest wojewódzki, a nie miejski, więc "władze miasta mają troszkę związane ręce". Przekonywała, że ratusz we Włocławku od dawna próbuje coś w tej sprawie zrobić, co prowadzący skomentował: "To najgorsze, co możemy usłyszeć. My chcielibyśmy już usłyszeć efekt".
--
Na każde pytanie zawsze słychać było tylko jedną bardzo podobną odpowiedź, o moje uszy też się to obiło : "...to nie nasza sprawa lecz marszałka" --- I na tym koniec jakiejkolwiek, dalszej rozmowy!
Bzdura totalna - wg mojego osobistego, subiektywnego punktu widzenia. Niezależnie od tego, że szpital jest wojewódzki, to jednak dla nadzoru społecznego szpitala we współpracy z samorządem - JEST DOŚĆ SZEROKI MARGINES DZIAŁANIA dla poprawy sytuacji szpitalnej we Włocławku! W tym szpitalu nie leczą się przecież torunianie, lecz mieszkańcy Włocławka i okolic, więc nie chrzańcie (bardzo proszę) takimi argumentami, że: "mój Boże, no my naprawdę nic nie możemy zrobić".
--
Taaaak?! No to ja zapytam: czy te pieniądze, darowane różnym firmom obowiązkowe podatki - nie mogły zostać przeznaczone na Izbę wytrzeźwień?! Milion darowanych szerokim gestem złotych; "połknęła" firma Atlanta. Czy za ten milion oraz pozostałe forsy nie dało by się zrobić i utrzymać izby?
Zawsze jest jakieś wyjście, jeżeli uruchomi się myślenie! Np. moim zdaniem: zmienić coś w szpitalu i potem skierować sprawę do rozpoznania sądowego, że takie działania miasta było absolutnie konieczne z powodu ochrony zdrowia i życia ludzi, co przecież jest ( WEDŁUG PRAWA) wartością NAJWYŻSZĄ i oczekiwać zwrotu włożonych (z powodu ich braku z Torunia) finansów.
Ja już kompletnie nie wspominam o społecznych o utopionych pieniądzach w niedopilnowanych, a nawet zbędnych inwestycjach miejskich! (ostatnio było sporo telewizyjnych informacji w tym temacie) Czy nie jest NAJWAŻNIEJSZĄ RZECZĄ DLA CZŁOWIEKA jego życie i zdrowie?! To Samorządowcy Miasta o tym nie wiedzą ?!

===============
Cyt: "Rzeczniczka prezydenta Włocławka przekonywała, że pijani na SOR to problem nie tylko stolicy Kujaw, a władze lokalne i samorządy oraz dyrekcje szpitali nie są w stanie sobie z nim poradzić bez rozwiązań systemowych".
--
Skąd ja znam taki system dyskursu; -- no przecież u innych jest tak samo, albo jeszcze gorzej - no to czego tylko nas się czepiacie? To nie nasza wina, bo tak jest przecież wszędzie. ---- Naprawdę? :) Przepraszan bardzo: "a u innych, to biją Murzynów"...
=============
I na koniec pan Nowakowski, zapewne z obawy przed konsekwencjami, że narobił (ale w dobrej wierze - przyznaję !) we własne, włocławskie gniazdo takim "eksremencikiem, który rozlał się telewizyjnie na całą Polskę, wydobył z siebie lekko zakamuflowaną dawkę wazelinki. Panie doktorze, pewnie musiał pan, prawda? :) 12:52, 14.04.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

masz 100%masz 100%

14 0

rację .Jeżeli nic nie można zrobić to po co w poniedziałek spotkanie w tej sprawię ?Można czy nie można pytam.Dopiero program tv ich przeraził i może przestaną umarzać kolesio należne podatki i kasy będzie fuuuul na utrzymanie izby 15:56, 14.04.2018


re re

12 1

Partyjne mydlenie oczu połączone z kryciem tych którzy do tej katastrofalnej sytuacji doprowadzili i sa znani z imienia i nazwiska -SLD ! 18:25, 14.04.2018


%%

12 15

kiedys na izbie wytzrzeźwień zrobili mnie na wypłate i nie tylko mnie .... 13:00, 14.04.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HelkaHelka

2 2

a moze w burdelu , tylko sie nie pamieta jak sie chla 12:51, 15.04.2018


lollol

29 1

%13:00, 14.04.2018 trzeba było nie chlać, pić to trza umieć. 13:09, 14.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AMadeuszAMadeusz

50 13

Dziadowskie miasto ,dziadowskie władze. Telewizja niech przyjedzie zobaczyć dworzec obszczani ,pijani .Rozkład jazdy PKS pomazany mazakiem ,drobne literki. Wstyd mi że mieszkam w takim mieście .Obce osoby nie mogą odczytać informacji o PKS .Rozkład PKS zamazany czarnym pisakiem jak by go tworzyło dziecko z podstawówki. Z rozkładu nie można się niczego dowiedzieć. . Wstyd na całe miasto. Rozkład PKS jak w małej wsi a nawet gorzej .Skandal .Ludzie niech każdy idzie na wybory .Zmienić prezydenta bez zastanowienia .Obecny prezydent nie ma pojęcia jak zarządzać miastem .Pałucki nie był idealny ale za obecnego prezydenta Włocławek kompletnie się zdegradował. 13:12, 14.04.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jojo

3 16

To nie przyjezdzaj tu wiesniaku albo wez szmate od starem i zetrzyj!!! 16:29, 14.04.2018


WŁOWŁO

47 0

kto się Włocławkiem przejmuje , dajcie spokój sami jesteśmy sobie winni skoro tak a nie inaczej głosujemy , Moją uwagę zwrócił raport Najwyższej Izby Kontroli w którym jest jedno piorunujące zdanie: Posiłki w szpitalach mogą szkodzić. 13:20, 14.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kolikoli

32 2

tvn mopr ustawił do pionu teraz czas na szpital 13:27, 14.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AlkoholikAlkoholik

32 2

Dlaczego nic się nie odzywa sprawca tej sytuacji. Podobno tak dbał o dobro mieszkańców a tu taki pasztet. Niech razem z SLD odbuduje izbę najlepiej w czynie społecznym. Przecież mają w tym duże doświadczenie. A jak nie to niech chociaż część kasy z przejęcia państwowego mienia za grosze przekażą na ten cel. A może były prezes Nobilesa przekaże część kasy z akcji które wyłudził od pracowników. 13:27, 14.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

uliuli

16 2

no :) grudzieński sie pocił w tvn aż miło 13:28, 14.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bbobbo

47 0

To karygodne i oburzające ,że pijak we włocławskim szpitalu na Sorze obsługiwany jest szybciej niż ktoś kto potrzebuje niejednokrotnie szybszej diagnozy i pomoc. Gdyby to był szpital prywatny to już dawno sanepid by tam siedział i zamknął. Byłam tam na izbie i na własne oczy widziałam tych pasożytów, a poza tym nie dało się ukryć ,że smród od nich roznosił się po całym korytarzu. Jakim prawem dyrekcja szpitala za przyzwoleniem swoich zwierzchników doprowadziła do takiej sytuacji.Nikt nie idzie do szpitala dla przyjemności. Urząd Miasta Włocławka postąpił niefrasobliwie likwidując izbę wytrzeźwień. Zachciało im się zysków z izby, zamiast oszczędzać gdzie indziej. Jak urzędnicy nie mogą sprawy załatwić to niech się zwolnią, może inna osoba będzie miała pomysł.Nic dla nas nie potrafią zrobić. Potrzebni jesteśmy im do wyborów i przytakiwania. 13:43, 14.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bbobbo

15 1

Taaaaaaak. Człowieku nie trzeba było tak się uchlać żeby nie wiedzieć co się stało z wypłatą. 13:51, 14.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WŁOWŁO

35 0

Idealnie izdebka stała na Szpitalnej nikomu nie przeszkadzała to przerzucili problem na szpital, Miasto pozbyło się deficytowej placówki ale jakim kosztem? 13:54, 14.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

cccc

26 2

NIECH SIĘ WEZMĄ ZA TE MELINY Z TANIĄ WÓDĄ> 14:07, 14.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

co dalej?co dalej?

22 1

WSS we Włocławku bezpośrednio podlega pod Urząd Marszałkowski. Wicemarszałkiem Sejmiku jest z rekomendacji PO "wiejski głupek", jak sam o sobie powiedział, członek Rady Społecznej tego szpitala. Jesienią tego roku będą wybory samorządowe. Czy ten nominat, z woli wyborców, otrzyma mandat na następną kadencję? 14:26, 14.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ApolloApollo

42 2

Powinna byc odtworzona izba i kazdy lump tam przewieziony ponosi koszty pobytu przyjazdu policji i lekarza. Dzien po wytrzezwieniu dostaje rachunek na 2 czy 3 tys zl i ma zaplacic jak nie ma kasy odpracowuje przymusowo sprzatajac kupy psie smieci w jeziorach czy rzekach itd i od razu skonczy sie chlanie po krzakach 14:38, 14.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZenonZenon

27 0

Ja bym chciał tylko zauważyć, że na Izbie Wytrzeźwień powinien być lekarz lub felczer i jego opinia wystarcza, żeby osoba mogła przebywać w Izbie do wytrzeźwienia. Dlatego stworzenie izby z prawdziwego zdarzenia odciąży Szpital oraz Policję, gdyż przypomnijmy w Izbie Zatrzymań Policji osoby też trzeźwieją i to znacznie więcej osób niż w Szpitalu. Osoba, która ma np. 2,5 promila nie jest w stanie zagrożenia życia i zdrowia więc trzeźwieje w Izbie Wytrzeźwień po zaopiniowaniu przez lekarza. Wiadomo, że każda osoba doprowadzana do wytrzeźwienia nie musi mieć zrobionych szeregu badań i w 99% przypadków jest przeprowadzony jedynie wywiad. W Izbie Wytrzeźwień lekarz lub felczer robi to co lekarz na SOR czyli przeprowadza wywiad i wystawia opinie w karcie medycznej, że osoba może trzeźwieć w Izbie Wytrzeźwień. Dlatego paplanina o rozwiązaniach systemowych jest śmieszna. Zrobić trzeba Izbę Wytrzeźwień i problem zostanie rozwiązany. Do szpitala będą jedynie przywożone osoby z rozbitymi głowami, którzy potrzebują szycia lub prześwietlenia, a cała reszta będzie trzeźwieć w IW. 14:57, 14.04.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

rekrek

2 2

Koszt dobowy pobytu w byłej IW był wyższy niż w czterogwiazdkowym hotelu Młyn. Za wystawione faktury w znacznym odsetku płacili podatnicy, bo bezdomni bezrobotni kuracjusze z reguły opłaty nie uiszczali. 15:42, 14.04.2018


ZenonZenon

5 0

Teraz za pobyt na tzw. dołku na policji też wystawiany jest rachunek. Za badania na SOR też płacą podatnicy, bo kloszard pewnie nawet nie jest zarejestrowany jako bezrobotny. 18:42, 14.04.2018


lucjanlucjan

36 1

Proszę bardzo w Grudziądzu jest osobne miejsce dla pijanych.
Takie trudne???
A obecny Prezydent zwołuje spotkanie wszystkich ze wszystkimi aby coś poradzili.
Panie Prezydencie , po to został Pan wybrany żeby problemy rozwiązywać. Proszę powołać Radę ds. Pijaków. Mam nadzieję ,że w przyszłych wyborach mieszkańcy nie przedłużą Panu mandatu. 15:35, 14.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lissliss

16 1

niech otworza klub ĆWIARTECZKA pare łużek i bedzie fajno a na dyzur dac weterynarza bedzie taniej 15:54, 14.04.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

piespies

1 0

oni potrafili zrobic schronisko dla psow i kotow a zapomnieli o pijaczkach ale tam jest teren wolny mozna cos pobudowac i weterynarz zajal by sie wszystkimi i by wyszlo taniej 20:55, 15.04.2018


coś tu nie gracoś tu nie gra

29 3

Pani rzecznik prezydenta oficjalnie przyznała że pan prezydent nie ma pomysłu na rozwiązanie zaistniałej sytuacji.Jakim jest gospodarzem ,za co pobiera co miesiąc kase skoro inni mają mu podpowiadać jak rozwiązać problem.Tak to jest jak samemu jest się miernym i do tego powołuje się na kluczowe stanowiska kolegów miernych, ale wiernych .Już wiem to wierni, ale mierni podpowiedzieli włodarzowi miasta że fontanna i tym podobne inwestycje są ważniejsze aniżeli izba wytrzeżwień. 16:06, 14.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jojo

1 14

To nie przyjezdzaj tu wiesniaku albo wez szmate od starej i zetrzyj!!! 16:30, 14.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wielbicielewielbiciele

30 1

a gdzie prezio i zastępczyni od spraw społecznych??? na wykładach?? andzia od listopada szukasz pracy 17:57, 14.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gospocha Gospocha

27 0

,,Nowakowski skarżył się, że o problemie, który poruszył w swoim wpisie, wielokrotnie alarmował władze i przedstawicieli szpitala.''????? ON GŁOŚNO POWIEDZIAŁ PRAWDĘ !!!
Co za grafoman redaguje te artykuły !!! Wszyscy wiedzą kto przeniósł izbę wytrzeźwień do szpitala !!!Wszyscy wiedzą o tym że SOR w uPOlitycznonym włocławskim szpitalu to zaprzeczenie warunkom leczenia chorych . Co to za wybielanie i tłumaczenie LEKCEWAŻĄCEJ POSTAWY miejscowych politykierów ? Tam ludzie po zawałach i wylewach czekają KILKA GODZIN aż zostanie obsłużony śmierdzący pijak ! Sama byłam światkiem takich sytuacji .A co robi społeczna (hehehe) rada szpitala ? Naradza się kogo obsadzić na stołkach a chorzy umierają !!! 18:22, 14.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Fajna parka Fajna parka

4 15

Fajna z nich para mogła by być :) 22:06, 14.04.2018

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

wwekwwek

17 0

Już tam ona sama dba o swoją... Ta "kariera" to pewnie dzięki wielkim kompetencjom... 00:13, 15.04.2018


11111111111111111111

15 0

masz racje fajna para z wyglądu .Dobrze że dodałeś mogłaby być ,otóż nie może być ze względu na intelekt,między tą panią, a tym panem jest przepaść . 08:49, 15.04.2018


Haha Haha

7 3

Myślę,że oaza wskoczy z propozycją otwarcia takiej placówki . I kto będzie tam miał dyżur pewnie pan doktor . 23:42, 14.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wwekwwek

24 1

A to też niezłe, że obecna władza "ma troszkę związane ręce", nic nie robi przez cztery lata, żadnego pomysłu, po jakiego grzyba ta paniuta była w tv, żeby się lansować? Wybory niedługo, wywalić tych nieudaczników, tylko trzymają się stołków. Jak nie mają pomysłu, co zrobić, żeby Włocławek nie zszedł całkiem na psy, to pora odejść. 00:19, 15.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Trzeźwy AATrzeźwy AA

26 0

Mają milion złotych z kapslowego ale te marnotrawi oświata na bzdurną profilaktykę. Zlikwidowali nie tylko izbę wytrzeźwień ale oddział Odwykowy w Lipnie detox w Pogotowiu Ratunkowym ograniczyli Poradnie Odwykowe zlikwidowali kluby AA zwiększyli ilość punktów sprzedaży i stworzyli getto alkoholików w śródmieściu. Gehenna SOR to tylko efekt tych działań. 08:41, 15.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wwekwwek

15 2

Co to w ogóle za tytuł informacji "rzeczniczka Wojtkowskiego w TVP o pijanych na SOR we Włocławku"? DD jak zwykle na poziomie. Chyba główna sprawa to problem "pijacy na SOR i brak izby wytrzeźwień we Włocławku". Rzeczniczka to akurat najmniej ważna, nic nie miała do powiedzenia. Wybory samorządowe się zbliżają, czyżby lansik na koszt miasta? Szkoda, że o Włocławku słychać w mediach tylko z okazji maltretowania dzieci albo wyczynów menelstwa. Czym ta władza się chce pochwalić? 12:26, 15.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dgh dgh

10 0

Likwidacja izby wytrzeźwień wpisuję się w odgórnie zaplanowaną degradację Włocławka.
Całe siły i finanse władz samorządowych są absorbowane przez Toruń. Marszałkowie mają jeden cel szybki rozwój Torunia kosztem innych miast : Bydgoszczy, Grudziądza, Włocławka....
Trochę inaczej jest z Inowrocławiem, syn dba o tatę ... 14:18, 15.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AsaAsa

3 5

A jak często pijani na izbie wytrzeźwień byli bici przez policjantów? 14:54, 15.04.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MoroMoro

6 0

Może zbyt rzadko, bo meneli wcale nie ubyło. 21:11, 15.04.2018


czytelnikczytelnik

11 1

Brawo Panie Doktorze, że Pan poruszył ten problem i miał odwagę.
Wiele spraw załatwia się szybko i sprawnie, a ten jest wybitnie trudny.....smutna bezradnośc władz..... 19:40, 15.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

My, WłoclawekMy, Włoclawek

6 0

W dzienniku Polsatu Włocławek też zaistniał w tym względzie!
19:54, 15.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WŁOWŁO

3 0

Dzisiaj o godzinie 18.50 WYDARZENIA w Polsacie prezentowały sytuację między innymi szpitala we Włocławku. 20:53, 15.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

lisalisa

8 0

pan doktor to niezle ciacho powinien zagrac role lekarza w jakims serialu moze go jakis rezyser zauwazyl a nie meczy sie w tym bagnie wloclawskim teraz politykiery go wykoncza mialam z nim stycznosc w szpitalu b dobry lekarz dobre podejscie do pacjentow lekarz z prawdziwego powolania 21:29, 15.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

liseklisek

9 0

przeciez wytrzezwialke mozna zrobic w strazy miejskiej maja sporo pomieszczen lacznie z pomieszczeniem tego goru nie maja co robic by ich zwozili myli i pielegnowali by sie na cos przydali a tak na darmo wypalaja paliwo a patroli pieszych jak na lekarstwo przeszkolic ich na ratownika medycznego bo tacy jezdza w karetkach i bedzie po krzyku nie potrzeba zadnej kasy wydawac dolozyc im pare groszy do pensji i bedzie ok 21:44, 15.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RybakRybak

4 13

Panie doktorze fajnie że poruszył pan ten temat pijaństwa,i pobytu na izbie chorych ludzi którzy mają problem z chorobą alkoholową. Pan jako lekarz powinien robić wszystko żeby tym ludziom pomóc a nie użalać że ci ludzie są źli nie dobrzy i brudni. Zrobił Pan z siebie gwiazdę ortopedii na na włocławskim rynku i nagłaśnia problem na całą Polskę. Proszę Pana by lekarz odnosił sukcesy w kierunku pracy zawodowej a nie zajmowaniem się rzeczami które pana nie dotyczą. Rozumiem że ci niedobrzy ludzie Pana drażnią. Miałem zaszczyt być na izbie przyjęć i być przez Pana doktora obsługiwany.Niech Pan pochyli głowę nad swoim zachowaniem do pacjenta, trochę kultury w pana zachowaniu,diagnoza którą Pan wydał była całkiem inna niż Pan stwierdził.Proponuję panu zająć się jednak Baloniarstwem i prezesowaniem w Aerklubie. Niech Pan robi coś w czym pan jest dobry - z poważaniem - klient pacjent.
22:51, 15.04.2018

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

lluislluis

0 0

rybak ty mordo moja ty jestes prawa reka tego pseudo dyrektorka z tego szpitala i sie nie madruj bo cie znajde 13:16, 16.04.2018


FonsiFonsi

3 5

Rzucili się wszyscy dziennikarze na to nasze miasto jak hieny. Niech się przyjrzą u siebie. Nie tylko u nas nie ma izby wytrzeźwień. Swoją drogą ktoś z komentujących przeczytał może jakie wymagania musi spełnić taki twór? I wszystko dla tych co w większości wszystko dostaja za darmo. I żeby była jasność - to też są ludzie, ale trudno to zrozumieć jak się czeka na pomoc. 23:35, 15.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

polpol

0 0

Czyto sposób promowania się ....czy załatwiania problemów prawnych???Gdzie ta kultura prawna i dyskusje okrągłego stolu? 13:59, 20.04.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanekxJanekx

0 0

Taki szczegół. Za poprzedniej władzy, ale na wniosek radnych PO a konkretnie Pana Kazimierczaka, dobrego kolegi obecnego prezydenta Wojtkowskiego. Kłamczuch, jak zwykle w PO. 16:49, 04.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%